11.9.13

Πρώτο κουδούνι με ελλείψεις εκπαιδευτικών στην Κομοτηνή

Χτύπησε το πρώτο κουδούνι στα σχολεία όλης της χώρας, με τους μαθητές να συμμετέχουν στους αγιασμούς που πραγματοποιήθηκαν. Ωστόσο, φαίνεται ότι τα προβλήματα λειτουργίας των σχολείων είναι εκείνα που αποτελούν εφέτος το πραγματικό «αγκάθι» στην εκπαιδευτική κοινότητα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, αλλά και όλης της χώρας, καθώς πολλά σχολεία αντιμετωπίζουν ελλείψεις σε στελεχιακό δυναμικό.

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11/9/13 14:52

    O Aλέξης αντί να ευχηθεί στα παιδιά "ανοίXτε κανά βιβλίο να ξεστραβωθείτε" ευχήθηκε "καλό αγώνα".

    First thing's first.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/9/13 14:58

    Τα κενά και αν είναι συνηθισμένα και επιλύσιμα, ή έκτακτα (π.χ. εγκυμοσύνη, θάνατος θεός φυλάξοι κτλ) ποιος τα βρήκε για τη Ροδόπη;;;; Η αρμόδια διεύθυνση ή οι συνδικαλιστές;;; Απλή απορία.

    Να ρωτήσω και κάτι άλλο. Σε περίπτωση κενών, τι σημαίνει;;;; Ότι δεν θα γίνεται το αντίστοιχο μάθημα;;; Γιατί κενό αυτό σημαίνει και αποτελεί αντικείμενο κριτικής. Κενό που συμπληρώνεται με προβλέψιμο τρόπο παύει να είναι κενό. Εγώ καταλαβαίνω ότι όποιος κάνει κριτική για κενά καταγγέλλει ότι τα αντίστοιχα παιδιά:

    1. Είτε θα μεταφερθούν αλλού για να παρακολουθήσουν μάθημα

    2. Είτε δεν θα αποφοιτήσουν αφού δεν τα διδάσκει κανένας και θα χάσουν τη χρονιά

    Ο,τιδήποτε άλλο κάνει την καταγγελία περί σοβαρών κενών απλή προπαγάνδα βολεμένων.

    Και ακόμα μια απορία. Σε περίπτωση σοβαρών κενών δεν θα έπρεπε να επιστρατεύονται και εκπαιδευτικοί που λουφάρουν π.χ. σε ... συνδικαλιστικές άδειες;;;; Έτσι κοντοστούπη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/9/13 19:26

      τα κενα αυτα σημαινουν φιλε οτι καποιες ταξεις γινονται αποθηκες παιδιων και μονο

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/9/13 19:45

      Πολυ σωστά αυτά που λες. Ωστόσο φαίνεται ότι καταργούνται τα ολοήμερα. Αυτό είναι μετρήσιμο και επιβαρυντικό ξαφνικό πρόβλημα που δεν δικαιολογείται. Αντιμετωπίζουν τα ολοήμερα σαν πολυτελεια κάποιοι τη στιγμή που έπρεπε να είναι οργανικό στοιχείο του σχολείου και όχι "λίπος". Και δεν καταργούνται λόγω πεποιθήσεων. Αλλά για να κοπούν πόροι και να εμφανιστεί τεχνητά πλεόνασμα. Κακός ο Τσίπρας, άθλια η αντιπολίτευση στην Ελλάδα, σύμφωνοι. Με τετοια πολιτική η ανίκανη κυβέρνηση, όσο κι αν είναι θεμελιωδώς προτιμότερη από τους ακραίους και σαλεμένους, τους στέλνει πολύ κόσμο.

      Σαν να κουράστηκαν και να σάλεψαν και οι κυβερνητικοί. Αλήθειες ρε πέστε ωμά, "φτύστε" ακόμα και το λαό αν πρέπει να τον ταρακουνήσετε και αν έχει αυθορμητισμό και ανωριμότητα, θα το εκτιμήσει ο λαός, τιμωρήστε παραδειγματικά κάποιους (όσους μπορείτε) από το παλιό σύστημα για να έχετε ηθική νομιμοποίηση. Αυτά όλα καλά αν γίνουν. Αλλά πάψτε να κάνετε και χοντρές πατάτες. Αδικείτε την προσπάθεια που γίνεται.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος12/9/13 11:02

    Δεν με ξάφνιασε η επιστολή της ΟΛΜΕ προς τους μαθητές. Ούτε ως πράξη ούτε ως περιεχόμενο. Συνδικαλιστές είναι, άλλωστε, τις γνωστές πρακτικές των συνδικαλιστών χρησιμοποιούν.

    Ποτέ δεν επιχείρησαν να εξηγήσουν με ποιον τρόπο θα αύξανε ή έστω θα διέσωζε τις θέσεις εργασίας η ανατροπή της μνημονιακής κυβέρνησης και η ανάληψη της διακυβέρνησης από αντιμνημονιακούς. Ισως γιατί, αν μη τι άλλο, διατηρούν σε κάποιον βαθμό την αίσθηση του γελοίου.

    Οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ με μια προκλητική επιστολή προς μαθητές και γονείς επιχειρούν να κερδίσουν τη συμπαράστασή τους στη διεκδίκηση των συντεχνιακών επιδιώξεών τους, υποδυόμενοι τους «προστάτες του δημόσιου σχολείου». Μια ιδιότητα, βεβαίως, την οποία κανένας καλόπιστος πολίτης δεν μπορεί να αναγνωρίσει όταν είναι αδιαμφισβήτητο ότι η μέση εκπαίδευση αποτελεί την πιο υποβαθμισμένη λειτουργία του δημόσιου τομέα και ότι η ευθύνη των καθηγητών για την κατάσταση αυτή είναι καθοριστικής σημασίας.

    Πότε και με ποιον τρόπο προσπάθησε να προστατεύσει η ΟΛΜΕ το δημόσιο σχολείο; Οταν προέβαλλε την αξίωση και απεργούσε για να μην καθιερωθεί ο θεσμός της αξιολόγησης και υπάρξει έτσι η δυνατότητα να αποδεικνύεται αν έχει ή διατηρεί κάποιος τα προσόντα να ασκεί το λειτούργημα του εκπαιδευτικού;

    'Ή μήπως όταν δεκαετίες τώρα δεν έχει διεκδικήσει δυναμικά την αυτονόητη υποχρέωσή της να παρέχουν τα δημόσια λύκεια τα εφόδια για την είσοδο στα ΑΕΙ και να μην έχει καταντήσει η τελευταία τάξη του λυκείου να αποτελεί αγγαρεία για όσους φιλοδοξούν να προχωρήσουν, μια και τα φροντιστήρια κρατάνε το κλειδί της επιτυχίας;

    Κάποτε θα πρέπει να καταλάβουν οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ -και όχι μόνο της ΟΛΜΕ- ότι οι συγκλίσεις και όχι οι απεργίες είναι που λύνουν προβλήματα και ότι η αναβάθμιση της θέσης και του ρόλου εκείνων που εκπροσωπούν θα πρέπει να είναι το κύριο μέλημά τους και όχι η εξυπηρέτηση των προσωπικών και πολιτικών τους επιδιώξεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.