14.7.09

Με ανοιχτά μάτια και ψηλά το κεφάλι…

…η ΝΔ στην μειονοτική πολιτική!

Μετά τον απολογισμό των εκατοντάδων «έργων» και των «παρεμβάσεων» του Ευριπίδη Στυλιανίδη στη Ροδόπη, ήρθε πριν λίγες ημέρες και πιο συγκεκριμένα την Πέμπτη, ο απολογισμός πεπραγμένων και τα αποτελέσματα της μειονοτικής πολιτικής που εφάρμοσε η ΝΔ στον ακριτικό νομό μας! Ένας απολογισμός που ξεχάστηκε να γίνει παραμονές ευρωεκλογών, ώστε να έχει η ΝΔ στη Ροδόπη τα οφέλη που ήθελε!!! Γιατί άραγε Ευριπίδη;;;
Αξιοσημείωτο ότι στο προπαγανδιστικό έντυπο αγνοείται και πάλι το κομματικό έμβλημα της ΝΔ, λες και ο Ευριπίδης ντρέπεται να δηλώσει σε ποιο κόμμα ανήκει…

3 σχόλια:

  1. Κύριε Πετρακόπουλε μπορεί οι μπάρες να λειτουργούν άψογα κατά τη γνώμη σας βέβαα αλλά η γκαντεμιά δεν αντιμετωπίζεται με κανένα μέσο. Ο Ευριπίδης Στυλιανίδης έμπλεξε με γκαντέμηδες ολκής τύφλα να έχει η γκαντεμιά του Μητσοτάκη. Πιάσε από την γκαντεμιά των συμβούλων της ΕΡΓΟΣΕ Κατσιμίγα και Παπαθανασίου μέχρι του Δημάρχου Κοτσάκη. Οι γκαντέμηδες χρυσό πιάνουν και στάχτη γίνεται. Μετά τη Δράμα μέσα σε 15 μέρες σήμερα ήλθε και το σιδηροδρομικό ατύχημα του Ισάλου. Ο Ευριπίδης να επισκεφθεί τον Ιμάμη του Ισάλου για να του φύγει η γκαντεμιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εν ονόματι των Πολυπολιτισμικών Κοινωνιών.
    «Το μέτρο που κρίνεται ένας άνδρας, δεν είναι η στάση που κρατά σε καιρούς ήρεμους και βολικούς, αλλά η στάση που κρατά σε καιρούς πρόκλησης και αμφισβήτησης...»Μάρτιν Λούθερ Κίν

    Με έντονο ενδιαφέρον παρακολουθούμε τις τελευταίες εξελίξεις σε ό, τι αφορά τις ερχόμενες εκλογές των ΤΑ και ΝΑ και όχι μόνο στα «πολυπολιτισμικά» κέντρα της «σύγχρονης» Ελλάδας αλλά και στην επαρχία (ιδιαίτερα στη Θράκη) η οποία «γαλουχείται» συνεχώς προς το «πολυπολιτισμικό γκέτο», το οποίο τα αμέσως επόμενα χρόνια θα πάρει την οριστική μορφή του. Προς αυτήν κατεύθυνση έχουν «δουλέψει» όλοι εκείνοι οι υποταγμένοι στους αλλοτριωτικούς «θεσμούς» της «Παγκοσμιοποίησης», της άνευ κοινωνικοοικονομικής, πολιτικοστρατηγικής και πολιτιστικής πυξίδας της Ε.Ε., και του εκτρώματος του νεοφιλελευθερισμού.
    Λοιπόν, ποιος δε θα ήθελε μια πραγματική Σύγχρονη Κοινωνία Πολιτών, μια Πολυπολιτισμική Κοινωνία χωρίς πολιτικά γκρουπούσκουλα, χωρίς διακρίσεις, χωρίς Πολέμους αλλά με ευημερία, πρόοδο και ειρήνη; Όμως, μην τρελαθούμε, Πολίτες! Η πραγματικότητα άλλα μας λέει. Η έμφαση που δίνεται περί «πολυπολιτισμικών» και δημοκρατικών κοινωνιών με ίσα δικαιώματα και άλλα παραμύθια, είναι έμφαση-πολιτική εκ’ του πονηρού όταν αυτές, κατά κύριο λόγο, θα «κτισθούν» από μετανάστες και θρησκευτικές μειονότητες, οι οποίοι έχουν χάσει δικαιώματα πατρίδες, οικογένειες και περιουσίες απ’ την κτηνώδη μηχανή της «Παγκοσμιοποίησης» και άλλων παράγωγων εκτρωμάτων;

    Όμως και, δυστυχώς, οι δοκησίσοφοι (αυτός που νομίζει τον εαυτό του σοφό) και στη Χώρα μας πλεονάζουν. Το κακό ή άσχημο γι’ αυτούς είναι ότι όταν τους κρίνει η ιστορία θα είναι πλέον αργά. Η μαγευτική έλξη της εξουσίας, όταν σκοπός της γίνεται η κατάληψή της μέσω πονηρών και άλλων, στην προκειμένη περίπτωση μεθόδων, με γνώμονα το ατομικό και ξένο συμφέρον, τότε ο διεκδικών του παρόντος ανήκει στην ομάδα των δοκησίσοφων ή στην γκρουπούσκουλα των «σύγχρονων» εκτρωμάτων και καλά είναι οι Έλληνες Πολίτες να τους προσέχουν. Η απόκλισή τους από θέσεις «κλειδιά» είναι αναγκαία και επιβάλλεται. Ένας λαός χωρίς ιστορία, χωρίς πολιτισμό δεν μπορεί να επιβιώσει στις «σύγχρονες» Πολιτείες του σήμερα ακόμα κι όταν αυτές γίνουν «πολυπολιτισμικές». Λίγος σεβασμός δε βλάπτει.

    Πάρ’ αυτά εάν και εφόσον δεν υπήρχε ρατσισμός, εάν δεν υπήρχε ανεργία, εάν δεν υπήρχε φτώχεια και διάκριση και δεν θίγονταν οι πολιτισμοί λαών και εθνών, τότε, ναι ο πολυπολιτισμός θα είχε λόγους ύπαρξης. Εμείς που ζούμε στη Θράκη έχουμε ήδη πάρει γεύση για το τι σημαίνουν «πολυπολιτισμικές» κοινωνίες. Επ’ αυτού, πάντα κατά την άποψή μας θα λέγαμε ότι, οι μεγάλοι οραματιστές και φιλόσοφοι της Αρχαίας Ελλάδας, αν ζούσαν σήμερα, βέβαιο είναι πως υπό τέτοιες προδιαγραφές και προϋποθέσεις θα ανανέωναν τις απόψεις τους.

    Στο δια ταύτα: Με όλα τα παραπάνω και με όσα συμβαίνουν σε όλη την ελληνική επικράτεια, κρίναμε απαραίτητο αυτό το σχόλιο να το αφιερώσουμε στις Τοπικές Αυτοδιοικήσεις και να μηνύσουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι: Όσοι «κόφτονται» για τις Τ.Αυτοδιοικήσεις θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν το πιάτο τους. Τι πολιτική θα εφαρμόσουν στις περιφέρειές τους έναντι των θρησκευτικών μειονοτήτων και των μεταναστών;
    Πολιτική, παράδειγμα τύπου Σουηδίας, Φιλανδίας και άλλων Ευρωπαϊκών χωρών που έχουν ξεπεράσει τον ρατσισμό εδώ και χρόνια; Καλώς. Πολιτική «τυφλή»; Πολιτική ξενόφερτη, ικανή να αποδιοργανώσει την ελληνική κοινωνία και να δημιουργεί προβλήματα και στους άμοιρους μετανάστες και στους ντόπιους θρησκευτικούς μειονοτικούς Πολίτες;
    Πώς τοποθετούνται οι Τοπικές Αρχές; Πολλά λόγια ακούμε, αλλά μένουν λόγια! Έργα θα δούμε κάποτε; Έργα, και μόνο έργα.
    D.Frida

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. «Ο ίδιος ο Μαρξ είχε μιλήσει για τη μετανάστευση ως όπλο του Κεφαλαίου τον περασμένο αιώνα. Όμως η σύγχρονη παγκοσμιοποίηση δεν σταματάει εκεί. Με τα συνθήματα της «ένταξης» των μεταναστών ή της «πολυπολιτισμικότητας», των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων» και της «ισότητας» διαρρηγνύει τον κοινωνικό ιστό των κοινωνιών που είναι οργανωμένος γύρω από τους κοινούς θεσμούς, προγόνους, ιστορία, γλώσσα, θρησκεία. Η βίαιη σύμμειξη ετερογενών φυλών και πολιτισμών που ξαφνικά καλούνται να ζήσουν μαζί επειδή το θέλησε μία τυφλή οικονομική αναγκαιότητα είναι ένα σοκ που δοκιμάζει στο έπακρον την αντοχή των εθνών. Τα ίσα δικαιώματα πάλι, εκεί που δεν υπάρχει ομοιογένεια και ομογένεια της κοινότητας, αλλά ούτε συγκεκριμένος αριθμός μελών, οδηγούν λόγω ελλείψεως κοινών στόχων στην κατάλυση της δημοκρατίας. Όταν όμως η δημοκρατία καταλυθεί, τι απομένει; Η νέου τύπου «δικτατορία»…

    ΥΣ. Την γευθήκαμε με τον Σαρκοζί στο Παρίσι, τη ζούμε με τον Μπερλουσκόνι και τους «αυθόρμητους» πολιτοφύλακές του, πρόσφατα γνωρίσαμε του Καραμανλή στη Πάτρα και στην Αθήνα, διακοσμιμένη με ολίγη πράσινη πασοκική μουστάρδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.