11.9.09

Πολύ αίμα στην ΝΔ της Ροδόπης! Αρνήθηκε να κατέλθει ως υποψήφιος ο Κυριάκος Μπαμπασίδης

Αρνήθηκε να είναι υποψήφιος της ΝΔ στη Ροδόπη ο Κυριάκος Μπαμπασίδης, ο οποίος υπηρέτησε την κυβερνητική παράταξη για δύο συνεχόμενες εκλογικές μάχες το 2004 και το 2007! Παράλληλα κατήγγειλε τον Ευριπίδη Στυλιανίδη (αν και δεν τον ονόμασε) για προσωπικές πολιτικές εις βάρους του κόμματος, τον χαρακτήρισε ανθρωποφάγο και αιμοβόρο, ενώ του έριξε και την μπηχτή ότι έχει ταυτίσει την οικονομική του επιβίωση με την πολιτική!!! Επίσης τον κατηγόρησε ότι από τις εκλογές του 2004 γίνεται μια προσπάθεια συκοφάντισής του και εκβιασμών των συνεργατών του, στέλνοντας τους σε ορισμένες περιπτώσεις το ΣΔΟΕ!!! Μια ευτυχισμένη οικογένεια στη ΝΔ…

Εντωμεταξύ ο Ευριπίδης Στυλιανίδης καλεί τα ΜΜΕ της Ροδόπης σε συνέντευξη τύπου, αλλά τους επισημάνει ότι λόγω των περιορισμών της εκλογικής νομοθεσίας οι εκπρόσωποι των ηλεκτρονικών ΜΜΕ (ραδιόφωνο – τηλεόραση), δεν θα μπορούν να ηχογραφήσουν και να μαγνητοσκοπήσουν! Τι φοβάται;;; Και γιατί τους καλεί;;;

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12/9/09 07:55

    Ο Κυριάκος Μπαμπασίδης «την έκανε κατσίκα», άφησε τους λαγούς που τους τάξανε λαγούς με πετραχίλια να κάνουν το παχνίδι του Ευριπίδη Στυλιανίδη.

    Άχου χαλάσανε και οι γριές
    σας λέγω στην Ελλάδα
    και τις παλιές τους πονηριές
    τις βάλαν στην αράδα.

    Και να το εγγόνι μαυριδερό
    και παρδαλό σε χρώμα
    η γιαγιάκα κάποιο καιρό
    είχε αλλάξει στρώμα.

    Της μαύρης κατσίκας μείνανε
    τα κέρατα αμανάτι
    στο γιόκα δώρο γίνανε
    να μην τον πιάνει μάτι......

    Οι στίχοι αφιερώνονται στον Κώστα Καραμανλή και στον Ευριπίδη Στυλιανίδη
    «να μην τους πιάνει μάτι»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος12/9/09 10:50

    ..Το έχω κάνει....
    και ξέρω πώς είναι...
    Έχουν περάσει χρόνια από τότε κι όταν κοιτάω πίσω, λέω..¨ευτυχώς που συνέχισα τη ζωή μου¨.
    Δεν ξέρω τί αντίκτυπο θα έχει σ' εσένα, πάντως εμένα μου βγήκε σε καλό, γιατί όντως ο άνθρωπος εκείνος δεν άλλαξε καθόλου! Εγώ όμως άλλαξα...τώρα χαμογελάω...
    Και ξέρεις πιο είναι το πιο ωραίο? Που κάποτε έλεγα να φτιάξω τη ζωή μου μόνο για να τον εκδικηθώ. Τη ζωή μου την έχω φτιάξει αλλά δε μου καίγεται πλέον καρφί για εκείνον.
    Γι' αυτό αν πιστεύεις ότι δεν αξίζει, συνέχισε…
    ΥΣ. Ο Κρόνος κατάπινε τα παιδιά του

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.