13.2.14

Θανάσης Κούμπης: «Δεν αποσύρομαι από τη διεκδίκηση του Δήμου Ορεστιάδας»

Κανονικά δε θα έπρεπε να απαντήσω στις φήμες που διαδίδουν ορισμένοι κύκλοι, αλλά το κάνω επειδή πρέπει να προστατεύσω την υποψηφιότητά μου για το δήμο Ορεστιάδας και κυρίως τους ανθρώπους που πλαισιώνουν το συνδυασμό μου.
Ο αγώνας για τις εκλογές είναι δύσκολος και μακρύς, παρά το σύντομο των ημερομηνιών. Θα φτάσω μέχρι το τέλος γιατί ο σκοπός μου είναι ένας. Η επόμενη περίοδος στην Ορεστιάδα να είναι περίοδος ανάπτυξης και δημιουργίας κι όχι στείρα και μίζερη. Η προσπάθεια που έχουμε ξεκινήσει δε θα σταματήσει και δε θα ανεχτούμε άλλο, τις φήμες που διασπείρουν τα περί απόσυρσης. Ο Θανάσης Κούμπης είναι παρών και καθημερινά αναπτύσσει το συνδυασμό του.
Χρησιμοποίησα κυρίως πρώτο ενικό γιατί εμένα προσπαθούν να «αποσύρουν», με φήμες ότι θα κάνω πίσω. Δεν αποσύρομαι, είμαι εδώ, συνεχίζω και σύντομα θα ανακοινώσω πρόσωπα με τα οποία θα δώσουμε μαζί το αγώνα. Για το συγκεκριμένο θέμα, ελπίζω να μη χρειαστεί να κάνω άλλη αναφορά και οι τελάληδες να συμμαζέψουν πρώτα τις δικές τους αδυναμίες … και διαρροές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.