27.7.07

Μικροκομοτηναΐικα

Λέει ο Χρόνος ότι ήρθε ο Ρώσος υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και ζήτησε από τους Έλληνες να κάνουν επενδύσεις στη Ρωσία. Φυσικά! Να φάει θέλει ο άνθρωπος. Ήρθε να φάει! Τι υπουργός Τροφίμων θα ήταν; Ήρθε να φάει εδώ και θέλει να του πάμε και φαγητό στη Ρωσία. Ξέρει από καλή κουζίνα δε, γι' αυτό ήρθε να φάει στην Κομοτηνή και δεν πήγε Αθήνα. Χώρια που δεν έχει και λεφτά και εδώ είναι φτηνότερα!
Όσο για τους επαίτες έξω από την εκκλησία, μη στενοχωριέστε! Τον αριθμό τον επαιτών που έχει η Ρωσία δε θα τον έφτανε ο πληθυσμός όλης της Ελλάδας αν όλες οι οικογένειες τεκνοποιούσαν εξάκις! Ο υπουργός είναι τόσο συνηθισμένος σε αυτούς, που είμαι σίγουρος ότι δεν τους πήρε καν το μάτι του.
Αλλά τι ήταν αυτό για τη…β' υπερδύναμη ρε παιδιά; Η Σοβιετική Ένωση ήταν β' υπερδύναμη. Στα 80s! Από πού έως πού ακριβώς είναι η σημερινή Ρωσία υπερδύναμη; Η πάλαι ποτέ αυτοκρατορία έχει πλέον τα μισά εδάφη της, το μισό στρατό της και ο κόσμος (και ο στρατός) πεινάνε! Ούτε στα πόδια τους καλά-καλά δε μπορούν να σταθούν! Θα πάνε να πολεμήσουν; Γι' αυτό οι συντριπτικοί πλειοψηφία των Ρώσων, οι λιγότερο προνομιούχοι, θέλουν ξανά κομμουνισμό. Ένας φίλος από τη Ρωσία είχε πει στη μητέρα μου το εξής: «Κυρία Νίκη, σίγουρα τώρα είναι μεγαλύτερες οι ατομικές ελευθερίες. Αλλά πως να τις χαρεί ο κόσμος που δεν έχει να φάει; Τουλάχιστον επί κομμουνισμού κανείς δεν πείνασε! Είχαν όλοι εξασφαλισμένο ένα πιάτο φαγητό». Λόγια τα οποία είχα ακούσει κι εγώ στο Los Angeles από φίλους Ρώσους, που μου περιγράφανε τακτικά τις εξελίξεις στην πατρίδα τους. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα – αλλά τελικά το πιάτο είναι σίγουρα πιο βασική βιολογική ανάγκη από τις ατομικές ελευθερίες. Νομίζω...
Και τι είναι αυτό περί του Δήμου ότι κάνει αντίπραξη στην εκκλησία; Μα εγώ τα είπα 100 φορές τα ευτράπελα, αλλά φαίνεται ότι ή εγώ έχω πρόβλημα μεταδοτικότητας, ή εσείς πρόβλημα εμπέδωσης! Που να ξέρει μωρέ ο δήμαρχος ότι η Αγία Παρασκευή είναι η πολιούχος μας κι ότι έχουμε θρησκευτική γιορτή; Κομοτηναίος είναι; Τώρα θα με ρωτήσετε: μα δεν του το 'πε κανείς; Κι εγώ αντιρωτώ: γιατί, νοιάζεται κανείς από τους σημερινούς για την Κομοτηνή; Κι αυτά τα 'πα εκατό φορές! Το μόνο που νοιάζει τους greenhorns του Δήμου είναι να φάνε! Εδώ φοβήθηκε ο Ρώσος υπουργός ότι θα…φάνε αυτόν! Επάνω του είχαν πέσει και ξερογλείφονταν! 20 χρόνια νηστικοί ήτανε. Και στην περίπτωσή τους αυτό δε θα αλλάξει, λόγω ιστορίας. Γιατί τα εισοκάχρονα κόμπλεξ δεν είναι σαν τα δίχρονα. Είναι μόνιμα!
Και εις άλλα με υγεία...

PS1: Greenhorns (πρασινοκέρατους) λέγανε στην Άγρια Δύση τους «νεοφερμένους» σε μια πόλη. Στις λιγότερο φιλόξενες πόλεις δε, τους αλείφανε με πίσσα, τους κολλούσαν πούπουλα και τους μεταφέρανε εκτός πόλης. Αντίθετα με το τι είδατε στο Lucky Luke, δοκιμάστε να αλειφθείτε με πίσσα και θα δείτε την κατάληξη. (Καλύτερα να πάτε να πνιγείτε στη…Μέση – εκεί τουλάχιστον μπορεί να σας προλάβει ο Τέλης!) Κι εσείς που νομίζατε ότι εκείνη η μοναχική φιγούρα με το κοράκι στον ώμο, ο νεκροθάφτης της πόλης, είχε κεσάτια...
Αλλά ο Τέλης πάλι τα είχε πει σωστά για μας: Δε θα πεθάνουμε ποτέ, κουφάλα νεκροθάφτη!
PS2: «Ήρθε στην Κομοτηνή και δεν πήγε Αθήνα» λέω. Μα τι λέω; Ξεχνάω συνέχεια ότι το σώμα μου είναι εδώ, ασχέτως με το ότι το πνεύμα μου απουσιάζει, μονίμως πλέον, εις την γενέτειρά μου. Βρε γκαντεμιά, να μη σου βρίσκεται λίγο μυαλό όταν το χρειάζεσαι…
Μάλλον θα γίνω Hannibal κι εγώ στο τέλος. Θ’ αφήσω τα κουμπούρια και θα πάρω τους δρόμους με ένα πριόνι, ένα νυστέρι, ένα τηγάνι κι ένα γκαζάκι για τηγάνισμα. Έχουμε και λέμε: 1+1+1+1=4. Αφήνω 2 Colt 1991 A1 + 2 extra γεμιστήρες=4. Εντάξει είμαστε…ήρθαμε στα ίσα μας!

Uli Chris

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.