Μετά την καταγγελία – ανακοίνωση που μοιράστηκε στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, η οποία και αφορούσε τα γεγονότα της 10ης Δεκεμβρίου τα οποία έλαβαν χώρα στο κτίριο της παλιάς Νομικής με τον εγκλωβισμό των φοιτητών από «αγανακτισμένους» και «ευυπόληπτους» πολίτες της Κομοτηνής, κυκλοφόρησαν στους τοίχους και τις κολώνες της πόλης και οι πρώτες αφίσες, οι οποίες υπογράφονται από την «Αισχρή Μειοψηφία».
Μ’ ένα κείμενο, που λέει αλήθειες, δίνουν το στίγμα τους για τα γεγονότα εκείνης της ημέρας, που ενόχλησαν το κάθε υγιή δημοκρατικά σκεπτόμενο άνθρωπο. Διαβάστε το κείμενο της «Αισχρής Μειοψηφίας»:
Σε μια κοινωνία που αργοπεθαίνει με το τηλεκοντρόλ στο χέρι, μέσα στην μπόχα των ψευδαισθήσεων, η εκτέλεση του αλέξη, λαμβάνεται από κάποιους σαν μια λεπτομέρεια…
Έτσι κι αλλιώς ο θάνατος διαφημίζεται παντού και τα κίνητρα ενός μπάτσου (ψυχασθενή φασίστα ή άριστα εκπαιδευμένου δεν έχει σημασία) αναγνωρίζονται από μερίδα της κοινωνίας ως νόμιμα.
Πολλοί δούλεψαν και δουλεύουν για να επιτευχθεί αυτή η αθλιότητα. Τα πρότυπα της υγιούς κοινωνίας αναπαράγονται με σταθερούς ρυθμούς σπίτι – σχολείο – στρατός – δουλειά – γάμος – διασκέδαση. Σε αυτήν την πόλη όπου η ταξική σύνθεση συμπίπτει κατά αξιοζήλευτο τρόπο με την εθνική σύσταση, μοιάζει περιττό να πούμε ότι ακριβώς όπως το κεφάλαιο, έτσι και η εθνική ενότητα έρχεται σε αυτόν τον κόσμο βουτηγμένη στο αίμα. Δίπλα στους μαζικούς τάφους της κατανάλωσης και της επιτυχίας με κάθε μέσο πολλοί είναι αυτοί που ακόμα χειροκροτούν την φαρσοκωμωδία που λέγεται πατρίς – θρησκεία – οικογένεια.
Και αρκετοί είναι αυτοί που αφήνουν τα προσχήματα και προσπαθούν να επιβάλλουν τον εφιάλτη που κουβαλάνε στο «νομοταγές» μυαλό τους, όπως και έγινε την Τετάρτη 10/12 όταν αγανακτισμένοι καταστηματάρχες, πατριώτες, εκδότες, νοικοκυραίοι, φασίστες, ασφαλήτες και ευυπόληπτοι πολίτες επιτέθηκαν με τις πλάτες των μπάτσων, στην διαδήλωση φοιτητών έξω από το κτίριο της παλιάς νομικής για να προστατέψουν όπως έλεγαν τις περιουσίες τους από τους αναρχικούς που ήρθαν με πούλμαν για να καταστρέψουν την πόλη.
Μ’ ένα κείμενο, που λέει αλήθειες, δίνουν το στίγμα τους για τα γεγονότα εκείνης της ημέρας, που ενόχλησαν το κάθε υγιή δημοκρατικά σκεπτόμενο άνθρωπο. Διαβάστε το κείμενο της «Αισχρής Μειοψηφίας»:
Σε μια κοινωνία που αργοπεθαίνει με το τηλεκοντρόλ στο χέρι, μέσα στην μπόχα των ψευδαισθήσεων, η εκτέλεση του αλέξη, λαμβάνεται από κάποιους σαν μια λεπτομέρεια…
Έτσι κι αλλιώς ο θάνατος διαφημίζεται παντού και τα κίνητρα ενός μπάτσου (ψυχασθενή φασίστα ή άριστα εκπαιδευμένου δεν έχει σημασία) αναγνωρίζονται από μερίδα της κοινωνίας ως νόμιμα.
Πολλοί δούλεψαν και δουλεύουν για να επιτευχθεί αυτή η αθλιότητα. Τα πρότυπα της υγιούς κοινωνίας αναπαράγονται με σταθερούς ρυθμούς σπίτι – σχολείο – στρατός – δουλειά – γάμος – διασκέδαση. Σε αυτήν την πόλη όπου η ταξική σύνθεση συμπίπτει κατά αξιοζήλευτο τρόπο με την εθνική σύσταση, μοιάζει περιττό να πούμε ότι ακριβώς όπως το κεφάλαιο, έτσι και η εθνική ενότητα έρχεται σε αυτόν τον κόσμο βουτηγμένη στο αίμα. Δίπλα στους μαζικούς τάφους της κατανάλωσης και της επιτυχίας με κάθε μέσο πολλοί είναι αυτοί που ακόμα χειροκροτούν την φαρσοκωμωδία που λέγεται πατρίς – θρησκεία – οικογένεια.
Και αρκετοί είναι αυτοί που αφήνουν τα προσχήματα και προσπαθούν να επιβάλλουν τον εφιάλτη που κουβαλάνε στο «νομοταγές» μυαλό τους, όπως και έγινε την Τετάρτη 10/12 όταν αγανακτισμένοι καταστηματάρχες, πατριώτες, εκδότες, νοικοκυραίοι, φασίστες, ασφαλήτες και ευυπόληπτοι πολίτες επιτέθηκαν με τις πλάτες των μπάτσων, στην διαδήλωση φοιτητών έξω από το κτίριο της παλιάς νομικής για να προστατέψουν όπως έλεγαν τις περιουσίες τους από τους αναρχικούς που ήρθαν με πούλμαν για να καταστρέψουν την πόλη.
Σε όλους αυτούς που ξέρασαν, χωρίς ντροπή και τσίπα την «ανησυχία» τους για τις ζημιές των μαγαζιών που δήθεν θα γινόντουσαν.
Σε όλους αυτούς που τράφηκαν με τέτοιους εμετούς και χόρτασαν.
Σε όλους αυτούς που διέδωσαν τα παραμύθια της καταστροφής.
Σε όλους αυτούς τους αδίστακτους που δεν στάθηκαν ούτε λεπτό να λογαριάσουν που είναι το δίκιο και που το άδικο.
Σε όλους αυτούς θα αποδώσουμε αυτό που τους αξίζει: την φρίκη της ίδιας τους της ύπαρξης… και θα τους θυμήσουμε ότι οι μόνες καταστροφές μαγαζιών, το μόνο μαζικό πλιάτσικο που έγινε στην πόλη αυτή, ήταν εκείνο στις 29/1/1990 όταν οι ίδιοι και οι όμοιοί τους ξέσπασαν πάνω στα μειονοτικά μαγαζιά της πόλης…
Thank you for informing kalamarian
Διαβάστε σχετικά:
Σε όλους αυτούς που τράφηκαν με τέτοιους εμετούς και χόρτασαν.
Σε όλους αυτούς που διέδωσαν τα παραμύθια της καταστροφής.
Σε όλους αυτούς τους αδίστακτους που δεν στάθηκαν ούτε λεπτό να λογαριάσουν που είναι το δίκιο και που το άδικο.
Σε όλους αυτούς θα αποδώσουμε αυτό που τους αξίζει: την φρίκη της ίδιας τους της ύπαρξης… και θα τους θυμήσουμε ότι οι μόνες καταστροφές μαγαζιών, το μόνο μαζικό πλιάτσικο που έγινε στην πόλη αυτή, ήταν εκείνο στις 29/1/1990 όταν οι ίδιοι και οι όμοιοί τους ξέσπασαν πάνω στα μειονοτικά μαγαζιά της πόλης…
Thank you for informing kalamarian
Διαβάστε σχετικά:
ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΑ ΜΟΥ ΛΥΣΕΤΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφή1. ΣΥΜΜΕΡΙΖΕΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ Η ΑΦΙΣΑ?
2. ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ?...ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΜΑΣ ΚΟΜΟΤΙΝΑΙΟΙ?
3. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΗΣ ΑΦΙΣΑΣ ΟΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΑΝ ΤΟ 1990 ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ?
ΕΥΧΑΕΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΙΛΗΚΡΙΝΗ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑΙΑ (ΟΧΙ ΧΥΔΑΙΑ) ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ
Η αφίσα αν την διάβασες δεν αναφέρει χρυσαυγίτες μόνο νομίζω οτι η περιγραφή είναι ακριβης
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο αναφορά το 1990 μήπως τα μαγαζιά σπάστηκαν μόνα τους?λέω τώρα...
Χυδαία ποτέ από εδώ μέσα δεν απαντήσαμε.Όσον αφορά αν συμμεριζόμαστε ή όχι τα γραφόμενα της αφίσας εμείς λέμε (όπως και στην ανάρτηση μας) ότι λέει πολλές αλήθειες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς για τα ντου των φασιστών που έφτιαξαν αυτές τις αφίσσες στα αμφιθέατρα, για τους ξυλοδαρμούς των καθηγητών δεν έχεις ακούσει τίποτα...
ΑπάντησηΔιαγραφή