6.7.09

Δώσε και σε μένα θείο!...

Τους τελευταίους μήνες το διαδίκτυο είναι κοινώς αποδεκτό, ότι έχει εξελιχθεί στην Ελλάδα σαν το νέο μέσο εναλλακτικής ενημέρωσης και αυτό που προτιμάν ως επί των πλείστον η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων. Ίσως γι’ αυτό να το πολεμούν λυσσαλέα, προσπαθώντας με τεχνάσματα, «νόμους», «τροπολογίες», να «συνετίσουν» και να «φοβίσουν» τους διαχειριστές των blogs.
Αφού κι αυτά δεν μπόρεσαν να αποφέρουν τα αναμενόμενα γι’ αυτούς αποτελέσματα, περάσαμε στην κρατική αρωγή – διαφήμιση! Έτσι αρκετά φιλοκυβερνητικά blogs και ενημερωτικά portals έχουν γεμίσει με διαφημίσεις κρατικών ΔΕΚΟ και κυρίως με αυτές του ΟΠΑΠ και του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.
Καλό θα ήταν να μάθουμε που βρίσκονται αυτά τα κονδύλια και σε τι κωδικούς δαπανών δημοσιότητας συγκαταλέγονται. Δηλαδή γιατί με τόση ευκολία η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και το Υπουργείο Μεταφορών, ξοδεύει τα λεφτά μας! Κι αν τελικά προβλέπεται να μοιράζεται με τόση ευκολία πακτωλός χρημάτων … θέλω κι εγώ θείο!

1 σχόλιο:

  1. Εμείς ξαναρωτάμε… μόνον σε φιλοκυβερνητικά blogs η κρατική διαφήμιση; Υπάρχει ροή μαύρου χρήματος από πολιτικά κόμματα σε blogs;

    http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2009/07/blogs-blogs.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.