13.2.09

Στην Κομοτηνή ο Κώστας Σκανδαλίδης για την «Κυβερνώσα Αριστερά»

Το νέο του βιβλίο, με τίτλο «Κυβερνώσα Αριστερά για το Δικαίωμα στην Ευημερία», που κυκλοφόρησε από τις «Εκδόσεις Α.Α.Λιβάνη», θα παρουσιάσει ο βουλευτής της Α’ Περιφέρειας Αθηνών και πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ Κώστας Σκανδαλίδης, στις 14 Μαρτίου στην Κομοτηνή.

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος13/2/09 22:13

    Φανταστείτε μια πόλη 10.000 κατοίκων η οποία έχει και 10.000 γραμμές τηλεφώνων για την καλή επικοινωνία μεταξύ των. Οι κάτοικοι σε αυτήν λοιπόν την χώρα συνενοούντο άριστα, μέχρι τότε. Έρχεται λοιπόν "ένας" και τους λέει ότι, σε αυτή την πόλη των 10.000 κατοίκων δεν σας χρειάζονται οι 10.000 γραμμές, γιατί σας μπαρδεύουν και δεν μπορείται να συνεννοηθείτε μεταξύ σας και εγώ θα σας κανονίσω πιο εύκολα να μιλάτε με 5.000 γραμμές. Όλοι χάρηκαν γιατί γλύτωσαν από τις πολλές γραμμές και αρχισαν να χρησιμοποιούν την καινούργια μεθοδο, αλλά διαπίστωσαν οτι δεν μπορούσαν να μιλούν πολύ, γιατί σύστημα υπερφορτώνονταν, ετσι συντόμευαν τις συνομιλίες στα απολύτως απαραίτητα. Σιγά - σιγά έπαψαν και να μιλούν γιατί δεν μπορούσαν να σκεφτούν γρήγορα το τι ηθελαν να πουν.
    Η γλώσσα λοιπόν είναι το όργανο του εγκεφάλου για την συννενόηση και την επικοινωνία με τους άλλους ανθρώπους και αν της κόψεις τις έννοιες από κάθε λέξη, δηλαδή τις γραμμές επικοινωνίας, απλοποιώντας την, επικρατεί ασυνενοησία, και τότε ο εγκέφαλος νεκρώνεται από την αχρηστεία.
    Έτσι λοιπόν στην Χώρα μας, ήρθε ένας Εβραίοσπορος το 1983, και αποφάσισε να αλλάξουμε το σύστημα της γλώσσας και την ορθογραφία σε αυτήν του μονοτονικού, γιατί οι αγράμματοι σοσσιαλο - κουμουνιστές μίλούσαν την γλώσσα του "βουνού". Έτσι η παιδεία αντί να προαχθεί με την μετάπτωση της γλώσσας σε ακόμη πιο σύνθετη, γεγονός που ήταν απαραίτητο για την δημιουργία νέων και πιο σύνθετων εννιών, για τις ανάγκες της επιστήμης, απλοποιήθηκε στη γλώσσα των αγραμμάτων. Έτσι αντί οι αγράμματοι να μορφωθούν, έγιναν και οι μορφωμένοι αγράμματοι.
    Το παράδοξο είναι ότι όλοι ζητούσαν από την Χούντα "παιδεία και ελευθερία και δουλειά" αλλά, όλοι αυτοί που μάχονταν με σημαία αυτά τα συνθήματα, πρώτοι ψήφισαν την κατάργηση της Γλώσσας, το απαραίτητο όργανο της παιδείας.
    Ευχαριστώ για την υπομονή σας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος14/2/09 00:35

    Αγαπήστε γιατί χανόμαστε
    Όσοι αγαπούν….ξέρουν πώς να ζήσουν…..
    …..η ζωή είναι μπροστά μας.

    Χριστιανοί και Μουσουλμάνοι, Ρωμιόγυφτοι και Αθίγγανοι, Θρακιώτες και Πόντιοι, Σαρακατσαναίοι και Βλάχοι, Ηπειρώτες και Μικρασιάτες, Κρήτες και Εβρίτες, ας πιασθούμε χέρι-χέρι, σε χορούς κυκλωτικούς, (ας αρχίσουν οι χοροί που τραγουδάει και ο Διονύσης Σαββόπουλος), να αγαπηθούμε να ερωτευθούμε, να δοξάσουμε, τους θεούς της γονιμότητας.
    «Εγώ Χριστός, εσύ Allah».

    Η αληθινή αγάπη μέσα στην ψυχή ενός ανθρώπου είναι σαν ένα δέντρο που σιγά – σιγά μεγαλώνει, και σκεπάζει όλο και περισσότερους ανθρώπους κάτω από την δροσερή σκιά του. Από εμάς το μόνο που απαιτείται είναι να φροντίσουμε λίγο για την καλλιέργειά της, καθώς επίσης να την προστατεύσουμε από αυτά που θα μπορούσαν να την ξεριζώσουν από την καρδιά
    El juego de las sensaciónes ….y Amargalita dulce
    To παιχνίδι των αισθήσεων και η γλυκιά Amargalita

    Μέσα από ένα παιχνίδι αισθήσεων και λέξεων, γεννήθηκε η Amargalita! Μητέρα της, η «Amarga sensación» αυτή η πικρή αίσθηση που μας αφήνει το παθιασμένο ταγκό που δεν χορέψαμε, ένα ποτήρι Margarita που φτάνει στο τέλος του, το ταξίδι που δεν έγινε, το φιλί που δε δόθηκε, η μουσική που ακούγεται στο βάθος, το βιβλίο που τέλειωσε απότομα, το λουλούδι στο βάζο που μαράθηκε,…η απουσία του αγαπημένου προσώπου…,

    Ausencia, una poema de Pablo Neruda Απουσία,

    Apenas te he dejado,
    vas en mí, cristalina
    o temblorosa,
    o inquieta,
    herida por mí mismo
    o colmada de amor,
    como cuando tus ojos
    se cierran sobre el don de la vida
    que sin cesar te entrego.

    Amor mío,
    nos hemos encontrado
    sedientos y nos hemos
    bebido todo el agua y la sangre,
    nos encontramos con hambre
    y nos mordimos como el fuego muerde,
    dejándonos heridas.

    Pero espérame,
    guárdame tu dulzura.
    Yo te daré
    también una rosa.
    ..........
    Μόλις σε άφησα,
    έρχεσαι μαζί μου, κρυστάλλινη,
    ή τρεμάμενη,
    ή ανήσυχη, πληγωμένη από μένα
    ή ξέχειλη από έρωτα, καθώς τα μάτια σου
    σφαλίζονται πάνω στο δώρο της ζωής,
    που αδιάκοπα σου αφήνω.

    Αγάπη μου,
    συναντηθήκαμε,
    διψασμένοι και,
    ήπιαμε όλο το νερό και το αίμα,
    βρεθήκαμε,
    με πείνα,
    και δαγκωθήκαμε,
    όπως δαγκώνει η φωτιά,
    κι αφήνει πίσω της πληγές.
    Αλλά περίμενέ με,
    κράτα μου τη γλύκα σου,
    κι εγώ θα σου δώσω,
    ένα τριαντάφυλλο.

    …το κομμάτι της μαύρης σοκολάτας, που ζητάει απεγνωσμένα ο ουρανίσκος,… αλλά περιμένετέ με, δε θ’ αφήσω να χαθεί η γλύκα μου…θα την κρατήσω και θα μυρίζει τόσο έντονα όπως αυτό το άγριο τριαντάφυλλο!

    .........Η όμορφη αυτή ανάρτηση είναι της επίσης όμορφης Αmargalitas
    ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ PERLA


    ΔΙΑΖΕΤΑΙ ΚΟΡΗ ΔΙΑΖΕΤΑΙ

    Διάζεται κόρη διάζεται,
    διάζεται το βλαντίν ντης,
    διάζεται το βλαντίν ντης,
    κι όλ' η χαρά δικήν ντης
    Ενα μικρό αρχοντόπουλο
    το φέσι του δε βγάζει,
    το φέσι του δέ βγάζει
    και σεγίρι δεν την κάνει.
    Στους ουρανούς το διάζεται,
    στους κάμπους το ξεφαίνει,
    στους κάμπους το ξεφαίνει,
    o νους της δεν προφταίνει.
    Το άτι του νεσέλλωσε,
    στη μάνα του πηγαίνει,
    στη μάνα του πηγαίνει,
    και της μάνας του το λέγει
    Παρασκευίτσα τό 'βαλε,
    Σάββατο το ξεφαίνει,
    Σάββατο το ξεφαίνει,
    και ο νους της δεν προφταίνει
    Μάνα μ', το θάμα πού δα 'γώ
    εψές στο πανηγύρι,
    εψές στο πανηγύρι,
    μάλαμα ήταν και ζαφείρι.
    Την Κυριακίτσα τό 'βαλε
    να πάγ' στο πανηγύρι,
    να πάγ' στο πανηγύρι,
    μάλαμα ήταν και ζαφείρι.
    Μια μοιροπούλα κοίταξα
    στραβά φόρειε το φέσι,
    στραβά φόρειε το φέσι,
    τρέμ' ο ουρανός να πέση.
    Οσ' αφεντάδες ήτανε,
    όλοι τα φέσια βγάζουν,
    όλοι τα φέσια βγάζουν,
    και σεγίρι να την κάνουν.
    Νυγιέ μου, σαν την άρεσες
    στέλνεις προξενητάδες,
    στέλνεις προξενητάδες,
    τους μεγάλους αφεντάδες.
    Στέλνεις της Προύσας τον αγά,
    της Σμύρνης τον αφέντη,
    της Σμύρνης τον αφέντη,
    στέλνεις και σε την φέρνει.

    «Ερωτικό Ανατολικής Θράκης»
    Σεβντας Λόγια
    Θα εφταγω σιδερεν καρδεα
    γεραδες να μην φερει,
    σα ντερτεα σα παραπονα μ'
    ολεα να υπομένει.

    Τα τραγωδιας στειλω σε
    γοματα σεβντας λογια
    κι απες σα τραγωδιας ημ
    ειναι τα ντερτεα μ' ολεα.

    Ασιν σεβνταν ερρωστεσα
    νυχταν ημεραν κλαιγω
    το ντερτ ντο εχω σην καρδεα μ'
    καναν κ' εχω να λεγω.

    Την νυχταν οντες τραγωδω
    εβγα σο παραθυρισ'
    ορεασον παιρνεσε χαμπαρ'
    η μανας και ο κυρης.
    «Ερωτικό Ποντιακό Τραγούδι»





    ΤΣΙΓΓΑΝΙΚΟ

    Lil lil lil
    lil lil lil
    Εεεεεεεεεεε

    Έλεος κανένα
    έλεος δεν έχει
    κανένα έλεος

    Βγάζει αίμα απ' το φιλί
    το σκοτάδι προκαλεί
    συλλαβίζει ξαν' ατονεί
    το σκοτάδι το προκαλεί

    Ωωωωωωωωω

    Έλεος
    δεν υπάρχει έλεος
    έλεος
    δεν υπάρχει έλεος
    μόνο λόγια μόνο λόγια
    ωωωωωωωωωωωωωω

    Βγάζει αίμα απ' το φιλί
    το σκοτάδι προκαλεί
    συλλαβίζει ξαν' ατονεί
    το σκοτάδι το προκαλεί
    «Τσιγγάνικο Ερωτικό Τραγούδι»

    To “Bekledim De Gelmedin” είναι ένα βαλσάκι με ανατολίτικο χρώμα.
    Πρωτοτραγουδισμένο από τον Νίκο Ξανθόπουλο με ελληνοτουρκικό στίχο στην ασπρόμαυρη ταινία -ποντιακό έπος- “η Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου”. H ελληνοτουρκική συνύπαρξη, στριμωγμένη σε λίγα στιχάκια!!!!!!!! Είτε το θέλουν είτε δεν το θέλουν, αυτή είναι η πραγματικότητα.
    Βekledim de gelmedin
    sevdiğimi bilmedin
    Σε περίμενα να ρθείς
    πως σε λάτρευα να δείς
    gözyaşımı silmedin
    hiç mi beni sevmedin
    Με το δάκρυ μ’ άφησες
    διόλου δεν μ΄αγάπησες
    söyle,söyle
    hiç mi beni sevmedin
    πες μου πες μου
    γιατί δεν μ’ αγάπησες.
    Αργότερα το τραγούδι. τραγουδήθηκε με τη φωνή του Στέλιου Καζαντζίδη. Το ερωτικό παράπονο των τούρκικων στίχων του τραγουδιού, ξεπροβάλλει μέσα από το παράπονο της φωνής του Στέλιου και καταλαβαίνεις το νόημα του τραγουδιού ακόμα κι αν δεν ξέρεις την………..
    ΚΡΗΤΙΚΗ ΜΑΝΤΙΝΑΔΑ
    Μάθια που εύκολα γελούν
    κι εύκολα πάλι κλαίνε
    αυτά μ' αρέσει ν' αγαπώ
    γιατί κακό δε θένε.

    Δώσε μου Χάρε δυο λεπτά
    δώρο να τση χαρίσω
    θα 'χει μοναχα την καρδιά
    και τ' άλλα θα στ' αφήσω...


    ΣΣ. Η πολύπολιτισμικότητα υποστηρίζει ότι διαφορετικοί πολιτισμοί μπορούν να συνυπάρχουν στις κοινωνίες σε συνθήκες δημοκρατίας και πλήρους σεβασμού των μειονοτικών δικαιωμάτων.
    Η πολύπολιτισμικότητα υποθέτει ότι διαφορετικοί πολιτισμοί – ή μάλλον διαφορετικοί πληθυσμοί-φορείς διαφορετικών πολιτισμών – μπορούν να αναμιχθούν αρμονικά μέσα σε μια κοινωνία, σε συνθήκες δημοκρατίας.
    Χορεύοντας με την πολιτισμικότητα

    Η πολυπολιτισμικότητα της Ροδόπης

    Μουσικοχορευτικά δείγματα της πολυπολιτισμικότητας της Ροδόπης παρουσιάζονται σε cd που εκδόθηκαν από το Δήμο Σαπών. Συζητάμε με το δήμαρχο Σαπών Ντίνο Χαριτόπουλο.
    - Πολύς λόγος γίνεται τα τελευταία χρόνια για το πώς μπορεί η πολυπολιτισμικότητα ν' αποτελέσει πόλο ανάπτυξης αντί συγκρούσεων...
    «Στην περιοχή της Ροδόπης ανθοφορούν γηγενείς πολιτιστικές δυνάμεις και παράγονται πολιτιστικά γεγονότα υψηλής αισθητικής. Στο Δήμο Σαπών ζουν αρμονικά ντόπιοι χριστιανοί και μουσουλμάνοι, ενώ έχουν εγκατασταθεί και Πόντιοι πρόσφυγες από την πρώην Σοβιετική Ενωση. Ολα αυτά συνθέτουν την πολυπολιτισμικότητα της κοινωνίας μας, που μπορεί και αναπτύσσεται μέσα από τις διαφορετικές κουλτούρες, δημιουργώντας ένα πολύπλοκο παζλ ανθρώπων και πολιτισμών, που προέρχονται από τον κοινό πυρήνα των παραδόσεων του χώρου μας. Αυτή είναι εν τέλει η ομορφιά της Ροδόπης, το πολύπτυχο των υποπολιτισμών που τη συνθέτουν»
    Ο Δήμος Σαπών έχει επενδύσει πόρους και οράματα στον πολιτισμό και έχει εγκαθιδρύσει μια μόνιμη πολυπολιτισμική-εκπαιδευτική πολιτική τοπικής αναφοράς, με χαρακτηριστικά γνωρίσματα τη γνησιότητα. "Τα παιδιά του Ορφέα" περιλαμβάνουν 14 τραγούδια, τσιγγάνικα, ελληνικά, τουρκικά, γεωργιανά κ.ά. και παράλληλα ανοίγουν νέους ορίζοντες για τις κοινωνικές επιστήμες και τη μουσικολογία, για τη μελέτη της περιοχής μας»
    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 21/02/2002

    Laternaci Sefer usta –dansor Kara Fatme
    Emilio Salvatore e Dolores Ibaruri (Pasionaria)-
    Ernest Hemingay e Maria Flores

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος14/2/09 21:47

    Ολοκληρώθηκε η εκδίκαση της έφεσης του Δικηγόρου & Καθηγητή Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Γκουανταλαχάρα (Universidad Autónoma de Guadalajara)του Μεξικού http://youtube.com/watch?v=sT6JTKTFL1E
    δες σχετικά Εβραίοι, όλη η αλήθεια
    http://makelio.blogspot.com/2009/01/blog-post_17.html
    Εβραίοι, όλη η αλήθεια ΜΕΡΟΣ ΙΙ
    http://makelio.blogspot.com/2009/01/blog-post_5652.html
    & Εβραίοι, όλη η αλήθεια ΜΕΡΟΣ ΙΙΙ
    http://makelio.blogspot.com/2009/01/blog-post_2874.html

    ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤ' ΕΦΕΣΗ ΔΙΚΗ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ.
    Αυτό σημαίνει ότι ακυρώθηκαν όλες οι μαρτυρικές καταθέσεις & ξανακαλούνται οι πάντες σε νέα δικάσιμο με νέα σύνθεση στις 04.03.2009
    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΒΡΑΙΟΛΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ κ. Πλεύρη & το νομικό επιτελείο του ΠΟΥ Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΚΕΝΩΘΗΚΕ ΛΟΓΩ ΑΠΕΙΛΗΣ ΒΟΜΒΑΣ

    (παλιό το κόλπο της ΜΟΣΑΝΤ αλλά δεν έπιασε)

    Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΕ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ 4/5 ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΛΟΓΩ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΛΑΒΕ ΚΛΗΤΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΔΟΘΟΥΝ ΟΙ 32 ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΩΩΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΔΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ 2/3 ΑΠΟΦΑΣΗ.

    Ως εκ τούτου μη δυνάμενος να λάβει γνώση των επιχειρημάτων της αθώωσης του από τη μειοψηφία του πρωτοβάθμιου δικαστήριου, ήρθε σε δυσμενή υπερασπιστική θέση στην κατ' έφεση δίκη που συνιστά ακυρότητα όλης της ουσίας της κατ΄ έφεση δίκης.

    ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ δημοσίως ΟΛΗ ΣΚΕΥΩΡΙΑ ΠΟΥ ΣΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΙΜΕΛΕΣ ΕΦΕΤΕΙΟ ΠΛΗΜΜΕΛΗΜΑΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΜΗ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΤΗΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 93 παρ.3 του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ "Η γνώμη της μειοψηφίας δημοσιεύεται υποχρεωτικά"

    Μέχρι τα αυτιά έφτανε το χαμόγελο του κ. Πλεύρη με τους Εβραίους περίλυποι να ζητούν από το παρόν δικαστήριο (το οποίο οσφυοκαμπτούσε προκλητικά υπέρ της Χάβρας των Ιουδαίων ΜΗ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΩΣ ΥΠΟΨΗ την παριαβίαση των υπερασπιστικών δικαιωμάτων του κατηγορουμένου ως όφειλε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας-ΚΟΙΝΩΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ) να είναι το ίδιο την Άνοιξη, για να λάβει την απάντηση ΟΤΙ ΡΙΞΕΙ Ο ΚΛΗΡΟΣ.

    Fan Club του Κωνσταντίνου Πλεύρη στο Facebook
    http://en-gb.facebook.com/pages/-/24318104230

    Το βιβλίο ΕΒΡΑΙΟΙ, ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ
    http://www.thermopilai.org/content/ilektronika-entypa

    οιΕβραίοι όλη η αλήθεια - Κωνσταντίνος Πλεύρης
    μέρος 1ο
    http://scribd.com/doc/6355803/-1
    μέρος 2ο
    http://scribd.com/doc/6356487/-2

    http://thepiratebay.org/torrent/4004610/Konstantinos_Plevris_-_Jews__The_Whole_Truth_(greek_language)

    http://eleftheriskepsis.gr/product_info.php?products_id=2029

    http://youtube.com/watch?v=d494zbv00YQ

    http://video.google.com/videoplay?docid=-6229070629122885245
    The Eternal Jew (Der Ewige Jude) - English dub.

    http://makelio.blogspot.com/2009/01/v-finale_28.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.