31.7.09

ΥΜΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ χαντακώνουν τον ελληνικό σιδηρόδρομο

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Επιβεβαιώθηκαν οι έντονες φήμες που ήθελαν το ΥΜΕ και τη Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ / ΟΣΕ να επιβάλουν το σφαγιασμό των δρομολογίων του Ελληνικού δικτύου και στις οποίες εγκαίρως αναφερθήκαμε σε προηγούμενο δελτίο τύπου. Σαν να μην έφτανε αυτό, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέδωσε δελτίο τύπου με το οποίο «καμαρώνει» για τις περικοπές τάζοντας «καθρεφτάκια» για τους ιθαγενείς όπως εισιτήρια μέσω ΑΤΜ (θα πουλά ανύπαρκτα δρομολόγια μέσω ΑΤΜ;). Σε οποιοδήποτε ευρωπαίο (Γερμανό, Γάλλο, Ελβετό, Βρετανό) πολίτη θα πλάσαραν αυτές τις περικοπές θα προκαλούσαν καγχασμό, ειρωνεία και περιφρόνηση.
Μεγάλα αστικά κέντρα της Ελληνικής περιφέρειας (ενδεικτικά: Πάτρα, Πύργος, Καλαμάτα, Βόλος, Τρίκαλα, Σέρρες) μένουν με ελάχιστα τραίνα να τα συνδέουν με την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη ή την ενδοχώρα τους, και μάλιστα αυτά τα τραίνα σε εντελώς ακατάλληλες ώρες για να προσελκύσουν το επιβατικό κοινό. Όλα αυτά βαπτίζονται με την απατηλή επιγραφή «καθολική υπηρεσία»(;!). Όποιον συγκοινωνιολόγο και να ρωτήσουν θα μάθουν ότι σιδηροδρομική συγκοινωνία με ένα ή δύο δρομολόγια τη μέρα δεν νοείται, είναι συγκεκαλυμμένο κλείσιμο.
Με αυτό τον τρόπο διάφοροι «φωστήρες» του συγκοινωνιακού σχεδιασμού με «περγαμηνές» αποτυχίας από τον ιδιωτικό τομέα επιχειρούν να πουλήσουν χειρότερο προϊόν (λίγα, αραιά, σε ακατάλληλες ώρες δρομολόγια) σε ακριβότερη τιμή με απώτερο μάλιστα στόχο το διπλασιασμό των τιμών!
Φυσικά το μόνο που θα πετύχουν είναι η μείωση του επιβατικού κοινού, η απαξίωση του σιδηροδρόμου, η στροφή του κοινού σε άλλα, ανασφαλέστερα και ρυπογόνα, μέσα μεταφοράς και αν όχι βραχυπρόθεσμα, σίγουρα μακροπρόθεσμα αύξηση των ελλειμμάτων.
Για να χρυσώσουν το χάπι επισπεύδουν την παράδοση στην κυκλοφορία, έργων που χρονίζουν αδικαιολόγητα (Γραμμές Χαλκίδας και Τρίπολης/Ναυπλίου), χωρίς αυτά να είναι πλήρως έτοιμα, με ταχύτητες χαμηλότερες απ’ ό,τι πριν ξεκινήσουν τα έργα (τα οποία είχαν σκοπό ακριβώς την αύξηση των ταχυτήτων!)
Όλα αυτά βαφτίζονται «Εξορθολογισμός». Δεν πείθουν κανέναν: Οι αυτοδιαφημιζόμενοι ως «τεχνοκράτες» ηγήτορες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πειθαρχώντας στις επιταγές του πολιτικού τους προϊσταμένου, μεταφέρουν τροχαίο υλικό από τη «σφαγιαζόμενη» Θεσσαλία και τις Σέρρες για να εκτελεί μεταμεσονύχτια «προαστιακά» δρομολόγια στην περιοχή της Κομοτηνής (εκλογική περιφέρεια του κ. ΥΜΕ). Δεν έχουμε πρόβλημα με την αύξηση των δρομολογίων όπου και κυρίως όπως χρειάζεται. Εδώ όμως πρόκειται βέβαια για ακραίας μορφής πολιτικαντισμό. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δε σπεύδει να βαπτίσει τις εντολές του ΥΜΕ «επέκταση του προαστιακού σε περιοχές εκτός Αττικής» (!). Μαζί με άλλα υποτίθεται ότι ενισχύονται τα δρομολόγια στον άξονα ΠΑΘΕ (ψευδές-κανένα δρομολόγιο δεν προστέθηκε, περικόπηκαν μάλιστα δρομολόγια για Πάτρα και Παλαιοφάρσαλο) και με επιπλέον βαγόνια (αμφιβάλλουμε-θα έχουν στείλει τους τεχνίτες που συντηρούν τα βαγόνια σε «εφεδρεία») ενώ διασυνδέονται τα περιφερειακά με τα αρτηριακά δρομολόγια (ουδέν ψευδέστερο: οι αναμονές σε Λάρισα, Παλαιοφάρσαλο και Πύργο για «ανταποκρίσεις» είτε επιμηκύνονται είτε οι «ανταποκρίσεις» χάνονται για λίγα λεπτά!)
Δεν πρόκειται φυσικά όλα αυτά να μειώσουν αυτό που γκαιμπελικά βάφτισαν «έλλειμμα» γιατί ο κύριος όγκος του αφορά τη διαχρονική αυτοχρηματοδότηση από τον ΟΣΕ έργων υποδομής όταν τα ανταγωνιστικά οδικά έργα χρηματοδοτούνται από τον Δημόσιο Προϋπολογισμό. Ξαναθέτουμε το ερώτημα: Θα διανοηθούν ποτέ να «κλείσουν» το ΥΠΕΧΩΔΕ επειδή το πρόγραμμα οδικών του υποδομών κοστίζει στο φορολογούμενο 4.5 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα;
Φυσικά, οι «τεχνοκράτες» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τις περγαμηνές αποτυχίας από τον ιδιωτικό τομέα ουδέποτε διανοήθηκαν να αυξήσουν τις πωλήσεις τις εταιρείας τους (αντίθετα τις μειώνουν). Ουδέποτε διανοήθηκαν να θίξουν κακώς κείμενα και να μειώσουν το κόστος που προέρχεται από τον τρόπο παραγωγής της εταιρείας που διοικούν. Αντί να συγκρουστούν με τις αγκυλώσεις της εταιρείας τους συγκρούονται με την Ελληνική Περιφέρεια και τιμωρούν τους πελάτες τους.
Καταγγέλλουμε αυτή την προσπάθεια απαξίωσης του σιδηροδρόμου και ελπίζουμε ότι την υστάτη ώρα θα καταλάβουν τη βαρύτητα του εγκλήματος που επιχειρούν. Αντί να βγάζουν δελτία τύπου που θα δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα και θα τάζουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες θα πρέπει να προτείνουν ουσιαστικές λύσεις που βελτιώνουν τις συγκοινωνίες αυτής της χώρας. Γι’ αυτό άλλωστε πληρώνονται. για να διοικούν μία ΔΕΚΟ και όχι να ενεργούν ως γραφείο τύπου του ΥΜΕ.

Από τον Σύλλογο Φίλων του Σιδηροδρόμου

4 σχόλια:

  1. ενας απο τους πολλούς φιλους του ΠΑΣΟΚ1/8/09 11:58

    Κύριε, Δαμιανίδη και τα λοιπά μέλη της ΝΕ Ροδόπης.
    1ο μάθημα κομματικής συμπεριφοράς

    Στέφανος Λιοντής: Η δήλωση όπως ακριβώς δημοσιεύθηκε στον τύπο
    Επιστολή: ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΛΙΟΝΤΗΣ: «Δύναμη της αυτοδιοικητικής παράταξης η αυτονομία της…» 29-Ιουλίου-2009

    Ολόκληρο το κείμενο της παρέμβασης έχει ως εξής:
    «O ρόλος ενός προοδευτικού κόμματος σε μια δημοκρατικά οργανωμένη κοινωνία είναι να εκφράζει πολιτικά τις κοινωνικές τάξεις και ομάδες που εκπροσωπεί με ένα και μοναδικό στόχο: οι θέσεις του να γίνουν πλειοψηφικές και να υλοποιηθούν όταν πλέον ως πλειοψηφούσα πολιτική δύναμη διαχειριστεί την εξουσία.

    Ένα τέτοιο κόμμα ως θεσμός οφείλει να σέβεται την αυτονομία και τις όποιες διεργασίες γίνονται σε όλες τις κοινωνικές συνιστώσες που εκφράζονται πολιτικά μέσα από αυτό (συνδικαλιστικό κίνημα, επιστημονικούς φορείς, κινήσεις καταναλωτών, περιβαλλοντολογικές, αυτοδιοίκητες κινήσεις κτλ.)

    Το ΠΑΣΟΚ τις δυο παραπάνω παραδοχές τις υιοθέτησε. Μέσα από την πορεία του μέχρι σήμερα αποδείξαμε ότι σεβόμαστε με ευλάβεια την αυτόνομη λειτουργία όλων των κινημάτων και των οργάνων του.

    Το τελευταίο διάστημα, όμως, εκ του αποτελέσματος πια, φαίνεται να υπάρχει μια σύγχυση

    ως προς τις διακριτές λειτουργίες του κόμματος και των αυτοδιοικητικών κινήσεων. Σύγχυση σε τέτοιο βαθμό που να υπονομεύονται τόσο ο ρόλος του κόμματος όσο και η αυτόνομη έκφραση της Δημοτικής Παράταξης που στήριξε και στηρίζει πολιτικά το ΠΑΣΟΚ.

    Έτσι γίναμε μάρτυρες απολίτικων πρακτικών και λογικών. Από την επόμενη κιόλας μέρα υπονομεύτηκε με τις διαρροές στον Τύπο η πολιτική πρωτοβουλία της ΝΕ να συναντηθεί με τη δημοτική ομάδα της παράταξης «Λαρισαίων Πόλις».

    Είναι πρωτόγνωρο και πρωτάκουστο μετά από μια συνάντηση να επιχειρείται να μεταφερθούν στον πολιτικό φορέα τα όποια προβλήματα υπάρχουν και έχουν σχέση με τη λειτουργία προσώπων. Και παράλληλα να γίνεται έκκληση από μέλος της δημοτικής παράταξης για την ουσιαστική κατάλυση της

    αυτόνομής λειτουργίας αυτής («οι συνεδριάσεις της Δημοτικής Ομάδας να γίνονται στα γραφεία της ΝΕ παρουσία μέλους της!»). Αντί την επόμενη μέρα της συνάντησης να βγαίνει η δημοτική παράταξη πιο ισχυρή, να έχουμε φαινόμενα διάσπασης και αμφισβήτησης του επικεφαλής της.

    Οι παρατάξεις αυτοδιοικητκού χαρακτήρα δεν είναι κομματικές οργανώσεις. Είναι αυτόνομες στη λειτουργία τους, έχουν τα όργανά τους και το πιο σπουδαίο, συμμετέχουν σε αυτές πολίτες που δεν είναι οργανωμένοι στο ΠΑΣΟΚ.

    Μέσα από τις αυτόνομες παρατάξεις διευρύνεται ο κοινωνικός περίγυρος και αυξάνεται η δύναμή τους πέρα από τις δυνάμεις του πολιτικού φορέα που τις στήριξε. Άλλωστε μόνο έτσι μια προοδευτική παράταξη μπορεί να πετύχει πλειοψηφία και να κερδίσει στους αυτοδιοικητικούς θεσμούς, Δήμος, Νομαρχία.

    Ο πολιτικός στόχος του ΠΑΣΟΚ είναι η νικηφόρος πορεία στις εθνικές και αυτοδιοικητικές εκλογές. Τώρα πρέπει να γίνει η ανατροπή σε εθνικό επίπεδο και στις ερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.

    Οι φίλοι, τα μέλη και το οργανωμένο ΠΑΣΟΚ μέσα από τα όργανά του στηρίζουν καθαρά των αγώνα των παρατάξεων μας και τους ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ αυτών. Το ΠΑΣΟΚ σέβεται την αυτόνομη λειτουργία των αυτοδιοικητικών παρατάξεων και τις συλλογικές αποφάσεις τους».

    Στέφανος Λιόντης

    αναπληρωτής γραμματέας

    Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Λάρισας

    Οποιαδήποτε παρερμηνεία
    προφανώς εξυπηρετεί σκοπιμότητες αυτών που την παρερμηνεύουν……..
    (Οποιαδήποτε πολιτική διαφωνία με τις θέσεις που διατυπώνω είναι
    σεβαστή και θεμιτή.)

    Στέφανος Λιόντης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/8/09 19:31

    Σωστός, σωστός. Οι δικοί μας αυτοδιοικητικοί που γίνονται και κομματικοί και το αντίστροφο να τα βλέπουν.Σε όλα μέσα για να τα ελέγχουν.Αλλά ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ ξύπνησε. Ξύπνα Θανάση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με τον τρόπο που θέλουν να αναδειχθούν υποψήφιοι δήμαρχοιοι αγνώμονες αυτοδιοικητικοί της Ροδόπης, εγώ ο ολίγον άσχετος με αυτά τον χαρακτηρίζω τουλάχιστο Καραγκιοπαικτικό. Μέσα απο λαθρόβεια εντυπα και οικονομικών συμφερόντων προσπαθούν να αναδειχθούν. Δεν καταλαβαίνουν οτι ποδογετούν τις αρχές του ΠΑΣΟΚ;
    Τελευταίο κρούσμα οι προβοκατόρικες φωτογραφίες των υποψηφίων!!!! και των συνεργατών τους!!!! στον ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ.
    Ο Βαβατσικλής τι χρωστάει να εκτίθεται απο μ....ες και β...κες.
    Προτεραιότητα έχουν οι εθνικές εκλογές. Ο Στυλιανίδης με τον Γιαννακίδη κάνουν αριστοτεχνικές πολιτικές σέντρες.Σας στρίμωξαν στη γωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/8/09 00:01

    Η καλύτερη σέντρα του Γιαννακίδη στον Στυλιανίδη ήταν η προχθεσινή που έγινε στο στάδιο Γουέμπλεϊ της Ιτέας του δήμου Νέου Σιδηροχωρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.