9.10.10

Καταγγελία από εργαζόμενο του εργοστασίου της ΔΕΗ ΑΗΣ στην Κομοτηνή

Komotini - Rodopi - Greece
Καταγγελία από εργαζόμενο στο εργοστάσιο της ΔΕΗ ΑΗΣ της Κομοτηνής, ήρθε στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο και σας την παραθέτουμε αυτούσια. Αυτά που καταγγέλλονται είναι σοβαρά, δεν γνωρίζουμε όμως αν ευσταθούν! Εμείς πάντως σεβόμενοι τον αναγνώστη μας, την δημοσιεύουμε. Η καταγγελία έχει ως εξής:
«Εργάζομαι στην ΔΕΗ Κομοτηνής στον σταθμό παραγωγής και θα ήθελα να κάνω τις εξής καταγγελίες:
1) Ενώ μας έχουν γίνει μειώσεις στους μισθούς μας η ΔΕΗ μεταφέρει υπαλλήλους από άλλους νομούς στην Κομοτηνή για να εργαστούν. Οι νομοί αυτοί είναι της Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης και Έβρου, διαθέτοντας δυο δωδεκαθέσια λεωφορεία και τρεις οδηγούς, οι οποίοι κάθε μέρα παίρνουν από 6 ώρες υπερωρία, ενώ οι μεταφερόμενοι από 2!!!
Η μεταφορά με τα λεωφορεία γίνετε για την πρωινή βάρδια. οι απογευματινοί και οι νυχτερινοί μισθώνουν ταξί ή τους παραχωρούνται υπηρεσιακά αυτοκίνητα, ακόμη και για ένα άτομο!!! Αν οι κύριοι αυτοί δεν ήθελαν να μένουν στην Κομοτηνή για δικούς τους λόγους ας παίρνουν τα αυτοκίνητα τους να έρχονται στην εργασία τους όπως κάνουν εκατομμύρια Έλληνες (το 80% των εργαζομένων στον συγκεκριμένο σταθμό δεν είναι από την Κομοτηνή).
Η μεταφορά όσον κατοικούν στην Κομοτηνή γίνετε αυστηρά από Κομοτηνή - Βιομηχανική Περιοχή, όσοι δε, διαμένουν σε χωριά του νομού πρέπει να έρχονται με δικά τους μέσα!
2) Η είσοδος οχημάτων εργαζομένων μέσα στον σταθμό επιτρέπετε μόνο σε αυτούς που έχουν τελειώσει ΤΕΙ και ΑΕΙ. Όλοι οι υπόλοιποι μπαίνουν πεζοί και ας διανύουν αποστάσεις 700 μέτρων. Με λίγα λόγια η ΔΕ εργαζόμενοι (απόφοιτοι λυκείου) είναι παντός καιρού!!!!!!!
3) Η διοίκηση κάνει συμφωνίες με διάφορους εργαζομένους δίνοντας τους εικονικές υπερωρίες και σαββατοκύριακα. Αυτό σημαίνει πως χωρίς να εργάζονται υπερωριακά πληρώνονται υπερωριακά. αυτό και πάλι βέβαια γίνετε σε όσους δεν είναι από την Κομοτηνή. Στους παλιούς υψηλόμισθους συναδέλφους μου!!!
4) Αμοιβή σε εργαζομένους κανονικά με μηνιαίο μισθό, χωρίς αυτοί ποτέ να έρχονται!!!
5) Αμοιβή σε εργαζομένους με βάρδια, χωρίς να εργάζονται βάρδια!!!
6) Όλοι οι προϊστάμενοι στον σταθμό είναι από άλλες πόλεις. Αναρωτιέμαι κανείς ικανός από Κομοτηνή;
7) Πρόσφατα άλλαξε η εργολαβία της φύλαξης!
Αγανάκτησα!!! Δεν γίνετε να μου μειώνεις εμένα τον μισθό μου, που παίρνω 1200 ευρώ και να δίνεις τις παραπάνω παροχές σε «συναδέλφους» μου υψηλόμισθους που αμείβονται με 4.000 ευρώ!!!

Στην διάθεση σας
Εργαζόμενος στην ΔΕΗ ΑΗΣ Κομοτηνής»

14 σχόλια:

  1. Ανώνυμος9/10/10 10:06

    Πραγματικά έτσι είναι. Για να το διαπιστώσετε δεν είναι δύσκολο. Ελάτε στις ενάρξεις των βαρδιών δηλ. 7.00, 15.00, 23.00 για να το διαπιστώσετε οι ίδιοι. Κάντε ένα ρεπορτάζ επί τόπου!!! Πολλοί έχουν αγανακτήσει και θα μιλήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος9/10/10 18:58

    Ο Γιώργος Ζηλούδης, ο μεγάλο-συνδικαλιστής της ΔΕΗ που προαλείφεται και για αντιδήμαρχος όπως λέει ο ίδιος, θα μιλήσει για αυτή τη βρώμικη υπόθεση;
    Ή θα την καταπιεί;
    Τέτοιες ρεμούλες κατέστρεψαν την Ελλάδα με την βοήθεια των συνδικαλιστών, που δεν χορταίνουν θεσμικές θέσεις επ’ αμοιβή.
    Αν δεν μιλήσει για να διαλευκανθεί αυτή η λαμογιά μαύρο στις εκλογές.
    Είμαστε τα κορόϊδα και με τις αυξήσεις πληρώνουμε για να πλουτίσουν οι άχρηστοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος9/10/10 19:23

    Εργάζομαι στη ΔΕΗ ΑΗΣ Κομοτηνής.Απάντηση ένα προς ένα:
    Θέμα Νο1)Υπάρχουν 3 λεωφορεία, ένα εκ των οποίων μεταφέρει τους Κομοτηναίους σε όλες τις βάρδιες, όλο το χρόνο.Προφανώς δεν περνάει από όλο το Νομό Ροδόπης! Δεν είναι ΚΤΕΛ.Υπερωρίες παίρνουν μόνο οι οδηγοί και μόνο όταν οδηγούνε όπως προβλέπεται από το Νόμο. Οι επιβάτες προφανώς ΔΕΝ παίρνουν! Ταξί δεν μισθώνονται από τη ΔΕΗ.
    Θέμα Νο2)Η είσοδος επιτρέπεται και σε υπαλλήλους ΔΕ εργοδηγούς.
    Θέματα Νο3, 4 και 5)Χωρίς στοιχεία και ονόματα είναι απλά συκοφαντίες!
    6)Μόνο ένας Κομοτηναίος Μηχανικός υπάρχει και μάλιστα νέας "φουρνιάς". Αρα είναι φυσικό οι προ'ι'στάμενοι να μην είναι Κομοτηναίοι λόγω έλλειψης ντόπιων. Ο προηγούμενος διευθυντής ήταν Κομοτηναίος.Η Κεντρική Διοίκηση από την ΑΘΗΝΑ τον άλλαξε πέρυσι τον Απρίλιο με μη Κομοτηναίο.
    Θέμα Νο7)Η εργολαβία της πύλης όντως άλλαξε 1η Οκτωβρίου.Ο ΜΕΙΟΔΟΤΗΣ εργολάβος -και μόνο- καθορίζει ποιούς υπαλλήλους θα πάρει.
    Αφού ο "συνάδελφος" είναι στην διάθεσή σας, να σας προσκομίσει τα στοιχεία του (μην περιμένετε άδικα, δεν υπάρχουν!). Τα δικά μου αποδεικνύονται από οποιοδήποτε έλεγχο στις μισθοδοσίες των δήθεν υψηλόμισθων οι οποίοι πολύ ευχαρίστως να σας τις προσκομίσουν.Επίσης όποιος θέλει ας κάνει και επι τόπου έρευνα. Αντε γιατί και η εμπάθεια έχει τα όριά της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος9/10/10 19:38

    Άν δεν του αρέσουν οι συνθήκες εργασίας, του κυρίου, ας έλθει να εργασθεί στον ιδιωτικό τομέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9/10/10 21:57

    Γιατί είναι ΚΤΕΛ να περναει από Δράμα, Καβαλά, Ξανθή Αλεξανδρούπολη???? Προφανώς ο θιγoμένος είναι ένας μεταφερόμενος!!!!!!!
    Εσένα φιλέ ανώνυμε σε μεταφέρει ο εργοδότης σου από το σπίτι σου στην εργασία σου????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος10/10/10 12:44

    ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ. ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ .Ο ΔΥΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΑΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΗΓΟΥΣ.ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΑΝ ΜΝΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ.ΕΙΣΟΔΟ ΜΟΝΟ ΕΚΠΕΥΔΕΥΣΗ ΤΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΟΙ ΔΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ.ΛΕΩΦΩΡΕΙΑ 2 ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΔΡΑΜΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ.ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΜΝΟ ΠΡΩΙ ΑΛΛΑ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ.ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ.ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΕΣΑ.ΜΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΟΝ 4000 ΕΥΡΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος10/10/10 23:07

    Μάθε οτι ο Γ.Ζηλούδης δεν ανήκει στην ΔΕΗ ΑΗΣ Κομοτηνής αλλά είναι συνδικαλιστής στην ΔΕΗ Διανομής
    Μάθε ακόμη οτι με ενέργεις των συνδικαλιστών της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ και μέσω του Εργατικού Κεντρου Κομοτηνής οι καταγγελίες αυτες και αλλες , πήγαν στους αρμοδίους και σύντομα θα έχουμε αποτελέσματα.
    Και βεβαια θα διαλευκανθούν όλες οι υποθέσεις.Αλλα να ξέρεις και κάτι ακόμα οτι οι συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ είναι αυτοί που κάνουν αγώνα να μην ανεβεί ουτε μισό ευρώ η Κιλοβατώρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος10/10/10 23:45

    Μάθε οτι ο Γιώργος Ζηλούδης δεν ανήκει στην ΔΕΗ ΑΗΣ Κομοτηνής αλλά είναι συνδικαλιστής στην ΔΕΗ της ΔΙΑΝΟΜΗΣ και δεν έχει καμμία σχέση με τον ΑΗΣ.
    Μάθε ακόμη οτι δέν προαλείφεται την θέση του αντιδημάρχου και όλα αυτά είναι συκοφαντίες στο προσωπό του.
    Μάθε ακόμη ότι όλες αυτές τις καταγγελίες που έγιναν αλλά και άλλες που γνωρίζουν οι συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ μέσω του Εργατικού Κέντρου Κομοτηνής προωθήθηκαν στους αρμοδίους και περιμένουμε να διαλευκανθούν ολες οι καταγγελίες.
    Μάθε ακόμη οτι οι συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ ειναι αυτοί που αγωνίζονται ώστε να μην αυξηθεί ούτε μισό ευρώ η κιλοβατώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος11/10/10 00:14

    sas epiase o ponos twra!ton prohgoymeno dieythynth oloi ton evrizan gia xeirotera.....alla xexasa einai kollhtos twn megaloparagontwn poy ton evrizan k ton kathgoroysan gia synergasia me ton stylianidh.mhpws htan k epi ND dieythynths o megalos ARHS??SYNERGASIA SE OLA TA EPIPEDA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος11/10/10 14:19

    i mera fevgi!!! o joni walker ERXETE!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος12/10/10 01:06

    ΜΕΡΟΣ 2 ΑΠΟ 3
    «Νάφε και μέμνασο απιστείν»
    Επίχαρμος.
    (Μένε νηφάλιος και να θυμάσαι πως πρέπει να δυσπιστείς.)

    -Δεν μέτρησα ποτέ πόσοι είναι από την Κομοτηνή και πόσοι όχι. Δεν γνωρίζω αν εκδηλώνει ένα υποκρυπτόμενο ιδιόρρυθμο ρατσισμό ή τι άλλο ακριβώς θέλει να υπονοήσει ο συνάδελφος, αλλά όσοι είμαστε νέοι υπάλληλοι (η πλειονότητα των εργαζομένων του σταθμού) διοριστήκαμε μέσω ΑΣΕΠ με τα κριτήρια που είχαν τεθεί από τη διακήρυξη (και εντοπιότητα και τυπικά προσόντα). Δεν υπήρξε κανενός είδους αποκλεισμός παρά μόνο για αυτούς που δεν είχαν εντοπιότητα. Και βέβαια ξεχνά ότι όσοι ήρθαν από μακριά ζούν, μεγαλώνουν και ξοδεύουν το μισθό τους στην Κομοτηνή και στην ευρύτερη περιοχή.
    -Το δρομολόγιο από και προς Κομοτηνή ξεκινά από τον συνοικισμό του Ηφαίστου και αφού κάνει το γύρο της πόλης με πολλές στάσεις καταλήγει στον ΑΗΣ όπου κάνει εσωτερικό δρομολόγιο στις εγκαταστάσεις. Το μεσημέρι γίνεται η αντίστροφη διαδρομή. Σκέπτομαι ότι για όσους είναι από χωριά υπάρχει η δυνατότητα να προσέλθουν σε μια από τις προκαθορισμένες στάσεις και να πάρουν το λεωφορείο, όπως κάνουν και οι συνάδελφοι από Καβάλα, Ξάνθη και Αλεξανδρούπολη. Κανείς δεν τους υποχρεώνει να έρχονται με το όχημα τους στον σταθμό.
    -Αλήθεια, γιατί δεν προτείνει και σε αυτούς να παρατήσουν τα χωριά τους και να έρθουν στην πόλη όπως προτείνει για τους Καβαλιώτες, Ξανθιώτες, Δραμινούς και Αλεξανδρουπολίτες;

    2.Είσοδος οχημάτων εργαζομένων στον ΑΗΣ.
    -Όπως και σε άλλους σταθμούς παραγωγής, υπάρχει ελεγχόμενη είσοδος οχημάτων των υπαλλήλων. Υπάρχει κατάσταση επιτρεπόμενων οχημάτων με κριτήριο την ειδικότητα και το είδος απασχόλησης του εργαζομένου. Αν διάβαζε προσεκτικά θα έβλεπε ότι στην κατάσταση υπάρχουν ειδικότητες κάθε βαθμίδας (και ΔΕ-απόφοιτοι λυκείου). Παραλείπει να αναφέρει ότι όλοι είναι υποχρεωμένοι και σταθμεύουν τα οχήματα τους στον εσωτερικό χώρο στάθμευσης (κρατήστε το αυτό στη μνήμη σας).
    -Επικαλούμενος την υπομονή σας ενόψει της αλήθειας ας κάνω λίγη ακόμη αριθμητική. Πού βρήκε τα 700 μέτρα διαδρομή; Από την πύλη μέχρι την πλέον απομακρυσμένη εγκατάσταση που είναι το χημείο η απόσταση (αν δεν κάνεις ζικ-ζακ για ακατανόητους λόγους) είναι 570 μέτρα. (Δείτε το στο Google Earth. Το χημείο είναι νοτιοανατολικά, λίγο νοτιότερα από τον πύργο ψύξης-αυτόν με τον ατμό). Και τώρα προσέξτε.
    -Διαδρομές από την πύλη: Χημείο 570m, διοικητήριο 180m, συνεργεία 180m.
    -Διαδρομές από τον εσωτερικό χώρο στάθμευσης (υποχρεωτικό για τα οχήματα εντός σταθμού-όπως κρατήσατε στη μνήμη σας): Χημείο 510m, διοικητήριο 90m, συνεργεία 150m.
    -Αυτά τα στοιχεία τα παραθέτω για την απαλοιφή του εντυπωσιασμού που προσπαθεί να φανεί. Γιατί πάλι θα περπατήσει κανείς για να πάει στο χώρο εργασίας του, με ελάχιστο όφελος απόστασης (με εξαίρεση το διοικητήριο).
    -Φυσικά κανείς δεν είναι παντός καιρού ούτε θέλει κανείς να ταλαιπωρείται. Όλοι όσοι έρχονται με τα οχήματά τους μπορούν να είναι στην πύλη την ώρα που φτάνει το υπηρεσιακό όχημα και να μετακινηθούν εντός του σταθμού με αυτό. Αρκεί να είναι συνεπείς στο ωράριό τους.

    3.Υπερωρίες και Σαββατοκύριακα.
    -Δεν έχω εικόνα για την συγκεκριμένη αναφορά, αλλά μοιάζει ο συνάδελφος να έχει στοιχεία, αφού δίνει και λεπτομέρειες καθώς μοιάζει να γνωρίζει ότι ευνοούνται οι παλιοί και μάλιστα οι εκτός Κομοτηνής. Υποθέτω ότι έχει αποδείξεις π.χ. με τα δελτία απασχόλησης των εν λόγω συναδέλφων σε συνδυασμό με τις καταστάσεις εισόδου τους από την πύλη. Εάν είναι έτσι, τουλάχιστον να τα δημοσιοποιήσει (για παράδειγμα στην επόμενη συγκέντρωση του σωματείου). Σε κάθε περίπτωση που δεν τεκμηριώνονται, δεν ευσταθεί καταγγελία αλλά μόνο αοριστολογία, αν όχι λασπολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος12/10/10 01:09

    ΜΕΡΟΣ 3 ΑΠΟ 3
    «Νάφε και μέμνασο απιστείν»
    Επίχαρμος.
    (Μένε νηφάλιος και να θυμάσαι πως πρέπει να δυσπιστείς.)


    4.Αμοιβή χωρίς αντίστοιχη εργασία.
    -Ο συνάδελφος πολύ καλά θα κάνει να αναφέρει το ποιός ή ποιοί είναι αυτοί. Απορώ μάλιστα που δεν το έθεσε πρώτο-πρώτο σαν θέμα αφού όλοι στο σταθμό γνωρίζουμε ότι εδώ και 18 μήνες υπάρχει ένα μεγάλο σκάνδαλο.
    -Μετά από εσωτερική προκήρυξη-διαγωνισμό της ΔΕΗ, αντικαταστάθηκαν προγραμματισμένα αρκετοί διευθυντές σταθμών παραγωγής μεταξύ αυτών και ο διευθυντής του ΑΗΣ Κομοτηνής. Είναι τακτική της ΔΕΗ οι πρώην διευθυντές να καταλαμβάνουν επιτελικές θέσεις χωρίς να υπάρχει μείωση του μισθού τους και να προσφέρουν έργο από τη θέση αυτή. Από τότε που ανέλαβε η νέα διοίκηση, τον Απρίλιο του 2009, μέχρι σήμερα ο τέως διευθυντής του ΑΗΣ παρόλο που έχει την έδρα του στον ΑΗΣ Κομοτηνής σε γραφείο που επέλεξε αυτός δεν έχει εμφανιστεί ούτε μία φορά, ενώ πληρώνεται κανονικότατα. Όπως λέει στην ανάρτησή του και ο συνάδελφος, ελάτε στην πύλη για ρεπορτάζ για να διαπιστώσετε ότι δεν πρόκειται για μυθοπλασία.
    -Ο μισθός του μέχρι τώρα ξεπερνούσε το όριο του πλαφόν, πολλές φορές πολλαπλάσιος του βασικού μισθού ενός εργαζομένου και πιθανότατα καλύπτει μέρος των έξοδων των λεωφορείων που έθεσε ο συνάδελφος σαν πρώτο θέμα.
    -Το σκάνδαλο είναι ότι άτομα αυτής της λογικής θέλουν να συμμετέχουν στα κοινά θέτοντας εαυτούς υποψήφιους τοπικούς άρχοντες και παράλληλα, κατά φημολογία, πιέζουν με πλάγια μέσα (βλέπε πολιτικά γραφεία), ενώ διαδίδεται δεξιά και αριστερά ότι θα επανέλθουν. Να κάνουν τί; Δεν τους φτάνει η αργομισθία; Η κεντρική διοίκηση της ΔΕΗ τί κάνει; Οι τοπικοί ισχυροί πολιτικοί γιατί έχουν «ευήκοο ού»; Τί τους χρωστάτε;
    -Και επειδή η πιπίλα του Κομοτηναίου στελέχους πολύ κυκλοφορεί, καλό είναι να ξέρουμε ότι η καταγωγή δεν προσδίδει αυτομάτως και ικανότητες.

    5.Εργαζόμενοι βάρδιας.
    - Δεν γνωρίζω το θέμα. Αλλά όπως και στο τρίτο θέμα θα ζητούσα ακριβή στοιχεία.

    6.Προϊστάμενοι.
    -Όπως έγραψα και παραπάνω η καταγωγή δεν προσδίδει αυτομάτως και διοικητικές ικανότητες. Η επιλογή των προϊσταμένων γίνεται κατόπιν εσωτερικών προκηρύξεων της επιχείρησης και μεταξύ των κριτηρίων δεν υπάρχει η εντοπιότητα. Απορώ με την εμμονή του συναδέλφου με την Κομοτηνή. Και επιτέλους ας θυμηθεί ότι προτάσονται λόγω εντοπιότητας οι δημότες Μαρώνειας. Άρα και οι Κομοτηναίοι εκτός; Μάλλον όχι. Όλοι αντιμετωπίζονται ισότιμα, Κομοτηναίοι και μη.

    7.Εργολαβία φύλαξης.
    -Το συγκεκριμένο θέμα μάλλον «ξεκάρφωτα» τοποθετήθηκε στην ανάρτηση. Ο ανάδοχος της εργολαβίας φύλαξης του σταθμού και του φράγματος Γρατινής προέκυψε από ανοιχτό διαγωνισμό που δημοσιεύτηκε στον τύπο και στο internet. Διεκπεραιώθηκε κεντρικά από την αρμόδια υπηρεσία. Ο ανάδοχος έχει υποχρεώσεις που απορρέουν από τη σύμβαση που υπέγραψε με κεντρικές υπηρεσίες της ΔΕΗ και δικαίωμα επιλογής του προσωπικού του. Ο σταθμός δεν έχει δικαίωμα ούτε επιβολής αλλά ούτε καν υπόδειξης στο ποιόν θα προσλάβει. Όλοι νιώσαμε άβολα που χάσαμε από την καθημερινότητα μας, ανθρώπους-συνεργάτες αλλά δεν έχουμε και διαφορετική επιλογή.

    Επειδή οι μισές αλήθεις δεν επικυρώνουν τις υπόλοιπες ανακρίβεις και ψεύδη, παρακαλώ να εξετάσετε προσεκτικά και την ανάρτηση του συναδέλφου μου όπως και το παρόν σχόλιο.
    Προσπαθείστε να διακρίνετε πέρα από τις παρωπίδες της όποιας εμπάθειας και να σχηματίσετε μια πιό καθαρή εικόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος12/10/10 01:15

    ΓΙΑ ΤΟ PIAZZA DEL POPOLO
    Θεωρώντας ότι σέβεστε την αρχή της ελευθεροτυπίας και του διαλόγου και ότι λογοκρισία τουλάχιστον στα blog δεν υφίσταται παρακαλώ να αναρτήσετε το παρακάτω σχόλιο (παραλείποντας την παρούσα πρόταση). Το κείμενο λόγω του περιορισμού του πλήθους των χαρακτήρων το χώρισα σε τρία μέρη. Αν μπορείτε να το αναρτήσετε είτε ενιαίο είτε με τρόπο ευανάγνωστο.

    ΜΕΡΟΣ 1 ΑΠΟ 3

    «Νάφε και μέμνασο απιστείν»
    Επίχαρμος.
    (Μένε νηφάλιος και να θυμάσαι πως πρέπει να δυσπιστείς.)

    Αγαπητοί, όλοι είμαστε αγανακτισμένοι με το τι συμβαίνει γύρω μας (οικονομική κατάσταση, ΔΝΤ, οικονομικά μέτρα κλπ), αλλά δεν πρέπει η οργή να καταστέλλει την κριτική μας ικανότητα. Άρα κάθε κείμενο θα το υποβάλουμε σε κριτική όσο και να μοιάζει ότι εκδηλώνει το «δίκιο που πνίγει κάποιον».

    Είμαι υπάλληλος στον ΑΗΣ Κομοτηνής και σας παρακαλώ να διαβάστε μια δεύτερη πιο ψύχραιμη «ανάγνωση» και ίσως πιο κατατοπιστική για τα «καταγγελόμενα»

    1.Δρομολόγια λεωφορείων.
    Εφόσον ο καταγγέλων είναι συνάδελφος, πρέπει να μην γνωρίζει πολύ καλά ή αλλιώς εσφαλμένως διαστρεβλώνει, τα γεγονότα ότι:
    -Καταρχήν προφανώς τα έξοδα μεταφοράς δεν τα πληρώνουν από τους μειωμένους μισθούς μας ή τους μισθούς σας. Ούτε αν σταματήσουν τα όποια δρομολόγια θα μας αυξήσουν τις αποδοχές.
    -Από το 2001 υπάρχουν υπάλληλοι οι οποίοι επάνδρωσαν τον τότε νεοσυστεθέντα σταθμό και οι οποίοι προέρχονταν και από άλλες πόλεις. Μερικοί από αυτούς συνέχισαν να εργάζονται με μετάθεση ως μόνιμοι υπάλληλοι του ΑΗΣ Κομοτηνής και να συνεχίζουν να ζούν στα σπίτια τους κοντά στην οικογένειά τους, λες και είναι πάντα εύκολο να αλλάξεις τόπο κατοικίας.
    -Οι υπάλληλοι που είναι κάτοικοι Δράμας είναι δύο (2) οδηγοί οι οποίοι κάθε πρωί ξεκινούν με δικό τους όχημα από τη Δράμα και παραλαμβάνουν το λεωφορείο της ΔΕΗ από τα όρια του νομού Καβάλας. Συνεχίζουν τη διαδρομή μεταφέροντας από συγκεκριμένα σημεία συναδέλφους που κατοικούν στην Καβάλα και στην Ξάνθη. Προφανώς στα σημεία αυτά οι υπάλληλοι πηγαίνουν με δικά τους μέσα.
    -Ή έχει άγνοια ή ψεύδεται συνειδητά και δημιουργεί λανθασμένες εντυπώσεις όταν λέει ότι οι οδηγοί πληρώνονται 6 ώρες υπερωρία και οι μεταφερόμενοι 2!!! Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι πληρώνεται υπερωρία μόνο αυτός που οδηγεί το όχημα και για όσο χρόνο το οδηγεί. Άρα 2 οδηγοί τις καθημερινές επί 2 ώρες (μία ώρα υπερεργασία και μία ώρα υπερωρία, για όσους γνωρίζουν τη διαφορά) ο καθένας. Απέχει πολύ από την απλουστευμένη αριθμητική: «3 οδηγοί Χ 6 ώρες=18 ώρες +επιπλέον 2!!! ώρες Χ απροσδιόριστο αριθμό υπαλλήλων=πολλά λεφτά», που υπονοεί και προσπαθεί να μας υποβάλλει. Τα θαυμαστικά τί τα ήθελε; Αφού ξέρει ότι για τους υπόλοιπους το ωράριο αρχίζει και τελειώνει στα όρια της πύλης του ΑΗΣ Κομοτηνής (7:00-15:00).
    -Είναι απληροφόρητος ή ψεύδεται όταν μιλά για μίσθωση ταξί. Δεν γνωρίζω αν έγινε περιστασιακά κάποια φορά, αλλά ο τρόπος με το οποίο το παρουσιάζει μοιάζει σαν να γίνεται συστηματικά ενώ δεν είναι έτσι.
    -Ναι όταν χρειάζεται οι υπάλληλοι της βάρδιας, που λειτουργούν το εργοστάσιο, εξυπηρετούνται από υπηρεσιακά οχήματα.
    -Δεν αντιλαμβάνομαι που κρύβεται το συναδελφικό πνεύμα και αν όχι αυτό, η κοινή λογική, αν νομίζει ότι είναι εύκολο για τον καθένα να παρατήσει το σπίτι του και να πάρει την οικογένεια του για να αλλάξει τόπο κατοικίας. Πώς θα του φαινόταν να παρατούσε σπίτια και χωράφια και να πάει να μείνει στην Αλεξανδρούπολη επειδή η δουλειά του θα ήταν εκεί; Αφού τον νοιάζει το κόστος, θεωρεί ότι τα όποια μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνουν κατ’επιλογή της την ΔΕΗ είναι μεγαλύτερα από το κοινωνικό κόστος του να μετακομίσει μια ολόκληρη οικογένεια; Θα παρατήσει, αν έχει κάποιος, το σπίτι του και θα πληρώνει ενοίκιο στην Κομοτηνή; Αν ο/η σύζυγος εργάζεται θα παρατήσει τη δουλεία του/της; Αν βρεί δουλειά στην Κομοτηνή (χά!!!!!) ποός θα προσέχει τα παιδιά όταν χρειάζεται; Και άλλα που μου διαφεύγουν. Δεν είναι τόσο εύκολη η μεταγκατάσταση όσο τα λέει. Μπράβο για τα οικονομικά μαθηματικά του και για την κοινωνική ευαισθησία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος12/10/10 19:26

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.
    εχουμε δυο λεφωρεια ,το ενα ξεκινα απο δραμα(ασ δει ο κυριοσ τα χιλιμετρα που γραφει)και το αλλο απο αλεξανδρουπολη.η βαρδια ερχεταιμε υπερησεσικα αυτκινητα(η Ξανθη με ενα ιsuzu και η αλεξανδρουπολη με ενα ΧΑΡΑ ΣΙΤΡΟΕΝ} ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΒΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ.


    Οι οδηγοι περνουν 2 ωρεσ ο καθενασ.ασ δει τισ παρουσιες του μηνα.(ΓΙΑΤΙ ΛΕΩ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙ ;ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ ΕΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ.ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΓΡΑΦΕΙΣ).
    ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ (ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ)
    ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ,ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΥΛΗ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ.( Η ΠΥΛΗ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΟΥ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ.ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΥΝΕ.Η ΜΑΓΚΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΤΟ ΛΕΩΦΩΡΕΙΟ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.)ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΦΟΥΝ Ο ΔΥΕΥΘΥΝΤΗΣ(7000 ΕΥΡΩ) ΟΙ ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ(5000 ΕΥΡΩ)ΟΙ ΥΠΟΤΟΜΕΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΟΔΗΓΟΙ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΝΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΦΟΥ ΤΙΣ ΠΕΡΝΟΥΝ(40 ΩΡΕΣ ΤΟ ΜΗΝ).ΥΠΑΡΧΟΥΝΝΠΑΛΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΘΟΛΟΥ.

    ΓΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕΣΑ Η ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.ΚΑΙ Ο ΔΥΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ.ΠΟΥ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΥΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ.ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΒΡΕΧΕ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΠΑΡΚΑΡΑΝ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ 57Ο ΜΕΤΑΡ ΣΤΗΝ ΒΡΟΧΗ( ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΞΑΝ ΤΑ ΛΑΘΟΣ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΜΠΑΙΝΙΥΝ ΟΙ ΑΕΙ ΚΟΙ ΤΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΕΡΓΟΔΗΓΟΙ ΔΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΝΟΜΑΣΤΑΝ ΜΟΥΣΚΕΜΑ ΣΤΗΝ ΒΡΟΧΗ)

    ΣΤΗΝ ΠΥΛΗ ΑΛΛΑΞΕ ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΓΟΛΑΒΟΣ ΠΗΡΕ ΟΠΟΙΩΝ ΗΘΕΛΕ.ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΠΗΡΕ ΜΟΝΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ(ΤΟ ΣΥΝΔΙΑΖΩ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ),ΟΛΟΣ Ο ΣΤΘΜΟΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΑΤΟΜΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ
    ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΡΩΝΕ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΣΕΛΕΣ (ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ,ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΒΡΑΔΙΝΕΣ ΩΡΕΣ)ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙΣΤΗΝ ΑΚΡΗ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΝ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΩΡΩΝ.ΑΝ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙ ΟΛΑ (ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΑΥΑΤ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ).ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΗΝ ΔΥΕΥΘΥΝΤΗ ΟΛΑ ΤΑ Γ..... ΙΔΙΑ ΜΟΥΡΗ ΕΧΟΥΝ

    ΥΓ.ΞΕΧΑΣΑ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΙΝΙΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΘΕΣΕΩΝ(ΑΥΞΗΣΗ 100%) ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΩΡΕΣ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΞΕΣΑΛΩΣΑΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΑΛΛΟΙ ΠΑΛΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΩΡΕΣ.ΣΤΟ ΕΡΓΣΤΑΣΙΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.
    ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.