Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ από την πρώτη
στιγμή και δημοσίως ξεκαθάρισε τα εξής:
Ο στρατηγικός αναπτυξιακός
σχεδιασμός που συμφωνήθηκε από όλες τις ενεργές δημοκρατικά νομιμοποιημένες
δυνάμεις του τόπου έχει οριοθετήσει την
Περιφέρεια ΑΜ-Θ ως Κέντρο μεταφορών και διαμετακόμισης αγαθών.
Είναι προφανές πως κάθε
πρωτοβουλία που θα σχετίζεται με την ανάπτυξη της περιφέρειας θα πρέπει να
είναι απόλυτα εναρμονισμένη και συνδεδεμένη με αυτήν την δέσμευση.
Το θέμα των ΕΟΖ εξακολουθεί να
έχει αδιευκρίνιστες πτυχές αφού η παγκόσμια εμπειρία έχει αποδείξει ότι αλλού
πέτυχαν και αλλού όχι. Σε κάθε περίπτωση η Περιφέρεια εξακολουθεί να θεωρεί ότι
πρόκειται για ευκαιρία και όχι για κατάρα αρκεί να συντρέχουν και εκ των ουκ
άνευ 3 προϋποθέσεις:
Α. Η θεσμοθέτηση του πλαισίου
λειτουργίας των ΕΟΖ θα γίνει μετά από εκτενή διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους
κοινωνικοοικονομικούς και πολιτικούς φορείς. Η διαδικασία θα είναι απόλυτα
διαφανής .Τελικά το Περιφερειακό Συμβούλιο θα συζητήσει το θέμα για να
αποφασίσει. Καμία απόφαση δεν μπορεί να
είναι ειλημμένη και ερήμην των τοπικών κοινωνιών.
Β. Η δεύτερη παράμετρος που
αποτελεί δέσμευση είναι η χωρική έκταση της ΕΟΖ θα είναι η Ανατολική Μακεδονία
και Θράκη .Η περιφέρεια ενιαίος αναπτυξιακός χώρος με ξεχωριστά κατά τόπους πλεονεκτήματα. Κάθε
άλλη σκέψη είναι απαράδεκτη.
Γ. Η Τρίτη παράμετρος αφορά στην
κινητροδότηση των επενδύσεων, στο καθεστώς των εργασιακών σχέσεων και στην
προστασία της περιβαλλοντικής αειφορίας.
- Δεχόμαστε κάθε μορφής φορολογική ελάφρυνση, διευκόλυνση και απλοποίηση διαδικασιών, κρατική επιχορήγηση κα, με ενιαία σε όλη την περιφέρεια χαρακτηριστικά.
- Απορρίπτουμε εκ των προτέρων κάθε σκέψη για εφαρμογή εργασιακών σχέσεων που θα ανατρέπουν εργασιακά κεκτημένα ως κίνητρα επενδύσεων. Η Περιφέρεια δεν θα γίνει ο παράδεισος της μαύρης ή υποαμοιβόμενης εργασίας.
- Αυτονότητος ο σεβασμός της περιβαλλοντικής αειφορίας. Το περιβάλλον της ΑΜ-Θ είναι πλούτος αμύθητος και ως τέτοιος πρέπει να αξιοποιηθεί.
Η περιφέρεια δεν μπορεί να μένει
απαθής στην κρίση. Προχωρούμε με τον αναπτυξιακό μας σχεδιασμό μέσα από
χρηματοδοτικά εργαλεία (ΕΣΠΑ κα) και χαιρετίζουμε στηρίζουμε κάθε υγιή και
διαυγή πρωτοβουλία που θα μας καταστήσει ανταγωνιστικούς και θα δώσει θέσεις
εργασίας στους συμπολίτες μας.
Απο τα λιγα γραφομενα που μαλλον δεν αποδιδουν σωστα αλλα το σχολιο μου θα το κανω!! στρατηγικος στοχος της περιφερεια ειανι να ειναι κεντρο μεταφορων και διαμετακομιστικο κεντρο αγαθων!! αυτο δεν ειναι σταρτηγικος σχεδιασμος παραμετρος ναι ειναι ενος γενικοτερου σχεδιασμου. δεν ειναι το πρωτο!! ετσι το καταλαβαινω και αν ειναι αλλιως τοτε σαν περιφερεια κανετε λαθος. Σαν σκεψη μαρεσει πολυ οταν μπανει συνολικα η περιφερεια σε ενα ενιαιο σχεδιασμο!! Ενα ερωτημα ομως!! τα προηγουμενα χρονια οι αναπτυξιακοι νομοι εδιναν φορολογικα κινητρα ειδικα για την περιφερεια μας πολυ υψηλοτερα απο αλλες περιοχες. ποιο το αποτελεσμα; κουφαρια εργοστασιων, κτιριων σε ολες τις βιομηχανικες ζωνες. καταγραφηκε ποτε ποσοι πηραν τις επιδοτησεις και ποσοι παρεμειναν; καταγραφηκε και τιμωρηθηκε ταυτοχρονα καποιος απο αυτους τους επεδυτες που ενω εισεπραξαν τα κινητρα δεν δουλευουν οι επιχηρησεις τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλα καλα και αγια αυτα που διαβαζω ποτε ομως δεν εχω διαβασει τοσα χρονια που ζω στην περιφερεια ενα συνολικο προγραμμα με αμεση εφαρμογη του. ολα αυτα τα χρονια μονο ευχολογια και θεωριες. εχω μπουχτισει!!! αα ειναι ακι αυτο με το περιβαλλον και την αειοφορια!! αλλο παλι και αυτο!! τι μου θυμιζει τοπιο στην ομιχλη!! να εχουμε να λεμε!! τα πραγματα κυριοι ειναι απλα!! κοιταμαι τι εχουμε σαν περιφερεια και πανω σε αυτα σχεδιαζουμε!! κατι που δεν εχει γινει ποτε!! τι κανουν μεχρι τωρα οι εκαστοτε κυβερνωντες; αναμασουν θεωριες και προτυπα απο αλλες περιοχες και προσπαθουν να τα εφαρμοσουν και εδω με αποτελεσμα ορεξη να εχεις για συζητησεις ημεριδες ενημερωσεις!! ΟΥΣΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ!! ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ!!
Αν ισχύει ότι "όλες οι ενεργές δημοκρατικά νομιμοποιημένες δυνάμεις" έχουν οριοθετήσει την Περιφέρεια μας ως κέντρο μεταφορών και διαμετακόμισης αγαθών και δεν αντιλαμβάνονται την επιτακτική ανάγκη για άμεση στροφή και προτεραιότητα στην ΠΑΡΑΓΩΓΗ, τότε καήκαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧιλιάδες τόνους βαμβάκι παράγει η Ροδόπη, έχει εργοστάσια κλωστοϋφαντουργίας κλειστά και δεν παράγει ούτε ένα βρακί. Που βαδίζουμε….
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς μπορεί να δημιουργηθεί ΕΟΖ στην Ανατολική Μακεδονία-Θράκη;
ΑπάντησηΔιαγραφήH θέσπιση EOZ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης μπορεί να εφαρμοστεί αποκλειστικά μέσω νομοθετικής σύμπραξης μεταξύ της Ε.Ε. και της Ελληνικής Δημοκρατίας. Αυτό μπορεί να ξεκινήσει με την υποβολή σχετικής αίτησης στις αρμόδιες υπηρεσίες της Επιτροπής. Για την υποβολή μίας τέτοιας αίτησης προς την Ε.Ε. απαιτείται απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου της Ελλάδας και η εξουσιοδότηση για την έναρξη διαπραγματεύσεων, μέσω κυβερνητικής απόφασης που φέρει την υπογραφή του πρωθυπουργού.
(Μέχρι τη λήξη της κυβέρνησης Παπαδήμου, θα δοθούν λύσεις σε όλες τις εκκρεμότητες και θα πέσουν οι υπογραφές. Περί διαβουλεύσεων κτλ είναι για τα μάτια του κόσμου οι αποφάσεις λήφθηκαν προ καιρού…… Ουαί και αλλοίμονο αν η κ. Καραγιάννη, και δυο τρείς δημοσιογράφοι είχαν την πρωτοβουλία του εγχειρήματος στη Θράκη, απλά ανακοινώνουν τα προαποφασισμένα, κουβέντα να γίνεται.
Ε.Ο.Ζ. (Ελεύθερες Οικονομικές Ζώνες) θέλουν να δημιουργήσουν στην Ελλάδα οι «δάνειες» δυνάμεις, οι Ευρωπαίοι εταίροι και οι Ευρωπαίοι μεγαλοβιομήχανοι. Οι Ε.Ο.Ζ. ουσιαστικά είναι περιοχές ενός κράτους, οι οποίες λειτουργούν με ιδιότυπο καθεστώς και στην ουσία «απελευθερώνονται» από τα ελεγκτικά όργανα αυτού του κράτους και μεταβάλλονται σε περιοχές «ειδικού καθεστώτος» σε ευρεία και όχι σε στενή κλίμακα.
Τη συζήτηση για την ανάπτυξη τέτοιων ζωνών άνοιξε το καλοκαίρι ο Γερμανός υφυπουργός Οικονομίας κ. Στέφαν Κάπφερερ, ο οποίος υποστήριξε πως «οι γερμανικές επιχειρήσεις δεν χρειάζονται εγγυήσεις για να επενδύσουν στην Ελλάδα, αρκεί να δημιουργηθούν Ε.Ο.Ζ.».
Την «αναγκαιότητα» των ΕΟΖ έθιξε έμμεσα και η πρώτη τριμηνιαία έκθεση του Χορστ Ραϊχενμπάχ, ο οποίος προ ημερών διαμήνυσε ότι για να επιστρέψει η Ελλάδα σε αναπτυξιακή τροχιά απαιτείται να προωθηθεί άμεσα το πρόγραμμα Helios, και 5 έργα εκμετάλλευσης αυτοκινητοδρόμων. Το γεγονός ότι οι αλλαγές που φέρνει η συμφωνία της 26ης Οκτωβρίου (σε συνέχεια του πρώτου Μνημονίου και των αποφάσεων του Ιουλίου) στην Ελλάδα, την καθιστούν ένα ιδιότυπο υβριδικό μοντέλο χώρας υπό ιδιόμορφη αποικιοκρατία, αποδεικνύεται καθημερινά στην πράξη).
Το καθεστώς των Εοζ στη χώρα μας έμμεσα πλην σαφώς εδραιώνεται κάθε μέρα. Δεν απαιτείται πλέον η βουλη να ψηφίσει και ειδικό νόμο, όπως θέλει η Μερκελ γίνονται τα πράγματα. Απλά θα ψηφισθεί ένας νόμος για τα μάτια του λαού για να ισχυροποιηθεί το καθεστώς των ΕΟΖ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί:
1)Καταρρέουν οι αμοιβές, κόβονται ώρες εργασίας
Επιπλέον απώλειες ως €200 τον μήνα λόγω Εφορίας
2) Μειώσεις µισθών ως 25%, οι οποίες σε ακραίες περιπτώσεις φθάνουν το 30%, και πλήρης απορρύθµιση των εργασιακών σχέσεων, µε «αχαρτογράφητες» επιπτώσεις στις αµοιβές των εργαζομένων, κυριαρχούν στον ιδιωτικό τοµέα. Το «σκηνικό» της αγοράς συνθέτουν η πλήρης επικράτηση των ατοµικών συµβάσεων εργασίας, η ευρεία εφαρµογή της τετραήµερης ή ακόµη και της τριήµερης εβδοµάδας εργασίας και η µόνιµη πλέον καθυστέρηση στην καταβολή των δεδουλευµένων.
3) Καταργούνται τα δώρα των Χριστουγέννων και του Πάσχα.
Μεσαίωνας στο εργασιακό καθεστώς, και θα συνεχισθεί σε κάθε μνημόνιο θα υπογράφονται τα χειρότερα που θα ελαττώνουν το μεροκάματο.
ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΑ ΕΟΖ.
Οι Γερμανοί επενδυτές για να επενδύσουν θέλουν την κατάρρευση των εργασιακών σχέσεων για να επενδύσουν. Πριν επενδύσουν ο Εργασιακός Μεσαίωνας στην Ελλάδα είναι σχεδόν έτοιμος για να τον εκμεταλλευτούν οι Ευρωπαίοι μεγαλοεπενδυτές. Η Ελλάδα προϊόντα δεν θα παράγει, πλούτο δεν θα παράγει, μια ζωή στο περιθώριο. Οι διαβουλεύσεις περί ΕΟΖ είναι τρίχες κατσαρές.