Σχεδόν τρεις μήνες έχουν περάσει
από την παραίτηση του διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Καβάλας ΑΕ
και ακόμη δεν αντικαταστάθηκε από το αρμόδιο υπουργείο ο παραιτηθείς,
Αριστείδης Χαλάτσης, παρότι είναι πολλά και σημαντικά τα θέματα που αφορούν
τα περιφερειακά λιμάνια, πέρα από τον «λιμενικό Καλλικράτη», που έχει μέχρι
τώρα μείνει εξαγγελία χωρίς περιεχόμενο.
Το αρμόδιο Υπουργείο Ανάπτυξης,
Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας (ΥΠΑΑΝ), δείχνει αργά αντανακλαστικά
καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, η αποδοχή της παραίτησης Χαλάτση έγινε προ
10ημέρου, ενώ εκκρεμεί και η αναδιάρθρωση του διοικητικών συμβουλίων των
περιφερειακών λιμανιών που, θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την 1η
Οκτωβρίου και η οποία προβλέπει τη μείωση των μελών από εννέα σε επτά.
Παρατείνονται λοιπόν τα θέματα
διοίκησης που αφορούν στον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας, στον οποίο τα καθήκοντα
του διευθύνοντος συμβούλου «σηκώνει» ο πρόεδρος, Αδάμ Κοσμίδης, σε μία περίοδο
που βρίσκεται στο προσκήνιο η αποκρατικοποίηση και το υπουργείο Οικονομικών
προωθεί την αξιολόγηση των ΔΕΚΟ και την αποτίμηση των περιουσιακών στοιχείων
των λιμανιών.
Τα παραπάνω συμβαίνουν σε μία
περίοδο που βρίσκονται σε εκκρεμότητα επίσης σημαντικά θέματα που αφορούν στην
εκτέλεση έργω σε λιμενικές υποδομές. Από τα πλέον σημαντικά η επανεκκίνηση του
έργου επέκτασης του κρηπιδώματος στο εμπορικό λιμάνι «Φίλιππος Β» και στη
διαμόρφωση χερσαίου χώρου 170 στρεμμάτων.
Το έργο που είναι σημαντικό για
την εξυπηρέτηση των μεγάλων container ships, επρόκειτο να ολοκληρωθεί μέσα στο
2008, αλλά «κόλλησε» στις διαφορές με την ανάδοχο Θόλος ΑΕ και για να
απεμπλακεί ή θα πρέπει να επαναδημοπρατηθεί ή να ανατεθεί στον δεύτερο
μειοδότη, εφόσον έχει τέτοιο ενδιαφέρον. Η επέκταση του κρηπιδώματος ήταν
προϋπολογισμού 25 εκατ.ευρώ και με τη σύμβαση, 14 εκατ.ευρώ.
Είναι όμως και άλλα έργα που
πρέπει να «τρέξουν», όπως η οχύρωση του προσήνεμου μώλου, ύψους προϋπολογισμού
13,8 εκατ. ευρώ, για την οποία υπογράφηκε η ανάθεση, ενώ υπάρχουν και τα έργα
στο κεντρικό λιμάνι, που εξυπηρετεί την ακτοπλοΐα, την κρουαζιέρα, τον αλιευτικό
στόλο και το ναυταθλητισμό.
Στο κεντρικό λιμάνι είναι η
επέκταση και θωράκιση του προσήνεμου μώλου, η αξιοποίηση της μελέτης της
Περιφέρειας για τη δημιουργία πλωτών προβλητών, όπως και η αξιοποίηση από
ιδιώτες των χώρων των παλιών αποθηκών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.