19.10.09

Ο Ευριπίδης Στυλιανίδης αρχηγός της ΝΔ!!! (ή: που πας ρε Καραμήτρο;)

Όταν πρωτοάνοιξε το θέμα της διαδοχής του Κώστα Καραμανλή στην ηγεσία της Ν.Δ., σε κάποιο ειδησεογραφικό ιστολόγιο (blog) πήρε το μάτι μας πως ο Ευριπίδης Στυλιανίδης θέλει να παίξει ρόλο στη διαδοχή και ότι υποδεικνύει τον εαυτό του ακόμα και για μεταβατικό(;) Πρόεδρο! Μετά τον πρώτο γέλωτα αναρωτηθήκαμε «αν είναι ποτέ δυνατόν», αυτός ο απίστευτος παλαιομοδίτης Πολιτικός να μοστράρει σαν … μέση λύση! Υποθέσαμε ότι την «είδηση» την διέρρευσε ο ίδιος, για να «ψαρέψει» αντιδράσεις. Δεν επαναλήφθηκε τις επόμενες μέρες, αλλά επιβεβαιώνει ότι στο κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κάποιοι βρίσκονται σε πλήρη σύγχυση. Το -10,5% τους έχει παραπέσει βαρύ και ο καθένας λέει ότι του κατέβει…
Καλά, ο ίδιος δεν δείχνει να έχει επίγνωση, αυτοί που φαίνεται να τον σιγοντάρουν, τον γνωρίζουν; Γνωρίζουν ότι ήταν μακράν ο πιο πολιτικάντης Υπουργός που πέρασε από την Κυβέρνηση των τελευταίων ετών; Αγνοούν πως έγραψε ιστορία στο Υπ. Παιδείας με τα μπουζούκια τη μέρα της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου και μετά στο Υπουργείο Μεταφορών με την περίφημη εξυγίανση του ΟΣΕ και τον «Πανθρακικό»; Δεν τους είπε κανείς ότι με την εν μέρει εφαρμογή του «προγράμματος εξυγίανσης του ΟΣΕ», μόνο σε ότι αφορούσε καταργήσεις αμαξοστοιχιών στη Δυτική Πελοπόννησο και τη Δυτική Θεσσαλία κυρίως, συνέβαλε και αυτός τα μέγιστα στην αποδοκιμασία της Κυβερνώσας παράταξης από τις τοπικές κοινωνίες; Εκτός αν ο ίδιος και ο κύκλος του, διέρρευσε σκόπιμα την είδηση για να «ψαρέψει» αντιδράσεις.
Βέβαια για να αποδώσουμε «τα του Καίσαρος τω Καίσαρι», το σχέδιο ήταν εμπνεύσεως του προκάτοχού του Κωστή Χατζηδάκη και του συμβούλου του, Σταθόπουλου. Η φιλοσοφία του σχεδίου ήταν ο περιορισμός των δραστηριοτήτων του σιδηροδρόμου και η μείωση του προσωπικού του. Προέβλεπε μείωση δρομολογίων, ενώ κάθε προοπτική ανάπτυξης την παρέπεμπε στις καλένδες. Εγκατέλειπε πλήρως την κατασκευή του Δυτικού Άξονα, ενώ την επέκταση του Προαστιακού ως το Λαύριο την προέβλεπε με ΣΔΙΤ (ζήσε Μαύρε μου…).
Όταν ο Χατζηδάκης πρωτοπαρουσίασε το σχέδιο, η ΔΑΚΕ σιδηροδρομικών εξέδωσε καυστική ανακοίνωση που κατέληγε με τη φράση «ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ κ. ΥΠΟΥΡΓΕ». Ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου με εμπεριστατωμένη αρθρογραφία στο περιοδικό «Σιδηροτροχιά», απέδειξε ότι το σχέδιο ήταν ένα «κατ’ εντολήν» προχειρογραμμένο κείμενο που επαναλάμβανε τα γνωστά ασύστολα ψέματα για τη φύση και τις αιτίες του περίφημου «ελλείμματος» και δεν έλυνε κανένα πρόβλημα του σιδηροδρόμου. Αποτελούσε απλώς πρόφαση για να περιοριστούν τα δρομολόγια και η αναπτυξιακή προοπτική του σιδηροδρόμου, προς όφελος των πάσης φύσεως αυτοκινητιστικών συμφερόντων, που κατά σύμπτωση ανέκαθεν είχαν σαν πολιτικό τους προστάτη τον «Επίτιμο» πρόεδρο της Ν.Δ. (και μέντορα του κ. Κωστή Χατζηδάκη).
Την εφαρμογή του ανέλαβε να φέρει εις πέρας το νεοδιορισθέν «golden boy» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο ανεκδιήγητος Διευθύνων Σύμβουλος Γιάννος Μιχόπουλος. Και λέμε ανεκδιήγητος γιατί όπου παρουσιαζόταν άφηνε την εντύπωση του ανισόρροπου. Η εκστρατεία αυτή συνδυάστηκε με την κατασυκοφάντηση όλων των σιδηροδρομικών για παχυλούς μισθούς, παράνομες μεταφορές εμπορευμάτων και εκποίηση υλικών με σκανδαλώδη υποτίμηση (για το τελευταίο η υπόθεση εκκρεμεί και πάντως αφορά λίγους σιδηροδρομικούς κάποιοι από τους οποίους, κατά σύμπτωση, ήταν συνδικαλιστές προσκείμενοι στη Ν.Δ.). Όταν ο Κωστής Χατζηδάκης μετακόμισε στο Ανάπτυξης, ένα χρόνο αργότερα, άφησε το Σταθόπουλο και το σχέδιο προίκα στον Ευριπίδη, που μετακόμισε από το Παιδείας μην τυχόν και επαναληφθούν τα Δεκεμβριανά. Ένα από τα πρώτα μέτρα του Ευριπίδη στο Μεταφορών, ήταν να προσπαθήσει να βάλει, «πιλοτικά» και παράνομα, τους ταξιτζήδες στις λεωφορειολωρίδες, γράφοντας τους ειδικούς συγκοινωνιολόγους, αλλά και όλους τους Αθηναίους στα μαλακά του μόρια. Τι τον ένοιαζε; Σάματις έμπαινε ποτέ σε λεωφορείο; Σάματις ψηφιζόταν στην Α’ ή τη Β’ Αθηνών ή Πειραιώς;
Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ άλλαξε τον Μιχόπουλο με τον, όπως αποδείχθηκε «ολίγο», Προκόπη (Πάκη) Καλογιάννη. Μετά από μερικούς μήνες, κατόπιν πίεσης και αλλεπαλλήλων συσκέψεων της Διυπουργικής Επιτροπής που συγκαλούσε ο Κωστής στο Ανάπτυξης, ο Ευριπίδης ξεφούρνισε το σχέδιο «εξυγίανσης του ΟΣΕ», που προέβλεπε μεταξύ άλλων:
1.Την πρόωρη έξοδο 3.500 σιδηροδρομικών από τις σιδηροδρομικές εταιρείες με το σύστημα της υποχρεωτικής ή της εθελοντικής (ανάλογα με την ηλικία και τα χρόνια υπηρεσίας) μισθωτής εφεδρείας, κατά την οποία οι εξερχόμενοι θα αμείβονταν με ένα ποσοστό του βασικού μισθού τους μέχρι να συμπληρώσουν την ηλικία και τα χρόνια υπηρεσίας για να πάρουν σύνταξη. Όσοι θα έβγαιναν στη «μισθωτή εφεδρεία» θα ήταν δυνατό να ανακληθούν ανά πάσα στιγμή στην υπηρεσία, αναλόγως των αναγκών που θα προέκυπταν στο μέλλον.
2.Τον περιορισμό των δρομολογίων, που σε ορισμένες περιπτώσεις θα κατέληγαν στην κυκλοφορία ενός τραίνου ανά κατεύθυνση ημερησίως. Τα βάφτισαν μάλιστα «συμπυκνωμένα δρομολόγια», τρομάρα τους.
Την οριστικοποίηση και εφαρμογή του σχεδίου παρακολουθούσε η εταιρεία συμβούλων Preis Water Coopers έναντι αδράς αμοιβής. Παρά τη γενική κατακραυγή ο Πάκης με τη στήριξη της πολιτικής ηγεσίας, προχώρησε στην περικοπή των δρομολογίων από 1-8-2009. Και εκεί φάνηκε όλο το μεγαλείο του ανδρός Ευριπίδους:
Ενώ στο σχέδιο δρομολογίων της Preis προβλέπονταν να παραμείνουν μόνο τρία ζεύγη δρομολογίων μεταξύ Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης, που κανένα δεν θα ξεκινούσε από Αθήνα, κατ’ απαίτησή του παρέμειναν όλα ως είχαν και πριν. Πέραν τούτων ζήτησε και τη δρομολόγηση μερικών ζευγών δρομολογίων μεταξύ Αλεξανδρούπολης-Κομοτηνής-Ξάνθης που τα ονόμασε «Προαστιακός Θράκης» (κατά σατανική σύμπτωση ο Ευριπίδης πολιτεύεται στο Ν. Ροδόπης). Τα δρομολόγια αυτά εγκαινιάσθηκαν μέσα στην προεκλογική περίοδο. Δύο από αυτά αναχωρούν από την Αλεξανδρούπολη στη 01:00 και στις 04:40!!! Ένα ακόμα στις 9:13 και το τελευταίο στις 19:35. Για να μην φαίνεται φτωχός ο «Προαστιακός Θράκης» ή «Πανθρακικός» όπως πέρασε στη συνείδηση των σιδηροδρομικών, «προαστιακά» επίσης βαφτίστηκαν και όλα τα αρτηριακά τραίνα, αραμπάδες και Intercity, που περνάνε από τη γραμμή, πολλές φορές με προίκα πολύωρες καθυστερήσεις, καθώς και το καταργημένο από ετών ζεύγος κοινών αμαξοστοιχιών 602 και 603.
Για να δρομολογηθούν αυτά τα τραίνα έπρεπε να εξοικονομηθούν δύο αυτοκινητάμαξες, μία για τα δρομολόγια και μία εφεδρική. Για το λόγο αυτό και με βάση τα προτεινόμενα και από την Preis, καταργήθηκαν τα δύο εναπομείναντα ζεύγη τοπικών αμαξοστοιχιών Θεσσαλονίκης-Σερρών, ένα από τα δύο ζεύγη αμαξοστοιχιών Αμυνταίου-Κοζάνης και 10 από τα 16 ζεύγη τοπικών αμαξοστοιχιών Λάρισας-Βόλου.
Τελικά και ενώ ο «Προαστιακός Θράκης» πηγαινοέρχεται άδειος, οι Λαρισαίοι έχουν τραίνο για το Βόλο κάθε 2-3 ώρες. Ο Ευριπίδης βέβαια κατέκτησε τη μοναδική έδρα της Ν.Δ. στο Νομό Ροδόπης, αλλά η Ν. Δ. σημείωσε πτώση 11 μονάδων και 9.000 ψήφων.
Πέραν τούτων καταργήθηκε και το μοναδικό ζεύγος αμαξοστοιχιών Intercity Καλαμπάκας-Αθήνας-Καλαμπάκας, που όπως αποκάλυψε ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων, ήταν και απαραίτητο και κερδοφόρο. Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες όλων των τοπικών φορέων και παραγόντων, ο Πάκης με τις πλάτες του Ευριπίδους, αρνήθηκε την επανακυκλοφορία των αμαξοστοιχιών αυτών. Το τι έπαθε η ΝΔ στους Νομούς της Θεσσαλίας γνωστό: Καρδίτσα -8% και -11.000 ψήφοι, Τρίκαλα επίσης -8% και -11.000 ψήφοι, Λάρισα -7% και -17.000 ψήφοι, Μαγνησία -8% και -13.000 ψήφοι!
Στην Πελοπόννησο έγινε η σφαγή του Δράμαλη. Κατάργησαν όλα τα δρομολόγια αμαξοστοιχιών πέραν Πατρών προς Πύργο και Καλαμάτα, αφήνοντας όλα κι όλα δύο, που δρομολογήθηκαν πρωί από Πάτρα και απόγευμα από Καλαμάτα και τα δύο. Δηλαδή να κυνηγάει το ένα, τ’ άλλο!!! Το ένα μάλιστα ζεύγος ήταν τοπικό χωρίς ανταπόκριση προς το Κιάτο και τον Προαστιακό. Στην Κυπαρισσία απέμεινε να μπαίνει μόνο ένα τοπικό τραίνο από την Καλαμάτα, το μεσημέρι. Τα τοπικά της Μεσσήνης διασώθηκαν χάρις σε παρέμβαση του Νομάρχη Μεσσηνίας και των Δημάρχων, που όμως δεν κατάφεραν να κάμψουν τις αντιρρήσεις του Πάκη και των άλλων golden boys της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τα υπόλοιπα δρομολόγια του Νομού Μεσσηνίας. Η «ανταμοιβή» της Ν.Δ. στους Νομούς της Πελοποννήσου ήταν αναμενόμενη: Αχαΐας -8% και -20.000 ψήφοι, Ηλείας -9% και -14.000 ψήφοι, Μεσσηνίας -9% και -16.000 ψήφοι!
Ήταν φανερό ότι κανείς δεν νοιαζόταν για την σωτηρία του ΟΣΕ και των θυγατρικών του. Αν ενδιαφέρονταν δεν θα θεσμοθετούσαν 5 Γενικές Διευθύνσεις και 18 Διευθύνσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ των 1800 υπαλλήλων, όταν ο παλιός ενιαίος ΟΣΕ των 15.000 και βάλε υπαλλήλων είχε 3-5 Γενικές Διευθύνσεις και 14 Διευθύνσεις μόνο. Ή θα προσπαθούσαν να πάρουν μέτρα μείωσης του λειτουργικού κόστους. Και θα προσπαθούσαν να αυξήσουν τα έσοδά της. Όχι να τα μηδενίσουν.
Σαν κρύο ανέκδοτο, η ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών, υπό νέα ηγεσία πλέον, κυκλοφόρησε μια βδομάδα πριν τις εκλογές, το σχέδιο του «Προγράμματος Μισθωτής Εφεδρείας», που υποτίθεται ότι έδωσε τις μέρες εκείνες ο Ευριπίδης στην Π.Ο.Σ. Με αυτό προβλέπονταν αποζημιώσεις, μπόνους και βασιλικοί μισθοί για να κααααάθονται οι σιδηροδρομικοί και να παίζουν πρέφα στα καφενεία. Λίγες μέρες νωρίτερα, η νέα ΔΑΚΕ, είχε βγάλει ανακοίνωση στην οποία χαρακτήριζε «εξορθολογισμό δρομολογίων» τη σφαγή και απαξίωση του σιδηροδρόμου. Γέλασε το σύμπαν με τις αφελείς μεθόδους του Ευριπίδους και των φερέφωνών του, στο να αποσπάσουν την ψήφο των σιδηροδρομικών. Από κοντά τα golden boys and girls του τ. PROASTIAKOS, λοιδορούσαν τους «ΟΣΕτζήδες» για τους αναχρονιστικούς ΓΕΚΑΠ, ΚΩΕΑΠ, Κανονισμούς Κυκλοφορίας κλπ, τους οποίους όπως ποτέ δεν έφεραν για σοβαρή διαβούλευση, πριν βάλουν κάτω τη μεζούρα και «κόψουν» τα τραίνα. Ο απίθανος Ρογκάκος, δεν άκουγε κουβέντα για δρομολόγηση πρωινού τραίνου από Καλαμάτα για Κιάτο με απογευματινή επιστροφή, που εκτός του ότι θα εξυπηρετούσε και επιβατική κίνηση, θα διευκόλυνε και την επιστροφή του προσωπικού στις έδρες του. «Προτιμώ να γυρίζουν με το λεωφορείο ή να τους πληρώνω διανυκτέρευση» έλεγε στους Υπηρεσιακούς Παράγοντες που προσπαθούσαν να τον μεταπείσουν. Ούτε ο Πάκης υπέγραφε την επαναδρομολόγηση τριών από τα καταργημένα ζεύγη της γραμμής Λάρισας-Βόλου, για να μην αναγκαστεί να επαναφέρει, για λόγους ισορροπίας, και τα Intercity της Καλαμπάκας. Το είχε πάρει σαν θέμα τιμής μετά το γνωστό ρεζιλίκι που έπαθε στη συνάντηση με τους τοπικούς φορείς. Ο ίδιος επανέφερε ένα πρωινό ζεύγος Θεσσαλονίκης-Σερρών μετά από τα …συχαρίκια που ακουστήκαν στα εγκαίνια του «Πανθρακικού» ενώ ζήτησε την επαναδρομολόγηση του ζεύγους 602-603 για να μην φαίνεται ανακόλουθο και το σχετικό φυλλάδιο.
Μετά από όλα αυτά, ο κόσμος που αναζήτησε τραίνα για να πάει στις γενέτειρες του να ψηφίσει, μάθαινε πως τα τραίνα είχαν καταργηθεί. Επιλογή τους πλέον τα ΚΤΕΛ, τα ΙΧ, τα πειρατικά ΤΑΞΙ, η Αυτοκινητόδρομοι των διοδίων, των δυστυχημάτων και της ρύπανσης. Της «μαύρης ανάπτυξης» του Σουφλιά, του Χατζηδάκη, του Στυλιανίδη και όλου αυτού του απίθανου θιάσου του απελθόντος «καταλληλότερου». Σε αντιδιαστολή το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης υποσχέθηκε μια «πράσινη ανάπτυξη». Και οι ψηφοφόροι, πολύ λογικά, επέλεξαν την ελπίδα από τη μαύρη συμφορά.
Δεν ισχυριζόμαστε βέβαια ότι η ΝΔ καταποντίστηκε στις Εκλογές, μόνο επειδή κατάργησε τα τραίνα στις προαναφερόμενες περιοχές. Έκανε τόσα πολλά, που θα μας μείνει αξέχαστη. Αλλά οι κύριοι Χατζηδάκης και Στυλιανίδης, με τις ενέργειές τους κατά του σιδηροδρόμου και υπέρ των τοπικών παραγοντίσκων των ΚΤΕΛ, έβαλαν ένα ακόμα λιθαράκι στη γενική απαξίωση της ΝΔ. Κυρίως ο δεύτερος που έδειξε έναν απίστευτο πολιτικό παχυδερμισμό προς όποιους δεν (τον) ψήφιζαν στην Κομοτηνή. Οπότε κρίνεται σαν ο καταλληλότερος να πρωταγωνιστήσει στη διαδοχή Προέδρου του κόμματος. Με αυτόν μπροστάρη, η ΝΔ θα οδηγηθεί στην πλήρη ανυποληψία.
[via]

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος19/10/09 18:43

    ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΤΗΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ. ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.



    NATA TA MANTATA ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΑΝ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ

    Ευρείες αλλαγές στη μεταναστευτική πολιτική προανήγγειλε ο υπουργός Εσωτερικών, Γιάννης Ραγκούσης, στο πλαίσιο των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης. Μεταξύ άλλων, προβλέπουν την παροχή του δικαιώματος του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι σε μετανάστες, για τις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης και τη χορήγηση της ελληνικής ιθαγένειας σε παιδιά που μεγάλωσαν στην Ελλάδα.

    Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός, την ελληνική ιθαγένεια θα αποκτούν παιδιά που γεννήθηκαν στην Ελλάδα και των οποίων οι γονείς ήδη ζούσαν κάποιο διάστημα στη χώρα, αλλά και σε παιδιά που μετείχαν της ελληνικής παιδείας, πηγαίνοντας σε ελληνικό σχολείο για κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα. Αναφορικά με το δικαίωμα ψήφου, θα αφορά σε μετανάστες δεύτερης γενιάς και όσους έχουν συμπληρώσει πενταετία παραμονής στη χώρα, στο πρότυπο των ρυθμίσεων που ακολουθούν άλλες χώρες της Ε.Ε. Στόχος είναι να ψηφίσουν στις επόμενες δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές.

    Παράλληλα, ο Γ. Ραγκούσης ανακοίνωσε ότι θα συστηθεί εντός των επόμενων ημερών επιστημονική επιτροπή, η οποία θα επεξεργαστεί όλες τις εναλλακτικές προτάσεις, σχετικά με την προσαρμογή του "γερμανικού" μοντέλου στα ελληνικά δεδομένα. Θα ακολουθήσει διαβούλευση, με στόχο να εξασφαλιστεί η συναίνεση που θα επιτρέψει την εφαρμογή του νέου εκλογικού νόμου στις επόμενες εκλογές, το 2013.

    Σχετικά με τις εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση, επανέλαβε τη δέσμευση για αιρετούς περιφερειάρχες και την κατάργηση της ρύθμισης για εκλογή από τον α΄γύρο με το 42% των ψήφων. Όσον αφορά στις αλλαγές στη διοικητική δομή του κράτους, προανήγγειλε τη σύσταση επιστημονικής επιτροπής και στη συνέχεια τη διαβούλευση με τους φορείς της αυτοδιοίκησης και τις τοπικές κοινωνίες, αλλά και την κατάρτιση "οδικού χάρτη" για την υλοποίησή της.

    ΠΗΓΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.