16.1.14

Βραβεύτηκε ο ποδοσφαιριστής του Πανθρακικού Κάσες ως ο MVP της 19ης αγωνιστικής

Πραγματοποιήθηκε η βράβευση του Χοσέ Μαρία Ερνάντες Κάσες που αναδείχθηκε MVP της 19ης αγωνιστικής ημέρας της Super League. Ο μέσος του Πανθρακικού αναδείχθηκε πρώτος σε ψήφους για την εμφάνιση του πραγματοποίησε στο 2-1 επί της Skoda Ξάνθη.
Το βραβείο του MVP απονέμεται στον νικητή του διαγωνισμού που διοργανώνουν η Super League, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) και η NOVA. Ο Ισπανός παρέλαβε το βραβείο από τον Πρόεδρο των Παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του Πανθρακικού, Απόστολο Χατζηιωαννίδη.
Ο Ισπανός μέσος δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτήν την βράβευση, η οποία ωστόσο είναι προϊόν ομαδικής δουλειάς. Αφιερώνω αυτό το βραβείο στον κόσμο της ομάδας και στους συμπαίχτες μου που με την βοήθεια τους κατάφερε να πάρω αυτό το βραβείο». Φυσικά οι εκπρόσωποι των Μέσων Ενημέρωσης ήθελαν την άποψη του για τα δημοσιεύματα περί πιθανής αποχώρησης με τον Κάσες να δηλώνει: «Έχω συμβόλαιο μέχρι το 2015. Αν κάποια ομάδα ενδιαφέρεται, μπορεί να μιλήσει με την διοίκηση της ομάδας. Εγώ είμαι ποδοσφαιριστής του Πανθρακικού και θα κάνω ότι μπορώ να πετύχω τους στόχους που έχουμε θέσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.