7.4.11

Και πάλι ποδηλατοπορεία το Σάββατο!!! Αυτή την φορά χωρίς την συνοδεία της Τροχαίας

Επειδή λάβαμε ενημερωτικό φαξ από το τμήμα τροχαίας Κομοτηνής, που ανέφερε ότι δεν μπορεί να μας συνοδεύει στις ποδηλατοπορείες και δε φέρει καμία ευθύνη, αναγκαστήκαμε να θέσουμε κάποιους ΚΑΝΟΝΕΣ (εμπνευσμένους από τους Αθηναίους freeday riders φίλους μας).
Είμαι ποδηλάτης και ξεδίνω τα Σάββατα με άλλους ποδηλάτες. Για να κάνω τη βόλτα μου πιο ξέγνοιαστη, πιο χαλαρή και όμορφη καλό είναι να γνωρίζω και να τηρώ κάποια βασικά για μένα και τους άλλους:
• Έρχομαι στην Κεντρική Πλατεία έγκαιρα (19:00) το Σάββατο.
• Δεν τρέχω μπροστά από την πρώτη γραμμή παρασύροντας κι άλλους (ο μπροστινός φέρει φωτάκι και δίνει το ρυθμό).
• Κλείνω τους πλαϊνούς δρόμους για να περάσουν οι υπόλοιποι, αν δεν το έχει κάνει άλλος πριν από 'μένα με σεβασμό στους οδηγούς. Φροντίζω ευγενικά να μην αφήσω να μπει όχημα ανάμεσα στους ποδηλάτες.
• Δεν αφήνω κενά από τους μπροστινούς μου. Παροτρύνω ευγενικά και τους άλλους να κινούμαστε με τον ίδιο ρυθμό, όσο το δυνατόν στο ΚΕΝΤΡΟ της ομάδας δηλαδή ανάμεσα στον «οδηγό».
• Αφήνω μία λωρίδα κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα, κινούμενος με τους υπόλοιπους ποδηλάτες ΜΕΣΑ στην δεξιά λωρίδα, εκτός αν ο δρόμος έχει μόνο μία λωρίδα κυκλοφορίας.
• Δεν θέτω σε κίνδυνο τους υπόλοιπους ποδηλάτες με ταρζανιές, σούζες και κόλπα που κάνω μόνος μου! Αν παρατηρήσω σε συμποδηλάτη τέτοια συμπεριφορά τον συνετίζω λεκτικά πριν να είναι αργά.
• Έχω δικαίωμα στη βόλτα- έτσι έχει και ο τελευταίος, αρκεί να μην είναι πολύύύύύύύύ τελευταίος. Φροντίζουμε όλοι να κινούμαστε σαν ομάδα και ειδικά τα άκρα. Προτιμώ να κινούμαι στο ΜΕΣΟ της ομάδας για ξεγνοιασιά και ΠΙΣΩ για μεγαλύτερες ταχύτητες.
• Φροντίζω να βοηθώ τους άλλους ποδηλάτες σε περίπτωση βλάβης και να ενημερώνω τους καινούριους για ό,τι είναι χρήσιμο να γνωρίζουν (κανόνες κτλ.).
• ΦΕΡΩ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ.
• ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΟΥ(φώτα-φρένα) ,ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΜΟΥ και τηρώ τους παραπάνω κανόνες.
Στην ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΡΕΙΑ συμμετέχουμε σαν ξεχωριστά και υπεύθυνα άτομα σεβόμενα το ένα το άλλο! Είμαστε όλοι υπεύθυνοι των εαυτών μας! Δεν έχουμε αρχηγούς!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.