10.7.09

Σαρακατσανέικες υποκρισίες

Το πιο διάσημο αυθαίρετο στην Ελλάδα, ανήκει στον ΥΠΕΧΩΔΕ. Ίσως γιατί είναι από τα μεγαλύτερα στην Ελλάδα. Ίσως λόγω της ιδιότητάς του ως ΥΠΕΧΩΔΕ. Ίσως, ίσως, ίσως…
Τέλος πάντων, είναι το πιο διάσημο. Γι’ αυτό γκρινιάζανε στο εστιατόριο 17 του Κολωνακίου μερικά στελέχη της Νουδίας, όταν όλο το «ξύλο» το’τρωγε ο Μαγγίνας για το «αναψυκτήριό» του, που μπροστά στο αυθαίρετο του Σουφλιά αποτελεί (λίαν και επιεικώς) κατσιβέλικη παράγκα!
Και τώρα έρχεται ο Σαρακατσάνος και μας λέει: «Καλά κάνανε και σας κλείσανε τους ημιυπαίθριους οι εργολάβοι. Τώρα, εσείς πληρώστε μας!» Σαρακατσάνε, το ‘πα κι εγώ, αλλά εσύ δεν μ’ άκουσες: «Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ!» Δυστυχώς…
Πιστεύω ότι η βλακεία του ΥΠΕΧΩΔΕ θα προκαλέσει ΚΥΜΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ στις ορδές των Ελλήνων, που θα σπεύσουν να «τακτοποιήσουν» τις αυθαιρεσίες των εργολάβων τους. Ίσως το κάνω κι εγώ, αλλά όχι αδιαμαρτύρητα: ΘΑ ΣΤΡΑΦΩ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ των νυν και όποιων μελλοντικών «γαμησιάτικων» από τους ημιυπαίθριους που μου έκλεισε. Και θα τον πάω δικαστικά «καροτσάκι» μέχρι την Ευρώπη. Και θα κοπανάω και τα τσιπουράκια μου, την ώρα που οι δικηγόροι μου ιδρώνουν για να βγάλουν το ψωμί τους…
ΑΜΕ!!! Τι θέλατε δηλαδήq Να γίνω ντιπ βλάκας και να πω: «Πληρώνω και να πάει στο διάολο», όταν ξέρω ότι … όταν πληρώνω «γαμησιάτικα» ο μόνος που πάει στο διάολο είμαι εγώ; Και καλά εγώ το ξέρω. Άλλα 11 εκατομμύρια Έλληνες εκεί έξω, δεν το κατάλαβαν ακόμη;;; Έλεος!!!
Τελικά, για να γλιτώσω από τη βλακεία ενός λαού που πηδιέται αδιαμαρτύρητα, μήπως πρέπει να πάρω εγώ τα βουνά, αφού δεν τα παίρνει αυτή; «Σωστά!», θα μου πείτε…
Μάλλον δίκιο έχετε. Κι εσείς για να το λέτε, κι εγώ για να το σκέφτομαι…

Uli Chris

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.