6.7.09

Τζάμπα πήγε το παιδί!

Σταμάτησε σε μεγάλη ευθεία (καμία έλλειψη ορατότητας) το αυτοκίνητο και βγήκε το παιδάκι να πάρει κάτι από το port baggage. Κάτι που το κάνουμε όλοι: σταμάτημα, πάντα σε ευθεία και πάντα σε βοηθητικές λωρίδες. Που σημαίνει ότι ΑΝ ΠΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΑΝΩ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΦΟΝΟΣ ΚΙ ΟΧΙ ΑΤΥΧΗΜΑ! Άσχετα αν δεν είναι φόνος εκ προμελέτης, είναι πάντως φόνος. Είτε γιατί ο οδηγός του διερχομένου αυτοκινήτου που θα πέσει πάνω σου είναι στουπί, είτε γιατί μιλάει στο τηλέφωνο, είτε γιατί έχει βάσανα και τα σκέφτεται, είτε γιατί δεν ξέρει να οδηγεί, είτε γιατί έτρεχε κι όταν έσκασε το λάστιχο ή χάλασε το τιμόνι και τα φρένα δεν πρόλαβε να αντιδράσει (Ναι! Δεν φταίει ΟΥΤΕ το λάστιχο, ΟΥΤΕ το τιμόνι, ΟΥΤΕ τα φρένα, αλλά ΑΥΤΟΣ, που δεν είχε φροντίσει να ΜΠΟΡΕΙ να αντιδράσει, αν του συνέβαινε κάτι τέτοιο!!!), είτε… είτε… είτε…
Έπεσε, λέει, η «οδηγίνα» της «Αττικής» (πινακίδες ΖΖ) ή αλλιώς της «κακιάς ώρας», επί του ΠΛΩΤΟΥ δρόμου της Εγνατίας, και μάλιστα στην ΕΥΘΕΙΑ, επάνω σε παιδάκι που είχε βγει από το αυτοκίνητο. Κι επειδή εγώ θεωρώ ότι το παιδάκι ΔΕΝ ήταν καρφίτσα, σε κάθε περίπτωση ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕ! Και ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ, είτε το είχε δει, είτε όχι. Γιατί, και στην περίπτωση που το είχε δει, σημαίνει ότι ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΣΕ ΘΕΣΗ ΠΟΥ … ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΤΑΝ … ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ!!!
Να την πάρουν, λοιπόν, όταν γίνει καλά (σωματικά εννοώ, όχι ψυχολογικά, μιας κι αυτό μπορεί να ΜΗ συμβεί) και ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΖΟΥΣΕ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΕ ΑΥΤΗ! Κι αν έχει κι αυτή κανέναν πιτσιρικά στο σπίτι, ΑΣ ΤΟΝ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝΕ ΝΩΡΙΤΕΡΑ! Γιατί, προφανώς, ΔΕΝ την πολυνοιάζουν οι πιτσιρικάδες … ούτε των άλλων, ούτε οι δικοί της (ΑΝ έχει)…
Ένα έχω να πω: ΕΥΤΥΧΩΣ δεν ήμουν κι εγώ διερχόμενος από ‘κει! Γιατί, αν ήμουν, δεν θα την προλάβαινε ο εισαγγελεύς. Κι ας μην είχα και φτυάρι μαζί (αφού η Nevada σκαβόταν και με τα χέρια και καλομάθαμε)! Κι ο καλός Θεός, που τα ‘χει δει όλα και ξέρει για τι μιλάω, μάρτυς μου… ΕΥΤΥΧΩΣ, ξαναλέω. Για μένα! Γιατί εγώ τη «γλίτωσα» την υποχρέωση. Ήμουν απών. Αλλά γι’ αυτήν είναι νωρίς. Γιατί το παιδάκι είχε ανθρώπους που τους ΕΝΟΙΑΖΕ! Κι όλοι αυτοί τώρα ξέρουν ποια ήταν η «σοφεράντζα»…

Uli Chris

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.