11.2.12

Δεν θα ψηφίσει το νέο μνημόνιο ο βουλευτής Ξάνθης Τσετίν Μάντατζη

Δεν θα ψηφίζει τη νέα δανειακή σύμβαση ο βουλευτής Ξάνθης του ΠΑΣΟΚ Μάντατζη Μουχάμερ Τσετίν. Σε δήλωσή του, ο βουλευτής αναφέρει:
«Η ηθική αλλά και η πολιτική λογική μου, μου υποδεικνύουν πλέον ότι ο δρόμος που ακολουθούμε οδηγεί σε αδιέξοδο, φορτώνει στους πολίτες, και μάλιστα στους πιο ευάλωτους καθώς και στους νέους, την επί χρόνια αποτυχία του πολιτικού συστήματος να εφαρμόσει ουσιαστικές μεταρρυθμιστικές πολιτικές εγκαίρως».
Προσθέτει, δε, ότι «η ηθική και πολιτική μου ακεραιότητα δεν μου επιτρέπουν να ψηφίσω το νέο μνημόνιο, προϊόν της αποτυχίας του πολιτικού συστήματος» ενώ επισημαίνει πως «οι δημοκρατικές πεποιθήσεις μου, δεν μου επιτρέπουν να λειτουργώ παρά τη βούληση των συμπολιτών μου και τη λαϊκή εντολή που έχω λάβει».
«Η απόφασή μου αυτή θα κριθεί από τον λαό της Ξάνθης και από την ιστορία», καταλήγει ο κ. Τσετίν.

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11/2/12 12:05

    ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΕΞΗΓΙΟΥΝΤΑΙ ΣΠΑΘΙ.ΓΙΑΥΤΟ ΚΙΕΜΕΙΣ ΨΗΦΟ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΧΑΤΖΗΟΣΜΑΝ.ΠΡΩΤΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟΠΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/2/12 13:53

    Συμφωνώ.Το μέλλον μας είναι Χατζηοσμάν και Τσετήν .Αντε να βρούμε κι έναν από τη ΝΔ να συμπληρωθεί το τρίο.Μανώλης ολε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/2/12 18:37

    Χατζηοσμάν και ξερό ψωμί, με δυο παλάμες και δαγκωτό στη κάλπη το χαρτί.
    Το λαϊκό παιδί, άστεγος δεν έχει σπίτι, από καταθέσεις πάλι ψίχουλα όσες έχει ο τσοπάνης της Κύμης για να ταΐσει τα κατσίκια του το χειμώνα.
    Βαρεθήκαμε ποια τους εκσυγχρονιστές προστάτες της Ορθοδοξίας και των Μειονοτήτων, τον αναχρονισμό τους τον σερβίρουν σαν εκσυγχρονισμό, τις αντιμεταρρυθμιστικές τους τάσεις σαν μεταρρυθμιστικές τάσεις.
    Από τη Κυριακή αφήνουν μια Ελλάδα χωρίς Έλληνες, οι εκσυγχρονιστάρες μας.
    Οι μεταρρυθμιστάρες γυρίζουν 50 χρόνια την Ελλάδα πίσω, άρα ο Λαός χρειάζεται τον κλασσικό βουλευτή της 10ετίας του ’50.
    Μπροστά ο βουλευτής ακολουθούν οι κατατρεγμένοι, ντού στη Νομαρχία και στο Δήμο για να εξυπηρετηθούν χωρίς να καταθέσουν το ανάλογο αντίτιμο με το φακελλάκι.
    Από τη Δευτέρα της ακυβερνησίας το φακελλάκι θα αντιπροσωπεύει τη δημόσια διοίκηση. Το συμφέρον μας να δούμε.
    Γι΄αυτό τον παλαιομοδίτικο Χατζηοσμάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11/2/12 23:01

    O Aρης ούτε που τους κοιτάει.Και καλά κάνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.