Την ανησυχία του για την επένδυση
υγροποιημένου φυσικού αερίου στην περιοχή της Αλεξανδρούπολης εξέφρασε ο
δήμαρχος Ευάγγελος Λαμπάκης, με επιστολή του προς την αντιπεριφερειάρχη,
Γεωργία Νικολάου, από την οποία ζητάει ενημέρωση για το έργο.
Στην επιστολή του ο κ. Λαμπάκης
τονίζει την πλήρη άγνοια του ίδιου αλλά και της τοπικής κοινωνίας για τις
συνθήκες και την πορεία του έργου καθώς και την ανησυχία του για την περιοχή
της Αμφιτρίτης που υπάγεται στη ζώνη προστασίας NATURA.
Αναλυτικά η επιστολή έχει ως
εξής:
«Ως τοπική κοινωνία, αλλά και
θεσμικά, έχουμε πλήρη άγνοια για τον πλωτό σταθμό φυσικού αερίου, για
υγροποιημένο φυσικό αέριο στην πόλη της Αλεξανδρούπολης.
Ο σχεδιασμός αφορά υπεράκτιο
σταθμό υποδοχής, αποθήκευσης και αεροποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου
νοτιοδυτικά της Αλεξανδρούπολης.
Το αέριο θα έρχεται με
δεξαμενόπλοια και κατόπιν μετά την μετατροπή σε φυσικό θα μεταφέρεται στην ακτή
και θα συνδέεται με το εθνικό σύστημα.
Επειδή ο δήμος μας δε διαθέτει
υπηρεσίες βιομηχανίας – χημείου κ.λ.π., προκειμένου να ελέγξουμε τη συμβατότητα
της επένδυσης με το περιβάλλον, αλλά και την αναζήτηση των αναγκαίων μέτρων και
μέσων προστασίας για εξασφάλιση του περιβάλλοντος και των δημοτών μας, καθόσον
το υγροποιημένο αέριο υπόκειται στις αυστηρότατες κοινοτικές οδηγίες με τον
κωδικό SEVESI / II, δηλαδή την αντιμετώπιση κινδύνου μεγάλων ατυχημάτων,
ενώ η Αμφιτρίτη υπάγεται στη ζώνη προστασίας NATURA.
Επειδή προέχει η ζωή των δημοτών
και το περιβάλλον που πρέπει να διασφαλισθούν έναντι όποιας επένδυσης που
συγκρούεται με τ’ ανωτέρω.
Επειδή είναι απαράδεκτος ο τρόπος
που προωθείται η άνω επένδυση ερήμην των δημοτών και ημών των
θεσμικών.
Ερωτάσθε αν γνωρίζετε περί των
ανωτέρω κι αν είσθε εις θέσιν ελέγχου περί των άνω αιτουμένων, προκειμένου με
τη σειρά μας να προβούμε σε κάθε νόμιμη ενέργεια διασφάλισης των
έννομων αγαθών με τη διαβάθμιση αξιολόγησης προστασίας τους».
Η fast trac διαδικασία των μεταλλείων χρυσού με τις αναβολές της η κυβέρνηση την κατάντησε fast patata-trac διαδικασία γιατί έτσι το θέλει η αγυρτεία των φούφληδων των καθολικώς διαμαρτυρομένων. Δεν έπρεπε και δεν πρέπει να τους δώσει σημασία, η κυβέρνηση ηχώρα και ο λαός της κινδυνεύουν, οι φούφληδες δεν χαμπαρίζουν τους ενδιαφέρουν μόνο τα πισωγλέντια. Οι ίδιοι χρυσώνουν το χάπι τους είναι οι βολεμένοι και οι παραβολεμένοι της Ελληνικής επικράτειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Κυπριοι ννομίζω ότι δεν είναι μπουνταλάδες από την εκμετάλλευση του φυσικού αερίου θα κερδίσουν «μόνο» το 5% του ΦΠΑ, οι φούφληδες να υπολογίσουν το κέρδος εκτός από τα λοιπά οφέλη που έχει η Κύπρος οι τελευταίες εξελίξεις με τις απειλές τις Τουρκίας το απέδειξαν.
Όσο για τις συνεχιζόμενες επιστολές του κ. Λαμπάκη του λέγω μόνο ότι από την επένδυση υγροποιημένου φυσικού αερίου στην Αλεξανδρούπολη κινδυνεύει η ζωή του όσο από έναν αναπτήρα αερίου Bic
Αλλά τι να κάνουμε έτσι είναι η ζωή, ο κ. Γιαννακίδης προσωπικά άναψε όλες τις αντι- επενδυτικές φωτιές και στη συνέχεια εξαφανίστηκε, όπως με τα κέντρα υποδοχής των λαθρομεταναστών στον Έβρο, τον φράχτη και τόσα άλλες φωτιές.
Την Fast patata-trac διαδικασία η Θράκη πολύ σύντομα θα την πληρώσει ακριβά, ήρθαν και έρχονται τα χειρότερα, και η πλειοψηφούσα κοινωνία των ανέργων περιμένει το μάνα εξ ουρανού με σταυρωμένα χέρια……..
Γένοβα…….. το πιο πράσινο λιμάνι κ. Νικολάου και κ. Γιαννακίδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ένα από τα πιο κοσμοπολίτικα λιμάνια του κόσμου αυτό της Γένοβα εγκαθίσταται πλωτή μονάδα παραγωγής πράσινης ενέργειας.
Η Αλεξανδρούπολη και όλα τα λιμάνια μας είναι μια κουτσουλιά πάπιας μπρος στο λιμάνι της Γένοβας.
Οι εγκαταστάσεις που έχουν σε αυτό το κοσμοπολίτικο λιμάνι αν γινόταν σε οποιοδήποτε ελληνικό λιμάνι θα γινόταν ο 2ος εμφύλιος πόλεμος.
Λειτουργούν στο λιμάνι της Γένοβας από πολλά χρόνια αγωγοί φυσικού αερίου και πετρελαίου. Επισκευαστικά ναυπηγεία για τα κρουαζιερόπλοια που έχουν έδρα τη Γένοβα, Ελλήνων (Χανδρής), Ιταλών και πολλών άλλων εφοπλιστών.
Σε γενικές γραμμές το σύμπλεγμα που παράγει χρήμα και χρήμα αρχίζει από το ιστορικό κέντρο της Γένοβα και προεκτείνεται δυτικά προς το San Remo. Περιλαμβάνει τον διεθνή αερολιμένα κατασκευασμένος μέσα στη θήλασα τον επιβατικό και εμπορικό σταθμό του λιμένα (κοντεϊερ) την βιομηχανική περιοχή (το εργοστάσιο Ansaldo κατασκέυασε μέρος των εγκαταστάσεων της ΔΕΗ της Κομοτηνής) τους αγωγούς τα διυλιστήρια πετρελαίου και τουριστικές εγκαταστάσεις ένθεν και ένθεν του λιμανιού από τις καθαρότερες και ομορφότερες της Ευρώπης που συρρέουν χιλιάδες Ευρωπαίοι χειμώνα καλοκαίρι για τις διακοπές τους.
Υπ’ όψη σε απόσταση περίπου 20 χλμ βρίσκεται ένα από τα ακριβώτερα θέρετρα του κόσμου το περίφημο Porto Fino.
Ακόμη εδώ και πολλά χρόνια λειτουργεί το ερευνητικό κέντρο ήπιων πηγών ενέργειας του πολυτεχνείου της Γένοβα. Τους κοσμοπολίτες Γενοβέζους δεν τους ενοχλεί αυτό το σύμπλεγμα των «ρυπογόνων» για τους Θρακιώτες εγκαταστάσεις.
Αν υπήρχε πρόβλημα μη ελεγχόμενης ρύπανσης, κινδύνου ανθρώπινων ζωών δεν πιστεύω ότι το ερευνητικό ινστιτούτο που είναι από τα πρώτα που λειτούργησαν στον κόσμο δεν θα παρέμβαινε.
Απλά οι ευρωπαίοι εταίροι μας σέβονται τη νομοθεσία.
Είναι χαρά θεού για τον Έλληνα πολιτικό ή θεσμικό επισκέπτη με την τουρκομπαροκ παιδεία από τους λόφους της Γένοβα να παρατηρεί όλες τις λειτουργίες της περιοχής του λιμανιού, τα αμέτρητα εργοστάσια να λειτουργούν, τους χιλιάδες εργάτες να πηγαίνουν στη δουλειά τους, να προσγειώνονται και να απογειώνονται αεροπλάνα να μπαίνουν και να βγαίνουν δεξαμενόπλοια κρουαζιερόπλοια εμπορικά πλοία να καταφθάνουν εμπορικές και επιβατικές αμαξοστοιχίες από όλες τις πρωτεύουσες της Ευρώπης, να διασχίζουν την εναέρια γέφυρα που περνά πάνω από τις στέγες των οικοδομών τα φορτηγά αυτοκίνητα που κατευθύνονται στο λιμάνι της Γένοβα. Αντάμα δε και ο τουρισμός κ. Λαμπάκη!!!!!!!
Οι Θρακιώτες βρισκόμαστε στον πάτο του πηγαδιού και μας ρίχνουν το σχοινί να σωθούμε και εμείς αρνιόμαστε. Τι φταίει; Η αμορφωσιά το ψευτοναηλίκι η εσωστρέφεια και η ξερόλα νοοτροπία. Η εσωστρέφεια είναι βασικός παράγων της οπισθοδρόμησης, βλέπω οι θεσμικοί οι πολιτικοί να κινούνται και να περιφέρονται στον μικρόκοσμό τους. Τα δρομολόγιά τους είναι τα συνήθη, σπίτι –γραφείο και τανάπαλι πότε-πότε στη κεντρική πλατεία για καμιά χειραψία, και το σύνηθες στο τζάμπα τραπέζωμα από κάποιον συμφεροντολόγο χωρικό.
Ρεεεε… ματζούφλες τα δανεικά …..τελείωσαν…. Συν Αθηνά και χείρα κίνει: εκτός από την Αθηνά, κούνα και τα χέρια σου, δηλαδή, δε φτάνει να επικαλείσαι βοήθεια από τα θεία ή την τύχη, αλλά οφείλεις να καταβάλεις και τις απαιτούμενες προσπάθειες. Να τελειώσουν τα γινάτια……γιατί…….Ανοίξτε τα μάτια σας ο χρόνος που φεύγει δεν ξανάρχεται.
ΣΣ. Κυρία Νικολάου και κ. Γιαννακίδη, διαβάστε παρακάτω, έχει ενδιαφέρον, η «πλωτή πράσινη ανάπτυξη ίσως αλλάξετε γνώμη.
df
Το πιο... πράσινο λιμάνι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλωτή μονάδα παραγωγής πράσινης ενέργειας ετοιμάζουν στη Γένοβα
Ενας σταθμός παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας πράσινος και πλωτός, αγκυροβολημένος μπροστά από το λιμάνι της Γένοβας, θα παράγει ενέργεια από θερμότητα καίγοντας σπόρους ενός μη βρώσιμου φυτού, της γιατρόφας (Jatropha curcas).
Το πιλοτικό πείραμα του προγράμματος «Τρίτων», το οποίο ξεκίνησε ο όμιλος Europam, θα πραγματοποιηθεί στη Γένοβα, το κύριο λιμάνι της Ιταλίας και το πρώτο που αποκτά ένα ενεργειακό πρόγραμμα το οποίο προβλέπει σταδιακή ανάπτυξη των ανανεώσιμων πηγών με παράλληλη δημιουργία δεκάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας, όχι μόνο στο λιμάνι, αλλά και στις καλλιέργειες της γιατρόφας.
Ανεμογεννήτριες θα στηθούν στον εξωτερικό κυματοθραύστη του λιμανιού, ηλιακοί συλλέκτες θα τοποθετηθούν στις σκεπές όλων των καταστημάτων. Τα αγκυροβολημένα πλοία δεν θα χρειάζεται να έχουν αναμμένες τις μηχανές τους, καθώς θα τροφοδοτούνται με ηλεκτρικό και δεν θα χρειάζεται να το παράγουν. Σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο, εκπονείται επίσης ένα πρόγραμμα παραγωγής ενέργειας από την κίνηση των κυμάτων.
Στο κέντρο του παλιού λιμανιού θα βρίσκεται ο «Τρίτωνας», ένας νέας γενιάς ηλεκτροπαραγωγός σταθμός που θα είναι αγκυροβολημένος και θα τροφοδοτείται για να παράγει ενέργεια με τους σπόρους της γιατρόφας. Πρόκειται για ένα δηλητηριώδες φυτό, το οποίο καλλιεργείται οπουδήποτε ακόμη και σε σχετικά άγονα εδάφη, θέλει ελάχιστο νερό και περιέχει ως και 40% έλαιο (από τις υψηλότερες περιεκτικότητες μεταξύ των φυτών που χρησιμοποιούνται για παραγωγή βιοκαυσίμων). Το λάδι αυτό θα αποτελέσει το καύσιμο του «Τρίτωνα». Η εγκατάσταση στη Γένοβα μπορεί να εξαχθεί και σε άλλα λιμάνια της Ιταλίας και του εξωτερικού, δεδομένου ότι καταλαμβάνει περίπου 3.000 τετραγωνικά μέτρα θαλάσσιου χώρου, έναντι των 50.000 τετραγωνικών μέτρων που καταλαμβάνει μια συμβατική χερσαία εγκατάσταση.
Η επικείμενη έναρξη του προγράμματος θα αποκαλύψει επίσης το δίκτυο των βιομηχανικών και εμπορικών σχέσεων που συνδέονται με τον ηλεκτρικό σταθμό. Πράγματι, αν για την κατασκευή του «Τρίτωνα», που είναι απ' όλες τις πλευρές ένα πλοίο, χρησιμοποιήθηκε ο όμιλος Gin, ο οποίος ενώνει τα ναυπηγεία Mariotti και San Giorgio της Γένοβας, για το «καύσιμο» έχει ήδη προκριθεί ο τερματικός σταθμός Saar του λιμανιού, πρώτος στη Μεσόγειο όσον αφορά τη διάθεση φυτικών ελαίων και ζωικών λιπών. Ο «Τρίτωνας» πρόκειται να αγκυροβολήσει μπροστά από τον Saar, ώστε να τροφοδοτείται γρήγορα και σταθερά με το λάδι από τους σπόρους της γιατρόφας. Και για να υπάρχει επαρκής ποσότητα του «καυσίμου», σε μια επαρχία της Βραζιλίας τέθηκε σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα που εγγυάται εργασία στον αγροτικό πληθυσμό μέσω μιας σειράς καλλιεργειών, καθεμιά από τις οποίες έχει έκταση 250.000 στρεμμάτων και είναι σε θέση να παράγει 50.000 τόνους σπόρων τον χρόνο.
Δες: www.tanea.gr/kosmos/article/?aid=4658611
Αλαλάζοντες ματζούφλες της αγνωσίας και της οπισθοδρόμησης η σύγχρονη ανάπτυξη είναι γνώση είναι χάρισμα είναι θέληση και υπευθυνότητα. Ο κόσμος αλλάζει εδώ και χρόνια και δεν πήρατε χαμπάρι. Τι θέλετε να είμαστε ακόμη στην εποχή των σπηλαίων; Αυτό σας συμφέρει να ποδηγετείτε τον εξαθλιωμένο λαό, για να τον διοικείτε εκ του ασφαλούς και να τον καταληστεύετε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα περάσει η μαλακία σας, γιατί σας χτύπησε στον εγκέφαλο. Δώστε συγκεκριμένες εναλλακτικές λύσεις για να βγάλει το ελάχιστο μεροκάματο ο λαουτζίκος. Αλλά από τα καθημερινά ουρλιαχτά σας έμεινε καιρός να σκεφτείτε και να «συναποφασίσετε μέσα σε κλίμα θυμηδίας»; Αποσαθρώθηκε το μυαλό σας, έχει πλέον την δυνατότητα μυαλού εμβέλειας κότας. Η περιοχή του Rovigo βρίσκεται σε απόσταση 15 χλμ από την Βενετία προστατευόμενη πόλη της Ounesco, και τους Βενετσιάνους δεν τους ενοχλεί ο τερματικός σταθμός αερίου, και ενοχλεί τον Λαμπάκη την Νικολάου τον Γιαννακίδη και τους φούφληδες περιθωριακούς ψευτοκουλτουριάρηδες. Άντε πααίνετε από δα να δούμε άσπρη μέρα.
df
Θέμα : Εγκαίνια εξωχώριου τερματικού σταθμού φυσικού αερίου στο Rovigo της Ιταλίας/
Δυναμικότητα 8 δις κ.μ. ετησίως/ Συνεργασία Edison-ExxonMobil- Qatar/ κάλυψη 10% αναγκών ιταλικής αγοράς
Πραγματοποιήθηκαν στις 19 τρέχοντος, παρουσία του ιταλού Π/Θ και του εμίρη του Κατάρ, τα εγκαίνια του εν θέματι τερματικού σταθμού στο Rovigo της Αδριατικής που κείται 15 χλμ. από τη βενετική ακτή και αποτελεί, σύμφωνα με δημοσιεύματα, τον πρώτο, παγκοσμίως, πλωτό, τερματικό σταθμό υποδοχής, αποθήκευσης και επαναεριοποίησης φυσικού αερίου.
Η δυναμικότητα του τερματικού σταθμού -Terminale GNL Adriatico Srl- ανέρχεται σε 8 δις κ.μ., ετησίως, θα καλύπτει το 10% των αναγκών της ιταλικής αγοράς και κατασκευάστηκε με κοινοπραξία των εταιρειών Qatar Terminal Limited (45%), ExxonMobil Italiana Gas (45%) και της ιταλικής Edison (10%).Οι συνολικές εγκαταστάσεις του έργου καλύπτουν επιφάνεια μήκους 375 μέτρων και πλάτους 115 μέτρων το δε κόστος ανήλθε σε 2 δις ευρώ, περίπου. Το φυσικό αέριο προέρχεται από τα κοιτάσματα “North Field” του Κατάρ, και η Edison έχει αναλάβει την διανομή του αερίου στην ιταλική αγορά.
Σημειώνεται ότι οι ανάγκες της Ιταλίας σε φυσικό αέριο ανέρχονται σε περίπου 80 δις κυβικά μέτρα, ετησίως, από τα οποία το 80% προέρχεται από εισαγωγές από την Αλγερία (33%), τη Ρωσία (31%), τη Λιβύη (12,5%), την Ολλανδία (11%) και τη Νορβηγία (7,8%).
Στη χώρα λειτουργεί, επίσης, ένας τερματικός σταθμός αεριοποίησης φυσικού αερίου (στην Panigaglia δυναμικότητας 2 δις κ.μ. ετησίως), ενώ έχουν αδειοδοτηθεί 12 νέοι τερματικοί σταθμοί αεριοποίησης, από τους οποίους ένας πλέον είναι υπό κατασκευή (Piombino Λιβόρνου, δυναμικότητας 3,75 δις κ.μ. ετησίως).
Τέλος, παραθέτουμε, προς πληρέστερη εικόνα, τους αγωγούς φυσικού αερίου που είναι σε εξέλιξη η μελέτη ή η κατασκευή των, για την προμήθεια φυσικού αερίου στην Ιταλία :
- Ο Ελληνοϊταλικός αγωγός, αρχικής δυναμικότητος 8 δισ. κ.μ. ετησίως.
- Ο αγωγός Galsi, από την Annaba Αλγερίας, ο οποίος, μέσω της Σαρδηνίας, θα καταλήγει στο Piombino του Λιβόρνου.
- Ο αγωγός South Stream, δυναμικότητας 30 δισ. κ.μ. ετησίως, η νότια όδευση του οποίου θα διέρχεται από την Ελλάδα και θα καταλήγει στην Απουλία της Ν. Ιταλίας.
- Οι επεκτάσεις των αγωγών TAG - Trans Austria Gas (Baumgaretn της Αυστρίας - Tarvisio της Β. Ιταλίας) κατά 6,5 δισ. κ.μ. ετησίως, Greenstream (Mellitah Λιβύης- Gela Σικελίας) από 8 σε 11 δισ. κ.μ. ετησίως και του αγωγού Τυνησίας-Σικελίας κατά 418.500 κ.μ. ετησίως.
- Ο αγωγός TAP (Trans Adriatic Pipeline) από τον Αυλώνα της Αλβανίας στην Απουλία, δυναμικότητας 10 δισ. κ.μ, για τον οποίο απαιτείται διασύνδεση του ελληνικού με το αλβανικό δίκτυο φυσικού αερίου και, κατ΄ επέκταση, η αναβάθμιση της διασύνδεσης Ελλάδος-Τουρκίας. Το έργο αυτό, συνολικού κόστους 1,5 δισ. ευρώ, έχει αναληφθεί από την ελβετική ηλεκτρική εταιρεία EGL.
Αμφιβάλλω αν οι πάνσοφοι (με κάθε επιφύλαξη) της αναχρονιστικής μαλακίας γνωρίζουν ότι από το 1976 λειτουργεί το Τμήμα Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου στο ΤΕΙ Καβάλας. Το μοναδικό Τμήμα στην ανώτατη εκπαίδευση στην Ελλάδα με τη συγκεκριμένη κατεύθυνση σπουδών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι πτυχιούχοι καθ’ ότι δεν υφίσταται το αντικείμενο στην Περιφέρεια μας για το οποίο έχουν σπουδάσει, σχεδόν στο σύνολό τους είναι άνεργοι, απασχολούνται με οτιδήποτε μπορεί να φαντασθεί ο ανθρώπινος νους εκτός από την ειδικότητά τους. Ενώ δίνονται οι ευκαιρίες το Περιφερειακό Συμβούλιο πέρα βρέχει. Τι να πεί κανείς.
Οι φεφτάδες του Λαμπάκη πάνε και έρχονται. Ενώ αν ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας κ. Αρχέλαος Γρανάς που οφείλει να γνωρίζει τις δυνατότητες της Σχολής και η αντιπεριφερειάρχης Έβρου κ. Νικολάου ως εκπαιδευτικός οφείλει να γνωρίζει την ύπαρξη της Σχολής ενημέρωναν το Περιφερειακό Συμβούλιο, ίσως να είχε αποφευχθεί ο πολιτικός τζερτζελές, και ο κ. Λαμπάκης και περί τον Λαμπάκη να το είχαν βουλώσει. Γιατί το Τμήμα Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου της Καβάλας πιστεύω ότι επιστημονικά τεκμηριωμένα θα ενημέρωνε ή και θα δίδασκε το Περιφερειακό Συμβούλιο τι εστί:
Η επένδυση υγροποιημένου φυσικού αερίου στην Αλεξάνδρούπολη κ. Γιαννακίδη που κάθε λίγο και λιγάκι μας επαναλαμβάνεις εσύ και άλλοι θεσμικοί περί συνεργασίας Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Η τεκμηριωμένη ενημέρωση θα ήταν λεπτομερής αν «συναποφάσιζαν με θυμηδία»
οι εκπρόσωποί μας στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Γιατί:
Το Τμήμα συμμετέχει δια του ΤΕΙ Καβάλας στο Δίκτυο Αριστείας INSIDE – PORES που συντονίζει το ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος. Στα πλαίσια αυτά εκπαιδευτικές και ερευνητικές εγκαταστάσεις της Σχολής είναι συνδεδεμένες online με τις αντίστοιχες εγκαταστάσεις, στις οποίες συμμετέχουν τα εξής Ιδρύματα:
University of Leipzig – Department of Interface Physics.
University of Antwerp.
Imperial College.
Universität Stuttgart, Institut für Technische Chemie I.
Technical University of Delft.
Universidad de Alicante – Departamento de Quimica Inorganica.
University of Hannover – Institut für Physikalische Chemie and Elektrochemie.
df.
Ρε γαμώτο, μήπως η φοβική και εσωστρεφής θεσμική και πολιτική εξουσία της Θράκης, έχει μεταμεσονύκτιες φαντασιώσεις ότι το υγροποιημένο αέριο θα χρησιμοποιηθεί σε κρεματόρια που θα στηθούν στην περιοχή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί τόση φοβία και τόσος εκφοβισμός των πολιτών, για ότι επενδυτικό σχέδιο της σύγχρονης τεχνολογίας απορρίπτεται ατάκα και επιτόπου;
Δεν μπορώ να τους καταλάβω, που οφείλεται; Ή βρήκαν και παίζουν;
Πάντοτε ως επιχείρημα της απόρριψης φέρνουν τον θάνατο.
Αν είναι έτσι να αφαιρέσουν τις συσκευές αερίου που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα ως καύσιμο ύλη, να ξηλωθούν οι υπόγειοι και υπέργειοι αγωγοί φυσικού αερίου που διασχίζουν τη Θράκη, να καταργηθούν οι εγκαταστάσεις φυσικού αερίου που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία για την θέρμανσή τους, να αφαιρεθούν τα γκαζιάκια από τα ράφια των Μαρκετ, να απαγορευθεί η χρήση αναπτήρων αερίου για να ζούμε ασφαλείς και ρακένδυτοι. Να γίνουμε μια κοινωνία Μορμώνων, θα έχουμε και μια δωδεκάδα συζύγους εξ ονόματος του Θεού, αφού αναμεταξύ μας θα κηρύττουμε τον θείο λόγο. Πιάσε το αυγό και κούρευτο.