19.8.12

Επεισόδιο σε συνοικισμό Ρομά στην Κομοτηνή


Ελαφρά τραυματίστηκαν δύο γυναίκες, στον συνοικισμό «Ήφαιστο» των Ρομά, στην Κομοτηνή, όταν άγνωστος άνδρας που επέβαινε σε αυτοκίνητο σταμάτησε έξω από το σπίτι τους και πυροβόλησε με κυνηγετικό όπλο προς την πόρτα της οικίας. Το περιστατικό έγινε μιάμιση ώρα μετά τα μεσάνυχτα.

Οι παθούσες μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες, ενώ ο δράστης αναζητείται.
Η δικογραφία που σχηματίσθηκε θα υποβληθεί στην Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ροδόπης, ενώ διεξάγονται εκτεταμένες έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

1 σχόλιο:

  1. φορολογούμενος12/11/12 19:45

    ωμός εκβιασμός από ρομά στη Κομοτηνή!

    Ως συνεπείς φορολογούμενος δέχομαι εκβιασμό,απειλή κατά της ζωής μου,παρενοχλείτε με τον ίδιο τρόπο και η οικογένεια μου από ρομά του οποίου η σύζυγος αγόρασε 1/2 μερίδα εξ αδιαίρετου αγρού που συνορεύει με την κατοικία τους. Το υπόλοιπο 1/2 ανήκει στη μητέρα μου. Επί καιρό απειλούν εμένα και την οικογένεια μου για παραχώρηση ενυπόγραφου συναινετικού εγγράφου διαχείρισης τμήματος περιουσιακής αξίας της μητέρας με σκοπό να αναγείρουν αυθαίρετο οίκημα στο εν λόγο αγρό. Πιθανός παροτρύνονται από κάποιο μηχανικό έναντι αδράς αμοιβής θα νομιμοποιήσει το αυθαίρετο ως προ υπάρχον. Παρόλο που τους εξήγησα ότι κάτι τέτοιο καθιστά την οικογένεια μου συνυπεύθυνη σε παρανομία έναντι της Αστυνομίας,της Πολεοδομίας και του ΙΚΑ. Ενώ η μητέρα μου είναι διατεθειμένοι εξαρχής να τους πουλήσει και το υπόλοιπο 1/2 σε όποια τιμή θα όριζαν οι προκάτοχοι. Λέει ότι είναι τσιγγάνοι,έχουν συνεννοηθεί με συγκεκριμένα άτομα στην ανέγερση του αυθαίρετου και ότι έχουν ευνοϊκή μεταχείριση από τη πολιτεία. 6/11/2012 – μου επιτέθηκαν στο χώρο εργασίας μου,με το που κατάφερα να ειδοποιήσω την αστυνομία φύγαν τρέχοντας. 9/11/2012 - ώρα μεσημεριανή ο πατέρας και η σύζυγος μου εξευτελιστικές απειλές στο κατάστημα μου και το απόγευμα στις 15:30 η σύζυγος μου απειλήθηκε από τον ίδιο,το πατέρα του,τη μητέρα του και τη γυναίκα του στη διεύθυνση σπιτιού μας. Απορώ τι πρέπει να κάνω;(διότι χωρίς να καταξοδευτείς δεν ...,μιας και δεν τα έχω) νομικά δεν πιστεύω να κινηθεί κανένας μηχανισμός.
    Θα το καταγγείλω στον εισαγγελέα και θα αναρτήσω τη συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.