Τις ευχές τους, μας έστειλαν οι εργαζόμενοι στην ΕΑΣ Ροδόπης, που εδώ και 19 μήνες παραμένουν απλήρωτοι και πληρώνουν λάθη του παρελθόντος αλλά και του παρόντος. Τα αίτια στα οποία έχει οδηγηθεί σ’ αυτήν την τραγική κατάσταση η Ένωση είναι πολλά … και παλιά, όμως τα πιο πρόσφατα με την «εξαφάνιση» των χρημάτων για την αγορά των σιτηρών από την ΜΚΟ «Αλληλεγγύη» και τον τότε υφυπουργό Εξωτερικών (νυν Παιδείας) Ευριπίδη Στυλιανίδη, ήταν η ταφόπλακα για τους εργαζομένους και όχι για το Διοικητικό Συμβούλιο.
Ο πρόεδρος της ΕΑΣ συνεχίζει απτόητος τα ταξίδια του στην Ανδαλουσία, σαν ένας άλλος Φιλέας Φογκ, ο οποίος εξιστορεί τα κατορθώματα του από τα ταξίδια αυτά σε τοπικές εφημερίδες. Ο πρώην αντιπρόεδρος της Ένωσης, κρατάει το αξίωμα για τον ΕΛΓΑ, τα χαμένα λεφτά γίνονται προεκλογική καμπάνια υποψηφίου βουλευτή στη Ροδόπη, ενώ αυτήν που είχαν, υποτίθεται, την διαχείριση των χρημάτων μέσω των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων αναβαθμίζονται σε ρόλο συμβούλου του Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως!
Αυτά πρέπει να πούνε οι εργαζόμενοι. Να αρχίσουν από την αρχή και να φτάσουν στο τέλος. Τότε θα τους συμπαρασταθεί ο κόσμος της Κομοτηνής και του νομού, όταν ακούσουνε κάτι το διαφορετικό.
Οι ευχές των εργαζομένων:
Οι επί 19 μήνες απλήρωτοι εργαζόμενοι της ΕΑΣ ΡΟΔΟΠΗΣ εύχονται στην διοίκηση της ΕΑΣ, στην κυβέρνηση με τους υπουργούς αυτής, στη Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, στα επιφανή πολιτικά στελέχη των κομμάτων, στους εκλεγμένους τοπικούς άρχοντες του νομού μας ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!! με ευτυχία και ευμάρεια για τους εαυτούς τους και τις οικογένειες τους…
Υ.Γ. Με λύπη μας ενημερώνουμε τον εμπορικό κόσμο της πόλης μας ότι και φέτος λόγω ψυχολογικών προβλημάτων και αντικειμενικών δυσκολιών δεν θα μπορέσουμε να τους επισκεφθούμε στα καταστήματα τους.
Διαβάστε σχετικά:
Ο πρόεδρος της ΕΑΣ συνεχίζει απτόητος τα ταξίδια του στην Ανδαλουσία, σαν ένας άλλος Φιλέας Φογκ, ο οποίος εξιστορεί τα κατορθώματα του από τα ταξίδια αυτά σε τοπικές εφημερίδες. Ο πρώην αντιπρόεδρος της Ένωσης, κρατάει το αξίωμα για τον ΕΛΓΑ, τα χαμένα λεφτά γίνονται προεκλογική καμπάνια υποψηφίου βουλευτή στη Ροδόπη, ενώ αυτήν που είχαν, υποτίθεται, την διαχείριση των χρημάτων μέσω των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων αναβαθμίζονται σε ρόλο συμβούλου του Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως!
Αυτά πρέπει να πούνε οι εργαζόμενοι. Να αρχίσουν από την αρχή και να φτάσουν στο τέλος. Τότε θα τους συμπαρασταθεί ο κόσμος της Κομοτηνής και του νομού, όταν ακούσουνε κάτι το διαφορετικό.
Οι ευχές των εργαζομένων:
Οι επί 19 μήνες απλήρωτοι εργαζόμενοι της ΕΑΣ ΡΟΔΟΠΗΣ εύχονται στην διοίκηση της ΕΑΣ, στην κυβέρνηση με τους υπουργούς αυτής, στη Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, στα επιφανή πολιτικά στελέχη των κομμάτων, στους εκλεγμένους τοπικούς άρχοντες του νομού μας ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!! με ευτυχία και ευμάρεια για τους εαυτούς τους και τις οικογένειες τους…
Υ.Γ. Με λύπη μας ενημερώνουμε τον εμπορικό κόσμο της πόλης μας ότι και φέτος λόγω ψυχολογικών προβλημάτων και αντικειμενικών δυσκολιών δεν θα μπορέσουμε να τους επισκεφθούμε στα καταστήματα τους.
Διαβάστε σχετικά:
Πανεπιστημιακοί Δάσκαλοι: Οι Εμπνευστές του Μίσους
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζετε άραγε τις προ μακρού συντονισμένες μεθοδεύσεις της Πανεπιστημιακής ηγεσίας της χώρας μας για τη δαιμονοποίηση της Αστυνομίας, ενέργειες που αποσκοπούσαν – και το κατάφεραν – στην εμφύτευση άσβεστου μίσους και πάθους στις ψυχές φοιτητών και μαθητών εναντίον εκείνων που με βδελυγμία αποκαλούν «μπάτσους, γουρούνια, δολοφόνους»; Ειλικρινά, δε θα μπορούσα να φανταστώ ότι οι αποτυχόντες ως προς την καλλιέργεια ήθους, συλλογικής ευθύνης και υπευθυνότητας, παχυλά αμειβόμενοι και ελάχιστα εργαζόμενοι, κατά πλειοψηφία ανεκπαίδευτοι, πανεπιστημιακοί μας θα προασπίζονταν την αναρχική ιδεοληψία, την αντιαστυνομική υστερία και τη βαρβαρότητα της κουκούλας, αν τις προάλλες δεν έπεφτα κατά τύχη επάνω σε καθηγητή του Πολυτεχνείου και δεν άκουγα όσα εξωφρενικά και αλλοπρόσαλλα άκουσα. Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο αξύριστος ψευτοεπαναστάτης καθηγητής δικαιολόγησε πλήρως τις χυδαίες ύβρεις των νέων κατά των αστυνομικών καθώς και τις εμφυλιοπολεμικής δεινότητας καταστροφές που προκλήθηκαν εναντίον ιδιωτικής και δημόσιας περιουσίας από την οργισμένη νεολαία, το Δεκέμβριο του 2008.
Η έκπληξη-σοκ από τις θέσεις του καθηγητή μου ξύπνησε την περιέργεια να ερευνήσω αν η περίπτωσή του ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό ή αν εξέφραζε τις κρατούσες απόψεις μέσα στην πανεπιστημιακή κοινότητα. Τα ευρήματα στο Διαδίκτυο ήταν αποκαλυπτικά και μου έλυσαν πολλές απορίες. Λοιπόν, για να μην πολυλογώ, και για να διαπιστώσετε κι εσείς από πρώτο χέρι το πώς χειραγωγεί η πανεπιστημιακή ηγεσία τη φοιτητιώσα νεολαία στο μένος της κατά της Αστυνομίας, μπορείτε να μπείτε στην ιστοσελίδα http://www.ntua.gr/posdep/AstyVia/index.htm και να διαβάσετε μια εικονογραφημένη, εμπαθέστατη και εμπρηστική ενημέρωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού των ΑΕΙ (Π.Ο.Σ.Δ.Ε.Π.) περί της Αστυνομικής βίας. Βέβαια το Διαδίκτυο είναι γεμάτο από ψηφίσματα της Π.Ο.Σ.Δ.Ε.Π. κατά της αστυνομικής «βαρβαρότητας», και μπορεί κανείς εύκολα να τα εντοπίσει σερφάροντας.
Δεν είναι λοιπόν ανεξήγητο το πώς εκχύνεται τόσο δηλητήριο από τα στόματα της νεολαίας κατά των αστυνομικών. Η νεανική ψυχή είναι ένας ακαλλιέργητος μα εύφορος αγρός, και ό,τι σπέρνει κανείς εκεί μέσα αυτό θα φυτρώσει και θα φέρει καρπό κατά το είδος αυτού. Όταν σπείρεις μίσος εναντίον μιας ομάδας συνανθρώπων μας, ο σπόρος του μίσους θα φυτρώσει και θα γιγαντωθεί φέρνοντας ολέθριο καρπό, σαν εκείνο που εκδηλώθηκε στα Δεκεμβριανά του 2008, με το επαίσχυντο και ισοπεδωτικό σλόγκαν "μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι" ν' ακούγεται ακόμη και από στόματα νηπίων...
Αλήθεια ποιος θ' αναχαιτίσει τη νεολαία μας απ' αυτόν τον αυτοκαταστροφικό κατήφορο; Ποιος θα σπείρει στις τρυφερές νεανικές ψυχές τον καλό σπόρο της αρετής και των ειρηνικών και πολιτισμένων αγώνων για δίκαιες, ρεαλιστικές και λογικές διεκδικήσεις;
το άρθρο είναι της Μαρίας Σεφέρου
και το είδαμε στο vendeta
Greek Alert
Η Ελλάδα είναι η χώρα του παραλογισμού. Μόνο σε αυτή τη χώρα μπορούν ορισμένοι να αντιστρέφουν τις έννοιες, να τις διαστρεβλώνουν προκειμένου να λασπολογήσουν απέναντι σε όσους διαφωνούν ιδεολογικά. Ιδιαίτερα το φετινό Δεκέμβριο, υπήρξε μιά έντονη προσπάθεια από κάποιους κύκλους (του "αντιεξουσιαστικού", ακρο-αριστερού χώρου) να κάνουν το άσπρο, μαύρο. Αυτοί οι θλιβεροί κύκλοι, παράσιτα της πολιτικό-κοινωνικής ζωής, κατάφεραν μέσα σε λίγες μόνο εβδομάδες να χάσουν το μέτρο, να αποκαλυφθούν, να δείξουν το πραγματικό τους πρόσωπο. Να αποδείξουν ποιοί είναι οι πραγματικοί φασίστες, σε αντίθεση με όσους κατηγορούν, δήθεν, γιά φασισμό. Ας πάρουμε ορισμένα ζητήματα ένα προς ένα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Ποιός είναι "Φασίστας" στη σημερινή Ελλάδα;
Eίναι αυτός που προσπαθεί να επιβάλλει με τη βία τα "θέλω" του στην πλειοψηφία. Δεν είναι αυτοί που σε τεράστια αναρτημένα πανό (και συνθήματα στους τοίχους) γράφουν το επνευσμένο σύνθημα "Ζήτω η Αναρχία, Κάτω η Δημοκρατία"; Η Δημοκρατία έχει συγκεκριμένους κανόνες και στη σημερινή Ελλάδα εκφράζεται από το σύστημα του κοινοβουλευτισμού. Όποιος δεν ανέχεται την κοινοβουλευτική Δημοκρατία και προωθεί την αναρχία και το κοινωνικό χάος είναι αυτόματα εχθρός του πολιτεύματος, άρα "μη-Δημοκράτης". Πόσο "Δημοκράτες" είναι αυτοί που καταστρέφουν ξένες περιουσίες; Πόσο Δημοκράτες είναι αυτοί που υβρίζουν και απειλούν τον κόσμο επειδή "κάθεται στον καναπέ του"; Σε αυτά τα ερωτήματα μπορεί κάποιος απ' τους χιλιάδες αργόσχολους τύπους του Indymedia ή κανένας εξυπνάκιας ψευτοπροοδευτικός μπλόγκερ να δώσει απαντήσεις;
Μπορούν αλήθεια να μας απαντήσουν στο ερώτημα τι ψήφισαν όλοι αυτοί οι, σύμφωνα με αυτούς, εκατοντάδες χιλιάδες "επαναστάτες" στις εκλογές; Πως τα δύο μεγάλα κόμματα παίρνουν το 80-85% των ψήφων; ΓΙΑΤΙ δεν κάνουν την επάνασταση τους την ώρα των εκλογών, ρίχνοντας μαζικά λευκό ή ψηφίζοντας ένα μικρό κόμμα;
Απάντηση: Διότι είναι και οι ίδιοι μέρος του συστήματος, που τους χρησιμοποιεί όπως αυτό επιθυμεί. Γιατί πρόκειται γιά απίστευτους υποκριτές οι οποίοι απαξιούν πλήρως γιά τις Δημοκρατικές διαδικασίας και "εκφράζονται" μόνο μέσω της βίας και των βανδαλισμών. Γιατί η δημιουργία αναρχικής κοινωνίας επιβάλλει την πλήρη απαξίωση των δημοκρατικών αρχών.
2. ΑΥΤΗΝ την "εξέγερση" ο ελληνικός λαός δεν τη θέλει:
Με το "αυτήν" εννοούμε τον τρόπο με τον οποίο γίνεται. Δηλαδή με βία, λεηλασίες και καταστροφές. Αυτό δεν ήταν εξέγερση, ούτε πολύ περισσότερο επανάσταση. Ήταν ένα τριτοκοσμικό ξέσπασμα βίας που μόνο στόχο είχε να "ξεκαβλώσουν" ορισμένοι αραχνιασμένοι τεμπελχανάδες. Είναι εξέγερση το να καταστρέφεις περιουσίες ανθρώπων; Είναι μήπως εξέγερση να μπαίνεις σε μιά εκκλησία και να...ξυλοκοπείς τον ιερέα; Μήπως είναι επανάσταση να διαλύεται το κέντρο της Αθήνας από μικρομάδες κουκουλοφόρων τρομοκρατών της άκρας-αριστεράς;
Πάρτε και ορισμένα ερωτήματα γιά τους φοβερούς και τρομερούς "επαναστάτες" του Indymedia:
- Καταστράφηκαν 540 καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας. Το σπίτι του κ.Καραμανλή;
- Οι βίλες του κ.Ρουσόπουλου; Του κ.Βουλγαράκη μήπως; Του κ.Παπαντωνίου; Των χρηματιστών που πλούτισαν το '99, των μεγαλοδικηγόρων, των μεγαλοεπιχειρηματιών;
- Οι περιουσίες όλων αυτών που καταλήστεψαν από κυβερνητικές θέσεις το λαό;
3. Η κενή περιεχομένου "επανάσταση" των μπαχαλάκηδων:
Το επιχείρημα τους στα παραπάνω είναι ότι πολιόρκησαν γιά μέρες τη Βουλή. Πολιόρκησαν δηλαδή ένα κενό κτίριο, που τυχαίνει να είναι το σύμβολο του κοινοβουλευτισμού. Βανδάλισαν αγάλματα ιστορικών μορφών, του Ελευθερίου Βενιζέλου, του Ρήγα Φεραίου, του Αρχιεπισκόπου Δαμασκηνού ωσάν να... ευθύνονται αυτοί επειδή οι "επαναστάτες" δεν έχουν μέλλον. Η οργή τους δεν στράφηκε κατά τους κράτους όπως μας λένε, στράφηκε κατά της ιστορίας της χώρας. Οι 300 Lexus των εθνοπατέρων έμειναν άθικτες, τα αυτοκινητάκια του κόσμου την πλήρωσαν. Παράπλευρες απώλειες ενός φασιστικού παραλογισμού.
Το επιχείρημα ότι τις καταστροφές τις προξένησαν...ασφαλίτες, χρυσαυγίτες ή εξωγήινοι είναι τόσο σοβαρό όσο και τα λοιπά επιχειρήματα τους. Εάν ο Λάκης Λαζόπουλος και τα βίντεο που προβάλει από την εκπομπή του αποτελούν αποδεικτικά στοιχεία, τότε τα σχόλια περιττεύουν. Γιατί το κράτος να έβαζε ασφαλίτες να σπάνε τις περιουσίες του κοσμάκη, αφού στην τελική την οργή θα την πληρώσει πάλι το κράτος; Πόσο εγκεφαλικά νεκρός πρέπει να είναι ένας άνθρωπος γιά να θεωρήσει πως η ίδια η αστυνομία θα κατέστρεφε τις περιουσίες γιά...να κατηγορηθεί μετά η ίδια γιά έλλειψη ασφάλειας των πολιτών; Αλλά και πόσο ιδεολογικά "κότα" πρέπει να είναι κάποιος γιά να ΜΗΝ παραδεχθεί ότι οι καταστροφείς και οι βάνδαλοι προέρχονται από τον αναρχοαυτόνομο χώρο που, έτσι κι' αλλιώς, μισεί την ιδιωτική περιουσία (των άλλων, όχι τη δική του); Η Λαζοπούλεια επιχειρηματολογία είναι τόσο υποκριτική και εξόφθαλμη, όσο και η "κριτική" που ασκεί ο Λάκης στην εξουσία, από την οποία τρέφεται μιά ζωή ο ίδιος.
4. Πως εξαπλώθηκε η Indymedιακή εξέγερση από την Ελλάδα σε όλη σχεδόν την Ευρώπη;
Τα επεισόδια στην Ελλάδα ακολούθησαν πολιορκίες των ελληνικών πρεσβειών και προξενικών αρχών σε Γερμανία, Βρετανία, Γαλλία, Τουρκία κλπ. Εάν προσέξει κάποιος τις αναρτήσεις του ακρο-αριστερού τρομοκρατικού "ανεξάρτητου" δικτύου Indymedia θα παρακολουθήσει έναν έτοιμο στρατό εξεγερμένων, έτοιμο να τα κάνει γης μαδιάμ. Εάν τους ρωτήσεις αυτούς θα σου πουν πως πρόκειται γιά το δήθεν "κίνημα κατά της παγκοσμιοποίησης" που ξεκίνησε στο Σιάτλ το 1999. Η λειτουργία του Indymedia όμως είναι ακριβώς ο ορισμός της παγκοσμιοποίησης. Αναρχοειδή απ' όλο τον κόσμο επικοινωνούν μέσω ενός κοινού δικτύου το οποίο έχει τόση σχέση με τη Δημοκρατία, όση ο Βαλλιανάτος με τον ανδρισμό.
5. Μας κατηγορούν ότι θέλουμε να επιβάλλουμε λογοκρισία:
Μας λένε τη μισή αλήθεια τα παπαγαλάκια της ακρο-αριστερής κοπροσκυλιάζουσας παραφιλολογίας. Είναι ψέμματα ότι οι administrators του Indymedia διαγράφουν όποια σχόλια δεν ταιριάζουν ΑΠΟΛΥΤΑ με την φασιστοειδή ιδεολογία τους; Είναι μήπως ψέμματα ότι "αντιεξουσιαστικές ομάδες" διοργανώνουν αντισυγκεντρώσεις κάθε φορά που οργανώσεις της άκρας δεξιάς ή του πατριωτικού χώρου κάνουν πορείες γιά εθνικά ζητήματα (Ίμια, εθνικές επετείους, Μακεδονία, Κύπρος κλπ); Αφού ο καθένας έχει δικαίωμα στη δημόσια έκφραση άποψης γιατί αντιδρούν οι "Δημοκράτες" φίλοι μας;
Μήπως είναι ψέμματα ότι ακρο-αριστερές οργανώσεις, όπως η "αντιναζιστική πρωτοβουλία" (λες και ζούμε στη Γερμανία του τρίτου Ράϊχ και κοντεύει να έρθει ο Χίτλερ στην εξουσία...) απαιτεί εδώ και χρόνια να τεθεί εκτός νόμου η οργάνωση "Χρυση Αυγή"; Γιά να τεθεί κάποια οργάνωση/σωματείο/όμιλος εκτός νόμου πρέπει να έχει παραβεί το νόμο σε τέτοιο βαθμό που να απαιτείται το κλείσιμο του. Άρα, εάν η Χρυσή Αυγή πρέπει να κυρηχθεί εκτός νόμου γιά υποδαύλιση βίας, τότε γιατί δεν πρέπει να ισχύσει το ίδιο και γιά το ελληνικό τμήμα του Indymedia που επίσης υποθάλπτει και προωθεί βιαιότητες; Δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Να θυμήσουμε στους κανίβαλους και κάτι άλλο. Ο Κωνσταντίνος Πλεύρης δικάζεται γιά υποδαύλιση μίσους και βίας κατά των Εβραίων. Μήπως θα έπρεπε να κάτσουν στο εδώλιο του κατηγορουμένου και ορισμένοι "ιδεολόγοι" της ακρο-αριστεράς και του Indymedia επίσης γιά υποδαύλιση βίας και μίσους, κατά του σώματος των Αστυνομικών και της ελληνικής κοινωνίας; Ο νόμος είναι ίσος γιά όλους και υπάρχουν σαφή στοιχεία που δείχνουν πως το δίκτυο του Ιντιμίντια επανειλλημένα έχει παραβεί τη σχετική νομοθεσία περί βίας. Μήπως χρειάζεται να θυμίσουμε το σχετικό κείμενο του Φαήλου Κρανιδιώτη, δικηγόρου και προέδρου του Δικτύου 21;
6. Ποιούς υποθάλπτει και εξυπηρετεί το λεγόμενο "Πανεπιστημιακό Άσυλο";
Η απάντηση είναι απλή: εξυπηρετεί όσους εχθρεύονται το Δημοκρατικό δικαίωμα στην εκπαίδευση και όσους θέλουν να επιβάλλουν φασιστικά τις ιδέες τους στην πλειοψηφία. Πόσες φορές δεν έχουν βρεί καταφύγιο στις πανεπιστημιουπόλεις οι βάνδαλοι με τις μολότοφ; Πόσες φορές δεν έχουν καταστραφεί οι πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις από τους τεμπελχανάδες αναρχοαυτόνομους που τις χρησιμοποιούν και γιά στρατηγεία τους; Πόσες φορές δεν έχουν καταληφθεί από ομαδούλες τραμπούκων τα Πανεπιστήμια και οι Σχολές, απαγορεύοντας στην πλειοψηφία των φοιτητών και καθηγητών να κάνουν κανονικά το πρόγραμμα τους;
Το Πανεπιστ. Άσυλο έχει ήδη καταργηθεί από τους ίδιους που υποκρίνονται ότι το υπερασπίζονται. Έχει καταργηθεί από τις αναρχικές τρομοκρατικές ομάδες που δρούν ανεξέλεγκτα στο χώρο των πανεπιστημίων, εκμεταλλευόμενες την αδυναμία παρέμβασης των αρχών. Σήμερα το Άσυλο είναι η φτηνή δικαιολογία πίσω από την οποία κρύβεται ο Πρύτανης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου Κωνσταντίνος Μουτζούρης γιά να αποφεύγει να δώσει απαντήσεις σχετικά με τον σέρβερ του Indymedia. Πρέπει μήπως να του θυμίσουμε ότι το αμερικανοκίνητο δίκτυο του Indymedia ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ακαδημαϊκό/φοιτητικό φορέα, αλλά εξωπανεπιστημιακό δίκτυο της άκρας-αριστεράς;
7. Εφαρμόζει η ακρο-αριστερά "γκεμπελίστικες" μεθόδους;
Κι' όμως, τις εφαρμόζει κατά κόρον. Μιά γνωστή γκεμπελίστικη μέθοδος είναι η κατηγορία της συλλογικής ευθύνης. Δηλαδή η πράξη του ενός χρησιμοποιείται ώστε να κατηγορηθεί ένα σύνολο. Αφού λοιπόν ο ειδικός φρουρός Ε.Κορκονέας σκότωσε ένα αθώο παιδί και είναι δολοφόνος, άρα όλοι οι αστυνομικοί είναι φονιάδες. Αφού ένας αστυνομικός φέρθηκε με άθλιο τρόπο σε έναν κρατούμενο, άρα όλοι οι αστυνομικοί είναι γουρούνια. Το σύνθημα "μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι" δεν είναι καθόλου τυχαίο σλόγκαν. Είναι η προσπάθεια να απαξιωθεί πλήρως το σώμα των αστυνομικών, με τελικό σκοπό την κατάργηση της αστυνομίας (που απαιτείται γιά τη δημιουργία της Αναρχικής κοινωνίας του χάους).
Η ακρο-αριστερίστικη ιδεολογία των μπαχαλάκηδων όμως χρησιμοποιεί και μία άλλη μέθοδο, εξίσου δημοκρατική με την πρώτη. Χρησιμοποιεί με αριστοτεχνικό τρόπο το δόγμα Μπους "Ή είστε με εμάς ή αλλιώς είστε εχθροί μας". Δηλαδή πρέπει ο έλληνας πολίτης ή να συνταχθεί με την "επανάσταση" των κουκουλοφόρων ή αλλιώς θα σταμπαριστεί από τους κουφιοκεφαλάκηδες ως "βολεμένος", "δεξιός", "συντηρητικός" και πιθανόν "φασίστας". Όταν εξεγείρονται λοιπόν τα "μεγάλα κεφάλια" του Indymedia, οι αντιεξουσιαστές και οι αναρχοαυτόνομοι ψευτοιδεολόγοι της καρπαζιάς πρέπει ο πολίτης να αποφασίσει: Είναι με αυτούς ή με την άλλη πλευρά. Εάν επιλέξει το δεύτερο γίνεται αυτόματα "φασίστας".
πρεναπάμ στα κλησιά, οπρούχουντες βρούκλιδες παρελούν τους γεχοβάδες γαμπρούς χρονιάρες μέρς μαυτοί έχνε περσίες στελλάδ πουμς εκμεταλέβνε
ΑπάντησηΔιαγραφή