Σκληρή ανακοίνωση του Πανελλήνιου Συλλόγου Πτυχιούχων Ανώτατων – Ανώτερων Σχολών Εργαζομένων ΕΛΤΑ, εναντίον των «έργων και ημερών» του Ευριπίδη Στυλιανίδη στον οργανισμό. Διαβάστε τα πολύ ενδιαφέροντα για τους δεκάδες φίλους του Υπουργού που ασέλγησαν στα ΕΛΤΑ, τους αργόσχολους και αργόμισθους του οργανισμού που οργίασαν τις «ένδοξες» ημέρες του πρώην υπουργού. Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
Το πάρτι του αιώνα έγινε επί των «ενδόξων» ημερών Υπουργίας Ευριπίδη Στυλιανίδη με προσλήψεις στα ΕΛΤΑ. Ο κύριος αυτός που η επιχείρηση είχε την ατυχία, μετά τον χαρισματικό… Χατζηδάκη που ήθελε να τα ξεπουλήσει όλα, να τον έχει εποπτεύοντα υπουργό, θεώρησε ότι το Κρατικό Ταχυδρομείο, κληρονομικώ δικαίω, του εκχωρήθηκε και με την συνενοχή της τότε διοίκησης και του Δ.Σ - ΕΛΤΑ, αξιοποίησε την ιδεολογία «το νόμιμο είναι και ηθικό» και «πατεντάρισε» προσλήψεις πολιτικών φίλων του με τη μέθοδο του Δελτίου Παροχής Υπηρεσιών.
Έτσι δεκάδες «φίλοι», με το πρόσχημα της ανάγκης παροχής ειδικών συμβουλών, έναντι αδρός αμοιβής της τάξης των 4-5.000 ευρώ, συνομολόγησαν συμβάσεις από 1 μέχρι και 3 χρόνια, με δελτίο παροχής υπηρεσιών, φυσικά έξω από την μισθοδοσία του προσωπικού, για να μην βλέπει το πόπολο τα χαΐρια τους. Μας είναι άγνωστος ο αριθμός αυτών των «εκλεκτών» του Στυλιανίδη. Κάποιοι μιλούν για 50 άλλοι για 70, που αμειβόταν, χωρίς πολλοί να εμφανίζονται καν στα ΕΛΤΑ, κανονικότατα, κάθε 1 και 16 από τον ετοιμοθάνατο κρατικό Οργανισμό.
Πόσοι εξακολουθούν να αμείβονται και σήμερα δεν γνωρίζουμε, πάντως υπάρχουν αρκετοί ακόμα αργόμισθοι και αργόσχολοι, που εμφανίζονται ως ειδικοί σύμβουλοι, Αυτό έχει καθήκον να μας το πει η νέα Διοίκηση και να αποκαλύψει πόσοι εξακολουθούν να απομυζούν και την τελευταία σταγόνα αίματος της επιχείρησης. Θα θέλαμε επίσης να ενημερωθούμε πόσο στοίχισαν όλοι μαζί και καθένας χωριστά την τελευταία τριετία στον ΕΛΤΑ.
Είναι πρόκληση, για τους εργαζόμενους, την στιγμή που περικόπτονται οι βασικές τους αποδοχές κατά 7% και κατά 30% τα δώρα και το επίδομα αδείας και η επιχείρηση κλείνει το οικονομικό έτος 2009 με έλλειμμα 37 εκατομμύρια ευρώ, τα ρουσφέτια του Στυλιανίδη, του Χατζηδάκη, του Μαύρου και των άλλων της δεξιάς διακυβέρνησης, να εξακολουθούν να αμείβονται από το Κρατικό Ταχυδρομείο.
Είναι πρόκληση, για τους εργαζόμενους, να εντατικοποιείται η δουλεία τους λόγω έλλειψης αναγκαίου προσωπικού, ο Ελληνικός λαός να έχει προβληματική παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών, να επικαλείται το Υπουργείο μείωση του προσωπικού και περαιτέρω περιορισμό των δαπανών, αρνούμενο να εγκρίνει την πρόσληψη ακόμα και εποχικού προσωπικού και να εξακολουθούν να υπάρχουν φαινόμενα αργομισθίας διαφόρων κολλητών των πρώην Υπουργών.
Είναι πρόκληση, να μαθαίνουμε ότι προσλήφθηκε κάποιος από τη Βέροια ως ειδικός σύμβουλος-συνεργάτης για την κτιριακή πολιτική, να έχει αμειφτεί αδρά και να μην ξέρει που πέφτει η Απελλού και η Αιόλου και να μην έχει επικοινωνήσει ποτέ με τους υπαλλήλους που είναι αρμόδιοι για τα κτίρια των ΕΛΤΑ.
Είναι πρόκληση, την στιγμή που οι δικηγόροι των ΕΛΤΑ είναι υπεραρκετοί, να ανατίθεται δικηγορικό έργο σε ιδιώτη, να γίνονται παράνομες προσλήψεις δικηγόρων επειδή έτσι έκρινε ο Στυλιανίδης και ο Γενικός του Γραμματέας Αδαμόπουλος, και να προσλαμβάνεται επιπλέον μία δικηγόρος με δελτίο παροχής υπηρεσιών, παρότι ο Δικηγορικός Σύλλογος έχει κανόνες και νόμους που ορίζουν ότι οι δικηγόροι προσλαμβάνονται μόνο με έμμισθη εντολή και απαγορεύει προσλήψεις στο Δημόσιο και φορείς του Δημοσίου με δελτίο παροχής υπηρεσιών.
Είναι πρόκληση, την στιγμή που υπάρχει έμπειρος και ικανός φοροτεχνικός σύμβουλος στα ΕΛΤΑ, να προσλαμβάνεται ένας αχρείαστος επιπλέον «φοροτεχνικός» σύμβουλος - εδώ βάλτε όσα εισαγωγικά θέλετε - που ήταν βοηθός Λογιστή σε νησί των Κυκλάδων. Τι γνωρίζει ο άνθρωπος από φοροτεχνικά αφού δεν διέθετε την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Λογιστή Α' τάξεως και την εμπειρία για να θεωρηθεί νόμιμα ως φοροτεχνικός από το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος, και δεν έχει πατήσει ποτέ το πόδι του στη Δ/νση Οικονομικών.
Αναφέραμε ενδεικτικά αυτά τα τρία παραδείγματα. Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε και άλλα, αλλά θεωρούμε ότι προς το παρόν είναι αρκετά για να καταδείξουμε το μέγεθος της προκλητικής σπατάλης των οικονομικών πόρων του ΕΛΤΑ και την πελατειακή πολιτική με τα ρουσφέτια των γαλάζιων πολιτευτών και manager της δεξιάς διακυβέρνησης.
Το ζητούμενο για τους εργαζόμενους είναι, η νέα Διοίκηση εκτός των άλλων που πρέπει να κάνει για την αναδιοργάνωση της επιχείρησης, να απομακρύνει εδώ και τώρα ,όλους αυτούς τους αργόμισθους από την επιχείρηση. Και όχι μόνο. Αλλά και τους Γενικούς Διευθυντές και τους Διευθυντές από την αγορά, που με την πρακτική τους έφεραν το Κρατικό Ταχυδρομείο στο σημερινό χάλι.
Οι καιροί ου μενετοί. Ο ΕΛΤΑ πρέπει να ανορθωθεί. Το ζητάει ο Ελληνικός λαός, το ζητούν οι εργαζόμενοι, είναι απαίτηση της ιστορικής παρακαταθήκης των 180 χρόνων ζωής του Κρατικού Ταχυδρομείου. Και για να γίνει αυτό, πρέπει εκτός των άλλων, να απαλλαγεί και από τα βαρίδια του πρόσφατου παρελθόντος απομεινάρια της Καραμανλικής διακυβέρνησης.
Το πάρτι του αιώνα έγινε επί των «ενδόξων» ημερών Υπουργίας Ευριπίδη Στυλιανίδη με προσλήψεις στα ΕΛΤΑ. Ο κύριος αυτός που η επιχείρηση είχε την ατυχία, μετά τον χαρισματικό… Χατζηδάκη που ήθελε να τα ξεπουλήσει όλα, να τον έχει εποπτεύοντα υπουργό, θεώρησε ότι το Κρατικό Ταχυδρομείο, κληρονομικώ δικαίω, του εκχωρήθηκε και με την συνενοχή της τότε διοίκησης και του Δ.Σ - ΕΛΤΑ, αξιοποίησε την ιδεολογία «το νόμιμο είναι και ηθικό» και «πατεντάρισε» προσλήψεις πολιτικών φίλων του με τη μέθοδο του Δελτίου Παροχής Υπηρεσιών.
Έτσι δεκάδες «φίλοι», με το πρόσχημα της ανάγκης παροχής ειδικών συμβουλών, έναντι αδρός αμοιβής της τάξης των 4-5.000 ευρώ, συνομολόγησαν συμβάσεις από 1 μέχρι και 3 χρόνια, με δελτίο παροχής υπηρεσιών, φυσικά έξω από την μισθοδοσία του προσωπικού, για να μην βλέπει το πόπολο τα χαΐρια τους. Μας είναι άγνωστος ο αριθμός αυτών των «εκλεκτών» του Στυλιανίδη. Κάποιοι μιλούν για 50 άλλοι για 70, που αμειβόταν, χωρίς πολλοί να εμφανίζονται καν στα ΕΛΤΑ, κανονικότατα, κάθε 1 και 16 από τον ετοιμοθάνατο κρατικό Οργανισμό.
Πόσοι εξακολουθούν να αμείβονται και σήμερα δεν γνωρίζουμε, πάντως υπάρχουν αρκετοί ακόμα αργόμισθοι και αργόσχολοι, που εμφανίζονται ως ειδικοί σύμβουλοι, Αυτό έχει καθήκον να μας το πει η νέα Διοίκηση και να αποκαλύψει πόσοι εξακολουθούν να απομυζούν και την τελευταία σταγόνα αίματος της επιχείρησης. Θα θέλαμε επίσης να ενημερωθούμε πόσο στοίχισαν όλοι μαζί και καθένας χωριστά την τελευταία τριετία στον ΕΛΤΑ.
Είναι πρόκληση, για τους εργαζόμενους, την στιγμή που περικόπτονται οι βασικές τους αποδοχές κατά 7% και κατά 30% τα δώρα και το επίδομα αδείας και η επιχείρηση κλείνει το οικονομικό έτος 2009 με έλλειμμα 37 εκατομμύρια ευρώ, τα ρουσφέτια του Στυλιανίδη, του Χατζηδάκη, του Μαύρου και των άλλων της δεξιάς διακυβέρνησης, να εξακολουθούν να αμείβονται από το Κρατικό Ταχυδρομείο.
Είναι πρόκληση, για τους εργαζόμενους, να εντατικοποιείται η δουλεία τους λόγω έλλειψης αναγκαίου προσωπικού, ο Ελληνικός λαός να έχει προβληματική παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών, να επικαλείται το Υπουργείο μείωση του προσωπικού και περαιτέρω περιορισμό των δαπανών, αρνούμενο να εγκρίνει την πρόσληψη ακόμα και εποχικού προσωπικού και να εξακολουθούν να υπάρχουν φαινόμενα αργομισθίας διαφόρων κολλητών των πρώην Υπουργών.
Είναι πρόκληση, να μαθαίνουμε ότι προσλήφθηκε κάποιος από τη Βέροια ως ειδικός σύμβουλος-συνεργάτης για την κτιριακή πολιτική, να έχει αμειφτεί αδρά και να μην ξέρει που πέφτει η Απελλού και η Αιόλου και να μην έχει επικοινωνήσει ποτέ με τους υπαλλήλους που είναι αρμόδιοι για τα κτίρια των ΕΛΤΑ.
Είναι πρόκληση, την στιγμή που οι δικηγόροι των ΕΛΤΑ είναι υπεραρκετοί, να ανατίθεται δικηγορικό έργο σε ιδιώτη, να γίνονται παράνομες προσλήψεις δικηγόρων επειδή έτσι έκρινε ο Στυλιανίδης και ο Γενικός του Γραμματέας Αδαμόπουλος, και να προσλαμβάνεται επιπλέον μία δικηγόρος με δελτίο παροχής υπηρεσιών, παρότι ο Δικηγορικός Σύλλογος έχει κανόνες και νόμους που ορίζουν ότι οι δικηγόροι προσλαμβάνονται μόνο με έμμισθη εντολή και απαγορεύει προσλήψεις στο Δημόσιο και φορείς του Δημοσίου με δελτίο παροχής υπηρεσιών.
Είναι πρόκληση, την στιγμή που υπάρχει έμπειρος και ικανός φοροτεχνικός σύμβουλος στα ΕΛΤΑ, να προσλαμβάνεται ένας αχρείαστος επιπλέον «φοροτεχνικός» σύμβουλος - εδώ βάλτε όσα εισαγωγικά θέλετε - που ήταν βοηθός Λογιστή σε νησί των Κυκλάδων. Τι γνωρίζει ο άνθρωπος από φοροτεχνικά αφού δεν διέθετε την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Λογιστή Α' τάξεως και την εμπειρία για να θεωρηθεί νόμιμα ως φοροτεχνικός από το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος, και δεν έχει πατήσει ποτέ το πόδι του στη Δ/νση Οικονομικών.
Αναφέραμε ενδεικτικά αυτά τα τρία παραδείγματα. Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε και άλλα, αλλά θεωρούμε ότι προς το παρόν είναι αρκετά για να καταδείξουμε το μέγεθος της προκλητικής σπατάλης των οικονομικών πόρων του ΕΛΤΑ και την πελατειακή πολιτική με τα ρουσφέτια των γαλάζιων πολιτευτών και manager της δεξιάς διακυβέρνησης.
Το ζητούμενο για τους εργαζόμενους είναι, η νέα Διοίκηση εκτός των άλλων που πρέπει να κάνει για την αναδιοργάνωση της επιχείρησης, να απομακρύνει εδώ και τώρα ,όλους αυτούς τους αργόμισθους από την επιχείρηση. Και όχι μόνο. Αλλά και τους Γενικούς Διευθυντές και τους Διευθυντές από την αγορά, που με την πρακτική τους έφεραν το Κρατικό Ταχυδρομείο στο σημερινό χάλι.
Οι καιροί ου μενετοί. Ο ΕΛΤΑ πρέπει να ανορθωθεί. Το ζητάει ο Ελληνικός λαός, το ζητούν οι εργαζόμενοι, είναι απαίτηση της ιστορικής παρακαταθήκης των 180 χρόνων ζωής του Κρατικού Ταχυδρομείου. Και για να γίνει αυτό, πρέπει εκτός των άλλων, να απαλλαγεί και από τα βαρίδια του πρόσφατου παρελθόντος απομεινάρια της Καραμανλικής διακυβέρνησης.
Αυτο ειναι απυθνενο θρασος.Μολις ο Ευριπιδης Στυλιανιδης ανελαβε Υπουργος Μεταφορων και Επικοινωνιων,αντικατεστησε ολα τα Διοικητικα Συμβουλια των εποπτευομενων Κρατικων Φορεων και ΔΕΚΟ,της αρμοδιοτητας του.Εκει,και σε ολα τα Δ.Σ.,τοποθετησε μελη,πολιτικους του φιλους,μονιμους κατοικους Νομου ΡΟΔΟΠΗΣ.Δηλαδη ο Στυλιανιδης ασκει πολιτικη ας πουμε στις ΔΕΚΟ ,π,χ. στον ΟΣΕ και τις θυγατρικες επιχειρησεις του,στον ΗΛΠΑΠ,στον ΗΣΑΠ,στην ΕΘΕΛ,στα ΕΛΤΑ και τις θυγατρικες τους,κλπ, με ανθρωπους που μενουν στη ΚΟΜΟΤΗΝΗ και παρευρισκονται στις συνεδριασεις του Δ.Σ.Οι ανθρωποι αυτοι,οσες καλες προθεσεις και αν εχουν,που σιγουρα εχουν,ειναι μακρυα απο τις εδρες των φορεων που υποτιθεται ασκουν διοικηση,εχουν αδυναμια προσβασης στην ενημερωση και πανω απο ολα τοποθετηθηκαν εκει για να υλοποιουν τις επιλογες του Υπουργου και να περνουν αποφασεις με ελλειπη ενημερωση.Αλλα πανω απο ολα τα μελη αυτα των Δ.Σ,στοιχιζουν σε καθε φορεα πολλα χρηματα,γιατι ,εκτος απο τις παγιες αποζημιωσεις που λαμβανουν ως μελη των Δ.Σ.,τους πληρωνουν τα αεροπορικα εισιτηρια πηγαινε-ελα στη Θρακη,ξενοδοχεια,διατροφη στην Αθηνα,και λοιπα μικροεξοδα.Αν θεωρησουμε ως δεδομενο οτι καθε Δ.Σ.καθε φορεα συνεδριαζει 4 φορες το μηνα,ευκολα μπορουμε να εκτιμησουμε την οικονομικη αιμοραγια καθε φορεα και καθε ΔΕΚΟ.Εν ολιγοις πληρωνει ο κοσμακης την πολιτικη Στυλιανιδη και πληρωνει τις προσδοκιες επανεκλογης του.Βεβαια σεμνα και ταπεινα πληρωνουμε τους κουμπαρους του καταλληλοτερου πρωθυπουργου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβασαμε ολοι στο εξωδικο της ΠΟΣΤ την συνθεση του Διοικητικου Συμβουλιου ΕΛΤΑ.Δυο μελη ο Νικολαος Αγγελιδης και ο Κωνσταντινος Ναλμπαντης ειναι μονιμοι κατοικοι Κομοτινης.Και πηγαινοερχονται 4 τουλαχιστον φορες το μηνα στην Αθηνα,με εξοδα φυσικα πληρωμενα απο τα ΕΛΤΑ.Εχει αναρωτηθει κανενας ποσο στοιχιζουν αυτοι το μηνα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο ενα προχειρο υπολογισμο εγω ανεβαζω το κοστος σε πανω απο 3.000 ευρω μηνιαιως το μελος με 4 συνεδριασεις το μηνα.
Και εξηγουμαι.1.000 ΕΥΡΩ το μηνα η αποζημιωση για τη συμμετοχη στις συνεδριασεις,συν 4 αεροπορικα εισιτηρια με επιστροφη,συν 4 φορες το μηνα ταξι Κομοτινη-Αλεξανδρουπολη με επιστροφη,συν 4 φορες το μηνα Αεροδρομιο-Αππελου με επιστροφη,συν εξοδα παραμονης και ενδιετησης στην Αθηνα,αν δεν επιστρεψουν αυθημερον για καποιο λογο.Μας κανουν η δεν μας κανουν αυτα για τον καθενα πανω απο 3.000 ευρω.Μηπως λεω λιγα; ΜΠΟΡΕΙ.
κατι αντιστοιχο συμβαινει και με δυο μελη του Δ.Σ. των ΕΛΤΑ-ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Α.Ε.,που πηγαινωερχονται στη Κομοτινη.Ισως εκει η δαπανη να υπολειπεται γιατι η αμοιβη του μελους του Δ.Σ. ειναι μικροτερη απο αυτη των ΕΛΤΑ.
Σεμνα και ταπεινα,αλλα πανω απο ολα Στυλιανικα θα πληρωσει ο δυστυχης ΕΛΤΑ και αυτο,