12.6.08

Μάθημα Νομικής

2 αδέλφια, ο ένας πατέρας 3 και ο άλλος 2 παιδιών, 47 και 45 ετών, έπεσαν σε πηγάδι στο Διόνυσο και πνίγηκαν. Απ’ ότι φαίνεται, ο ένας έψαξε να βρει μέρος να για να «αδειάσει τα υγρά» του κι έπεσε στο πηγάδι, ενώ ο άλλος έπεσε στην προσπάθειά του να τον βγάλει.
Το πηγάδι αυτό ήταν αφύλακτο. Μέσα στα δικά μου κτήματα έχω κι εγώ αφύλακτο πηγάδι. Αν κάποιος πέσει μέσα, όχι γιατί ήρθε να κατουρήσει αλλά ακόμη κι αν ήρθε να μου βάλει φωτιά, θα πάω «μέσα» για κάμποσα χρονάκια. Ασχέτως αν εγώ είχα φυλαγμένο το πηγάδι κι αυτός πήγε και…έκοψε ο ίδιος το σύρμα για να κατουρήσει! Μόνον και μόνον επειδή αυτός βρήκε…πρόσβαση!!! Αμέ… Όπως αν είχε μπει κανείς σπίτι μου να κλέψει και εγώ είχα στήσει…ηλεκτροφόρα καλώδια υψηλής τάσης στο χρηματοκιβώτιο! Ούτε προειδοποιητική ταμπέλα θα με γλίτωνε!!!
Αναμένω, λοιπόν, να έχει την ίδια τύχη ο ιδιοκτήτης του εν λόγω κτήματος! Και γρήγορα, μιας και πρόκειται για αυταπόδεικτη περίπτωση ενοχής.
Λεπτομέρεια: το κτήμα ανήκει στην Κτηματική Εταιρία του Δημοσίου.
Αναμένουμε εναγωνίως την έκβαση της υπόθεσης, την οποία θα παρακολουθήσουμε από κοντά, ώστε να καθορίσουμε και τη δική μας στάση γενικώς απέναντι στην εταιρία και τη…«μητρική» της!
Watch this space!!!

Uli Chris

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.