12.10.07

Nothing Personal - Just Good Business…

…ή, σε ελεύθερη μετάφραση «Τίποτε Προσωπικό – Απλώς Παστρικές Δουλειές».
Πολύς κόσμος στην Κομοτηνή τα έχει βάλει με τον Ευριπίδη. Είμαι σίγουρος ότι όλοι έχουν τους λόγους τους. Αλλά όταν το πράγμα ξεφεύγει από το «business» και γίνεται «personal», τότε αρχίζουν, δικαίως, τα σχολιανά! Kι επειδή είμαι…κατ’ επάγγελμα ο ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΣΗΜΟΣ (και όχι…Επίτιμος) συνήγορος υπεράσπισης του κ. Notpersonal Justbusiness, θα σας «αγορεύσω» ανηλεώς και πατοκόρφως (…καλοί μου ένορκοι…).
Πολύς ντόρος έγινε για ένα σχόλιο του χρόνου που ανέφερε ότι τον Πίπη τον προορίζουν για αρχηγό κόμματος. Και βγήκαν τα «μαχαίρια». Ε, όχι κι έτσι βρε παιδιά! Γιατί; Ποιος είναι καλύτερος και καταλληλότερος στο έρμο κόμμα του Πίπη για αρχηγός; Ο…Καραμανλής του; ΕΛΕΟΣ! Δεν ξέρω τι πιστεύει Ο ΙΔΙΟΣ ο υπουργός, αλλά εγώ τον θεωρώ ΑΠΕΙΡΩΣ σοβαρότερο και γνωστικότερο άνθρωπο από τον τωρινό αρχηγό του. Και νομίζω ότι – σ’ αυτό – συμφωνούμε όλοι. Μη μου αρχίσει δε κανείς τις αρλούμπες περί έταιρων νεολαίων της ΝΔ (π.χ. Μητσοτάκη, Σπηλιωτόπουλου, κλπ),γιατί τα χάχανά μου θα τρομάξουν και τον… Μπουγιούκανιτ!
ΜΑΚΑΡΙ να γίνει αρχηγός του κόμματος ο Πίπης. ΜΑΚΑΡΙ να ξεφορτωθούμε τα τζάκια, εκείνα που δεν αξίζουν δεκάρα (γιατί έχει και «καλά» τζάκια και «κακά»…). Να σας πω τι πιστεύω εγώ; ΟΝΕΙΡΑ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΚΤΟΣ!!! Δυστυχώς! ΙΔΙΩΣ το κυβερνών κόμμα, ΔΕΝ πιστεύω ότι έχει τις «μπάλες» να σπάσει το κατεστημένο του. Αντιθέτως με μερικούς από εσάς, εγώ θα «γλυκαινόμουν» πολύ να δω Κομοτηναίο αρχηγό κόμματος και, σαφώς κάποτε, πρωθυπουργό! Και ΑΞΙΟ! Γιατί τις βρούβες, και Κομοτηναίικες να ‘ναι, δεν τις τρώω…Πιστέψτε με ότι, μετά από τόσα χρόνια στις ΗΠΑ, ΚΑΝΕΙΣ δε μπορεί να ισχυριστεί ότι είναι τόσο ευαίσθητος σε θέματα αξιοκρατίας όσο εγώ. Sorry, αλλά…θα θέλατε!!! Έλα όμως που δε γίνεται…(Αυτό αποτελεί και το μεγαλύτερό μου πρόβλημα σ’ αυτόν τον οίκο ανοχής της μίας…μισοηπείρου και των τριών…μιζεροθαλασσών.) Όπως, πιστεύω, ότι δε γίνεται – σχεδόν ποτέ, όσο άξιος κι αν είναι – ένας απλός Έλληνας, που απλά έτυχε να μη γεννηθεί με επιδέξιο κ@#ο και να μη φορά μεταξωτό βρακί, να καταφέρει να «κάψει» τα «ξεροκούτσουρα» των ελληνικών «τζακιών»!!!
Λένε, μερικοί, ότι ο Πίπης έχει – ευκαιριακά – ατασθαλήσει. Έχω ξαναπεί ότι ΔΕΝ το γνωρίζω. Όπως έχω ξαναπεί ότι ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ κιόλας! Άλλωστε, την τελευταία φορά που κοίταξα, το ημερολόγιο έδειχνε «2007». Και, ούτως ή άλλως, είμαι αρκετά τραχύς για να είμαι τόοοοοσο ρομαντικός (αν και προσπαθώ το…κατά δύναμιν)…Κάτι, λοιπόν, για κοτόπουλα ακούω, κάτι για σιτηρά ακούω, συνοδευόμενα κι από ένα κάρο «ιστορίες για καλυνύχτα»… Να με συμπαθάτε πολύ, νοματαίοι συντοπίτες μου, αλλά εμένα οι υποκλοπές, η «κατάργηση» της δικαιοσύνης, οι εμπρησμοί, οι δολοφονίες και η καταλήστευση συνταξιοδοτικών και άλλων ταμείων είναι που απασχολούν το χρόνο μου! Δεν έχω ούτε καιρό ούτε και διάθεση ν’ ασχοληθώ με πούπουλα και σπόρια!!! Ξανασυμπαθάτε με…Αλλά και να είναι όπως τα λένε, ΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ πολιτικό της κυβερνώσας – τουλάχιστον – παράταξης, που να είναι αναμάρτητος! Κι όταν το κάνετε αυτό, ΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΕΞΥΠΝΟΥΣ!!! ΕΔΩ ΣΑΣ ΘΈΛΩ!!! Στα…δύσκολα! Και, ασχέτως τι νόμισε ο Χριστούλης, η ελληνική κυβέρνηση (ποια άλλη;) τον «έστειλε» αδιάβαστο: ακόμη και οι…πιο «καλοί κ’ αγαθοί» αμαρτούν που και που, μες στη…«μακαριότητα» (της πτώχιας του πνεύματος) τους…
Τις ίδιες ρίζες έχει ο Πίπης με τους μπουνάκηδες που έχουν γενετήσιο προορισμό να διαλύουν τα πάντα; Τα ίδια…γονίδια; Τι λέτε ρε παιδιά…Μπερδευτήκατε! Κομοτηναίος είναι ο άνθρωπος. Να του αλλάξουμε, δηλαδή, τα φώτα και το…DNA, επειδή πολιτεύτηκε; Και μάλιστα με λάθος…παρέα; Με ότι αυτό συνεπάγεται; Επειδή δε συμφωνούμε με τις επιλογές του (πολλές εκ των οποίων – όπως συμβαίνει σε όλους – είναι «αναγκαστικές») και δε συμφωνούμε με τις «ανθρώπινες» αδυναμίες του (όπως συνήθως και κανενός άλλου πλην του εαυτού μας και του «κύκλου» μας) δε μπορούμε να πέφτουμε στο…διανοητικό «επίπεδο» της συντριπτικής πλειοψηφίας των στελεχών της κυβερνώσας παράταξης! Ήμαρτον!!! Λέω δε «συντριπτική πλειοψηφία», γιατί υπάρχει κι ένας μικρός «φεγγίτης» για να δραπετεύσουν καναδυό από την…πλημμυρισμένη δεξιά «τουαλέτα» της σημερινής Βουλής. Και – που και που – ΚΑΠΟΙΟΣ ξεφεύγει… Δυστυχώς! Που και που, όμως, κάποιος ΞΕΦΕΥΓΕΙ!!! Ευτυχώς…
Ξέρετε τι έπρεπε να κάνει ο Ευριπίδης κατ’ εμέ; Να μείνει στις Βρυξέλες και να ασκήσει την επιστήμη του. Είμαι από αυτούς – όπως σαφώς καταλάβατε, εφόσον είστε αρκετά οξυδερκείς – που προτιμούν να ανήκουν στην elite της μεγαλόπολης, παρά να είναι οι «πρώτοι» του χωριού. Και αν μου ζητούσε τη συμβουλή κανείς, έτσι θα τον παρότρυνα να σκεφτεί και να δράσει. Ανεξαιρέτως! Αλλά υπάρχουν κι αυτοί που προτιμούν το δεύτερο. Μπορώ να διαφωνώ με τη λογική τους, χωρίς να διαφωνώ μαζί τους! Όσο διαθέτουν «λογική», όποια κι αν είναι αυτή, το συζητώ. Εκεί που τελειώνει η συζήτηση είναι την ώρα που μερικοί νομίζουν ότι θα…«ποτίσουν» το «κουτόχορτο» που κρύβουν εις τα ενδότερα της κασίδας τους, βρέχοντας κι εμένα μαζί! Εκεί…salaam aleikum! Στην καλύτερη περίπτωση κι αν δεν αγριέψω κιόλας…
Αν θέλει το κόμμα του να τον κάνει αρχηγό, θα πουν οι Κομοτηναίοι «όχι»; Ότι και να έχουν μαζί του, είναι δυνατόν να μην επωφεληθεί η Κομοτηνή από κάτι τέτοιο; Και μισεί κανείς τόσο ΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ (ασχέτως αν μισεί ή όχι κάποιους Κομοτηναίους) που να προτιμά να ΜΗΝ ωφεληθεί Η ΠΟΛΗ προκειμένου να μην ωφεληθεί κάποιος συγκεκριμένος «άσπονδος»; Αν φτάσω να πιστέψω κάτι τέτοιο για κάποιους, θα τους εντάξω – συνοπτικώς και σωρηδόν – στην…τελευταία κατηγορία της προηγούμενης παραγράφου. Γιατί, ΑΣΧΕΤΩΣ ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ και/ή ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ, η π-ό-λ-η θ-α έ-χ-ε-ι ό-φ-ε-λ-ο-ς. Like clockwork! Τελεία και παύλα._ ΟΥΔΕΜΙΑ αμφιβολία!!! Θέλει δε θέλει! Έστω και κατά λάθος! Από σπόντα!!! Κατά πως λέμε: «Εγώ την Κομοτηνή πυροβόλησα, αλλά…εξοστρακίστηκε στις Σέρρες!». Και να μη σας τρομάζουν οι Σέρρες: εκεί το πρόβλημα ήταν εγγενές. Γονιδιακό! Τόσο των σημερινών (και παλαιοτέρων) εκπροσώπων της περιοχής στην κυβέρνηση, όσο και του γενικού πληθυσμού. Δεεεεν έχουμε εμείς τέτοιο κουσούρι…Haaallelujah!
Kαι για να κονταίνω σιγά-σιγά την ιστορία: από φύση μου είμαι αισιόδοξος σε ορισμένα θέματα και απαισιόδοξος σε άλλα. ΜΑΚΑΡΙ, λέω, να γίνει αρχηγός της ΝΔ μια μέρα (και σύντομα!!!) ο Πίπης. Αλλά – προς το παρόν – επιτρέψτε μου να το εντάσσω στη δεύτερη κατηγορία γιατί, όπως είπα, ο υπουργός μας ΔΕΝ διαθέτει…Σερραϊκό γονίδιο (τον λυπήθηκε ο Θεός!!! Κι αυτόν κι εμάς…). Αλλά είναι ΑΞΙΟΣ, και οι «πόρτες» που βρήκε ανοιχτές ανοίχτηκαν με «κλειδί» που έφτιαξε ο ίδιος! Δεν άφησε και πολλά-πολλά περιθώρια αμφισβήτησης στους μεταξοβράκηδες! Και αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά του αυτοδημιούργητου από τον «μαλλιοτραβηγμένο» (που τον τραβάνε από τον...κώτσο ενώ τον…«σπρώχνουν» από πίσω…). Οπότε, τόσο η αξιοσύνη του όσο και η επιδεξιότητα του επιτρέπουν κάποιες (όποιες) ελπίδες για «σπάσιμο» του κατεστημένου. Ευτυχώς…
…γιατί βρίσκεται και σε μια παράταξη που…ΘΕΛΕΙ «ΣΠΑΣΙΜΟ» ΟΛΟΚΛΗΡΗ! Να ευχηθούμε…«καλή αρχή»;
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ! Amen…(Και η συντομογραφία του επωνύμου είναι «Chris» και όχι…«Μitso»)…

Uli Chris

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12/10/07 09:43

    re uli ti dexia strofi phres?
    na doume an o topos mas tha dei kalo apo ton stylianidi kai na doume an noiazetai kai o idios gia auton.
    arage toso poly pou ton agapaei pou tha einai ypopsifios tin allh fora?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καμιά δεξιά στροφή δεν πήρα! Ανέφερα απλώς το γεγονός ότι ο δικός μας είναι πολύ αξιότερος για αρχηγός του κόμματός ΤΟΥ από τον τωρινό Σερραίο. Και εξέφρασα την απορία μου γιατί αυτή η προοπτική πρέπει να ενοχλεί κάποιους Κομοτηναίους ως "ΓΕΝΙΚΗ ΙΔΕΑ", ΑΣΧΕΤΩΣ των ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ τους διαφορών με τον υπουργό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαι μια που έκανες και την ερώτηση στο τέλος, αναλογίσου αυτό: ο Πίπης -σαν και μένα- ΔΕΝ μπορεί να μείνει μακριά από την περιοχή. Δεν "αναπνέει" αλλού, βρε αδερφε! Και, αν χρειαστεί για κομματικούς λόγους, να βάλει υποψηφιότητα στην Α' Αθηνών, μη νομίζεις ότι και πάλι δεν θα παίρνει το αεροπλάνο για... Ξυλαγανή κάθε τρεις και δέκα...

    Ρώτα και τους συντοπίτες των άλλων υπουργών και βουλευτών να σου πουν: πόσο συχνά τους βλέπουν στον τόπο τους? Μαύρα μάτια κάνουν, ακόμα και γι' αυτούς που ο τόπος τους ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ με την εκλολική τους περιφέρεια!

    Γι' αυτό σου απαντώ στην ερώτηση "πόσο νοιάζεται για τον τόπο του ο Ευριπίδης": Θα εκπλαγείς (ευχάριστα, ελπίζω...) όταν το διαπιστώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος12/10/07 10:13

    tha to doume auto.idi tora pou ypourgopoiithike akoma na erthei na mas dei.
    pantws to pernw pisw gia tin dexia strofi.
    to dhmosieuma gia ton stylianidi pou egine sto PARON einai apo dhmosiografo apo ta merh mas an thes na xereis.opote pisteuw einai kai oligon ti "balmeno" apo kapoion...
    akomi mia fora sorry gia tin dexia strofi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν σου κρατώ κανένα... "Κομοτηναίικο" ή "Μανιάτικο" για τη δεξιά στροφή και θα το πω κι άλλη μια φορά:

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΕΞΙΟΣ, ΟΥΤΕ ΚΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ! ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΛΑΛΟ! Οπότε... χάσανε κι οι δύο (... εμένα, το "κελεπούρι" - σκασίλα τους, ΚΑΙ δική μου!).

    ΚΕΝΤΡΩΟΣ είμαι. ΝΤΑΝ ΚΑΡΑΚΕΝΤΡΟ!!! Εκεί που πυροβολώ με τα κουμπούρια μου, εκεί στοχεύω!

    Τελεία και παύλα!

    ΥΓ: Κι αν μπορεί κάποτε να ισχυριστεί κανείς ότι μεροληπτώ υπέρ του Αλαβάνου ή της Παπαρήγα σε σχέση με Καραμανλή, ή υπέρ του Καρατζαφέρη σε σχέση με τον Καραμανλή, είναι γιατί οι τρεις άλλοι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕΡΡΑΙΟΙ! Για ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ λόγο!!!

    Αντιληπτός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.