5.4.11

Πείτε με καπιταλιστή … αλλά εμένα αυτό μ’ αρέσει!

Δύο απογεύματα την εβδομάδα, πιθανότατα τη Δευτέρα και την Τετάρτη, και μέχρι τις 8.00 μ.μ. με παράλληλη μείωση του ωραρίου την Παρασκευή θα λειτουργούν από τον Οκτώβριο συγκεκριμένες δημόσιες υπηρεσίες που έχουν σχέση με την εξυπηρέτηση των πολιτών (πολεοδομίες, ασφαλιστικά ταμεία, εφορίες, υπηρεσίες δήμων κ.τ.λ.), σύμφωνα με σχέδιο που επεξεργάζεται το υπουργείο Εσωτερικών και θα οριστικοποιηθεί μετά το Πάσχα.
Η εφαρμογή της παραπάνω πρότασης θα αποτελέσει τον βασικό κανόνα απογευματινής λειτουργίας δημοσίων υπηρεσιών. Στόχος της πρότασης του υπουργείου Εσωτερικών είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και θα συνοδευτεί με την επαναφορά της 8ωρης απασχόλησης στο Δημόσιο, όπως έχει δηλώσει ο αρμόδιος υπουργός Γιάννης Ραγκούσης.
Η επαναφορά της 8ωρης απασχόλησης στο Δημόσιο (40 ώρες δουλειά την εβδομάδα), η οποία έρχεται να αντικαταστήσει το καθεστώς των 37,5 ωρών εργασίας που καθιερώθηκε στο Δημόσιο τον Μάιο του 1981, σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Εσωτερικών έχει τριπλό στόχο: Την αύξηση της παραγωγικότητας του Δημοσίου, την εξοικονόμηση πόρων και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

1 σχόλιο:

  1. Εμένα τιμή μου να μου αναγνωρίσεις ότι είμαι καπιταλιστής, γιατί

    ΕΙΜΑΙ καπιταλιστής ΚΑΙ μου αρέσει,

    όπως μου αρέσει και αυτό που σου αρέσει κι εσένα, σχετικά με τις Δημόσιες Υπηρεσίες που γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.