18.4.12

Όποιον κι αν ψηφίσεις … παίρνεις τον άλλον δώρο!

Η μόνη αλήθεια αυτών των εκλογών…

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/4/12 20:30

    Εγώ θα ψηφίσω Βενιζέλο (Πεταλωτή, εκτός αν με ψήσει με το μοναδικό του τρόπο ο Μανανάς να ψηφίσω την συμπαθέστατη σύζυγό του...) και θέλω δώρο τον Σαμαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος18/4/12 20:42

    Εσυ αγορι μου δεν ψηνεσαι.Τοσα χρονια επαιρνες θεσεις εις βαρος των συντροφων σου.Πανε με τον Πεταλωτη μηπως περασει τις 3900.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος19/4/12 11:05

    Βλέπεις το IP μου ρε θηρίο και ξέρεις ποιος είμαι;;;;
    Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις.

    Παρμπιπτόντως έχω ποντάρει ότι τα αποτελέσματα στους χριστιανούς υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ θα είναι

    Πεταλωτής ------- 13000
    Δημητριάδης ------ 2000
    Μανανάς ----------- 500

    Εσύ τι λες;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος19/4/12 13:42

    Εγώ διαφωνώ. Τα αποτελέσματα θα είναι στους χριστιανούς του ΠΑΣΟΚ:

    Πεταλωτής ------- 12800
    Δημητριάδης ------ 2200
    Μανανάς ----------- 457

    Και στη ΝΔ

    Στυλιανίδης ------ 10000
    Ελευθεριάδου ------ 1500
    Λοιπά ----------------46

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.