17.3.14

Πολύ καλή εμφάνιση Καλαρά στους Παραολυμπιακούς του Σότσι

Εξαιρετική εμφάνιση, στην παρθενική του παρουσία σε Χειμερινούς Παραολυμπιακούς Αγώνες, πραγματοποίησε ο Μάκης Καλαράς στο γιγανταίο σλάλομ sit ski στο Σότσι της Ρωσίας.
Ο πρωταθλητής του Ηρόδικου Κομοτηνής και Παραολυμπιονίκης του 2004 στη δισκοβολία, ήταν 30ος στο πρώτο σκέλος του αγωνίσματος με επίδοση 1:52.77, ενώ στο δεύτερο σκέλος τερμάτισε στην 23η θέση με χρόνο 1:44.83. Έτσι με συνολική επίδοση 3:37.60 κατετάγη 22ος μεταξύ 47 αθλητών που συμμετείχαν στο αγώνισμα.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που πέτυχα το στόχο μου: να τερματίσω. Όλη η προσπάθειά μου έχει πιάσει τόπο. Σκοπεύω από εδώ και πέρα να συνεχίσω να αγωνίζομαι και να πάρω μέρος σε πολλούς αγώνες, σε ευρωπαϊκά και παγκόσμια κύπελλα ώστε να βελτιώσω την κατάταξή μου και να μπορέσω να διεκδικήσω να είμαι και πάλι στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2018 στην Κορέα», είπε ο πρωταθλητής του αλπικού σκι, ο οποίος διευκρίνισε ότι στο δεύτερο σκέλος του γιγανταίου σλάλομ πήγε συντηρητικά για να μπορέσει να φτάσει έως τον τερματισμό.
«Θα μπορούσα να κυνηγήσω μια ακόμη καλύτερη θέση στο δεύτερο σκέλος του αγωνίσματος. Όμως αποφάσισα να πάω συντηρητικά αφού ο βασικός μου στόχος ήταν να τερματίσω πάση θυσία ώστε να καταγραφεί η επίδοσή μου, όποια κι αν ήταν αυτή, στη λίστα των αθλητών που έλαβαν μέρος. Το Σότσι για μένα ήταν μόνο η αρχή. Κατέγραψα πράγματα, απέκτησα σημαντικές εμπειρίες και πλέον ο Μάκης Καλαράς θα είναι τελείως διαφορετικός στις μελλοντικές διοργανώσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.