23.2.07

Εγχειρίδιο παροχής χρίσματος για τις εκλογές

Στην παρακάτω επιστολή θα διαπιστώσετε πως μια παρέα προσπαθεί να πάρει το επίσημο χρίσμα του ΠαΣοΚ για τις δημοτικές εκλογές του Οκτωβρίου. Η επιστολή στάλθηκε, από τον υποψήφιο του Συνασπισμού στην Κομοτηνή Δάμωνα Δαμιανού, με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στην Πωλίνα Λάμψα, παρολίγον μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠαΣοΚ και παρολίγον Ευρωβουλευτή. Την επιστολή την καταθέτουμε αυτούσια και είναι ένας τρόπος, μιας και έρχονται ξανά εκλογές, αυτή τη φορά εθνικές, να την χρησιμοποιήσουν σαν οδηγό οι επίδοξοι υποψήφιοι βουλευτές...με οποιονδήποτε πολιτικό σχηματισμό!

"Πωλίνα καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Θα ήθελα να μου πεις αν γίνεται να κλείσουμε τα ραντεβού στην Αθήνα για την επόμενη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου ή την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου. Την Τρίτη 15 Νοεμβρίου έχω δημοτικό συμβούλιο και δεν μπορώ να μετακινηθώ. Θα έρθω μαζί με τον Σταμάτη Σακελλίωνα ο οποίος θα εκπροσωπεί την τοπική οργάνωση του Συνασπισμού. Επίσης, θα δω αν μπορώ να έχω μαζί μου και κάποιον παράγοντα από τη μειονότητα.
Λόγω βαριάς ίωσης που περνά, ο Σταμάτης μου ζήτησε, αν είναι δυνατόν, να κατέβουμε την άλλη εβδομάδα.
Σε σχέση με όσα ρώτησες για την επιτροπή επιμόρφωσης του νομού Ροδόπης, διευκρίνισα ότι οι διαφορές ανάμεσα στον Τριανταφυλλόπουλο και τους υπόλοιπους είναι κατά βάση προσωπικές και όχι πολιτικού περιεχομένου. Ο καθένας βέβαια έχει κάτι διαφορετικό στο μυαλό του, αλλά μάλλον πρόκειται για προσωπικές τους φιλοδοξίες ευρύτερης ανάδειξης.
Όσον αφορά τις κομματικές διαδικασίες, πεποίθησή μου είναι, ότι θα προσπαθήσουν να δημιουργήσουν κλίμα πιέσεων σε όσους θα ήθελαν να εκφράσουν μια διαφορετική άποψη για την υφιστάμενη κατάσταση.
Η Gundem στην πρώτη της σελίδα είχε τη δική μου φωτογραφία με τον Πρόξενο στη διάρκεια της δεξίωσης της 29ης Οκτωβρίου για την Τουρκική Δημοκρατία.
Το βράδυ του Σαββάτου σε συνεστίαση της "Τουρκικής Νεολαίας" σε κέντρο της Κομοτηνής στο κεντρικό τραπέζι όπου βρίσκονταν ο Πρόξενος και η συνοδεία, του στα δεξιά του και τα αριστερά του τοποθέτησαν εμένα και τον Γιαννακίδη, ενώ ο ίδιος έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις εσωκκοματικές διαδικασίες του ΠΑΣΟΚ και για το πότε πρόκειται να ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις.
Όπως καταλαβαίνεις, όσο διαισθάνονται ότι χάνουν το παιχνίδι, τόσο πιο εριστικοί και πιο επιθετικοί θα γίνονται. Εγώ όμως κρατώ χαμηλούς τόνους και δεν βάλλω εναντίον κανενός.
Ήδη ο Ντεντέ έχει διακινήσει κείμενο με υπογραφές υποστήριξης της υποψηφιότητάς μου.
Όταν έρθω στην Αθήνα θα σας προσκομίσω, αναλυτικά στοιχεία για την εκλογική συμπεριφορά της πλειονότητας και της μειονότητας στις εκλογές του 2002.

Καλή σου μέρα. Αναμένω τα νέα σου."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.