28.3.13

Τι συνέβαινε τελικά στο Δημοτικό Ωδείο Δράμας επί Διοίκησης Θωμά Μαργαρίτη και Γρηγόρη Παπαεμμανουήλ;

Τεράστια ερωτηματικά για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούσε το Δημοτικό Ωδείο Δράμας επί Δημοτικής Αρχής του Θωμά Μαργαρίτη προκύπτουν έπειτα από όσα δήλωσε δημόσια, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου, ο Δημοτικός Σύμβουλος και πρώην Αντιπρόεδρος του Μουσικού Οργανισμού Δήμου Δράμας (Μ.Ο.Δ.Δ.) Γρηγόρης Παπαεμμανουήλ, την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013.
Ο κ. Παπαεμμανουήλ απάντησε δημοσίως μέσω της συνέντευξης τύπου σε όσα είχε πει σε τηλεοπτική του εμφάνιση στον τηλεοπτικό σταθμό Star Δράμας ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Παγκράτης Ιορδανίδης.
Είχε προηγηθεί της τηλεοπτικής εμφάνισης του κ. Ιορδανίδη μία ακόμη συνέντευξη του κ. Παπαεμμανουήλ, ενώ υπήρξε και ανταλλαγή δελτίων τύπου μεταξύ του σωματείου «πόλη+ζωή» και της παράταξης «Νέα Εποχή-Νέα Δράμα», πάντα σε σχέση με το Δημοτικό Ωδείο.

Καθηγητές που ήταν δημόσιοι υπάλληλοι και δεν είχαν «μπλοκάκι» εξυπηρετούνταν από συναδέλφους τους
Μεταξύ, άλλων, ο πρώην Αντιπρόεδρος του Μ.Ο.Δ.Δ. ανέφερε στην πρόσφατη συνέντευξη τύπου, ότι στα χρόνια της διοίκησής που άσκησε στο Δημοτικό Ωδείο, από το 2007 έως το 2010, ουδέποτε έκανε συναυλία με αμοιβή και ότι υπήρχαν καθηγητές οι οποίοι ήταν δημόσιοι υπάλληλοι και δεν μπορούσαν να έχουν μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών και για αυτό εξυπηρετούνταν από τον ίδιο τον κ. Παπαεμμανουήλ και από άλλους συναδέλφους, οι οποίοι είχαν αυτό το περιθώριο, σε σχέση με το αφορολόγητο.
Η συγκεκριμένη αναφορά του κ. Παπαεμμανουήλ προκαλεί αίσθηση, δημιουργώντας πλήθος ερωτημάτων για το τι συνέβαινε τελικά στο Δημοτικό Ωδείο επί ημερών δημαρχίας του κ. Θωμά Μαργαρίτη.
Το Δημοτικό Ωδείο Δράμας
Είναι εύλογη η απορία γιατί επιλέχθηκε να ακολουθηθεί αυτή η προβληματική διαδικασία. Επίσης προκαλεί απορία η επιλογή του κ. Παπαεμμανουήλ να δημοσιοποιήσει τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής καθηγητών, γιατί ακόμα κι αν συνέβαινε στο παρελθόν, ουσιαστικά με την δημόσια αναφορά του αυτή τη χρονική στιγμή ο κ. Παπαεμμανουήλ εκθέτει συναδέλφους του.

Μη δημοσιοποίηση ονόματος από την εφημερίδα «Εργασία…συν»
Πρέπει να επισημανθεί ότι κατά τη διάρκεια όσων είπε δημόσια ο κ. Παπαεμμανουήλ και μεταδόθηκαν στα δελτία ειδήσεων των τοπικών τηλεοπτικών σταθμών υπήρξε επώνυμη αναφορά σε καθηγητή του Μουσικού Ωδείου, ο οποίος ήταν δημόσιος υπάλληλος και δεν είχε τη δυνατότητα να εκδίδει αποδείξεις παροχής υπηρεσιών.
Το δημοσίευμα της εφημερίδας «Εργασία…συν» σχετικά με το δελτίο τύπου του σωματείου «πόλη+ζωή» για το Δημοτικό Ωδείο (14 Μαρτίου 2013)
Η εφημερίδα «Εργασία…συν», αν και το όνομα του συγκεκριμένου καθηγητή ειπώθηκε δημόσια και μεταδόθηκε από τα δελτία ειδήσεων των τοπικών τηλεοπτικών σταθμών, δεν το δημοσιεύει, καθώς ενδεχομένως η υπόθεση να απασχολήσει τη Δικαιοσύνη ή άλλους κρατικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς, έπειτα και από την αναφορά στη Δικαιοσύνη από τον Κοσμά Καλαϊδόπουλο (σχετικά με αυτήν σε διπλανή στήλη).

Εθελοντική εργασία, η οποία πληρώθηκε με…σεμινάριο
Αίσθηση έχει προκαλέσει και η δημόσια αναφορά του κ. Παπαεμμανουήλ, στην ίδια συνέντευξη τύπου, ότι τον Οκτώβριο του 2011, όταν ο ίδιος δίδασκε στο Δημοτικό Ωδείο Καβάλας και δεν είχε έρθει ακόμα η έγκριση των συμβάσεων από το Υπουργείο Εσωτερικών, ο κ. Παπαεμμανουήλ, αλλά και οι υπόλοιποι 25 καθηγητές του συγκεκριμένου Ωδείου,  εργάζονταν με δήλωση εθελοντικής εργασίας για αυτόν τον ένα μήνα.
Αλλά τι εννοεί ο κ. Παπαεμμανουήλ και πόσο εθελοντική ήταν αυτή η εργασία, όταν συνεχίζοντας την τοποθέτησή του, ο κ. Παπαεμμανουήλ ανέφερε ότι αυτή η εθελοντική εργασία πληρώθηκε μέσω ενός σεμιναρίου; Γιατί ο κ. Παπαεμμανουήλ εμπλέκει με δημόσιες δηλώσεις του και το γειτονικό Δημοτικό Ωδείο, ενός άλλου Δήμου;

Γνωστό τοις πάσι ότι οι δικηγόροι δεν έχουν επιχειρήσεις
Επίσης, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου που παραχώρησε στα τοπικά Μ.Μ.Ε. ο κ. Παπαεμμανουήλ αναρωτήθηκε δημόσια αν αληθεύει ότι η ανάθεση των ανελκυστήρων του δημαρχιακού μεγάρου και του Κέντρου Νεότητας έχει γίνει στην εταιρεία που έχει ο νυν Πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Παγκράτης Ιορδανίδης, όταν είναι γνωστό σε όλους ότι οι δικηγόροι δεν δύνανται να έχουν εταιρείες.
Αλήθεια ο κ. Παπαεμμανουήλ δεν το γνώριζε αυτό; Κι αν όχι, δεν θα μπορούσε να ρωτήσει τον επικεφαλής της δημοτικής ομάδας της παράταξης «Νέα Εποχή-Νέα Δράμα» Θωμά Μαργαρίτη, ο οποίος είναι δικηγόρος και ο οποίος αναπτύσσει επιχειρηματική δραστηριότητα (π.χ. καφέ «Παμ’ Πλατεία») σε όνομα στενού συγγενικού του προσώπου;
Δεν θα μπορούσε να ρωτήσει τον δικηγόρο και υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο με την παράταξή του, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος ο κ. Παπαεμμανουήλ, Θεοχάρη Γαλιαλίδη και να λάβει σαφή απάντηση, πριν τοποθετηθεί δημόσια;

Ο κάθε Δραμινός πολίτης μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του
Η «Εργασία…συν» παραθέτει αυτούσιες τόσο την τοποθέτηση του κ. Παπαεμμανουήλ στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε όσο και τη δήλωση-απάντηση του κ. Ιορδανίδη, έτσι ακριβώς όπως μεταδόθηκαν από το δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού Star Δράμας.
Με αυτόν τον τρόπο μπορεί ο κάθε αναγνώστης της εφημερίδας και συνακόλουθα ο κάθε Δραμινός πολίτης να βγάλει τα δικά του ασφαλή συμπεράσματα.

Γρ. Παπαεμμανουήλ: Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται
Ολόκληρη η τοποθέτηση του κ. Παπαεμμανουήλ, όπως μεταδόθηκε από το δελτίο ειδήσεων της τηλεόρασης Star, την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013, έχει ως εξής:
Ο πρώην Αντιπρόεδρος του Μουσικού Οργανισμού Δήμου Δράμας και δημοτικός σύμβουλος κ. Γρηγόρης Παπαεμμανουήλ
«Περίμενα ότι οι κορώνες και οι προσωπικές επιθέσεις θα σταματήσουν, γιατί, όπως είπα και στη συνέντευξη τύπου που έδωσα την προηγουμένη εβδομάδα δεν παραγράφουμε τα λάθη και τις παραλείψεις της σημερινής Δημοτικής Αρχής σε σχέση με το Δημοτικό Ωδείο.
Αντ’ αυτού για μια ακόμη φορά έγινα θύμα προσωπικών επιθέσεων και δέχτηκα συγκεκριμένες ερωτήσεις. Κατ’ αρχήν, πρέπει να πω στον κ. Ιορδανίδη ότι δεν έχω ανάγκη από δημοσιότητα, γιατί λόγω της δουλειάς μου, ασχολούμαι από 18 χρονών με τη μουσική και είμαι εκτεθειμένος στα μέσα ενημέρωσης, είμαι χορτάτος, αν θέλετε, από δημοσιότητα.
Επίσης δεν έχω κανένα λόγο και κανένα άγχος να κάνω αγώνα δρόμου για να πάρω κάποιο χρίσμα στην παράταξή μου. Εγώ ως υποψήφιος Δήμαρχος στις 27 Ιανουαρίου 2013 ανακοίνωσα τους πρώτους 40 υποψήφιους Δημοτικούς Συμβούλους και κάνω έντιμα και καθαρά τον αγώνα μου μπροστά στη Δραμινή κοινωνία.
Ο κ. Παγκράτης Ιορδανίδης με κάλεσε μέχρι και τη χθεσινή ημέρα, την Τρίτη 19 Μαρτίου, να καταθέσω τα χαρτιά μου για την πρόσληψή μου ως καθηγητή βυζαντινής μουσικής στο Δημοτικό Ωδείο Δράμας. Ο κ. Ιορδανίδης πρέπει να σταματήσει αυτή την υποκρισία, γιατί ο ίδιος τον Σεπτέμβριο του 2011 με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι σταματάει η συνεργασία μας, μετά από 15 χρόνια. Άρα δεν καταλαβαίνω προς τι αυτή η υποκριτική στάση απέναντι στους Δραμινούς.
Ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας κ. Παγκράτης Ιορδανίδης
Επίσης είπε ότι εγώ πήρα τους μαθητές μου και τους πήγα στην Καβάλα. Κανέναν δεν πήρα μαθητή μου να τον πάω στην Καβάλα. Και πρέπει να ξέρει ο κ. Ιορδανίδης ότι όταν κάποιος είναι στο 5ο έτος ή στο 4ο έτος ή στην τρίτη τάξη του διπλώματος πρέπει από το νόμο να είναι δύο χρόνια με τον ίδιο δάσκαλο. Άρα λοιπόν αυτά τα παιδιά ή θα έπρεπε να αποφασίσουν να παρατείνουν τις σπουδές τους για άλλα τρία-τέσσερα χρόνια ή να συνεχίσουν με τον ίδιο δάσκαλο.
Επίσης με ρώτησε δημόσια με ποια σύμβαση ήμουν εγώ στην Καβάλα τον Οκτώβριο του 2011, διάστημα στο οποίο δεν είχε έρθει ακόμα η έγκριση των συμβάσεων από το Υπουργείο Εσωτερικών. Ήμουν, λοιπόν, όπως και οι υπόλοιποι 25 καθηγητές του Δημοτικού Ωδείου της Καβάλας, με μια δήλωση εθελοντικής εργασίας για τον ένα αυτόν μήνα, η οποία εθελοντική συνεργασία μας, με σύμβαση παροχής υπηρεσίας που έγινε μεταξύ του Δημοτικού Ωδείου Καβάλας και εμού, αλλά και άλλων καθηγητών, πληρώθηκε μέσω ενός σεμιναρίου.Λύση την οποία έχουμε προτείνει και στο Δημοτικό Ωδείο Δράμας, λύση η οποία δυστυχώς ακόμα δεν έχει γίνει εφικτή.
Επίσης έχω να πω στον κ. Παγκράτη Ιορδανίδη ότι εγώ στη θέση της διοίκησης στον Μουσικό τότε Οργανισμό ήμουν άμισθος. Σε αντίθεση με τη σημερινή κατάσταση, η οποία είναι μια αμειβόμενη θέση, όπως και οι άλλες θέσει των Προέδρων και των Αντιπροέδρων των Νομικών Προσώπων και των Δημοτικών Επιχειρήσεων. 
Για λόγους καθαρά, επικοινωνιακούς, ο κ. Ιορδανίδης είπε ότι τον Μάρτη του 2008 έκανα εγώ και ο αδελφός μου συναυλία που το κόστος ήταν 5.000 €. Θα πρέπει να ξέρει ο κ. Ιορδανίδης ότι στα χρόνια της Διοίκησης που εγώ άσκησα από το 2007 μέχρι το 2010 ουδέποτε έκανα συναυλία με αμοιβή. Πρέπει να ξέρει ότι υπήρχαν καθηγητές, όπως παράδειγμα ο κ. …, ο οποίος ήταν καθηγητής στο όμποε και μόνιμος υπάλληλος της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης, άρα δημόσιος υπάλληλος, ο οποίος δεν μπορούσε να έχει μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών και σαν τον κ. … ήταν άλλοι δύο συνάδελφοι.
Και εκ παραδρομής, εξυπηρετούσαμε όσοι συνάδελφοι είχαμε το περιθώριο σε σχέση και με το αφορολόγητο αυτές τις καταστάσεις. Και αυτό ήταν εν γνώσει όλων των μελών του Δ.Σ., μέλη του οποίου ήταν από την παράταξη “πόλη+ζωή”. Άρα, λοιπόν, θέλω πραγματικά να αντιληφθούν ότι καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Και στο συγκεκριμένο σημείο δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να παίξει με το όνομά μου. Εγώ από τη στιγμή που αποφάσισα να βγω μπροστά να διεκδικήσω το αξίωμα του Δημάρχου Δράμας ήξερα ότι είμαι και ήμουν καθαρός. Και έτσι θα συνεχίσω.
Όμως, επειδή ο κ. Ιορδανίδης και πίσω από αυτόν μια ολόκληρη Δημοτική Αρχή θέλει να εξοντώσει τη δική μου φυσική παρουσία από το πολιτικό σκηνικό του Δήμου της Δράμας, έχω κι εγώ να του απευθύνω κάποια ερωτήματα. Βέβαια για αρχή έχω να του απευθύνω μόνο δύο. Το πρώτο ερώτημα είναι αν αληθεύει ότι η ανάθεση των ανελκυστήρων του δημαρχιακού μεγάρου και του Κέντρου Νεότητας έχει γίνει στην εταιρεία που έχει ο ίδιος. Επίσης ένα τελευταίο ερώτημα που σε πρώτη φάση θέλω να του απευθύνω είναι τι ακριβώς γίνεται με τη δίωξη που έχει ο ίδιος σε προσωπικό επίπεδο στο πειθαρχικό συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Δράμας».

Π. Ιορδανίδης: Ελεεινή επίθεση με αίσχιστες ανακρίβειες και ψεύδη
Ο κ. Ιορδανίδης, σε δήλωσή του, στο δελτίο ειδήσεων της τηλεόρασης Star, την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013, ανέφερε:
«Με έκπληξη πληροφορήθηκα την ελεεινή επίθεση, την οποία εξαπέλυσε ο κ. Παπαεμμανουήλ εις βάρος του προσώπου μου, με αφορμή ερωτήματα, τα οποία έθεσα εγώ βεβαίως, σε σχέση με την άσκηση εξουσίας από τον ίδιο, κατά τη διάρκεια την οποία ο ίδιος ήταν Αντιπρόεδρος ή Πρόεδρος στο Δημοτικό Ωδείο της Δράμας. Ο κ. Παπαεμμανουήλ αντί να δώσει απαντήσεις πραγματικές, θέλησε να ρίξει στάχτη στα μάτια και να θολώσει τα νερά.
Τα ερωτήματά παραμένουν αμείλικτα διότι ο κ. Παπαεμμανουήλ, ο οποίος μέχρι χθες που είχε τη δυνατότητα δεν κατέθεσε αίτηση να διδάξει στο Δημοτικό Ωδείο της Δράμας, όπως τον προσκαλέσαμε τόσο και άλλα μέλη του Δημοτικού μας Συμβουλίου και του Διοικητικού Συμβουλίου επισήμως. Όπως δεν έκανε το ίδιο σε καμία από τις άλλες προσκλήσεις που υπήρχαν τα τελευταία δύο χρόνια από το Δημοτικό Ωδείο.
Από τη φυγή του κ. Παπαεμμανουήλ και μετά η θέση του καθηγητή βυζαντινής μουσικής στη Δράμα έχει χηρέψει και αυτό δεν είναι επειδή δεν το θελήσαμε, αλλά επειδή ο ίδιος επέλεξε να εργαστεί αρχικά εθελοντικά στην Καβάλα, όπως ο ίδιος παραδέχθηκε και στη συνέχεια με κάποια σύμβαση.
Αυτό που δεν μας απάντησε είναι γιατί θέλησε να φύγει από την Δράμα και να μην επιστρέψει ποτέ, διότι ότι εδώ στην Δράμα του δηλώθηκε ότι δεν είναι δυνατόν να συνεχίσει να υπάρχει με δέκα συμβάσεις η δυνατότητα να απασχολείται και ο ίδιος και ο αδελφός του είπε, και αυτό υπάρχει και σε καταγεγραμμένη δήλωση εδώ στην τηλεόραση, ότι “εγώ με τον αδερφό μου είμαστε μια «γροθιά» και μαζί θα διδάσκουμε” και για αυτό δεν θέλησε να δεχθεί την μία θέση που του προτάθηκε εδώ στην Δράμα.
Βέβαια φεύγοντας στην Καβάλα και εργαζόμενος εθελοντικά, δούλεψε μόνο ο ίδιος και όχι μαζί με τον αδερφό του. Άρα ουδέν αναληθέστερο από έναν άνθρωπο, ο οποίος υποτίθεται ότι βρίσκεται κοντύτερα από κάποιους άλλους ενδεχομένως σε αυτό που ονομάζουμε θρησκεία ή αυτό που ονομάζουμε ενάρετη ζωή.
Δεν είναι επίσης δυνατό ένας άνθρωπος, ο οποίος θέλει να διοικήσει και να κυβερνήσει την Δράμα να λέει τόσο αίσχιστες ανακρίβειες και ψεύδη και μάλιστα στην τηλεόραση. Διότι ξέρει πάρα πολύ καλά ότι οι δικηγόροι δεν έχουν εταιρείες ιδιωτικού δικαίου, δεν έχουν εμπορικές εταιρείες και δεν είναι δυνατόν να έχω εγώ εταιρεία που να κάνει ανελκυστήρες ή οτιδήποτε άλλο.
Τα προσωπικά, λοιπόν, ερωτήματα, τα οποία με έναν άθλιο τρόπο ο κ. Παπαεμμανουήλ έθεσε στην τηλεόραση, εγώ τον καλώ ή μάλλον τον προκαλώ να τα απαντήσει ο ίδιος. Να μας πει δηλαδή, αν κάποια εταιρεία μου έχει κάνει κάποια δραστηριότητα ή αν υπάρχει κάτι άλλο που να προσάψει στο δικό μου πρόσωπο. Αλλά θα ήθελα να του υπενθυμίσω και το εξής. Στο σπίτι του κρεμασμένου, όσον αφορά εκκρεμείς δίκες και υποδίκους, δεν μιλάμε για σχοινί».

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΣΠΥΡΟΣ ΛΑΤΣΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.