8.1.09

Ο ερημοσπίτης, ο κομπογιαννίτης και οι… Σερραίοι!

5 χρόνια πήρε στα «σαΐνια» τους γαλάζιους να καταλάβουν ότι ο υπουργός οικονομικών δεν φτάνει να ξέρει μόνον … αριθμητική! Και ξήλωσαν τον Αλογοσκούφη που μας οδήγησε στη χρεοκοπία, την οποία ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΩΣ θα είχαμε υποστεί αν δεν υπήρχε η ΕΕ και την οποία – ακόμη και παρουσία της ΕΕ – ΔΕΝ έχουμε γλιτώσει ακόμη με απόλυτη βεβαιότητα.
Και υπουργός οικονομικών εγένετο ο … Παπαθανασίου! Ο άνθρωπος που κατάφερε το ακατόρθωτο: να … κλείσει την ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ και ΑΣΥΓΚΡΙΤΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ασφαλιστική εταιρία στην Ελλάδα, προς όφελος των «κρατικών» (Πρώην! Ούφ, ευτυχώς…) Εθνικής και Φοίνικος (ο οποίος, αν αναγεννηθεί, θα το χρωστά – αυτήν τη φορά – σε … ξένες στάχτες!)…
Μάλιστα. Ευτυχώς, η Ελλάδα θεωρείται … «κρατικό» μαγαζί, και ενδέχεται να γλιτώσει από την καταστροφική μανία του νέου ΥΠΟΙΟ. Από την άλλη, ΟΥΑΙ ΚΑΙ ΑΛΙΜΟΝΟ για τον … ιδιωτικό τομέα! Και, επειδή ο Παπαθανασίου είναι αρκετά πιο … πρακτικός και κομπογιαννίτης από τον προκάτοχό του … θεωρητικό κι ερημοσπίτη, ενδέχεται να έχει και τις στοιχειώδεις … δεξιότητες που χρειάζονται για να καταστρέψεις κάτι, ιδίως όταν αυτό υποφέρει υπό το βάρος της συγκεκριμένης συγκυρίας. Βλέπω, λοιπόν, στη χρυσή μου σφαίρα την πρόθεση του νέου υπουργού να … χρεοκοπήσει τους Έλληνες στην προσπάθειά του να σώσει την Ελλάδα. Και αυτό, κατά έναν αρρωστημένο τρόπο, θα ήταν αποδεκτό, ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Αλλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, γιατί ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ! Και μπορεί να νομίζει ότι θέλει να νομίζει, αλλά το … νόμιζμα είναι κάλπικο – είτε θέλει, είτε δεν θέλει…
Ασχέτως με το τι συμβαίνει στο υπουργείο … «οικονομικών» και στην ελληνική οικονομία (που από «μαντάμα» το 2004 κατάντησε … π@υτανίτσα της σειράς το 2009), επιβεβαιώνεται η άποψη που έχω επανειλημμένως εκφράσει για τη διανοητική κατάσταση των Σερραίων! Και μη μου ξαναβρεί κανείς … ελαφρυντικά γι΄ αυτήν, εκεί που … ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Γιατί … ΜΟΝΟΝ ΣΕΡΡΑΙΟΣ θα μπορούσε να … «σκαρφιστεί» τέτοιους υπουργούς οικονομικών. Ο ... μέσος νους είναι σχεδόν απίθανο να τα καταφέρει – για το δε φαεινότερο, οι πιθανότητες είναι περίπου μία στο … μπιζιλλιοννάριο («zillion»: αφηρημένος αριθμός που εννοιολογικά υπονοεί κάποιον … συγκεκριμένο αριθμό που όμως προσεγγίζει το + ∞, και «bizillion»: πο-ο-ολύ αφηρημένος αριθμός ο οποίος υπονοεί … ένα δισσεκατομμύριο «zillions»)!
Κι αν νομίζετε ότι θα κωλώσω, απλώς και μόνον επειδή στην Ελλάδα οι Σερραίοι είναι η πλειοψηφία, που φτάνει έως και το 1/3 των … συνολικών ψηφοφόρων…
… ΚΑΝΤΕ ΟΡΕΞΗ!!!
Μία ελπίδα μόνον έχετε, την εξής … καμία: να ανακαλύψω ξαφνικά ότι είμαι Σερραίος και να κόψω τις φλέβες μου λόγω ευθιξίας…

Uli Chris

54 σχόλια:

  1. Το νόμιζμα γράφεται με... ζήτα, δικέ μου! Με ΖΗΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το νόμιΣμα γραφότανε με ΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ την προηγούμενη δεκαετία. Τώρα γράφεται με ΣΣΣΣΣΣΣΣΣ. Όμως θα το αλλάξω γιατί δεν θέλω να σου χαλάσω χατίρι!!! Έναν Uli έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ φίλε,
    Τυχαία βρήκα το ιστολόγιό σου, απο ενός φίλου, στο οποίο φάνταζε ο τίτλος της ανάρτησής σου, και μου κίνησε την περιέργεια το "οι Σερραίοι.."

    Δεν μπόρεσα να καταλάβω με καμία λογική την τόση σου εμπάθεια με τους Σερραίους, και Σερραίος είμαι κι εγώ επίσης, και καμαρώνω μάλιστα.
    Μπορείς να μου πείς, απο που ορμώμενος έχεις βγάλει συμπεράσματα για την "διανοητική κατάσταση των Σερραίων" φίλε μου;
    Μας περνάς για μαλάκες;
    Είναι δικαίωμά σου να το πιστεύεις, μα αν μπορείς, τεκμηρίωσέ το κι όλας, κι αν με πείσεις, θα σου πω και μπράβο.
    Έπειτα, κρύβεις επιμελλώς την δική σου καταγωγή, δεν μας λές κι εμάς απο που είσαι, να μάθουμε κι εμείς οι "χαμηλού πνευματικού επιπέδου" πού, σε ποιό νομό της Ελλάδας βγαίνουν οι "πανέξυπνοι σαν κι εσένα", μπάς και μετακομίσουμε κατά κεί;
    Ελπίζω να μου συγχωρέσεις το ύφος, μα κι εσύ αν διάβαζες ένα παρόμοιο κείμενο απο κάποιον, που να μιλάει για τον τόπο σου, και να τσουβαλιάζει όλους μαζί άρδην μάγδην και αδιάκριτα, το ίδιο, ίσως και χειρότερο να είχες. Συμφωνείς;
    Μάθε λοιπόν, πως οι Σερραίοι ΔΕΝ έβγαλαν τον σημερινό πρωθυπουργό, μα το 51% του Ελληνοκαφρικού λαού, αυτοί που έβγαζαν επι 20ετίας το ΠΑΣΟΚ, και αυτοί που θα ψηφίζουν μια ζωή πάντα τους λάθος ανθρώπους για τις λάθος θέσεις.
    Στις επόμενες εκλογές, και μετά απο 1 χρόνο απ' αυτές, θα καταλάβεις τι λέω και θα με θυμηθείς. Τότε όμως, γιατί τώρα είναι νωρίς, και δεν βλέπεις τόσο μακρυά ίσως.
    Με εκτίμηση παρά τις προσβολές σου,
    ένας Σερραίος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου ρε παλίκαρε και κριτή των πάντων. Γιατί δε μας λες από που κρατάει η σκούφια σου; Ανυπόστατες κατηγορίες και ρετσινιές βγάζουν οι μαλάκες και οι μικροτσούτσουνοι. Εσύ σε ποια συνομοταξία ανήκεις; Από τις απόψεις σου βλέπω ότι είσαι εμπαθής καιστενόμυαλος. Χάρη σε κάτι άτομα σαν εσένα τα πράγματα πάνε κατά διαόλου στην Ελλάδα και όλα δουλεύουν μερολητπικά. Κοίτα να βρεις καμιά γυναίκα να ξελαμπικάρεις και κόψε την πρωινή. Έτσι; Ευτυχώ που οι περισσότεροι δε σκέφτονται με τη δική σου λογική γιατί τότε να έβλεπε κόψιμο φλέβας που θα έπεφτε. Μένω στις Σέρρες και θεωρώ τον εαυτό μοπυ Σερραίο άσχετα αν γεννήθηκα και μεγάλωσα στο εξωτερικό. Δεν είμαι τοπικιστής αλλά δε χωνεύω τους εμπαθείς. Γκέγκε; Κατάλαβες πουτανίτσα της πιάτσας Ξέκωλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο Βασίλειο της ΒΛΑΚΕΙΑΣ που ζούμε είσαι σημαιοφόρος...
    Όλοι οι αναρχικοί φταίνε γιατί τα σπάνε... πεθαίνει ο Αλέξης
    Όλοι οι μπάτσοι φταίνε, πυροβολούν τον Διαμαντή

    ΌΛΟΙ ΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΦΤΑΙΝΕ για την ΒΛΑΚΕΙΑ σας και τις ταμπέλες σας...

    ΜΙΣΤΕΡ ΑΙΝΣΤΑΙΝ εγώ δεν ειμαι από Σερρες, από ΚΑΛΑΜΑΤΑ ειμαι, αλλά ξέρω ότι εσύ είσαι από ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ της υπερμετρης ΒΛΑΚΕΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητοί αγανακτισμένοι φίλοι, Σερραίοι και μη.Οι γνώμες που διατυπώνονται εδώ μέσα είναι ελεύθερες αν και μερικές φορές ενοχλούν κάποιους.Όπως στην προκειμένη περίπτωση.

    Ο συγγραφέας αυτού του κειμένου, ο Uli Chris, εξέφρασε μια άποψη.Αν το διαβάζετε καιρό (ή ανατρέξτε στο αρχείο μας) θα διαπιστώσετε πολλά πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κύριοι,

    αυτοί που έχουν οξυδέρκεια, ή -ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ - humor, έχουν ήδη καταλάβει ότι με το "Σερραίους" ΔΕΝ εννοώ αυτούς που είναι από τις Σέρρες!

    Κι επειδή κάποιος ρώτησε, σας λέω ότι είμαι Κομοτηναίος, γεννηθείς στη Θεσσαλονίκη και... σεσημασμένος για τα ΑΚΡΑΙΑ σωβινιστικά μου Θρακομακεδονικά φρονήματα. ΠΙΟ σεσημασμένος από εσάς!!! Και με στοίχημα.

    Το ότι μερικοί δεν κατάλαβαν τι εννοώ, απλώς... ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ-ΜΕΡΙΚΟΥΣ! Καλέστε το πνευματικό ρατσισμό, αν θέλετε. Δεν μου καίγεται καρφί - ούτε ψιλό, ούτε χοντρό...

    Α! Κι έχω ζήσει ΚΑΙ στις Σέρρες. Οπότε, είτε μιλώ για Σερραίους είται για "Σερραίους", είτε σας αρέσει είτε όχι, τουλάχιστον καταλαβαίνετε ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν τους γνωρίζω! Εύχομαι να γνωρίζετε κι εσείς το ίδιο καλά εμάς τους... Κομοτηνιούς.

    Αυτοί που ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ τι εννοώ και γελούν με το humor αντί να γράφουν αρλούμπες (ίσως επειδή έχουν ξεπεράσει πλέον την εφηβεία), σίγουρα γνωρίζουν γιατί επιλέγω τη λέξη "Σερραίος" ή "Σερραίοι" γι' αυτά που γράφω.

    Πληροφορώ δε τους ανόητους, ότι έχω χρησιμοποιήσει τη λέξη πολλές φορές, οπότε καλά θα κάνουν να μη διαβάσουν άλλα σχόλιά μου, γιατί τα... εφηβικά τους σπυριά δεν είναι ΤΙΠΟΤΕ μπροστά σ' αυτά που θα βγάλουν στην ανωτέρω περίπτωση!!!

    Ένα μόνον σας λέω: αν και ζω στην Αθήνα (πράγμα που ελπίζω ότι... θ' αλλάξει άμεσα!), μέχρι και τα προϊόντα που αγοράζω προσέχω να είναι Θρακομακεδονικά. Σας διαβεβαιώ δε ότι, κατά σύμπτωση, τα περισσότερα προϊόντα που αγοράζουμε και η γυναίκα μου (Ναί! Έχω ΚΑΙ γυναίκα! Είδατε?) κι εγώ, είναι... Σερραϊκά!!!

    Αρκετά για σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. YΓ: Το νόμιζμα, Nίκο, ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ γράφεται με «ζ». Από το «νομίζω, νομίζεις, νομίζει…», κ.ο.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ
    Μην νιώθεις θιγμένος. Θα έπρεπε να έχεις καταλάβει ότι όταν λέω βλάκας δεν εννοώ τους πραγματικά διανοητικά καθυστερημένους. Θα μπορούσες να ανατρέξεις σε προήγουμενα σχόλια σε άλλα μπλογκ για να το διαπιστώσεις... αλλά που οξυδέρκεια;;;

    Επίσης ξέχασες να φέρεις μεζούρα προς επιβεβαίωση των λεγομενων σου ως προς το αισθημα σοβινισμού σου.

    Μα καλά βρε παιδιά γιατί δεν βάλατε μια ταμπελίτσα που να λέει... για να καταλάβετε το κείμενο θα πρέπει να διαβάσετε το ποστ της 11 Σεπτεμβρίου και το ποστ της Παρασκευής του Αυγουστου για τον Ομπάμα... και εκείνο με τα ντολμαδάκια της κυρα Κατίνας...

    Και δεν ξέρω γιατί λες εμάς τους Κομοτηνιούς. Τους ρώτησες τους άλλους δηλαδή να δεις αν εκπροσωπούνται από τα κείμενα και τις απόψεις σου, αν έχουν την δική σου οξυδέρκεια και εκείνο το άμεσο χιούμορ που κάνει όλους τους άλλους να αντιδρούν...

    ΑΑΑ λάθος έκανα... άντε πάλι με τις ταμπέλες, επέτρεψέ μου να σου υπενθυμίσω ότι δεν υπάρχουν αυτοί και εμείς. Ολοι μαζί είμαστε σε τούτο το δυστυχή τόπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλαράκο Uli Chris και Ξύς-ταρχίδια σου, θα σου τα πω απλά, και Σερρέϊκα και "Σερρέϊκα" συνάμα, για να καταλάβεις τι εννοώ με την οξυδέρκεια που σε διακατέχει.

    Όταν γράφεις παλιομαλάκα "ΣΕΡΡΑΙΟΙ" και μας αποκαλείς απαξιωτικά και γενικεύοντας, δεν χωράει χιούμορ γαμόσταυρε κολοτραπεζίτη νεανία εκ Κομοτηνής, ιδιαίτερα δε, όταν κλείνεις αγαπητέ Τουρκόσπορε το σκατοκείμενό σου, με τη φράση "να ανακαλύψω ξαφνικά ότι είμαι Σερραίος και να κόψω τις φλέβες μου λόγω ευθιξίας…" και το αοιδίον της θειάς σου φιλαράκο.
    Θα σε παρακαλέσω όμως πολύ, να μην εκλάβεις αυτές μου τις εκφράσεις ωσάν βρισιές, μη βιαστείς να με κατακρίνεις. Θα σου συνιστούσα -για να καταλάβεις το χιουμοριστικό τους περιεχόμενο- να ανατρέξεις σε παλιότερες αναρτήσεις μου, και τότε θα δείς πόσο πλάκα σπάω αυτή τη στιγμή που σου γαμώ την Κομοτηνή για παράδειγμα.
    Και πού 'σαι, για να ξέρεις, κι εγώ έχω γυναίκα που λές τσίφτη, και όλα τα προϊόντα που αγοράζουμε, φροντίζουμε να ΜΗΝ είναι από Τουρκομοτηνή, διότι δεν τρώμε Τουρκοφάγια εμείς οι "Σερραίοι".
    Αγαπητέ PIAZZA del POPOLO, καταλαβαίνω αυτό που λές, ότι "οι γνώμες που διατυπώνονται εδώ μέσα είναι ελεύθερες αν και μερικές φορές ενοχλούν κάποιους. Όπως στην προκειμένη περίπτωση.." και η δική μου, σωστά;
    Ο συγγραφέας αυτού του κειμένου, ο ΑΑΤΟΝ, εξέφρασε μια άποψη, και που αν τον διαβάζετε καιρό, -μπορείτε να ανατρέξετε και στα αρχεία του (για να μην πω και που αλλού)- θα διαπιστώσετε πολλά πράγματα.

    Τι λές ρε παλιομαλάκα; Δεν σου είπαν πως, όταν σε ένα Blog συγγράφουν κι άλλοι, ο κάτοχός του είναι ΣΥΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για τις παπαριές των κάφρων που τις αναρτούν; Σοβαρά δεν το ξέρεις; Ε, μάθε το τώρα.
    Και που σαι, δεν είμαι καθόλου αγανακτισμένος, λάθος κάνεις. Ήρεμος σαν γάτος, με το καφεδάκι μου και το τσιγαράκι μου, αραχτός και σκασμένος στα γέλια είμαι.
    Εσυ όμως και ο "δικός σου", κάπως χλωμό το βλέπω να είστε μια απο τα ίδια.
    Με χριστιανική αγάπη, φιλάκια στα μαγουλάκια δεξιά κι αριστερά, μάτς μούτς, ένας ωραίος, γιατί είναι Σερραίος.
    Και Υστερόγραφον 1. Μην το συνεχίσετε, γιατί θα σας βρίσω στο τέλος, καλά τα πάμε μέχρι στιγμής ήρεμα και αγαπημένα, οκ; Είπα να χρησιμοποιήσω σαν αρχή γλώσσα σαλονιού, μη με φτάσετε κατά λιμάνι μεριά, το χέσαμε και θα γίνει "της Γάζας" έπειτα..Promisse!
    Ειρήνη υμίν αδελφοί, Aferim bakalum.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @AATON
    και δίκιο να είχες στα που γράφεις,το χάνεις έτσι όπως εκφράζεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το ποιος είναι οξυδερκής άσ' το καλύτερα. Όσο για το humor σου; Απορώ γιατί δε μπαίνει μέσα κανένας να σ' επιβραβεύσει ή να σου πει πόσο πολύ γέλασε; Μάλλον η οξυδέρκεια που φαντάζεσαι την έχεις μόνο εσύ στρη σφαίρα της φαντασίας, στον πλανήτη της μαλακίαςκαι στη στρατόσφαιρα της ηλιθιότητας. Το ότι είσαι τουρκόσπορος δικαιολογεί κάπως το σύμπλεγμα κατωτερότητας που σε διεκατέχει και αρχίζεις να χλεβάζεις χωρίς λόγο τους άλλους.
    Εφόσον έχεις γυναίκα κανόνισε να την ξαραχνιάσεις γιατί η μαλακία καλύτερα να βγαίνει από το πουλί παρά από το στόμα ή από τα χέρια μέσω πληκτρολογίου. Κατάλαβες ρε μίασμα της κοινωνίας;
    Μάθε τι είναι χιούμορ, τι είναι εμπάθεια και τι είναι χλεβασμός. Μετά μάθε να τα ξεχωρίζεις και στο τέλος να τα χρησιμοποιείς. Γκέγκε LULITA?
    αΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΌ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ ΠΆΝΤΩΣ ΚΑΙ 'ΣΥ ΔΕΝ ΞΈΡΕΙΣ ΑΠΌ ΠΟΥ ΤΗΣ ΜΆΝΑΣ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ. Μια λες Αθήνα, μια Κομοτηνή, μια Θεσσαλονίκη, μια LA. Και σ'υ δεν ξέρεις τι ν' αποφασίσεις. Όπουσε συμφέρει, έτσι? Αλλά μια ζωή οι τουρκόσποροι έτσι λεςιτουργούν.
    Κλείνοντας θέλω να σου πω, όπως και ο ΑΑΤΟΝ, να μη θεωρίσεις το σχόλιο μου υβριστικό. Κάθε άλλο. Κουβέντα να γίνεται. Πίστεψε με δεν ξέρεις τι πάει να πει βρίσιμο. Αν θέλεις όμως το τραβάμε και στα άκρα.
    όσο για τον moderator της πιάτσας ΤΟΥ ΞΈΚΩΛΟΥ ΈΧΩ ΝΑ ΠΩ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΣΥΝΥΠΕΎΘΥΝΟΣ. Αν διαγραφεί το παρόν σχόλιο θα καταλάβουμε πολλά/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κύριοι,

    αυτοί που έχουν οξυδέρκεια, ή -ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ - humor, έχουν ήδη καταλάβει ότι με το "Γαμώ την Κομοτινή" ΔΕΝ εννοώ αυτούς που είναι από την Κομοτινή, ούτε την Κομοτινή!
    (Πρός αποφυγήν παρεξηγήσεων,..αλλίμονο τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. PIAZZA del POPOLO, δεν κατάλαβες μου φαίνεται κάτι πολύ σημαντικό.
    Όταν ήταν να πάρεις θέση, το μόνο που έκανες εσυ, ήταν να προσπαθήσεις να συγκαλύψεις τον παπάρα, ρίχνοντας κι άλο λάδι στη φωτιά, παρέα με την ειρωνική και απαξιωτική του απάντηση. Τώρα μου μιλάς για δίκια;
    Δεν ψάχνω να βρω το δίκιο μου μέσω γραπτών επιθέσεων αν θέλεις να ξέρεις, και ούτε μέσα απο ξένα ιστολόγια.
    Την άποψή μου εξέφρασα απλώς, με το δημοκρατικό δικαίωμα που προσέφερες 1. στον εν λόγω "κύριο" αρχικά, επιτρέποντάς τον να προσβάλει όλο το λαό ανεξαιρέτως, ενός ολόκληρου Νομού, και κατόπιν 2. σε μένα, λέγοντάς μου εμμέσως πλήν σαφώς, πως έχω δικαίωμα κι εγώ να εκφράσω την ταπεινή μου γνώμη, ακόμη και αν είναι λανθασμένη...σωστά;

    Πίστεψέ με, δεν αισθάνομαι περηφάνια με αυτά που έγραψα, αλά αν δεν τα έγραφα, θα έσκαγα. Κατάλαβες τώρα;
    Αν ήθελα να βρώ το δίκιο μου, θα το έβρισκα σίγουρα, αν θα είχα την δυνατότητα να βρεθώ με το υποκείμενο και συντάκτη του κειμένου, μούρη με μούρη, τότε ναι, θα το έβρισκα, να είσαι σίγουρος.
    Τέλος πάντων, και επειδή νομίζω πως καταχράστηκα τον χώρο σου ασχολούμενος με τον ανύπαρκτο δίνοντάς του αξία, θα ζητήσω απο σένα και μόνο συγνώμη για την κατάχρηση.
    Απο εκείνον, θα ζητήσω
    1. μια συγνώμη για την προσβολή
    2. να κόψει τις ειρωνείες γιατί δεν μασάμε τέτοιο χόρτο στα μέρη μας
    3. να προσέχει στο μέλλον τι γράφει, και
    4. να δέχεται τις συνέπειες της μαλακίας του ταπεινά και σιωπηλά δίχως πολλά πολλά..
    αυτά σε κανένα τζαμί στο χωριό του..όχι σε Μακεδόνες και μάλιστα Σερραίους.
    Καλή σου μέρα απο Καναδά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ PIAZZA del POPOLO
    Αντε πάλι με τις γενικεύσεις. Ποιος το λέει ότι το χάνει το δίκιο του. Εμένα με ρώτησες, εγω πιστεύω ότι μια χαρά τα είπε, και με έκανα να γελάσω, εν αντιθέση με τον mpo-ULi.
    Αν θες να λες ότι οι απόψεις γίνονται σεβαστές οφείλεις να μην διαγράψεις κανένα από τα παραπάνω σχόλια...

    Ας υποθέσουμε ότι είσαι εσύ προσωπικά ήσουν από τη Λαρισα πχ και έβλεπες γραμμένο από κάποιον χωρίς φωτογένεια τα εξής:
    Η Λαρισα γαμιέται, όπως και οι Λαρισαίοι και τα σόγια τους και οι παππούδες τους και ο Τάκης ο περιπτεράς, για αυτό και αυτόν τον λόγο... ΛΕΩ εγώ τώρα

    ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΑΓΕΣ;;;; ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ ΒΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ;;;;;;;

    ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΔΗΛΑΔΗ
    "ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ; ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΞΥΔΕΡΚΕΙΑ, ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΣ ΤΑ ΠΟΣΤ ΜΟΥ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΠΕΡΙ ΙΜΑΜ ΜΠΑΙΛΝΤΙ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΣ

    ΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΥΡΙΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑ;;;;;;;;

    mpo-ULI της υπέρμετρης βλακείας μην παρεξηγείσαι. ΌΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ.... ΕΣΕΝΑ ΑΦΟΡΟΥΝ (χαριτολογώντας πάντα βρε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @AATON, Mikre Aliti, Hackaday...
    Είστε τρεις και είμαι ένας. Δεν είναι σωστό. Ελπίζω να καταλάβετε ότι δεν υπάρχει τίποτα με τους "Σερραίους". Αυτό πάει αλλού. Κατά Μέγαρο Μαξίμου μεριά.

    Καλά να περνάτε παιδιά και όχι χαρακτηρισμούς στον Uli.ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΣ είναι και τον περιμένουμε στην Κομοτηνή.

    ΥΓ: Mikros Alitis...μου άρεσε το playmobile. Good idea

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @PIAZZA del POPOLO
    ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ του ΣΕ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ;;;

    να ανακαλύψω ξαφνικά ότι είμαι Σερραίος και να κόψω τις φλέβες μου λόγω ευθιξίας…;;;
    ΕΣΥ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ αυτό;

    ΑΝ ΟΧΙ τότε:


    ΑΥΤΟ το εννοούσες όταν το έγραφες;;;

    Οι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα είναι της συγγραφικής ομάδας και δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη του υπεύθυνου του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

    ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ γιατί τον υπερασπίζεσαι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μη λές χαζά, δεν είμαστε τρείς και είσαι ένας..είμαστε τέσσερεις.
    Απλά όταν κάποιος είναι διαχειριστής, πάντοτε ελλέγχει τι ανεβάζει κάποιος συν-μπλογκίτης του. Δεν μπορείς πάντοτε να αποποιείσαι των ευθυνών επειδή έβαλες επάνω μια ανακοίνωση, που λέει το αντίθετο.
    Ούτε είσαι εσυ στην ουσία ο στόχος μου η το ιστολόγιό σου, αλά ο "ξενιτεμένος" που προσβάλει.
    Και αντί να γυρίσει και να πεί "σόρρυ ρε παιδιά, λάθος έκφραση (έστω)" κάθεται και μας πουλάει και ειρωνείες..ε, δε λέει..
    έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @PIAZZA del POPOLO δεν είμαστε τρεις, τους άλλους δύο δεν τους ξέρω, μιλάω μόνο για λογαριασμό μου

    Με ενόχλησε βαθύτατα το ποστ...

    Κατάλαβα ότι άλλο εννοούσε, εντάξει μέχρι εδώ

    Με ενόχλησε ακόμα περισσότερο η ειρωνική και απαξιωτική του απάντηση
    αντί να πει ένα απλό "ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ"


    Τέλος πάντων έχεις ένα δίκιο... εγώ ότι είχα να πω το έγραψα. για αυτό εγώ δεν ξαναγράφω τίποτα στο συγκεκριμένο ποστ

    Αν τώρα ο ULI θέλει να συνεχίσουμε την όλη διαμάχη είναι ευπρόσδεκτος στον δικό μου χώρο για να ανταλλάξουμε απόψεις περί ΧΙΟΥΜΟΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κύριοι,

    Enough's enough! Κι αφήστε ήσυχο το διαχειριστή - σε blog είμαστε και δεν έχουμε κηδεμόνες!

    Σας είπα τι εννοούσα, αλλά μόνον ο... διαχειριστής φαίνεται να το κατάλαβε. Αλλά, με τα λεγόμενα τα δικά σας, ΕΣΕΙΣ ντροπιάζετε τους Σερραίους - όχι εγώ.

    Άλλαξα γνώμη λοιπόν και, αν ΔΕΝ είστε Σερραίοι, χρωστάτε ένα συγγνώμη στους αληθινούς Σερραίους γι΄ αυτό. Αν πάλι ΕΙΣΤΕ Σερραίοι...

    ... ΟΡΙΣΤΕ, ΦΑΤΕ:

    Εφεξής, με κάνετε να πιστεύω ότι και οι Σερραίοι (ΧΩΡΙΣ εισαγωγικά) είναι ηλίθιοι! Μπράβο σας - είστε μεγάλοι... καταφερτζήδες.

    Όσο για μένα, κάνετε λάθος: ΔΕΝ είμαι τουρκόσπορος.

    ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΣ ΕΙΜΑΙ!!!

    ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ-ΜΠΗΧΤΗΡ, κατά πως λέμε κι εμείς οι γιαταγάνηδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ..οπότε μουνί της λάσπης, ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΠΟΡΝΗΣ ΤΟΥΡΚΑΛΑΣ ΜΑΝΝΑΣ ΣΟΥ, γαμημένο Τουρκοξέπλυμα γαμώ τον Αλάχ και τα άγιά σου κωλομεμέτη...
    Και Μην τολμήσεις να το σβήσεις διαχειριστή, γιατί θα διαβάσεις τίποτε και για τη δική σου.
    ΜΙΛΗΣΑ και Enough's enough!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ mpo-ULI

    Ούτε γενίτσαρος είσαι

    ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ

    και ναι χρειάζεσαι κηδεμόνα, να σου μάθει τίποτα τρόπους γιατί οι γονείς σου δεν κάνανε καλή δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @AATON είσαι απαράδεκτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στα αρχίδια μου. Αφου δεν είναι για σένα απαράδεκτος ο πουτάνας γιός, ας γίνω εγώ ο απαράδεκτος..Αυτό το αντέχω, τον καριόλη όμως όχι και του γαμώ ότι ιερό έχει.
    ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟΝ: ρε συ; με τόσο που κλείνεις τα μάτια σου επιλεκτικά...μήπως σε γαμάει;
    μήπως δεν είσαι "ένας" αλά "μία;"
    Κάπου δεν μας τα λές καλά...ούτε το φρασεολόγιό σου είναι αντρίκιο, ούτε οι αποφάσεις σου..για γυναίκα σε κόβω..άκου που σου λέω..μήπως είσαι η γυναίκα του που μας έλεγε πρωτύτερα το πουλάκι το ξενητεμένο, ο γενίτσαρος ο κοντοτσούτσουνος; άντε, κρατιέμαι μην αρχίσω τα βρισίδια, απορώ μάλιστα για την τόση αντοχή, ανεκτικότητα και υπομονή μου.
    Με θαυμάζω, φτού μου..φτου φτου!!
    (Ξέρεις ποιό είναι το πρόβλημά μου; με φτύνω μη με ματιάσω, μα δεν μπορώ να με πετύχω ο μάλαξ..χε χε! )
    Και θα σε παρακαλέσω πολύ, πές του γαμημένου πουστρονιού, να μη μας βρίζει, δεν πρέπει, είναι απαράδεκτος ο αλήτης, πιπέρι να του βάλεις του γάϊδαρου..
    Μα καλά, πως εκφράζονται έτσι μερικοί αλήτες, για όνομα του Αλάχ..
    Ακούς εκεί, μα είναι λόγια αυτά; σιχτίρ -μπιχτίρ; μα δεν έχει το θεό του καλέ το μουνόπανο, ντροπή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @PIAZZA del POPOLO μην διαγράψεις κανένα σχόλια. Έτσι κι αλλιώς εσένα δεν σε εκφράζουν, άσε τους αναγνώστες σου να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα για το ποιος έχει δίκιο.... Δημοκρατικά και όμορφα ο καθείς με τις απόψεις του... Και μπορεί να μην σου αρέσουν αλλά ο mpo-ULIs τις προκάλεσε

    Σκόπευα να σταματήσω, αλλά ο mpo-ULIs προκαλεί με την ΒΛΑΚΕΙΑ του.

    @mpo-ULI: αν δεν κατάλαβες τίποτα, χαριτολογώντας τα λέμε... Αν πάλι δεν κατάλαβες να ανατρέξεις στο αρχείο πιο πάνω ή ρώτα κάποιον να σου εξηγήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @PIAZZA del POPOLO
    Κοίταζα το blog σου και να ξέρεις το βρήκα κάτι παραπάνω από ενδιαφέρον...
    Ηθελα να ήξερα γιατί τον κρατάς, ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ... χαλάει όλη την εικόνα του blog σου...

    Μήπως είστε συγγενεις γιατί αλλιώς δεν εξηγείται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έκανα σχετική ανάρτηση στο Blog μου, η οποία θα έχει σίγουρα "και" διαφημιστικά αποτελέσματα συγχρόνως. Θα ανέβει η "ακροαματικότητα" εδω σε λίγες ώρες.
    Είπα να παρακολουθήσω μάλιστα το Blog σου PIAZZA del POPOLO. Ελπίζω μονάχα, στο μέλλον να σοβαρευτείτε.
    Και μην σε τρομάζουν τα "μπινελίκια", βλέπεις είμαι ο κάτοχος του "Μπινελικολόγιου" οπότε...έχε κατανόηση ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γαμώ το μουνί της πουτάνας της μάνας σου που γαμιέται πάνω στον τάφο του κωλότουρκου του σκατόγερου σου.
    Ρε μουνί λες ότι δε χρειάζεσαι κηδεμόνα αλλά δε λες το διαχειρστή-τρια να σταματήσει να σε υποστηρίζει. Διρπόσωπο καθήκι του κερατά. Με κάτι καθήκια σαν εσένα γουστάρω να γίνομαι ρατσιστής μπάσταρδε. Καταλάβαμε ότι είσαι ατύχημα καπότας και αυτό είναι το σύμπλεγμα σου. Τούρκος είσαι ρε λαμόγιο. Ακόμα να βρεθεί κάποιος να σ' επικροτήσει για το δήθεν χιούμορ σου. Άρα αυτό σε κάνει αυτό αυτόματα γελοίο. Μίασμα της κοινωνίας.
    @moderator Τελικά και 'συ δεν πας πίσω. Είναι φανερό ότι γλερνεις τη συγαριά προς το μέρος του αλλά δε με παραξενεύει. Άντε γαμηθείτε. Είδαμε πόσο δημοκράτες είστε. Άι στο διάολο τσογλάνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος9/1/09 15:28

    Μπού χαχαχαχαχχα!!Αειιι βε Αειιι βε!!!! Αει βεεεε ...Τουρκόσπορε παλιοσυκιά Φούλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. δεν διέκρινα πουθενά το χούμορ που νομίζεις ότι έχει αυτή σου η ανάρτηση. Ούτε διέκρινα πουθενά εισαγωγικά στο "Σερραίοι". Φυσικά μπορείς να διαφωνείς με τις απόψεις και τις επιλογές του Σερραίου στην καταγωγή πρωθυπουργού ειδικά επειδή δεν σε έκανε οικονομολόγο στην θέση του οικονομολόγου, αν αυτό ήταν το όνειρο της ζωής σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος9/1/09 17:12

    ΕΝΑΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ PIAZZA DEL POPOLO : απο που γαμιέσαι , απο τον τούρκικο κώλο σου ή απο το τουρκαλομουνόστομά σου ? Γαμώ το τούρκικο και ξεχαρβαλωμένο μουνί της μάνας και του του μπαμπά σου . Γαμιόλη Τούρκε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος9/1/09 17:12

    Λοιπόν το ότι είσαι Τούρκος, αυτό είναι σίγουρο. Να πάς στη μαμά Τουρκία και να μην ξαναγυρίσεις αλητάμπουρα. Χάκ, Νίκο, φίλοι μου, το τραβήξατε λίγο αλλά τά'θελε ο κώλος του Γκιουζέλ

    Αμ εμείς φταίμε που δε σας στείλαμε στο διάτσο που πιστεύετε, όταν κάνατε τα έκτροπα στην ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ και αργότερα στην ΚΥΠΡΟ. Φαντάρος πήγες Γκιουζέλογλου;
    Γιατί αν πήγες Ι4 θα ήσουν και δε θά'μαθες τί θα γίνει άμα γίνει. Μάλλον έκανες Ροδόπολη και μου σκούπιζες τις Χέστρες και σου έχει μείνει αποθυμένο ε; Γι'αυτό ξενιτεμένε κάτσε κια που κάθεσε μας μπέρδεψες. Όπου και αν είσαι πέψε Τουρκία καλύτερα άμα γίνει κανά μπάμ, για το καλό σου (που λέει και το τραγούδι)
    Και πές μας τίποτα και για την Κρήτη να δείς μπινελίκια που ακόμα δε σούριξα αλλά μιας και θα μπείς στο blog και θα δείς από πού κρατά η σκούφια μου, αυτά που άκουσες από τον ΧΑΚ το ΝΙΚΟΛΑ και τον ΛΛΗΤΗ θα είναι χαδάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος9/1/09 17:55

    και λίγα του είπαμε... έπεται συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος9/1/09 18:21

    Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ.
    ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕΡΡΑΙΟΣ Ο ΜΠΟΥΛΗΣ.
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΒΓΗΚΕ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
    ΤΩΡΑ ΕΑΝ Ο ΜΠΑΡΜΠΑΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΣΕΡΡΑΪΚΕΣ ΡΙΖΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΠΑΠΑ...
    ΑΥΤΟΣ, ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟ, ΟΥΤΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΡΡΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΚΟΝΤΡΑΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ.
    ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ.ΚΟΜΟΤΗΝΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΚΑΝΕ, ΣΕΡΡΑΙΟ ΓΙΟΚ. ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ!
    ΤΩΡΑ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΕΣ Σ ΕΝΑΝ ΔΙΑΛΟΓΟ, ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΘΙΓΟΥΝ.
    ΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΒLOGGER, ΤΙ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΜΑΣ?
    ΔΕΝ ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ BLOG ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.
    ΤΙ ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΤΕ?
    ΕΝΑΣ ΗΡΕΜΟΣ ΣΕΡΡΑΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος9/1/09 18:24

    o anonymos stis 18:21 nomizo oti proteinei tin kalyteri lysi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλο θα ηταν να χρησιμοποιεις καλυτερα επιχειρηματα και οχι
    να βαλεις κατα των Σερραιων
    μιλωντας απαξιωτικα...
    Εξυπνος εισαι βρες κατι ουσιαστικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος9/1/09 18:42

    Chris,twra poy se kalovlepw mhpws epines palia kafe sthn pisina stis serres?gnwstos mou fainesai!
    Mhpws doyleves ekei garsoni?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος9/1/09 22:03

    Τελικά αυτοί οι Σερραίοι (η ομάδα που άφησε τα υβριστικά σχόλια) λόγω της υπέρμετρης ευθιξίας τους για την πόλη τους, αποδειχτήκανε μαλάκες...
    Αμα δεν καταλαβαίνουν προς τα που πάει το "Σερραίοι" και τους πειράζει απλώς η χρησιμοποίηση της λέξης, καλά κάνει και ο αναρτήσας το μπλογκάρισμα και δεν κάνει πίσω...
    Χάνουν δε κάθε δίκιο, όταν αρχίζουν τις ύβρεις...Μου θυμίζουν την παρέα των Λέσβιων, που κατέφυγαν στα δικαστήρια για την χρήση της λέξης "λεσβία"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος9/1/09 22:26

    @ανώνυμος22:03 Μαλάκας είσαι και φαίνεσαι. Γιατί είναι απαραίτητο το "Σερραίοι" να αποτελεί ύβρη και να το χρησιμοποιείς κάποιον άλλο; Άντε σύρε και γαμήσου και 'συ και οι όμοιοι σου. Δε μας λε;, πόσο πολύ γέλασες με το κρυόκωλο χιούμορ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος10/1/09 01:21

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΑΤΟΝ!!!ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΑΙΟΣ,ΛΟΓΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ.ΔΕ ΘΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΣΕΡΡΑΙΑ ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣ ΞΑΝΑΠΙΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΓΚΑΤΖΟΛΟΙ! 5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ Κ ΞΕΡΩ ΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ Κ ΚΟΜΠΟΓΑΝΝΙΤΕΣ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμοι και τρίχες κατσαρές, ενώ είναι τα δύο ίδια άτομα στην ουσία.
    Και εγώ, ο ΑΑΤΟΝ, σας το είπα ξανά. Δεν με ενδιαφέρει κανένα δίκιο ρε. Απλά πλακίτσα σπάω βρίζοντας... τρέχει τίποτα; Μόνο που για να την καταλάβεις την πλάκα μου, πρέπει να έχεις χιούμορ η να έχεις διαβάσει τ' αρχ...εία μου. Ε, τι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος10/1/09 01:49

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΟ ΣΘΕΝΟΣ ΒΡΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ.ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΟΝ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΣΟ ΧΟΛΗ Η' ΣΕ ΑΦΗΣΕ ΚΑΜΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑ Η ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΚΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ(ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΣΟΥ ΦΥΣΙΚΑ).ΠΡΙΝ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑΝ ΑΘΗΝΑΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ, ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΛΕΓΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ. ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ(ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ).ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΒΑΖΕ ΗΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΣΕΡΡΑΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΑ ΛΙΓΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ.ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΠΛΟΥΣΙΟΣ.ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΑΡΠΑΖΑΝ ΟΙ ΠΑΣΟΚΤΣΗΔΕΣ.ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΥΠΟΥΡΓΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος10/1/09 02:08

    ΚΑΛΑ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΓΡΑΦΩ?ΣΥΜΦΩΝΗΣΑ Μ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ Κ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ.ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ,ΕΙΤΕ ΟΝΟΜΑ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.ΑΝ ΕΣΥ ΣΠΑΣ ΠΛΑΚΑ ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΙΣΑΙ ΠΑΠΑΡΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μην του μιλάτε έτσι του παιδιού βρε, είναι ξενιτεμένο και ταράζεται, θα γυρίσει σε λίγο απο την πατρίδα του.
    Το περιμένουμε, πήγε στην Άγκυρα να δεί τον παππού τον γενίτσαρο και τη γιαγιά τη χανούμισσα.
    Christάκη παιδί μου, κλείσε το στόμα όταν βγαίνεις Πίκτσουρ και μη χαχανίζεις.
    Φαίνονται τα δόντια σου, μου θυμίζεις κάστορα βρε.

    Νομίζω πήρε το μάθημά του, ας σταματήσουμε να τους ανεβάζουμε την επισκεψιμότητα, άλλωστε, δε λένε και πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Υ.Γ. Όταν έγραφα για "Ανώνυμους και λοιπά.." απαντούσα στον ανώνυμο που έγραψε στις 9/1/09 22:03, και μας αναλύει τα περί "λεσβιών".
    Μη μπερδέψουμε τα μπούτια μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος10/1/09 04:46

    Όλοι οι Σερραίοι κατ' αυτόν τον τρόπο βρίζετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος10/1/09 05:25

    @ανώνυμος04:46 Όχι, μπορούμε και περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος10/1/09 09:36

    Μαλακισμένα κομπλεξικά Σεράκια.Φασιστάκια του κώλου.Γαμιέται η μανούλα σας για αρχή.Και του ΑΑΤΟΝ (καλά τι όνομα είναι αυτό,Εβραϊκό) και του HACKADAY και των λοιπών.

    Είστε όλοι Βουλγαρογραμμένοι,απόγονοι του Δημητρώφ!Οι βούλγαροι χύσανε την μάνα σας και βγήκατε εσείς μαλακισμένα φασιστάκια.

    Έχω κάτι μαλάκες σερραίους φανταράκια.Θα τα γαμήσω σήμερα στην αγγαρεία για την πάρτη σας.Ηλίθιοι Σερραίοι.Μάγκες του κώλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μα δεν βρίσαμε, χιούμορ κάναμε...
    Θές μήπως να ακούσεις κι εσυ κανένα ανέκδοτο πρωϊνιάτικο παλιομαλάκα ανύπαρκτε; Σάλτα και γαμήσου κάκαλο. Όταν αποκτήσεις όνομα, άντε και ψευδώνυμο, τότε να μιλάς. Ως τότε μόκο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καραβανά, με θυμάσαι; για σκέψου λίγο και θα με θυμηθείς. Όταν εσυ βάζεις αγγαρεία τα φανταράκια τους Σερραίους, εγώ είμαι εκείνος που γαμάει την γυναίκα σου μαλάκα.
    Το ΑΑΤΟΝ το μου το έβγαλε εκείνη, όταν της τον βάζω και κάνει ΑΑΑΑ(υ)ΤΟΝ θέλω, όχι του μαλάκα που έχω..
    Άντε, σου έμαθα και εβραίϊκα, τι άλλο θέλεις κερατούλη..
    Και πού σαι, τον Δημητρώφ εμείς δεν τον ξέρουμε. Για να τον ξέρεις όμως εσυ, κάτι μου λέει πως πρέπει να ψαχτείς λίγο για τις ρίζες σου μουνί της λάσπης.
    Την καλημέρα μου και καλά κέρατα..εεεε...σόρυ, καλή χρονιά ήθελα να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος10/1/09 13:51

    @Karavanas Δε μας πείθει φίλε. Εφόσον είσαι τόσο στρατόκαυλος φαντάζομαι ότι από μπρος είσαι παρθένα και από πίσω μπαίνουν τρένα. Εσύ μόνο με αγγαρεία πηδάς? Υπάρχουν πολύ μαλάκες κερατάδες σαν εσένα. Γιατί? Επειδή την ώρα που χύνεις βλέποντας φαντάρια εμείς χύνουμε στα μούτρα της μάνας σου ,στον κώλο της αδερφής σου και και στο μουνί της κόρης σου. Τη γυναίκα σου την έχουμε για παρτούζες. Γκεγκε βλαμμένε? Σου γαμάμε ότι θυληκό υπάρχει στην οικογένεια σου κόπανε.
    Ρε καραβάνα έλα μια βόλτα στις Σέρρες να τα πεις αυτά που λες εδώ. Αλλά που... Δεν τολμάς είσαι κότα. Εσύ είσαι μάγκας του κώλου. Κότα, πούστης, στρατόκαυλος, κερατάς με γαμημένη μάνα κόρη αδερφή και γυναίκα... Γιατί δεν αυτοκτονείς να ησυχάσεις από τη μίζερη ζωή σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Είμαι βαθύτατα συγκινημένος που προκάλεσα τέτοια... συγκίνηση.  Κι αν διάβαζαν το blog και τίποτε Αθηναίοι, με τόσα που τους σέρνω, θα είχε φτάσει στο... νο.1 των blogs παγκοσμίως σε συμμετοχή. Για να πω την αλήθεια πάντως, στις Σέρρες δεν κάθησα πολύ για να... μαγαρίσω τον εαυτό μου.  Στην Αθήνα κάθησα τόσο που, πλέον, νοιώθω σαν... βλάκας με την περικεφαλαία της Αθηνάς!!!Τouche!Ε! ΑΥΤΟ θέλω ν' αλλάξω.  Κι επιστρέφω στις ρίζες.  Γιατί βλέπω ότι τα... δεντράκια, τα κλαράκια και τα φυλλαράκια "κουνιούνται" υπερβολικά για τα γούστα μου...Κούνα το, κούνα τοοοο, κι άσε με φυτεμένοοοο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος10/1/09 17:01

    @LULI Εσένα σε μαγαρίζουν οι τούρκοι και τα μεμέτια. Μαγαρισμένος γεννήθηκες καημένε! συνειδητοποίησε το. Μίασμα της κοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. KAI ΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ AYTΟΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕΡΡΑΙΟΣ ;

    ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΙΣΩΣ ΑΛΛΑ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΟΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.