Την καταγραφή των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι εμπλεκόμενοι φορείς και οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό τομέα, στο δήμο Ξάνθης, επεδίωξε η δημοτική αρχή μέσα από ενημερωτική εκδήλωση, την οποία διοργάνωσε το βράδυ της Τρίτης.
Όλοι όσοι δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο τομέα είχαν την ευκαιρία να ακούσουν τις θέσεις του δήμου Ξάνθης για το πώς σκοπεύει να ενισχύσει το τουριστικό προϊόν. Ταυτόχρονα, ενημερώθηκαν αναλυτικά από τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού - Πολιτισμού Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κώστα Παπακοσμά, για τις πρωτοβουλίες που προτίθεται να αναλάβει η Περιφέρεια ΑΜ-Θ, ώστε να στηρίξει και να ενισχύσει το εν λόγω προϊόν.
Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ξάνθης Απόστολος Αγκόρτσας, σε δηλώσεις του, υπογράμμισε το ρόλο που καλείται να διαδραματίσει η αιρετή περιφερειακή διοίκηση στην ανατολική Μακεδονία και Θράκη, σε μια προσπάθεια αντιμετώπισης των χρόνιων προβλημάτων και στον τουριστικό τομέα. Δήλωσε ικανοποιημένος από τη μέχρι σήμερα στάση του αιρετού περιφερειάρχη Άρη Γιαννακίδη και εκτίμησε πως ίσως για πρώτη φορά οι εμπλεκόμενοι φορείς και οι επιχειρηματίες είχαν την ευκαιρία να ακούσουν συγκεκριμένες προτάσεις και την ίδια στιγμή να ακουστούν και να λάβουν απαντήσεις.
Ο κ. Αγκόρτσας αναφερόμενος στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού, όπου συμμετέχουν δήμοι και εμπλεκόμενοι με τον τουρισμό φορείς, επισήμανε «ότι πλέον πρέπει να ξέρουμε γιατί πηγαίνουμε και ποιους στόχους θέλουμε να επιτύχουμε. Είναι καιρός να πάψουν οι εικόνες των διάφορων αιρετών που φωτογραφίζονται μπροστά από τα τουριστικά περίπτερα σε εκθέσεις του εξωτερικού. Είναι καιρός να πηγαίνουμε στις εκθέσεις οργανωμένα και στοχευμένα, με ανθρώπους που γνωρίζουν από προώθηση και μιλούν ξένες γλώσσες. Πρέπει να σταματήσουν οι εκθέσεις στο εξωτερικό να αποτελούν ταξιδάκια αναψυχής διάφορων αιρετών και των οικογενειών τους».
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Ξάνθης και στο θέμα της προβολής του τουριστικού προϊόντος μέσα στην πόλη. Επισήμανε ότι επιβάλλεται να τοποθετηθούν ξανά ενημερωτικές καλαίσθητες πινακίδες, ώστε να ενημερώνονται οι επισκέπτες - τουρίστες που είναι τα καταλύματα, τα αξιοθέατα και κάθε τι άλλο που θα μπορούσε να προσελκύσει το ενδιαφέρον τους. Επίσης, ο κ. Αγκόρτσας ανέφερε πως σήμερα, σε πολλά θέματα που σχετίζονται με την οργάνωση και την αξιοποίηση περιοχών με ιδιαίτερο τουριστικό ενδιαφέρον, εμπλέκονται πολλοί φορείς με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις στην υλοποιήσεων δράσεων.
Στην ενιαία τουριστική προβολή σε επίπεδο περιφέρειας και στην ταυτόχρονη ανάδειξη των τοπικών ιδιαιτεροτήτων και συγκριτικών πλεονεκτημάτων, αναφέρθηκε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού - Πολιτισμού Κώστας Παπακοσμάς ο οποίος εμφανίστηκε ιδιαίτερα καυστικός σε ότι αφορά στις τακτικές του παρελθόντος σχετικά με την προβολή των δήμων, επισημαίνοντας «ότι δεν μπορεί ο κάθε δήμος να προβάλει ότι θέλει, όπου θέλει, χωρίς σχεδιασμό και προγραμματισμό. Επιβάλλεται να υπάρχει συνεννόηση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και στοχευμένες δράσεις». «Οι εκθέσεις στο εξωτερικό είναι ένα εργαλείο, δεν είναι όμως το μοναδικό εργαλείο για να ενισχύσουμε το τουριστικό προϊόν. Αυτή τη στιγμή ένα μεγάλο όπλο είναι το διαδίκτυο, που ακόμα δεν έχουμε αξιοποιήσει στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Υπάρχουν προτάσεις που είμαστε έτοιμοι να υλοποιήσουμε άμεσα, δίνοντας τη δυνατότητα προβολής της Ξάνθης σε εκατομμύρια χρήστες» σημείωσε.
Τέλος, η αξιοποίηση του σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας αλλά και η ενίσχυση της ενδοπεριφερειακής κίνησης μέσα στα γεωγραφικά όρια της Περιφέρειας ΑΜ-Θ είναι δυο ακόμα δράσεις που παρουσίασε ο κ. Παπακοσμάς. Όπως είπε, «η Εγνατία έχει μειώσει σημαντικά τις αποστάσεις και επιπλέον πολλά ξενοδοχεία μπορούν να προσφέρουν ελκυστικά πακέτα επισκέψεων όχι για τους ξένους αλλά τους ντόπιους. Έτσι, πιο εύκολα ο Καβαλιώτης θα επισκεφθεί τις ομορφιές του Έβρου για ένα τριήμερο και το αντίστροφο».
Όλοι όσοι δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο τομέα είχαν την ευκαιρία να ακούσουν τις θέσεις του δήμου Ξάνθης για το πώς σκοπεύει να ενισχύσει το τουριστικό προϊόν. Ταυτόχρονα, ενημερώθηκαν αναλυτικά από τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού - Πολιτισμού Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κώστα Παπακοσμά, για τις πρωτοβουλίες που προτίθεται να αναλάβει η Περιφέρεια ΑΜ-Θ, ώστε να στηρίξει και να ενισχύσει το εν λόγω προϊόν.
Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ξάνθης Απόστολος Αγκόρτσας, σε δηλώσεις του, υπογράμμισε το ρόλο που καλείται να διαδραματίσει η αιρετή περιφερειακή διοίκηση στην ανατολική Μακεδονία και Θράκη, σε μια προσπάθεια αντιμετώπισης των χρόνιων προβλημάτων και στον τουριστικό τομέα. Δήλωσε ικανοποιημένος από τη μέχρι σήμερα στάση του αιρετού περιφερειάρχη Άρη Γιαννακίδη και εκτίμησε πως ίσως για πρώτη φορά οι εμπλεκόμενοι φορείς και οι επιχειρηματίες είχαν την ευκαιρία να ακούσουν συγκεκριμένες προτάσεις και την ίδια στιγμή να ακουστούν και να λάβουν απαντήσεις.
Ο κ. Αγκόρτσας αναφερόμενος στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού, όπου συμμετέχουν δήμοι και εμπλεκόμενοι με τον τουρισμό φορείς, επισήμανε «ότι πλέον πρέπει να ξέρουμε γιατί πηγαίνουμε και ποιους στόχους θέλουμε να επιτύχουμε. Είναι καιρός να πάψουν οι εικόνες των διάφορων αιρετών που φωτογραφίζονται μπροστά από τα τουριστικά περίπτερα σε εκθέσεις του εξωτερικού. Είναι καιρός να πηγαίνουμε στις εκθέσεις οργανωμένα και στοχευμένα, με ανθρώπους που γνωρίζουν από προώθηση και μιλούν ξένες γλώσσες. Πρέπει να σταματήσουν οι εκθέσεις στο εξωτερικό να αποτελούν ταξιδάκια αναψυχής διάφορων αιρετών και των οικογενειών τους».
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Ξάνθης και στο θέμα της προβολής του τουριστικού προϊόντος μέσα στην πόλη. Επισήμανε ότι επιβάλλεται να τοποθετηθούν ξανά ενημερωτικές καλαίσθητες πινακίδες, ώστε να ενημερώνονται οι επισκέπτες - τουρίστες που είναι τα καταλύματα, τα αξιοθέατα και κάθε τι άλλο που θα μπορούσε να προσελκύσει το ενδιαφέρον τους. Επίσης, ο κ. Αγκόρτσας ανέφερε πως σήμερα, σε πολλά θέματα που σχετίζονται με την οργάνωση και την αξιοποίηση περιοχών με ιδιαίτερο τουριστικό ενδιαφέρον, εμπλέκονται πολλοί φορείς με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις στην υλοποιήσεων δράσεων.
Στην ενιαία τουριστική προβολή σε επίπεδο περιφέρειας και στην ταυτόχρονη ανάδειξη των τοπικών ιδιαιτεροτήτων και συγκριτικών πλεονεκτημάτων, αναφέρθηκε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού - Πολιτισμού Κώστας Παπακοσμάς ο οποίος εμφανίστηκε ιδιαίτερα καυστικός σε ότι αφορά στις τακτικές του παρελθόντος σχετικά με την προβολή των δήμων, επισημαίνοντας «ότι δεν μπορεί ο κάθε δήμος να προβάλει ότι θέλει, όπου θέλει, χωρίς σχεδιασμό και προγραμματισμό. Επιβάλλεται να υπάρχει συνεννόηση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και στοχευμένες δράσεις». «Οι εκθέσεις στο εξωτερικό είναι ένα εργαλείο, δεν είναι όμως το μοναδικό εργαλείο για να ενισχύσουμε το τουριστικό προϊόν. Αυτή τη στιγμή ένα μεγάλο όπλο είναι το διαδίκτυο, που ακόμα δεν έχουμε αξιοποιήσει στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Υπάρχουν προτάσεις που είμαστε έτοιμοι να υλοποιήσουμε άμεσα, δίνοντας τη δυνατότητα προβολής της Ξάνθης σε εκατομμύρια χρήστες» σημείωσε.
Τέλος, η αξιοποίηση του σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας αλλά και η ενίσχυση της ενδοπεριφερειακής κίνησης μέσα στα γεωγραφικά όρια της Περιφέρειας ΑΜ-Θ είναι δυο ακόμα δράσεις που παρουσίασε ο κ. Παπακοσμάς. Όπως είπε, «η Εγνατία έχει μειώσει σημαντικά τις αποστάσεις και επιπλέον πολλά ξενοδοχεία μπορούν να προσφέρουν ελκυστικά πακέτα επισκέψεων όχι για τους ξένους αλλά τους ντόπιους. Έτσι, πιο εύκολα ο Καβαλιώτης θα επισκεφθεί τις ομορφιές του Έβρου για ένα τριήμερο και το αντίστροφο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.