1.10.13

Κοινοβουλευτική παρέμβαση ΣΥΡΙΖΑ για το Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Σαπών

Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας κατέθεσαν πέντε βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, ανάμεσα τους και ο Αϊχάν Καραγιουσούφ, για τα προβλήματα στη λειτουργία του Διαπολιτισμικού Δημοτικού Σχολείου Σαπών Ροδόπης.
Στην κοινοβουλευτική τους παρέμβαση, αφού αναφέρονται λεπτομερώς στα προβλήματα του σχολείου, ζητάνε να μάθουν από τον αρμόδιο υπουργό:
• Ποια μέτρα πρόκειται να πάρει προκειμένου να διασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία του Διαπολιτισμικού Δημοτικού Σχολείου Σαπών;
• Για ποιο λόγο μετακινήθηκαν από το Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Σαπών εκπαιδευτικοί που έχουνε οργανική θέση και εξυπηρετούν πάγιες ανάγκες του σχολείο στα Τμήματα Υποδοχής;
• Θα προχωρήσει το Υπουργείο σε λειτουργία των Τμημάτων Υποδοχής Παλιννοστούντων και Αλλοδαπών σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 358/Δ4/29.8.2000 (ΦΕΚ 1068/τ.Β’/30/8/2000) και την Υπουργική Απόφαση 425/Δ4/28.8.2001 (ΦΕΚ 1130/ τ.Β’/30.8.2001) καθώς και το Τμήμα Ένταξης σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 89812/Γ2/12.9.2004 (ΦΕΚ 1400/τ.Β’ 13/9/2004).
Να σημειωθεί ότι εκτός από τον Αϊχάν Καράγιουσούφ, την ερώτηση υπογράφουν οι Τάσος Κουράκης, Μαρία Κανελλοπούλου, Τζένη Βαμβακά, Γιώργος Πάντζας και Γιάννης Αμανατίδης.

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος1/10/13 19:32

    Ξέχασαν να πουν ότι μόλις έρθει στα πράγματα ο ΣΥΡΙΖα έχουν εξασφαλισμένο κονδύλο 8,5 τρισ δρχ εεεεε σόρρυ, 8,5 εκ ευρώ ειδικά για αυτό το σχολέιο

    τα άλλα στη ροδόπη θα πάρουν μόνο από 3,5 εκ ευρώ το καθένα (για το πρώτο 6μηνο εννοείται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/10/13 08:17

      Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο ! ! !

      Αν τολμήσουν και δώσουν ΜΟΝΟ τόσα μόλις κερδίσουν στις εκλογές, θα "αγανακτήσω" πολύ εναντίον τους.

      Κι άλλα!!! Κι άλλα!!!

      Διαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.