17.10.12

Το νέο μοντέλο Χρυσαυγίτη!!!

Το θαυμασμό του προς την Χρυσή Αυγή, εξέφρασε ο γνωστός εκκλησιαστικός τραγουδιστής Πέτρος Γαϊτάνος, λέγοντας πως του αρέσουν οι brutal διαθέσεις των μελών του κόμματος, μιλώντας στην εκπομπή «Κορίτσια για Σπίτι»!

Το τρελό αγόρι του εκκλησιαστικού πενταγράμμου τόνισε επίσης πως θα ήθελε κι αυτός να κάνει αυτό που κάνουν οι Χρυσαυγίτες και να σπάσει τα CD στα κεφάλια των «μαύρων» που τα πουλάνε, ενώ πρόσθεσε ότι προτιμά να ξεφεύγει η Χρυσή Αυγή, παρά να λούζεται από την χαζοευγένεια των ΜΜΕ και των πολιτικών!!!
Τώρα αν πουλάνε οι «μαύροι» CD του Γαϊτάνου εμάς να μας κοπεί η … νότα! Σούζυ Q ο σχολιασμός για το hair style code του Πέτρου … δικός σου!
 

5 σχόλια:

  1. Σούζυ Q.17/10/12 12:42

    Αγάπες μου Καλημέρα!!!..
    Αγαπητή Piazza..παίρνω την πάσα...

    Αχ Πέτρο μου γλυκέ...τι να σου πω..!!
    Πες ένα Τζιβαέρι να έρθεις στα συγκαλά σου..!
    Χρυσέ μου τι είναι αυτά που λες;;;...
    Δεν ξέρω από που να αρχίσω...ξέρω όμως που να τελειώσω...
    Τι ΜΑΛΛΙ είναι αυτό χρυσέ μου.;;;;;;..με τάραξες είχες δεν είχες πρωινιάτικο...
    Ένα θα σου πω και να με ακούσεις....2η πόρτα δεξιά είναι το μπάνιο..αχ πήγαινε χρυσέ μου να μου χτενιστείς που είσαι σαν τα ανεμοδαρμένα ύψη..
    Σαν να άκουσες Φουρέιρα μου έχεις γίνει...
    Καλέ μου...εμένα να ακούς..που σε ακούω κάθε Πάσχα....Εσένα και τον Σαντιγκάι..
    Πάντως σου το αναγνωρίζω τη ρίζα σου την έχεις προσεγμένη!!
    Το look "out of bed" όμως είναι πλέον passe..
    Θα σε δει ο Simply Red και θα του ισιώσει η μπούκλα...
    Έλα καλέ μου...για το καλό μας...Δευτέρα στις 7 σου κλείνω κομμωτήριο..
    Δώρο κι αυτό από εμένα..
    Ταπί θα μείνω για το χατήρι σας..από τη μια η Άνγκελα και από την άλλη εσύ..
    Αλλά..χαλάλι...γιατί σας αγαπώ..
    Και σε παρακαλώ..."Κορίτσια για σπίτι";;;;;...

    Σου προτείνω να πάρεις ένα αναβράζον των 1000 και να παραμείνεις κλινήρης μέχρι το Πάσχα..να σιάξει το μαλλί...να σιάξει και η φωνή!!!
    Σε θέλω κρύσταλλο την Μ. Τρίτη για το τροπάριο της Κασσιανής..
    Έλα χρυσέ μου..& περαστικά!!..
    Σε φιλώ
    Δική σου πάντα!..
    Σούζυ Q.

    Αγάπες μου σας αφήνω...
    Θα πιω για εσάς ένα θαλασσινό Perro Rojo κ ας έχει πια φθινοπωριάσει..Εγώ ζεσταίνομαι..
    Ανώνυμε..μη με απογοητεύσεις..θα περιμένω το σχόλιο σου...κ τα φιλιά μου..ξέρεις σε ποια!!!
    Σούζυ Q.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι έρωτας! Δημόσια κάνω πρόταση για την ανάληψη life style - gossip στήλης στην Piazza.

      Ονόμασέ την όπως θες, γράφε όποτε θες. Παράκληση, γράφουμε για πολιτικά πρόσωπα της περιοχής μας...

      Διαγραφή
    2. Σούζυ Q.17/10/12 13:53

      Αγαπητή Piazza ...

      Θα πρέπει να το σκεφτώ..η πρόταση είναι πρόκληση!!..κ αυτό το "της περιοχής σας", αν περιλαμβάνει και την ευρύτερη περιοχή..ναι το παραδέχομαι...είναι δελεαστικό..

      Θα πιω μια μαυροδάφνη παγωμένη..Θα βάλω και τον Γαϊτάνο στη διαπασών..και θα το σκεφτώ...

      Σούζυ Q.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος18/10/12 13:27

    Σούζυ Q, ξέχασες τη μάσκαρα του μασκαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σούζυ Q.22/10/12 20:42

    Αχ Ανώνυμε 18/10/12 13:27 ...σ' ευχαριστώ!!!
    Έχεις δίκιο..παράληψη μου!!!

    Να..κάτι τέτοια βλέπω Piazza κ αρχίζω να την παίρνω την απόφαση σιγά σιγά....με διαβάζουν μωρέεεεε....!!!

    Σούζυ Q.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.