25.10.12

Η ΕΝΚΑ Καβάλας για τα τηλεφωνικά ραντεβού του ΕΟΠΥΥ

Τον εγκλωβισμό των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ στις «πολιτικές» των εταιριών που ανέλαβαν τα τηλεφωνικά ραντεβού επισημαίνει η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, στην οικονομική αφαίμαξη -μια κλήση προς μια εταιρεία για ραντεβού ξεκινά από 0,98 ευρώ- και τη χρονική καθυστέρηση για την πραγματοποίηση ενός ραντεβού προστίθεται μια καινούργια ταλαιπωρία.

Εάν ένας ασφαλισμένος επιθυμεί να κλείσει δύο ραντεβού, ένα για δύο προστατευόμενα μέλη δεν μπορεί, καθώς αντιστοιχεί σε μια τηλεφωνική κλήση ένα ραντεβού σε ένα ΑΜΚΑ!
«Σύμφωνα με απάντηση που έδωσε μια εκ των εταιρειών που έχουν αναλάβει τη συγκεκριμένη δραστηριότητα χρειάζεται ένα τηλέφωνο για κάθε ασφαλισμένο. Δηλαδή αν τηλεφωνήσει ένα μέλος της οικογένειας για να κλείσει ραντεβού για 2 μέλη δεν γίνεται.
Χρειάζεται ένα τηλέφωνο για κάθε μέλος. Δηλαδή να κλείσεις ένα ραντεβού για ένα μέλος της οικογένειας σου, αλλά αν έχεις οικογενειακό γιατρό και χρειάζεται να κλείσεις δυο ραντεβού, δηλαδή τον ίδιο καρδιολόγο για την μητέρα και τον σύζυγο, πρέπει να πάρεις ξεχωριστό τηλέφωνο», τονίζεται σε ανακοίνωση της Ένωσης.
Παράλληλα η ΕΝΚΑ Καβάλας υπενθυμίζει ότι πλέον οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ δεν έχουν εναλλακτική λύση εφόσον έχουν καταργηθεί οι γραμματείες στα γκισέ του ΙΚΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.