30.8.09

Αναζητούνται 509.000€ στον Δήμο Κομοτηνής

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του δημάρχου Κομοτηνής Δημήτρη Κοτσάκη στον τοπικό τύπο (δες εδώ και εδώ), η νέα κερκίδα του γηπέδου της Κομοτηνής, κόστισε 680.000€! Απ’ αυτά τα 200.000€ θα τα δώσει (τα έδωσε;) το υπουργείο Εσωτερικών και τα υπόλοιπα 480.000€ μέσω του γνωστού δανείου του Δήμου Κομοτηνής, που αποσύρθηκε την προηγούμενη φορά, αλλά υπάρχει σαν θέμα στο δημοτικό συμβούλιο της 31ης Αυγούστου! Όλα αυτά σύμφωνα με τον Δημήτρη Κοτσάκη.
Διαβάζοντας όμως με την στήλη «Βηματάκια» της εφημερίδας «Ελεύθερο Βήμα» (εδώ), αν κάποιος περνούσε από το Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Κομοτηνής θα έβλεπε μια μεγάλη πινακίδα, η οποία παρουσιάζει το συγκεκριμένο έργο να είναι ενταγμένο στο αναπτυξιακό πρόγραμμα «ΘΗΣΕΑΣ»!!! Εκτός απ’ αυτό μαθαίνουμε ότι ο προϋπολογισμός του έργου είναι 1.189.000€!!!
Μετά από το σχόλιο της εφημερίδας, την προηγούμενη εβδομάδα και μάλιστα βράδυ οι αρμόδιοι του Δήμου Κομοτηνής κατέβασαν την πινακίδα και την αντικατέστησαν με μία στην οποία δεν αναφέρεται ούτε το χρηματικό ποσό, ούτε που είναι ενταγμένο το συγκεκριμένο έργο. Επομένως, αγνοούνται 509.000€, τα οποία κάποιος πρέπει να απαντήσει που πήγανε!!! Ε, δήμαρχε;;;

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος31/8/09 12:11

    Ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δυο φορές

    ΙΔΟΥ τι μπορεί να αλιεύσει κάποιος με σύντομο σερφάρισμα στο Ιnternet: η διοίκηση της ΠΑΕ Πανθρακικός με ανακοίνωσή της ευχαριστεί τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών Ευριπίδη Στυλιανίδη, για τη συμβολή του στη σύναψη χορηγικής συμφωνίας με τα ΕΛΤΑ. Αν καταλάβαμε καλά, χωρίς τον κ. Στυλιανίδη, βουλευτή Ροδόπης και γεννημένο το ΄66 στην Κομοτηνή, τα ΕΛΤΑ δεν θα ήταν «χρυσός χορηγός» της συμπαθούς ΠΑΕ. Πώς ακριβώς, όμως, βοήθησε ο Ευριπίδης Στυλιανίδης; Και δική του δουλειά είναι να λειτουργεί ως... εμπορικός διευθυντής για ομάδες τής ευρύτερης εκλογικής του περιφέρειας; Κατά τα λοιπά, ο Πανθρακικός δεν άρχισε καλά (και) σε αυτό το πρωτάθλημα. Θα λέγαμε ότι πρόκειται για κόπια της περασμένης σεζόν, αν η ΠΑΕ της Θράκης δεν εμφάνιζε συμπτώματα νεοπλουτισμού!

    Γιατί το λέμε αυτό; Διότι αντίθετα με το πρόσφατο παρελθόν, ο μεγαλομέτοχος Σαββάκης και ο πρόεδρος Κητζίδης αποφάσισαν με συνοπτικές διαδικασίες να «καθαρίσουν» τον Ντουμιτρέσκου και να προσλάβουν έναν Γάλλο: τον Καρτιέ. Πρέπει να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα για να διαπιστώσουμε αν ό,τι...

    λάμπει είναι χρυσός και άρα αν αξίζει η διαφήμιση που γίνεται στον νέο προπονητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος31/8/09 13:26

    509000 ευρω.σιγα τα λεφτα.πως αλλιως θα γινοταν οι πισινες στην Καρυδια.Σωστα Μητσο;Πως αλλιως θα πληρωθουν τα γουστα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος31/8/09 14:02

    Μετα τα χθεσινα εγκαινεια του θεατρου της Μαρωνειας,περιμενω σαν πολιτης του Δημου Κομοτηνης,ποτε θα ανεβει το εργο,Τα Λεβεντοπαιδα και οι κουρτινες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος31/8/09 16:16

    Στις πολιτικές κινήσεις που έκανε ο Κώστας Καραμανλής το 1997 στη Ν.Δ,, όταν εκλέχθηκε πρόεδρος του κόμματος, και στην κυβέρνηση το 2004, μετά την πρώτη εκλογική νίκη, παρέπεμψε ο υπουργός μεταφορών Ευριπίδης Στυλιανίδης όταν οι δημοσιογράφοι τον ρώτησαν αν τάσσεται υπέρ του ανασχηματισμού ή των πρόωρων εκλογών.

    "Εκτιμώ ότι όλοι αυτοί που τα τελευταία δύο χρόνια επενδύουν στην ανασφάλεια των πολιτών και εκπέμπουν μιζέρια δεν προσφέρουν καλές υπηρεσίες στον τόπο. Η Ελλάδα χρειάζεται νέα αυτοπεποίθηση, ανατρεπτικό πνεύμα και πίστη στο όραμα του αύριο. Χρειάζεται, ουσιαστικά, μια πολιτική νοοτροπία σαν αυτή που εξέπεμψε ο Κώστας Καραμανλής το 1997 και το 2004 και έχει τη δύναμη να εκπέμψει και τώρα", δήλωσε ο υπουργός.

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ...ΟΥΤΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΘΕΛΕΙ.
    ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΛΕΥΣΗΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ,Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ.ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΠΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
    ΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ...ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1/9/09 13:13

    ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ...
    Είναι γνωστή η πολιτική επιδίωξη της κυβέρνησης να μετατρέψει τον ελληνικό σιδηρόδρομο σε πανάκριβο εμπόρευμα.

    Ως πρόσχημα για αυτή την εγκληματική πολιτική, προβάλλεται η "οικονομική εξυγίανση" του ΟΣΕ και κατ' επέκταση η ...απαλλαγή των Ελλήνων φορολογουμένων από τα χρέη του Οργανισμού.

    Η κυβέρνηση μετέρχεται χίλιους δυο τρόπους για να δικαιολογήσει τις αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις που προωθεί στον ΟΣΕ, με κεντρικούς άξονες: Τη σταδιακή αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων έως και 135% (απαρχή έγινε την 1η Αυγούστου, με αυξήσεις 33%). Την απόλυση 3.000 σιδηροδρομικών (σχεδόν το μισό προσωπικό του ΟΣΕ). Τη δραστική περικοπή "ζημιογόνων" δρομολογίων. Την είσοδο ιδιωτών σε κάθε κερδοφόρα και εν δυνάμει κερδοφόρα σιδηροδρομική και μη δραστηριότητα.

    Για όλα τα παραπάνω υπερηφανεύτηκε χτες από τη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών Ευρ. Στυλιανίδης, επισημαίνοντας ότι "ο εκσυγχρονισμός και η εξυγίανση των ελληνικών σιδηροδρόμων αποτελεί τη σημαντικότερη μεταρρύθμιση της κυβέρνησης για το επόμενο διάστημα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.