…ήταν ο Ευριπίδης Στυλιανίδης!
Δείτε την υποδοχή που του επιφύλαξαν οι φοιτητές στα ΤΕΙ Άρτας τις πρώτες του μέρες ως υπουργός Παιδείας τον Οκτώβριο του 2007, όταν και επισκέφθηκε το χώρο του ιδρύματος, συνοδευόμενος από μπράβους και αστυνομικούς. Δείτε το βίντεο και ακούστε τι του καταλογίζουν και τι του … σέρνουν! Φυσικά όλοι οι προαναφερόμενοι εκδιώχθηκαν κακήν κακώς από την πόλη της Ηπείρου (θυμηθείτε τι γράφαμε τότε) και ακόμα πιο φυσιολογικά δεν διαβάσαμε τίποτα για το γεγονός από μεγάλη μερίδα του τοπικού τύπου.
Δείτε την υποδοχή που του επιφύλαξαν οι φοιτητές στα ΤΕΙ Άρτας τις πρώτες του μέρες ως υπουργός Παιδείας τον Οκτώβριο του 2007, όταν και επισκέφθηκε το χώρο του ιδρύματος, συνοδευόμενος από μπράβους και αστυνομικούς. Δείτε το βίντεο και ακούστε τι του καταλογίζουν και τι του … σέρνουν! Φυσικά όλοι οι προαναφερόμενοι εκδιώχθηκαν κακήν κακώς από την πόλη της Ηπείρου (θυμηθείτε τι γράφαμε τότε) και ακόμα πιο φυσιολογικά δεν διαβάσαμε τίποτα για το γεγονός από μεγάλη μερίδα του τοπικού τύπου.
Κύριε Στυλιανίδη &
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Γιαννακίδη, και κύριοι Νομαρχιακοί Σύμβουλοι Ροδόπης:
ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ ΣΗΜΕΡΑ.
«Τα μέλη του Νομαρχιακού Συμβούλίου Ροδόπης, ανάλωσαν την δεκάχρονη θητεία τους, στις οικονομικό- πολιτικές διαπλοκές του ηγούμενου Εφραίμ και των ξενόφερτων χρυσοθήρων, εγκαταλείποντας τον λαό που τους ψήφισε τους ανέδειξε από το τίποτα, κοινωνικά και πολιτικά, στις ορέξεις των δήθεν επενδυτών, οι οποίοι εισέπραξαν εκατομμύρια Ευρώπουλα επιδοτήσεις».
«Η σημερινή κατάσταση που επικρατεί σε όλους τους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής ζωής στο Ν. Ροδόπης είναι ιδιαίτερα αρνητική και δεν εξελίχθηκε σε αυτό το βαθμό από την μια μέρα στην άλλη. Είναι χρόνιο το πρόβλημα, το οποίο απλά τώρα φανερώθηκε, μέχρι τώρα οι ιθύνοντες με την άκρατη συμπαράσταση των τοπικών ΜΜΕ «έκρυβαν» την πραγματική οικονομική και κοινωνική εικόνα προς χάρη των μεσαζόντων και των αδίστακτων κερδοσκόπων. Το αναπτυξιακό τέλμα που έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια, στον τομέα του προγραμματισμού και της εκτέλεσης των δημοσίων έργων, η επενδυτική αποτυχία στον ιδιωτικό τομέα στην περιοχή μας εξ αιτίας των μη ελεγχόμενων ουσιαστικά επενδυτικών σχεδίων, από την θεσμική και πολιτική εξουσία είχε ως αποτέλεσμα την με ανησυχητικούς ρυθμούς αποβιομηχάνιση της περιοχής, την έκρηξη της ανεργίας, ακόμη και την κοινωνική εκτροπή. Καθημερινά παρατηρούμε και στην περιοχή μας γεγονότα βίας τα οποία κυρίως οφείλονται στην φτώχια που προήλθε από την οικονομική ανέχεια.
Καθημερινά επιβεβαιώνεται με όλο και μεγαλύτερη σαφήνεια το γεγονός ότι η περιοχή μας δεν τυγχάνει του απαραίτητου ενδιαφέροντος της τοπικής πολιτικής και θεσμικής ηγεσίας, και σταθερά έχασε τα όποια πλεονεκτήματα, αναπτυξιακά κίνητρα και κοινωνική συνοχή διέθετε κατά το παρελθόν (Επί κυβερνήσεων του αείμνηστου Ανδρέα Παπανδρέου και Κώστα Σημίτη).
Αψευδής μάρτυρας αυτής της σκληρής πραγματικότητας για το Ν. Ροδόπης είναι τα ίδια τα δεδομένα που βιώνουν καθημερινά οι συμπολίτες μας, μεγάλο μέρος των οποίων οδηγούνται κάτω από τα όρια της φτώχιας ενώ οι νέοι μας βρίσκονται αντιμέτωποι με το φάσμα της μετανάστευσης, αφού δυσκολεύονται πια να ζήσουν στον τόπο τους εξ αιτίας της έκρηξης της ανεργίας.
Τα παραπάνω, τα αναφέρουμε, γιατί από την προηγούμενη εβδομάδα, «αφυπνίσθηκε εκ του πολιτικού λήθαργου και ευαισθησίας» που διακρίνει τον Νομάρχη Ροδόπης κ. Γιαννακίδη, και άρχισε επαφές, με τους παραγωγικούς φορείς, και με τους κοινωνικούς θεσμικούς φορείς, (όπως λέει), για να δώσει τις πρέπουσες λύσεις.
Μετά τις ατέρμονες «συσκέψεις», ο κ. Νομάρχης όλο υπερηφάνεια δήλωσε: « Αν συνεχιστεί η κατάσταση που ζούμε, η Ροδόπη θα αντιμετωπίσει τεράστιο πρόβλημα, καθώς ήδη υπάρχουν στοιχεία διατάραξης του οικονομικού και παραγωγικού ιστού της περιοχής μας».
Αν και αργά, ο κ. Νομάρχης, ίσως να αφυπνίσθηκε από τον πολικό λήθαργο, και να διαπίστωσε την οικονομική και κοινωνική εξαθλίωση που περιήλθε ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ, με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας του τόπου μας . Ερωτούν οι ουτοπιστές “Los Decamisados”:
Εάν είχε ενεργοποιηθεί η «Θεσμοθετημένη Επιτροπή Κοινωνικού Ελέγχου», του Νομαρχιακού Συμβουλίου, του οποίου «ηγείσθε» κ. Νομάρχη, και γινόταν οι απαιτούμενοι έλεγχοι των πλουσιοπάροχα επιδοτούμενων βιομηχανιών, θα έφθανε, σε αυτό το χάλι εξαθλίωσης, το οποίο σήμερα παραδέχεσθε που έφθασε ο νομός Ροδόπης;
Ο «πάσχων» από Αβδηριτισμό, ο κ. Νομάρχης Ροδόπης, ξέχασε ως φαίνεται, όταν υποσχόμενος πολλά, ασκόπως ταλαιπωρούσε περιφερόμενους ανά την Ελλάδα τους απολυμένους εργάτες του ομίλου Λαναρά, χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα μέχρι σήμερα, εκτελώντας τις εντολές του κ. Στυλιανίδη. Η ανάλγητη κυβέρνηση της δεξιάς, αυτό που επεδίωκε το επέτυχε, και οι εργαζόμενοι, ακόμη περιμένουν και θα περιμένουν, για να δικαιωθούν. Και τα αφεντικά του ομίλου Λαναρά, κυκλοφορούν ελεύθεροι και ωραίοι, επεκτείνοντας τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες και στην εμπορική ναυσιπλοΐα!!!!!!
Για το πρόβλημα της ΕΑΣ Ροδόπης, στην οποία και ο ίδιος ανήκει στο εργατικό δυναμικό της, (και θα συνταξιοδοτηθεί από την Συνεταιριστική Οργάνωση), ποτέ δεν έλαβε «πολιτική θέση», με αποτέλεσμα ο Πρόεδρος κ. Σκοπιανός να οδηγηθεί στη δικαιοσύνη, για ατοπήματα μελών των προηγούμενων διοικήσεων, που τυχαίνει να είναι προσωπικοί του φίλοι και καθοδηγητές του.
Από την άλλη όψη του ιδίου νομίσματος, της αναλγησίας της αδικίας, των πολιτικών, οικονομικών συμφερόντων και της αδιαλλαξίας, έχουμε τον Περιφερειάρχη κ. Σταμάτη, να «μαλώνει», τον Πρόξενο της Τουρκίας στην Κομοτηνή, (ενώ με τον Bryan ……), αλλά ξέχασε και τα «τερτίπια», του φίλου του και ιδεολογικού καθοδηγητή του, υπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά, τον Ιανουάριο του 1990!!!! Τα οποία πληρώνει κοινωνικά και οικονομικά η Ροδόπη μέχρι και σήμερα.
Ο δε Δήμαρχος Κομοτηνής κ. Κοτσάκης, εδώ και δύο χρόνια βρίσκεται σε πλήρη απραξία, (όπως ο κ. Γιαννακίδης εδώ και έξη χρόνια), το μόνο που τον απασχολεί είναι, η μη καλή λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου των υπηρεσιών του Δήμου!!!!
«Ο κόσμος καίγεται και το ……..χτενίζεται». Άντε με τέτοια τοπική πολιτική ηγεσία η Ροδόπη να πάει μπροστά. Ο Βουλευτής κ. Χατζηοσμάν, προσπαθεί, πολλά προβλήματα να επιλύσει, των κατοίκων της Ροδόπης, αλλά….τον φρενάρουν, οι ένθεν και ένθεν, καρεκλοκένταυροι …..!!!!!!!
Ο δε Βουλευτής κ. Πεταλωτής, και με προχθεσινή ερώτηση στη Βουλή, «προσπαθεί», να επιλύσει το πρόβλημα «Χρυσορυχεία Σαπών», λησμονώντας ότι μέρος της ευθύνης της «Χρυσοφόρας Επένδυσης», του ανήκει, Γραμματέας του Νομαρχιακού Συμβουλίου Ροδόπης, ήταν ο κ Βουλευτής, όταν γινόταν οι επαφές με τους χρυσοθήρες του τότε Νομάρχη κ. Σταυρόπουλο, που υπέγραψε το Προεδρικό Διάταγμα με το οποίο πραγματοποιήθηκε ο «χρυσοφόρος χωροταξικός σχεδιασμός», εν αγνοία του λαού της Ροδόπης. Μόνον ο τότε Νομαρχιακός Σύμβουλος και νυν Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Χατζηοσμαν, αντιτάχθηκε στα καταχθόνια σχέδια της πολιτικής ηγεσίας και των ξενόφερτων χρυσοθήρων, και έτσι τέθηκαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας οι τέσσερις χρυσοφόρες αποφάσεις αδειοδότησης του κ. Γιαννακίδη, στην περιοχή των Δήμων Αρριανών και Φιλλύρας.
Η Ροδόπη θα πρέπει να πάψει να βασίζει την πολιτική της ιδεολογία της «εικονικής πραγματικότητας και της στιγμιαίας υπέρβασης», όπως γίνεται τα τελευταία 10 χρόνια, και στην νεοφιλελεύθερη ουτοπία. Πως η κοινωνία της Ροδόπης, η πολιτική και οικονομία μπορεί να μετατραπούν από τη μια στιγμή στην άλλη σε ένα σύστημα, όπου οι μηχανισμοί της αγοράς και οι δημοκρατικές διαδικασίες θα οδηγήσουν, λίγο πολύ ομαλά, σε οικονομική ανάπτυξη, πολιτική ελευθερία και κοινωνική δικαιοσύνη; Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.
Πιστεύουμε πως η συμμετοχική δημοκρατία, αποτελεί μια καθολική παγκόσμια αξία. Πράγμα το οποίο σημαίνει πως για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά οι δημοκρατικοί θεσμοί χρειάζονται μια σειρά προϋποθέσεις, που λείπουν από τη Ροδόπη.
Όταν αυτές οι προϋποθέσεις απουσιάζουν, η δογματική επιμονή στην ολική και άμεση φιλελευθεροποίηση (στον οικονομικό, στον πολιτικό και στον κοινωνικό χώρο) δημιουργεί χάος και οδηγεί στο πέρασμα από ένα είδος αυταρχισμού στο άλλο.
Η ιδεολογία της «εικονικής πραγματικότητας και της στιγμιαίας υπέρβασης», οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια, στην κοινωνική εξαθλίωση και στον πολιτισμικό εκβαρβαρισμό των λαών. Τα μέλη του Νομαρχιακού Συμβουλίου Ροδόπης, ανάλωσαν την δεκάχρονη θητεία τους, στις οικονομικό- πολιτικές διαπλοκές του ηγούμενου Εφραίμ και των ξενόφερτων χρυσοθήρων, εγκαταλείποντας τον λαό που τους ψήφισε τους ανέδειξε από το «τίποτα», κοινωνικά και πολιτικά, στις ορέξεις των δήθεν επενδυτών, οι οποίοι εισέπραξαν εκατομμύρια Ευρώπουλα επιδοτήσεις.
ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ ΣΗΜΕΡΑ.
EMILIO SALVATORE
Αθήνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέρ του υποχρεωτικού χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών τάσσεται ο Αρχιεπίσκοπος, Ιερώνυμος, αναφερόμενος και σε αντίστοιχη απάντηση που είχε δώσει ο απερχόμενος υπουργός Παιδείας, Ευριπίδης Στυλιανίδης προς τον Συνήγορο του Πολίτη.
Τότε, μετά από παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη, ο οποίος ζητούσε να υπάρξει απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών χωρίς ωστόσο να είναι υποχρεωτική η δήλωση του θρησκεύματος από τους μαθητές, ο κ. Στυλιανίδης απάντησε πως το μάθημα των Θρησκευτικών «παραμένει υποχρεωτικό για όλους του ορθόδοξους Χριστιανούς μαθητές».
Πρόσθεσε, μάλιστα, πως το συγκεκριμένο μάθημα «δεν έχει ομολογιακό-κατηχητικό χαρακτήρα, αλλά είναι γνωσιολογικό και ως εκ τούτου προκύπτει ότι είναι υποχρεωτικό για όλους τους μαθητές».
«Δικαίωμα εξαιρέσεως έχουν οι αλλόθρησκοι ή ετερόδοξοι μαθητές, εφόσον το επιθυμούν, οι οποίοι στην αίτησή τους δεν χρειάζεται να αναγράφουν το δόγμα ή το θρήσκευμα στο οποίο πιστεύουν», κατέληξε ο κ.Στυλιανίδης.
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος τόνισε ότι για το θέμα της αντιμετώπισης της διδασκαλίας του μαθήματος των θρησκευτικών «λείπει μια εγκύκλιος που να ξεκαθαρίζει με σαφήνεια τη θέση της πολιτείας» και πρόσθεσε πως μια τέτοια θα μπορούσε να είναι η παραπάνω απάντηση του τότε υπουργού Παιδείας στο Συνήγορο του Πολίτη.
Ο Ιερώνυμος παρουσίασε επίσης και προτάσεις από συλλόγους και ενώσεις θεολόγων από τους οποίους ζήτησε να είναι ρεαλιστές. «Δημιουργήθηκαν ομάδες που έκαναν τη διδασκαλία του χριστιανισμού ιδεολογία. Όμως ο χριστιανισμός είναι βίωμα και τρόπος ζωής», είπε.
Τέλος, ο Αρχιεπίσκοπος διαπίστωσε πως το σχολείο ξεμακραίνει καθημερινά από την Εκκλησία και τις αλήθειες της, υπογραμμίζοντας πως «υπάρχει απόκλιση, η οποία δόμησε τις διαφορές μεταξύ παιδείας και εκπαίδευσης. Ωστόσο, άλλο είναι η παιδεία και άλλο η στεγνή εκπαίδευση».
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ