5.1.09

Όχι Καζαμίας … Καζαδώδεκας

Παραθέτω κάτωθι τις προβλέψεις μου για το νέον έτος, όπως κάνω πλέον κάθε χρόνο, ευχόμενος να … μην πραγματοποιηθεί καμία από αυτές (και συνήθως οι ευχές μου πιάνουν)! Φέτος, όμως, για κάποιες προβλέψεις (αυτές που αφορούν τον γράφοντα) είμαι κατά 99% βέβαιος και είναι οι μόνες στων οποίων την πραγματοποίηση θα επιμείνω. Και ευελπιστώ ότι και αυτή η ευχή θα πιάσει:

Γενάρης
- Ο υπογράφων αφήνει το μαντρί (Αθήνα) κι επιστρέφει στην ΚΟΜΟΤΗΝΑΡΑ του, ώστε να … ξαναπερπατήσει όρθιος και ανάμεσα σε δίποδα όντα! Καλά τα τετράποδα, αλλά πόδια έχει αυτός που δεν έχει μυαλό…
- Ο πρωθυπουργάκος κάνει ανασχηματισμούλη και διορίζει το… θειό του τον Αχιλλέα υπουργό εσωτερικών. Του αναθέτει δε το καθήκον να … επιβλέψει τη δίκαιη διεξαγωγή των εκλογών που εξαγγέλλονται για τον Φλεβάρη. Ο Αχιλλέας αναλαμβάνει το χαρτοφυλάκιό του και αντικαθιστά τα «χαρτιά» με … λευκά ψηφοδέλτια! Ο υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ στις Σέρρες ζητάει … προανακριτική επιτροπή. Ο ανιψάκος του Αχιλλέα … ΔΕΧΕΤΑΙ να γίνει προανακριτική, αλλά αποφασίζει ότι είναι καλύτερα να τη φτιάξει για το… Βατοπαίδι! Σύσσωμη η ηγεσία της αντιπολίτευσης σκούζει: «Ποιος μίλησε για το Βατοπαίδι; Για τον Αχιλλέα τη θέλουμε!!!»
Φλεβάρης
- Τα γενέθλια του μεγάλου κανακάρη γιορτάζονται με λαμπρότητα, αφού ο τζαναμπέτης βάζει … φωτιά στις κουρτίνες της γιαγιάς του! Του δίνουμε δώρο έναν αναπτήρα ασφαλείας, αναλογιζόμενοι ότι μέχρι να μάθει να τον ανάβει θα έχουμε αρκετό χρόνο να τον βοηθήσουμε να εμπεδώσει τις … ιδιότητες της φωτιάς. Ο υπογράφων δημιουργεί παιδική χαρά στο κτήμα του, με σκοπευτήριο. Αφήνει το μικρό του γιο (που έχει γίνει αισίως 6 μηνών) να παίζει στα «αλογάκια» με τη μαμά του και ασχολείται με την εκπαίδευση του μεγάλου (που είναι αισίως 3 ετών) στα … πιστολάκια. Ο «μεγάλος» δυσανασχετεί με τα αεροβόλα, προς προσωρινή απογοήτευση του μπαμπά, αλλά βρίσκει το στοιχείο του με τα πυροβόλα, προς μεγάλη ανακούφιση του μπαμπά, ο οποίος προσωρινά «το χάνει» και οργανώνει προς τιμήν του πρωτότοκου … κρητικό πάρτι. Από τις μπαλωθιές, κόβονται τα σύρματα της ΔΕΗ μαζί με το ρεύμα και το πάρτι σταματά πριν τελειώσει η ρακή! Ραντεβού με τους διασκεδάζοντες δίνεται την επομένη το πρωί, ώστε να βλέπουν όλοι στα σίγουρα την … τύφλα τους!!!
- Οι εκλογές διεξάγονται με … επιτυχία για τον Αχιλλέα, καθώς τα «λευκά» του κάνουν θραύση! Τα … ερυθρά του ΠΑΣΟΚ ανεβαίνουν και στέλνουν τον αιματοκρίτη του στον Άγιο Πέτρο, μαζί με την πίεσή του! Οι ψήφοι είναι μοιρασμένοι στα δύο μεγάλα κόμματα, που καταλαμβάνουν ίδιο αριθμό εδρών, αλλά η Νέα Δημοκρατία είναι πλέον το … «πράσινο» κόμμα, αφού την έχουν ψηφίσει όλα τα … δέντρα που γλίτωσαν από Σουφλιά, Δούκα και … δήμαρχο Ζαχάρως! Έτσι κι αλλιώς, όμως, τους ΠΑΣΟΚους τους έχει ανέβει τόσο το αίμα στο κεφάλι, που αποτελούν πλέον το πρώτο σε εκλογική δύναμη … κόκκινο κόμμα της Ελλάδος. Η Νέα Δημοκρατία τους αποκαλεί «κομμουνιστές», ενώ ο Τσίπρας τους κατηγορεί για … Σταλινισμό. Τα κόμματα της αριστεράς παραιτούνται από τη Βουλή και φεύγουν, και ο ΛΑΟΣ φεύγει ξωπίσω τους και τους παίρνει στο κυνήγι… Ο Πάνος Παναγιωτόπουλος προσχωρεί στο ΠΑΣΟΚ, το οποίο τώρα βρίσκεται με 2 έδρες περισσότερες. Ο πορτιέρης της Βουλής κλειδώνει τις πόρτες για να μην επιστρέψουν οι υπόλοιποι και το ΠΑΣΟΚ αποκτά αυτοδυναμία!!! Δηλώνω στο μεγάλο μου ότι αυτό είναι το καλύτερο δώρο για τα γενέθλιά του και να μ’ αφήσει ήσυχο με τα Cars…
- Στο Ισραήλ, οι εκλογές φέρνουν το Kadima δεύτερο και καταϊδρωμένο και την Jipi Livni να αγκομαχάει (σημείωση του γράφοντος: ουάαα… κλαψ!). Το Likoud κι ο Ben Netanyahu σχηματίζουν κυβέρνηση και ζητούν τη βοήθεια των ΗΠΑ να επιτεθούν στο Ιράν. Στον Obama η προοπτική ενός νέου μετώπου δημιουργεί εφιάλτες και συμβουλεύει τον Ben να … περιμένει ως το 2010. Έτσι, τώρα, ο Ben αρχίζει να έχει εφιάλτες…
Μάρτης
Η άδεια λοχείας της συζύγου πλησιάζει στο τέλος της και την «κόβει» κρύος ιδρώτας. Το δε «μπέμπη», που θα χάσει τη μαμά τα πρωινά, τον κόβει … πολικό ψύχος! Ο μεγάλος γιος προσπαθεί να τον συνεφέρει, βάζοντάς τον στο … grill! Ο μπαμπάς τον παίρνει χαμπάρι εγκαίρως, καθώς πάει να γυρίσει τα λουκάνικα που αρχίζουν να μοσχοβολούν. Ο «μπέμπης», εν τω μεταξύ, από την τρομάρα του έχει δώσει το δικό του … άρωμα στο μεζέ του μπαμπά και τιμωρείται με … κρύο ντους και μπόλικο σαπούνι. Ο μεγάλος υποχρεώνεται να ρίχνει με τα αεροβόλα για τις επόμενες 15 μέρες, μέχρι να πει το 45άρι … 45αράκι!!! Μετά τη λήξη των 2 βδομάδων, πυροβολεί με το 1911 όλα τα αεροβόλα, δημιουργώντας έκτακτα έξοδα για τη μελλοντική εκπαίδευση του μπέμπη.
- Στη Νουδία γίνονται ανακατατάξεις. Ο αρχηγός της δεν … προλαβαίνει να βρει πόρτα να εξέλθει! Όλοι μαζί του τα ‘χουν – ακόμη κι ο Αχιλλέας, γιατί τα «λευκά» που του τύπωσαν ήταν … εκρού και μπέρδεψαν τα … δέντρα στην κάλπη. Οι δελφίνοι της Αθήνας τρώγονται μεταξύ τους, αλλά η Κομοτηνάρα διαθέτει καλύτερο … εξοπλισμό. Ο Ευριπίδης αποδεικνύεται καρχαρίας και ξορκίζει συνοπτικά τους Αθηναίους, για να πάρει το χρίσμα. Παρόλο που διάλεξε λάθος κόμμα, του εύχομαι να το κάνει σωστότερο, ώστε η νοημοσύνη μας να … πονέσει λιγότερο, αν ποτέ ξανάρθει στην εξουσία. Φτου, σκουληκομηρμηγκότρυπα – συγχαρητήρια Ευριπίδη – ΖΗΤΩ ΟΙ ΚΟΜΟΤΗΝΙΟΙ!!!
Απρίλης
- Οι άρρενες της οικογενείας στήνουν χορό (αν θέλανε, ας κάναν κι αλλιώς…)! Όλοι οι πύραυλοι της Χαμάς έχουν πλέον καταστραφεί από τους Ισραηλινούς και η ειρήνη επιτέλους βασιλεύει στη Λωρίδα της Γάζας. Στο πάρτι της οικογένειας, απαγορεύονται οι μπαλωθιές με οτιδήποτε δεν είναι γνήσιο προϊόν των Israeli Military Industries. Ο μεγάλος δεν καταλαβαίνει τίποτα: έχει πάρει το Desert Eagle των 50 κι έχει «περάσει» το μισό απόθεμα πυρομαχικών του μπαμπά μέσα από … τα καλώδια της ΔΕΗ (σωστά μαντέψατε!). Ο δε μικρός έχει φορέσει τις ωτοασπίδες τις μαμάς κι ο μπαμπάς καταλαβαίνει ότι ήρθε η ώρα ν’ αγοράσει καινούρια αεροβόλα…
Μάιος
- Το οικονομικό πρόγραμμα του Οbama έχει αρχίσει να σπέρνει καρπούς ανάκαμψης στην οικονομία των ΗΠΑ. Ο υπογράφων έχει ανάμεικτα συναισθήματα: από τη μία είναι περήφανος για το δεύτερο σπίτι του κι από την άλλη … ξύνει την κασίδα του να καταλάβει ΠΩΣ ΔΙΑΟΛΟ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΝΟΣ ΡΕΠΟΥΜΠΛΙΚΑΝΟΥ!!! Την περισυλλογή του … ξυσίματος διακόπτει ο μικρός γιος που εισβάλλει μπουσουλώντας, σέρνοντας πίσω του την εικόνα … εχμμμ… δηλαδή… το εικόνισμα του Jeb Bush (αδερφός του George W. Bush και πρώην κυβερνήτης της Florida). Ο υπογράφων σηκώνει ψηλά και φιλά περήφανα το στερνοπούλι του: ΠΑΛΙ ΜΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΜΕ ΚΑΙΡΟΥΣ, ΠΑΛΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΘΑ ‘ΝΑΙ!!! Το καλύτερο δώρο γενεθλίων για το μπαμπά: ο πιτσικόκος που έγινε αντράκι (περίπου 70-75 εκατοστών και… 0,58 Σεπτεμβρίων)!
Ιούνιος
- Το χρηματιστήριο των Σκοπίων επιχειρεί … επιθετική εξαγορά του αντίστοιχου ελληνικού! Η νέα υπουργός οικονομικών, Λούκα Κατσέλη, αναφωνεί: πάρτε τις υπόλοιπες εισηγμένες, αλλά θα κρατήσουμε τον … «Κατσέλη». Από την ταραχή της, κοντεύει να πνιγεί στο κουλούρι που μασά, αλλά βλέπει μπροστά της το Βενιζέλο και … αρχίζει να φτύνει και τα κουκούτσια! Την κατάσταση σώζει ο Σκοπιανός υπουργός οικονομίας, ο οποίος επιπλήττει τον διοικητή που διόρισε στο Σκοπιανό χρηματιστήριο με την ατάκα: «Σουρωμένος είσαι, ρε Μ@ΛΑΚΑ;;; Ότι και να σε… πλήρωσε η Οδός Αθηνών για να την αγοράσεις πάρ’ τα και … άστην να κουρεύεται! Δοκίμασε καλύτερα να παίξεις με τα μπαλάκια σου…»
- Ο ήλιος καίει κι ο δήμαρχος που θέλει να πιει καφέ στην πλατεία διατάζει να … φύγουν οι ομπρέλες και να ξαναμπούν οι τέντες! Οι καφετζήδες στήνουν πανηγύρι, επαναφέρουν τις τέντες και καταθέτουν από κοινού μήνυση κατά του δήμου για άσκοπα έξοδα. Την πρωτοβουλία έχει αναλάβει ο Γιαξής, που προσφέρει στο δήμαρχο μια ομπρέλα, λέγοντας: «Πάρ’ την γιατί θα την χρειαστείς κι ας είν’ και καλοκαίρι». Ο δήμαρχος ίσα που προλαβαίνει να την ανοίξει, πριν αρχίσουν να πετούν οι πρώτοι … καφέδες! Όταν πλέον … καφετιάζει ο ουρανός, ο δήμαρχος ουρλιάζει ότι θα αποζημιώσει τους μαγαζάτορες ως το τέλος του χρόνου. Όλες οι πτήσεις (των καφέδων!) αναστέλλονται ως τότε κι ο δήμαρχος αναρωτιέται πως θα μπορούσε να αφήσει … απλήρωτους τους φουρνάρηδες για να πληρώσει τους καφετζήδες … χωρίς να χρειαστεί να πει το ψωμί-ψωμάκι…
Ιούλιος
- Εξάψεις πιάνουν τον Obama και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ: ΕΙΣΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΑFGANISTAN! Ο μεγάλος αναφωνεί: «Λε πατέλααα, θέλω να πάω στο Αφαγι… Γαβανι… Αυγοκο…-πάν!». Απαντώ με το ατράνταχτο επιχείρημα: «Άει κουρέψου ρε κουμπάμπα» (Όταν ο μεγάλος ήταν … μικρός, αυτοαποκαλείτο «κουμπάμπα», εννοώντας … «κομάντο». Τώρα, μένει αποσβολωμένος από τη … σοφία της απάντησης του πατέρα του). Προσπαθώ να προλάβω το νέο Πρόεδρο και του στέλνω TELEX, ζητώντας του να με ειδοποιήσει όταν είναι να επιτεθεί στη Συρία, γιατί έχω κανα-δυό νοματαίους εκεί και πρέπει να τους «τραβήξω» εγκαίρως. Ο Chief of Staff του Προέδρου μου απαντά άμεσα ότι θα έπρεπε να επικοινωνήσω νωρίτερα: η αεροπορία άρχισε ήδη το βομβαρδισμό και τα στρατεύματα ετοιμάζονται για ντου! Τηλεφωνώ στο Πεντάγωνο και ξυπνάω το … φύλακα: «Δώσ’ μου τη Στρατηγό, ΤΩΡΑ!» Ο φύλακας, που δεν έχει καταλάβει τι τον … ξύπνησε, ρωτά: «Γυναίκα Στρατηγός; Α, ναι, ναι… Μισό λεπτό…». Σιωπή στη γραμμή, και μετά από λίγο ακούω τη φωνή της Ann: «Τι έγινε;», με ρωτά. «Δεν πρόλαβα να τραβηχτώ!», της λέω. «Και τι με νοιάζει εμένα, αν δεν κόφτει τη γυναίκα σου;» μου λέει… (στγ: DUH;;;) «ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΡΙΑ ΕΝΝΟΩ!!!», της απαντώ. «Άαα…Αυτό…Καλά, θα το φροντίσω. Οι δικοί σου είναι ορθόδοξοι, προτεστάντες, ή καθολικοί;», με ρωτά. «Τι διάο… Προτεστάντες!», της απαντώ. Σιωπή στο τηλέφωνο. Σε λίγο ακούω μια φωνή: «Ευαγγελική εκκλησία της Δαμασκού. Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;» ΑΑΑΑΑαααααααααα……
Αύγουστος
- Η οικονομική κρίση τελειώνει, η οικονομία ανθίζει, η ανάπτυξη καλπάζει! Ξαναρχίζω να χώνω πολλά στις αγορές και να βγάζω περισσότερα. Με τα κέρδη πάω για καλοκαιρινό ουζάκι με την επανακτηθείσα παρέα μου εις τας Κομοτηνάς… KA-BOOM!!!
- Το μεγάλο ζιζάνιο, που πλέον είναι αισίως 3.5 ετών, δεν μπορεί ακόμη να πετάξει τη χειροβομβίδα πολύ μακριά και με … ξυπνάει στο καλύτερο! «Α, ρε κομάντο, τι μου κάνεις ... Πάν’ τα λεφτουδάκια μου! Ούτε Αύγουστο μήνα δεν χορταίνουμε ύπνο πια!Αμάν πιάαα!!!» Που είχα μείνει;
- Α, Ναι! Στο ουζάκι!!! Κοιτάω στις τσέπες μου, βλέπω ότι ακόμα σηκώνουν την… οικονομική κρίση κι αρχίζω τα τηλέφωνα στους κολλητούς: «Κύριοι, θα είμαι στου Βασίλη: όχι στην πλατεία – στον Πλατανίτη, βεβαίως-βεβαίως… Όσοι πιστοί προσέλθετε!» Αποσύρω τις υπόλοιπες «θραυστικές» για να μην τις βρει ο «κουμπάμπα» και αφήνω μόνον τις «κρότου». Φωνάζω τη συζυγάτα να … αποσύρει τον μικρό, για να μην τον τρομάξει ο μεγάλος. Φεύγω για του Βασίλη, ενώ η σύζυγος αναφωνεί: «Φέρε μου και κανένα γαυράκι στο γυρισμό! Kαι σαλάτααααα…»
Σεπτέμβριος
- Ο μικρούλης έχει γενέθλια και μου προτείνει τη γροθιά του με το… δείκτη να προεξέχει! Εκεί που αρχίζω να προσπαθώ να τον συμμορφώσω, αλλά ταυτόχρονα να τον πείσω και να … αναδιαμορφώσει τη χειρονομία και να επιλέξει άλλο δάκτυλο, καταλαβαίνω ότι το παιδάκι απλώς … ζητά δώρο ένα πιστολάκι! Ούφ, είπα κι εγώ... Του δίνω ένα revolver S&W χωρίς σφαίρες και του τάζω μερικά άσφαιρα σε τρεις μήνες, εφόσον έχει μάθει να το δουλεύει σωστά. Αυτός παίζει όλη τη μέρα με το καινούριο του δώρο και … ρίχνει στο σορολόπ την προσπάθειά του να περπατήσει όρθιος. Άσε που … ξεχνά και το μπουσούλημα. Η γυναίκα μου με αγριοκοιτάζει κι εγώ καταλαβαίνω το λάθος μου και παίρνω το δώρο πίσω. Του το τάζω με άσφαιρα τη μέρα που θα περπατήσει. Το άλλο πρωί, έρχεται … τρέχοντας στο κρεβάτι μου, ζητώντας πίσω το δώρο του και τα … ρέστα! (Με νοήματα, φυσικά, αφού δεν μιλάει ακόμα…) Η μαμά του απειλεί να πηδήξει απ’ το παράθυρο. Την κρατάμε ως το βράδυ στον καναπέ, υπό την απειλή του S&W (της λέμε ότι θα την πυροβολήσουμε στο πόδι κι αυτή δεν έχει ιδέα για τα άσφαιρα)… Ξεχνάμε ν’ αλλάξουμε και πάνα στο μικρό, ο οποίος έχει αρχίσει να πιάνει … βρύα απ’ την υγρασία. Τον καθησυχάζω λέγοντάς του ότι το S&W του δεν κινδυνεύει να σκουριάσει και αυτός … τα ξανακάνει! Τώρα, πλέον, κινδυνεύει να σκουριάσει η μοκέτα...
- Ο Obama βρίσκει τον Usama Bin Ladden να τρώει lahmajoun στο Carachi. Πακιστανοί αυτονομιστές του έχουν σπάσει τα «ούμπαλα» να τους βοηθήσει να το ξανακάνουν πρωτεύουσα της χώρας. Εκεί που αυτός μπουκωμένος προσπαθεί κάτι να τους πει, αυτοί λαμβάνουν τη διαβεβαίωση που θέλουν από παρακείμενους άνδρες της CIA, που ήρθαν να συλλάβουν τον Usama, κα ι… συλλαμβάνουν τον Usama! Ενημερώνουν τους αποσβολωμένους πράκτορες ότι θα τους τον παραδώσουν μόλις το Carachi ξαναγίνει πρωτεύουσα. Οι CIA-μαίοι διαβουλεύονται για το τι θα κάνουν, μιλούν με την υπηρεσία τους, που μιλά με το State Department, που μιλά με τον Πρόεδρο των ΗΠΑ και ... ξαφνικά τραβούν τα πιστόλια τους κι αρχίζουν να πυροβολούν κατά των αυτονομιστών που – στο μεταξύ – την είχαν «πέσει» στα lahmajoun του Usama. Μέσα στη σύγχυση, ο Usama δραπετεύει και κατευθύνεται στο Islamabad, όπου απειλεί τους ντόπιους ότι, αν δεν κινητοποιηθούν και δεν τον βοηθήσουν, τους ξαναβλέπει κατοίκους … συμπρωτεύουσας! Αυτοί θορυβούνται, παρατούν τον Ινδουισμό, ασπάζονται το Islam και προσχωρούν στην Al Qaeda, η οποία μεταφέρει πλέον την έδρα της στη νυν πρωτεύουσα του Pakistan. Οι CIA-μαίοι διχάζονται χωρίς … χειρουργική επέμβαση και πλακώνονται μεταξύ τους. Οι Πακιστανοί αυτονομιστές πλακώνονται στα … στοιχήματα για το ποιος θα φάει τις περισσότερες. Την ώρα του match, τους την πέφτουν οι πρωτευουσιάνοι κι ο Usama και τους παίρνουν όλους ομήρους.
Οκτώβρης
- H CIA έχει «ξεγράψει» τους ανθρώπους της στο Pakistan ενώ στη Συρία οι δικοί μου – ή, τουλάχιστον, ότι … απέμεινε απ’ αυτούς - έχουν περισυλλεγεί. Εγώ βρίσκομαι στο Ισραήλ για να διαπραγματευτώ την αγορά οικοπέδου στη Γάζα. Οι φίλοι μου στο Tel Aviv με ρωτούν γιατί βιάζομαι κι εγώ τους εξηγώ ότι, μόλις οι τρομοκράτες εξαφανιστούν, θα την πέσουν όλοι στα παραθαλάσσια κι εγώ θα μείνω με τη … θέα! Συμμερίζονται απόλυτα τη θέση μου κι εγώ τελικά αγοράζω ένα ωραίο κομματάκι μπροστά στο νερό. Αποφασίζω υπέρ της ιδιωτικής παραλίες και ζητώ άδεια από το κράτος. Δεν ξέρω αν ο Ben τσατίζεται περισσότερο για το ότι αγόρασα το καλύτερο παραθαλάσσιο στη Γάζα, για το ότι θέλω να «κλείσω» την παραλία ή για το ότι είμαι οπαδός του Kadima. Πάντως, μου στέλνει φιρμάνι μέσω … πολεοδομίας ότι αν θέλω να κλείσω την παραλία πρέπει να το κάνω τώρα, διώχνοντας όποιον τυγχάνει να … ρεμβάζει επ’ αυτής, μαζί με τους πυραύλους του! «Μα… δεν είναι δική μου δουλειά αυτή!», διαμαρτύρομαι. Ο δικηγόρος μου ισχυρίζεται ότι πλήρωσα για να αγοράσω τη γη με την κατανόηση ότι είναι ελεύθερη από κάθε εμπράγματο ή άλλο βάρος. Αν δεν ισχύει αυτό δε, εγώ εξακολουθώ να είμαι νόμιμος κάτοχος καθαρός από υποχρεώσεις, αφού δεν γνώριζα τίποτε για τυχούσες υποχρεώσεις απομάκρυνσης των υφισταμένων… παραθεριστών. Ο Ben υποχρεώνεται να «καθαρίσει» τη γη μου απ’ τα «ζιζάνια» και να φροντίσει για την περίφραξη (!), υπό τον όρο ότι αυτήν θα την πληρώσω εγώ. «ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΔΙΚΕ ΜΟΥ!!!», αναφωνώ στο δικαστήριο. Τα κανάλια με «παίρνουν» απ’ όλες τις φωτογενείς ή μη πλευρές και γωνίες μου, γίνομαι κάτι σαν «αλλοδαπός ήρωας» και άνθρωποι της Jipi μου υπόσχονται ότι, όταν επανεκλεγεί το Kadima, θα με χρίσει «Επίτιμο Πολίτη του Ισραήλ». Διαπραγματεύομαι τον τίτλο και ζητώ να λάβω αυτόν του «Πρώτου Πολίτη της Γάζας». H Jipi δέχεται, αλλά μου ζητά να βοηθήσω το Kadima να επανέλθει στην εξουσία για να … επισπεύσουμε τα … δικαιώματά μου! («Σκληροί παζαρλήδες, όπως πάντα…», σκέφτομαι). Με τα «κεντρώα» πολιτικά μου φρονήματα γνωστά σε πολλούς ΚΑΙ στο Ισραήλ, οι άνθρωποι του φίλα προσκείμενου Kadima δεν αμφιβάλλουν ότι θα τους βοηθήσω όπως μπορώ να ξαναπάρουν τη σκυτάλη από τους «δεξιούς» του Likoud. Μόνον εγώ διατηρώ κάποιες αμφιβολίες για το… πως θα το καταφέρω! ΕΛΕΟΣ, ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! ΕΝΑ ΧΩΡΑΦΑΚΙ ΗΡΘΑ Ν’ ΑΓΟΡΑΣΩ!!! Τέλος πάντων…
- Μ’ αυτά και μ’ αυτά, ήρθε η ώρα να επιστρέψω στην ΚΟΜΟΤΗΝΑΡΑ μου. Στην πτήση για Αθήνα σκέφτομαι ότι, όπως και να βοηθήσω το Kadima, θα πρέπει να λάβω εχέγγυα για ανταπόδοση της βοήθειας από μέρος τους σε περίπτωση που τίποτε … ρουκετοφόροι «παραθεριστές» απειλήσουν τη Θράκη. Το παλεύω από ‘δω, το παλεύω από ‘κεί και … ξεχνά να με πάρει ο ύπνος. Όταν φτάνω στο «Βενιζέλο», έχω ήδη ψιλοκαταστρώσει σχέδιο «αμοιβαίας εξυπηρέτησης» των κεντρώων κυβερνήσεων Ελλάδος και Ισραήλ (μελλοντικά). Conundrum: μου απομένει να βρω τρόπο να πείσω την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ ότι το ΠΑΣΟΚ ότι είναι … κεντρώο κόμμα (και, συνεπώς, αλληλέγγυο προς το Kadima). ΑΥΤΟ, ΠΩΣ ΔΙΑΟΛΟ ΤΟ ΚΑΝΩ; Άντε να δούμε… Άσε να ‘ρθει πρώτα εκείνη η ώρα..
Νοέμβρης
- Βούλγαροι «επιχειρηματίες» καταφτάνουν στη Θράκη ν’ αγοράσουν σπίτια, οικόπεδα και αγρούς. Βλέποντας το πόσο … επιχειρηματικό πνεύμα τους διακατέχει, αποφασίζω να πουλήσω κάτι κτηματάκια προς … €3.000 το κιλό (το χώμα)! Βρίσκω αμέσως «επενδυτή» ο οποίος μου κάνει … βουλγάρικο παζάρι. Τελικώς, τα βρίσκουμε στα … €3.127,32 την ουγγιά (!!!) κι εγώ γίνομαι τρισεκατομμυριούχος. Παίρνω τη Jipi και της λέω «Τώρα ΞΕΡΩ ΠΩΣ να σε βοηθήσω» και μου απαντά: «Ξέρω, ξέρω… Διάβασα το Fortune 100».
- Η πολεοδομία επισκέπτεται το κτήμα μου και βρίσκει ότι από τη μία πλευρά του σκοπευτηρίου μου μπορούν να … δραπετεύσουν σφαίρες και να χτυπήσουν το σπίτι του γείτονα. Άρα, το σκοπευτήριο είναι παράνομο. Μετά, όμως κοιτούν το σπίτι του γείτονα που βρίσκεται χτισμένο σε … αγρό 500 τ.μ. Άρα, είναι κι αυτό παράνομο! Διατάσσουν το γείτονα να … γκρεμίσει το σπίτι κι εμένα να… βολιδομονώσω το σκοπευτήριο. Λίγο οι δικές μου «επαφές», λίγο του γείτονα, στο τέλος η Νομαρχία «καλμάρει» κι εμείς γλιτώνουμε τα έξοδα. Ο γείτονας όμως μου ζητά να μονώσω τον τοίχο. Του απαντώ ότι «Αυτή η ιστορία τελείωσε – Η πολεοδομία απεχώρησε.» Τον λούζει κρύος ιδρώτας και προσφέρεται να μου μονώσει αυτός τον τοίχο. Του λέω: «Δεν κάνεις κι εσύ ένα σκοπευτήριο ΧΩΡΙΣ τοίχο, να γκρεμίσω κι εγώ τον δικό μου και να τη βρούμε τα δυο μας σαν καλά γειτονάκια;» Φεύγει τρέχοντας και κλείνεται στο WC από την άλλη πλευρά του σπιτιού για 35 μέρες. Αποφασίζει να βγει και να το σκάσει ένα πρωί που εγώ πάω στην Ξυλαγανή για μπουγάτσα.
- Ο Γιώργος αποφασίζει να διώξει ποινικά όλους όσους παίξανε παιχνίδια σε βάρος του απλού πολίτη-εργαζόμενου κατά τα 5 έτη της δεύτερης δεξιάς παρένθεσης. Στο ειδώλιο είναι η μισή παρενθετική κυβέρνηση μετά του τέως αρχηγού της, μερικοί βιομήχανοι με περιουσία στη … Μήλο και τον Ασωπό, κάτι μοναχοί απ’ το Άγιον Όρος και όλοι οι τραπεζίτες πλην ενός. Ο Ευριπίδης διαμαρτύρεται εντόνως αλλά όχι με … ιδιαίτερη ένταση… Παπανδρέου και Βγενόπουλος αγκαλιάζονται δημοσίως – ένας φορώντας μπλούζα με τον πράσινο ήλιο κι ο άλλος με το … τριφύλλι – και αναφωνούν ταυτοχρόνως: «ΖΗΤΩ ΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ!!!» Μαζί τους ενώνει τη φωνή του και ο Ευριπίδης, φορώντας replica του Πανθρακικού. Ο Γιώργος νευριάζει και συνωμοτεί με τον Κασναφέρη να παίξει το προσεχές ΟΣΦΠ – Πάνθραξ 70%-30%. Ο Κασναφέρης … ξύνει την κασίδα του, γιατί είχε πρόθεση να τους παίξει ... 80%-20%!!! Τελικά αποφασίζει να το… κόψει στη μέση 75%-25%. Ο «Βγενό» τσατίζεται με Γιώργο και Κασναφέρη που ευνοούν τον Ολυμπιακό, ιδρύει την ΠΑΚ (Πανελλήνια Αντιολυμπιακή Κίνηση) και κατηγορεί το Γιώργο για … κρυφοκομμουνισμό. «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΠΡΑΣΙΝΟΣ!», αναφωνεί. Εν τω μεταξύ, έχει … πρασινίσει πραγματικά απ’ το κακό του, αφού το ΟΣΦΠ-Πανθρακικός έρχεται 2-0, από δύο πέναλτι υπέρ του ΟΣΦΠ και δύο αποβολές πρασίνων. Εν τω μεταξύ, ο Ευριπίδης έχει γίνει επίσης πράσινος από θυμό και -την επομένη του αγώνα- εμφανίζεται δημοσίως μαζί με το Βγενόπουλο και οι δύο ταυτοχρόνως αναφωνούν: «ΖΗΤΩ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ», φορώντας replicas των Πανθρακικού και ΠΑΟ αντιστοίχως. Μ’ αυτά και μ’ αυτά, ο Γιώργος έχει πλέον γίνει … κόκκινος σαν το παντζάρι!
Δεκέμβρης
- Έρχονται Χριστούγεννα και πλησιάζει το ντέρμπυ Πανθρακικός-ΠΑΟ. Οι παράγοντες του ΠΑΟ κατακλύζουν την πλατεία και βρίσκουν … στεγασμένο parking στις … τέντες των καφετεριών, που έχουν επιστρέψει θριαμβευτικά. Οι καφετζήδες επιμένουν να υποχρεωθούν οι Αθηναίοι να βάλουν στα αυτοκίνητά τους … καφέ αντί για βενζίνη, αλλιώς να ξεκουμπιστούν. Στο μεταξύ, ο Βγενόπουλος (που φιλοξενείται στην Ξυλαγανή από τον Ευριπίδη) κι ο νυν αρχηγός της Νουδίας αποφασίζουν από κοινού να κεράσουν για ένα μήνα καθημερινώς πολλαπλούς καφέδες (της παρηγοριάς) σ’ όλους τους αρτοποιούς που δεν θα πληρωθούν από το δήμο, ώστε να βρεθούν λεφτά να αποζημιωθούν οι καφετζήδες για τις τέντες. Έτσι, οι καφετζήδες είναι υπερευχαριστημένοι, ο δήμαρχος μπορεί επιτέλους να … ξεμυτίσει απ’ το γραφείο του και να πάει για καφέ κι οι αρτοποιοί μπορούν πλέον να μένουν ξύπνιοι πολλές ώρες για να δουλεύουν νυχθημερόν να φτιάχνουν ψωμί για τον κόσμο που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τους πληρώνει. Αρνούνται δε να ξαναπουλήσουν στο δήμο, με αποτέλεσμα ο τελευταίος να αναγκαστεί να προσλάβει «sleepers»: ανθρώπους που, όταν τους χρειαστεί, θα τους καλέσει να παρουσιαστούν ως ιδιώτες στους φουρνάρηδες για ν’ αγοράσουν ψωμί για λογαριασμό του δήμου, χωρίς να το πάρουν πρέφα οι φουρνάρηδες, που θα νομίζουν ότι πωλούν σε ιδιώτες.
- O Χρόνος τελειώνει με χιόνια και καρουζέλ στην Πλατεία Ειρήνης. Οι κ.κ. Κολλητήρης και Μυρικόγκος γκρινιάζουν και με αποκαλούν … Καραγκιόζη, επειδή κατάφερα να … αποκλειστώ (μαζί με τους αποδέλοιπους) στον Πλατανίτη και δεν μπορούν να πάνε στο καρουζέλ! Τους υπόσχομαι ότι ο δρόμος θ’ ανοίξει πριν κλείσει το καρουζέλ και φωνάζω την Αγλαΐα… εχμμμ… τη συζυγάτα μου… να βάλει φωτιά να βράσουμε το σκύλο του γείτονα, επειδή δεν μπορούμε να πάμε στη Μαρώνεια για προμήθειες. Η γυναίκα μου απαντά ότι προτιμά κονσέρβα από κανίς κι εγώ, ζητωκραυγάζοντας (αφού δεν έχει ξαναγίνει!), πάω κι ανοίγω ότι ΖΑΝΑΕ-δια μου βρίσκονται πριν το μετανιώσει… Δυστυχώς, ο μεγάλος μου (που κοντεύει τα 4) δεν περιμένει ν’ ακούσει αυτό που είπε η μάνα του κι έχει ήδη… πυροβολήσει και μισογδάρει το σκύλο! Του λέω να τον δώσει στο θείο μου τον καπετάνιο, για να ταΐσει τη σκύλα του η οποία είναι σε … άγρια κατάσταση και, ως γνωστόν, τρώει τα πάντα – περιλαμβανομένων των… αδελφών κι εξαδέλφων της.
- Κόντρα στις προβλέψεις πολλών, ο Obama ζει και βασιλεύει ακόμη και – σαν να μην έφτανε αυτό – έχει κερδίσει μέχρι και τη συμπάθεια της Ku Klux Klan, μέλη της οποίας ράβουν καινούριες … μαύρες στολές εις ένδειξη συμπαράστασης του φρέσκου Προέδρου, αφού η οικονομική πολιτική του έχει βοηθήσει το Νότο τα μέγιστα και ο ίδιος ο Obama «την έχει βγει από δεξιά» στους υπόλοιπους δημοκρατικούς ανεγκέφαλους, όχι μόνον υποστηρίζοντας την ελευθερία των όπλων αλλά και καταργώντας την απαγόρευση της οπλοφορίας, αφού –ούτως ή άλλως– ο κόσμος το ‘χε τούμπανο (υπό μάλλης) κι ο νόμος κρυφό καμάρι (στη ντουλάπα)...
- Όλος ο κόσμος είναι πλέον καλώς καμωμένος κι εγώ μακαρίζω τον εαυτό μου που επέστρεψα στη γενέτειρα και μαγαρίζω τους έρμους τους Αθηναίους, αλλά μέχρι τη στιγμή που σκέφτομαι πόσο πολύ τα θέλει ο κ@λος τους: μετά τους μακαρίζω κι αυτούς (καλή διασκέδαση… πισωκολλητάρια!) και εύχομαι να ζήσουν αυτοί καλά κι εμείς –οπωσδήποτε– καλύτερα...
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!

Uli Chris

Διαβάστε σχετικά:

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος6/1/09 00:17

    */ΑΝΑΦΟΡΑ
    Αύγουστος
    - Η οικονομική κρίση τελειώνει, η οικονομία ανθίζει, η ανάπτυξη καλπάζει!
    ΑΝΑΦΟΡΑ/*

    Από το στόμα σου Chris και στου Θεού τ' αυτί! :)
    Κατά τα άλλα, από τα αρνητικά που περιγράφεις, εύχομαι να συμβούν ΜΟΝΟ αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος6/1/09 20:43

    Αν υπήρχε μια ελάχιστη αμφιβολία, γράφει ο Μανώλης Κοττάκης, για τις αληθινές επιδιώξεις που έχουν ορισμένοι πρωταγωνιστές του δημόσιου βίου τούτη την περίοδο, , αυτή διαλύθηκε οριστικά και αμετάκλητα χθες.

    Μια ματιά στη συνέντευξη του Αλέκου Αλαβάνου στην «Κυριακάτικη Αυγή» πείθει δυστυχώς και τον πλέον αδαή ότι το Δεκέμβριο που μας έφυγε «παίχθηκαν», για λόγους μικροκομματικούς, είτε ενσυνειδήτως είτε από βαριά αμέλεια, επικίνδυνα παιχνίδια εις βάρος της χώρας.

    Εις βάρος της διεθνούς εικόνας της, εις βάρος της οικονομίας της, εις βάρος του κοινού μας μέλλοντος.

    Παιχνίδια που συνεχίζονται ακόμη. Ας δούμε τα πειστήρια: Στο προχθεσινό φύλλο της «Κυριακάτικης Αυγής» υπήρχε ως «ένθετο» ένα ημερολόγιο του 2009, με εξώφυλλο το πρόσωπο του Αλέξη και τίτλο «Εικόνες από το μέλλον». Ποιες είναι αυτές οι εικόνες (φωτογραφίες) από το μέλλον ; Μήπως έχετε την περιέργεια να μάθετε ;

    Το μέλλον μας είναι ένας κουκουλοφόρος, ο οποίος εικονίζεται στο ημερολόγιο της «Αυγής» (μήνας Φεβρουάριος) να πετά μια πέτρα προς άγνωστη κατεύθυνση! Η λεζάντα κάτω από τη φωτό δεν επιτρέπει παρερμηνείες: ....«Η λάβα αιφνιδιάζει όσους δεν βλέπουν το ηφαίστειο»…...

    Το μέλλον μας είναι ένα αλλόφρον ζευγάρι (μήνας Φεβρουάριος και πάλι), το οποίο εικονίζεται να φεύγει τρέχοντας καθώς οι φλόγες των μολότοφ έχουν ζώσει έναν καιόμενο κάδο σκουπιδιών δίπλα του. Η λεζάντα κάτω από τη φωτό δεν κρύβει επιθυμίες. «Καραμανλής ή χάος; Χάος!» επιλέγουν οι συνθηματολογούντες. Το χάος της φωτιάς και του ρημαδιού…..

    Το μέλλον μας είναι οι σπασμένες βιτρίνες της Πανεπιστημίου, οι οποίες «κοσμούν» το ημερολόγιο της «Αυγής» για το μήνα Ιούλιο. Λεζάντα; «Πλιάτσικο στις κλεμμένες μας ζωές». Το μέλλον είναι το πλιάτσικο. Μέχρι και το φλεγόμενο δένδρο της Πλατείας Συντάγματος χρησιμοποιείται ως εικόνα του ...«αύριο».

    Αυτό λοιπόν είναι το κοινό μας μέλλον; Φωτιές και πέτρες; Πίστευα ότι στη συνέντευξη του φίλου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκου Αλαβάνου στη χθεσινή «Αυγή» θα έβρισκα διαφορετικές απαντήσεις.

    Πίστευα ότι στον πολιτικό λόγο της ανανεωτικής Αριστεράς δεν υπάρχει ούτε ο ελάχιστος χώρος για ανοχή στη βία. Κι όμως... Αφού ο Αλέκος δήλωσε αρχικώς ότι την Αριστερά την εμπνέουν προσωπικότητες «που έφεραν επαναστατικά αποτελέσματα με ειρηνικές μορφές πολιτικής πάλης» (Γκάντι, Κινγκ), απάντησε: «Αν όντως επιδιώκουμε ριζοσπαστικές αλλαγές στο ταξίδι, παρότι εμείς δεν τους κουβαλάμε στην ψυχή μας, θα συναντήσουμε και τους Λαιστρυγόνες και τους Κύκλωπες και τον άγριο Ποσειδώνα (...) Χωρίς συγκρούσεις δεν γίνονται αλλαγές στην κοινωνία».

    Ώστε έτσι, πρόεδρε ; Άγριοι «Ποσειδώνες» με τρίαινες οι κουκουλοφόροι ; Κύκλωπες και Λαιστρυγόνες οι αντιεξουσιαστές ; Με τέτοια «λογοπαίγνια» δίνει επίσημη κάλυψη σε φαινόμενα βίας ο πρόεδρος της Κ.Ο. ενός κόμματος Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας ; Κρίμα, πρόεδρε. !

    Είναι κρίμα να επενδύεις στη βία για την εκλογική ανάκαμψη του ΣΥΡΙΖΑ, μην υπολογίζοντας το κόστος για τη χώρα. Είναι κρίμα, παραμονές νέων κινητοποιήσεων, να ενθαρρύνεις το σχέδιο …«κουκούλα».

    Η Αριστερά που μάθαμε εμείς στα αμφιθέατρα, στις κόντρες μας, είχε πάντα πρόσωπο και δεν κρατούσε ποτέ τρίαινα.

    Πηγή: «e-tipos»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος6/1/09 20:48

    «Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ» ΚΑΙ Ο ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

    Στην πρωτοχρονιάτικη καθιερωμένη εκδήλωση του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ροδόπης, κλήθηκε και παρέστη ο Υπουργός Παιδείας κ. Στυλιανίδης. Κατά την ομιλία του εξήγγειλε, έργα της αρμοδιότητάς του Υπουργείου που προϊσταται, για το νομό Ροδόπης, νέες σχολές στο ΔΠΘ, κτιριακές εγκαταστάσεις κλπ. Χιλιοειπωμένες εξαγελλίες.
    Την ομιλία του, την έκλεισε αναφέροντας:
    «Αυτά είναι μερικά από τα βήματα ενός ολοκληρωμένου προγράμματος, το οποίο συμπληρώνεται από μερικά άλλα έργα. Ουσιαστικά καλύπτουν προσδοκίες και ελπίδες παροχής, που για πολλά χρόνια ήταν ζητούμενες μια που τις είχαν υποσχεθεί όλες οι κυβερνήσεις χωρίς ποτέ να γίνουν πραγματικότητα.
    Εμείς θα είμαστε από πάνω για να μπορέσουμε αυτά τα έργα και πολλά άλλα να ολοκληρωθούν γρήγορα και να τα απολαύσει ο τόπος.
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΘΕΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΔΠΘράκης ΚΑΙ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ». Δηλ. 9 μήνες του χρόνου εμείς οι Κομοτηναίοι ζούμε από τους φοιτητές!!!!!!! Εμείς σαν ντόπιοι Κομοτηναίοι, ντρεπόμαστε για το σκεπτικό του υπουργού Παιδείας κ. Στυλιανίδη. ( Μια και μιλάμε για «Πανεπιστημιακή Οικονομία», στις 26 Οκτωβρίου 2008 ο καφές espresso σε καφετερία στην plaza Mayor της Μαδρίτης, χρεώθηκε 0.80 Ε, και μετά δύο μέρες στην Πλατεία της Κομοτηνής χρεώθηκε μόνο 3.5 Ε!!!!!

    Ο κ. Στυλιανίδης αν και νέος σε ηλικία, εμφορείται από παλαιοκομματικές αρχές και ιδέες. Σαν Θρακάρχης και Κοτζαμπάσης που «αισθάνεται», έχει την εντύπωση ότι, η Παιδεία και το Πανεπιστήμιο είναι μόνο το πρόσκαιρο υλικό κέρδος, μερικών «νεοφώτιστων επιχειρηματιών», όπως συνέβη στο Ναό του Σολομώντα, με τους Γραμματείς και Φαρισαίους πριν 2009 χρόνια π.χ.

    ΔΙΔΑΓΜΑ: «Η κόντρα του Χριστού με το πολιτικό, θρησκευτικό και οικονομικό κατεστημένο άρχισε πολύ νωρίς με τη διδασκαλία του προς τα πλήθη, με τις παραβολές και κυρίως με την παραβολή του Τελώνου και του Φαρισαίου και με την εκδίωξη των εμπόρων με μαστίγιο από τον ναό του Σολομώντα.
    Οι κοινωνικοί αγώνες του Χριστού τελικά σφραγίστηκαν με τη θυσία και τον ατιμωτικό σταυρικό θάνατο. Αυτή είναι η πορεία όλων των πραγματικών κοινωνικών αγώνων. Ασυμβίβαστος αγώνας και τελικά θυσία, πολλές φορές αιματηρή.»

    Ο κ. Στυλιανίδης, οφείλει να έχει υπ’ όψη του ως υπουργός Παιδείας, ότι ειδικά στη Θράκη , η Παιδεία πρέπει να προσβλέπει στην άνοδο του μορφωτικού επιπέδου πρωταρχικά, και την ενίσχυση των δεσμών με την κοινωνία. Τα γεγονότα της ντροπής του Δεκεμβρίου, απέδειξαν το αντίθετο, την «κατάντια της τοπικής κοινωνίας», με τους πολιτοφύλακες» κ. Στυλιανίδη.
    Η Παιδεία στη Θράκη, οφείλει να συνδέεται με την ανάπτυξη μέσω της κοινωνίας, να προσαρμόζεται, δηλ. στην οικονομία, και να προωθεί δυναμικές αναπτυξιακές διαδικασίες. Η ανάπτυξη της ακριτικής περιοχής μας, να βασίζεται στο στην Παιδεία που διδάσκεται στο ΔΠΘ, και όχι στο «χαρτζιλίκι» των φοιτητών μόνο. Είναι μέγα λάθος, αυτή η «αναπτυξιακή πολιτική σας», κ. Στυλιανίδη.

    Ο κ. Στυλιανίδης, στην πρωτοχρονιάτικη εκδήλωση του Ε.Β.Ε.Ροδόπης, έκανε πολλά ανοίγματα προς πολλές κατευθύνσεις, στη διάρκεια της ομιλίας του, κάτι που είχε χρόνια να κάνει. Το άνοιγμα του κ. Στυλιανίδη είναι δύσκολο και ακατόρθωτο, σύμφωνα με εκτιμήσεις ηγετικών στελεχών της ΝΔ, οι πόρτες είναι διπλοκλειδωμένες, δύσκολα θα ανοίξουν, πέρασαν οι εποχές «των παχέων αγελάδων».
    Σύμφωνα με την «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία»: «Οι τελευταίες ενέργειες του κ. Στυλιανίδη ενδέχεται να του κοστίσουν την υπουργική καρέκλα, αφού πολλοί στην κυβέρνηση κρίνουν ότι δεν μπορεί να χειριστεί αποτελεσματικά το διάλογο για τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα».
    Σύμφωνα με το σημερινό «ΒΗΜΑ»: «Ταυτόχρονα οι νέες κινητοποιήσεις που προγραμματίζονται στον χώρο της Παιδείας προβληματίζουν τον κ. Καραμανλή για το αν θα πρέπει και στον τομέα αυτόν να προβεί σε αλλαγές, παρ’ ότι αρχικώς είχε αποφασίσει να μην αντικαταστήσει τον κ. Ευρ. Στυλιανίδη».
    Με πολιτοφύλακες και χωρίς αυτογνωσία των σφαλμάτων πολιτική δεν γίνεται, και γι’ αυτό ο κ. Στυλιανίδης έφθασε στο σημείο να σκέπτεται ο πρωθυπουργός κ. Κ. Καραμανλής να αντικαταστήσει τον υπουργό Παιδείας.

    Ο Πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Ροδόπης κ. Αγγελίδης, στην πρωτοχρονιάτικη εκδήλωση, στην ομιλία του αναφέρθηκε, και στην κίνηση Κομοτηναίων να προστατέψουν την πόλη και τα καταστήματα από τις «πορείες ορδές των φοιτητών», (σύμφωνα με το σκεπτικό των οργανωμένων πολιτοφυλάκων), και ξεκαθάρισε μεν ότι η δράση ήταν κατευναστική των φημολογιών, και πώς η αστυνομία από την αρχή εγγυήθηκε την ασφάλεια των καταστημάτων.
    Έ τότε κ. Αγγελίδη ποιος και γιατί οργάνωσε τους πολιτοφύλακες, τι ήθελε να επιτύχει; Αφού η Αστυνομική Διεύθυνση Ροδόπης κατά την σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια , το πρωί της Πέμπτης, εγγυήθηκε την ασφάλεια των πολιτών και των καταστημάτων της Κομοτηνής.
    Υπάρχει παρακράτος στην Κομοτηνή;

    EMILIO SALVATORE

    ΣΣ: Ευχόμαστε, μέσα από τα φυλλοκάρδια μας ο Διαμαντής να αναρρώσει το ταχύτερο, και να ευτυχίσει στη ζωή του, να τον καμαρώνουν και να τον ιδούν γαμπρό οι γονείς του.
    Ακόμη πρέπει να σημειώσουμε με την ψυχραιμία που αντιμετώπισαν οι αστυνομικές δυνάμεις, τους οργανωμένους πολιτοφύλακες. Αν δεν θα μπορούσαν να ελέγξουν την κατάσταση που διαμορφώθηκε από τους πολιτοφύλακες, σίγουρα θα ζούσαμε χειρότερες καταστάσεις στην Κομοτηνή. Να λέμε και τα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος6/1/09 20:59

    Ποιοί Κομοτηναίοι πολιτικοί και μασόνοι «αντέγραψαν» την συνταγή,του πρώην Ιταλού πρωθυπουργού μασόνου Cossiga μέλος της Ιταλικής μασονικής στοάς P2;

    Οι “Los decamisados”, στην ανάρτηση στα blog, του ρεπορτάζ σχετικά με τα γεγονότα, της Νομικής Σχολής της Κομοτηνής, με τίτλο:
    Τα γεγονότα της Κομοτηνής….
    Η πολιτική ηγεσία….
    Και οι παρακρατικές οργανώσεις

    Ξεκάθαρα αναφέραμε: Αυτές, (οι μεθοδέυσεις θυμίζουν την Ιταλική μασονική στοά P2 του Celi με υπαρχηγό τον Berlusconi και την παραστρατιωτική οργάνωση καθ’ημάς «ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΡΟΒΙΑ» για τους Ιταλούς «Cladio»),δήθεν μετακινήσεις αντιεξουσιαστών από πόλεις της βόρειας Ελλάδας, (αναφέρθηκαν από 10 έως 20 λεωφορεία), με σκοπό την πρόκληση καταστροφών στην πόλη της Κομοτηνής. Και επιβεβαιώθηκαν οι εκτιμήσεις τους, γιατί η επίμαχη συνέντευξη του πρώην Ιταλού πρωθυπουργού COSSIGA, μέλους της μασονικής στοάς P2, ήταν «αρχειοθετημένη, για κάθε ενδεχόμενο, 25 Οκτωβρίου. Δεν αναρτήθηκε έγκαιρα, γιατί άλλο εκτιμήσεις….. και άλλο…….Ποτέ δεν σκεφτήκαμε, ότι είναι δυνατόν στην μικρή μας πόλη, να συμβούν τέτοιες ανώμαλες καταστάσεις καταστολής των φοιτητικών διαδηλώσεων, εκ μέρους των συμπολιτών μας, με μεθοδεύσεις COSSIGA!!!!!! Κι’ όμως συνέβη και αυτό.

    Τετάρτη 10/12/08
    Από την Τετάρτη το πρωί, για την διαμόρφωση κλίματος φόβου και ανασφάλειας, με την μεθοδευμένη διασπορά φημών, αλλά και δήθεν επιβεβαιωμένων πληροφοριών, διαχέονται από εξωτερικούς συνεργάτες των ειδικών υπηρεσιών λευκής προπαγάνδας, (μεθοδέυσεις που θυμίζουν την Ιταλικη μασωνική στοά P2 του Celi με υπαρχηγό τον Berlusconi και την παραστριωτική οργάνωση καθ’ημάς «ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΡΟΒΙΑ» για τους Ιταλούς «Cladio»), δήθεν μετακινήσεις αντιεξουσιαστών από πόλεις της βόρειας Ελλάδας, (αναφέρθηκαν από 10 έως 20 λεωφορεία), με σκοπό την πρόκληση καταστροφών στην πόλη της Κομοτηνής.
    Επιβεβαιώθηκαν, τα όσα μεταδιδόταν από στόμα σε στόμα, όταν η παρακρατική ομάδα του Νεοδημοκράτη στελέχους ΣΥΜΠΙΛΙΔΗ, έστειλε το SMS:
    «ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ, ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΡΗΜΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΚΟΜΟΤΗΝΑΙΟΙ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΣΤΕ ΩΣ
    ΠΟΛΙΤΟΦΥΛΑΚΗ, ΕΣΤΩ ΩΣ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ».
    Επίσης η περαντζάδα του Περιφερειάρχη κ. Σταμάτη από την αγορά της Κομοτηνής, φόβισε τους συμπατριώτες μας και φίλους μας Μουσουλμάνους. Θύμισε την παρουσία του τότε υπουργού Εξωτερικών κ Αντώνη Σαμαρά το 1990, στο πάρτυ της ΝΟΔΕ Ροδόπης, την μεταμεσονύκτιά επίσκεψη του, στον Μητροπολίτη Μαρωνείας και Κομοτηνής, και με το πρώτο φώς της ημέρας δόθηκε το σύνθημα και έγινε το πογκρόμ.
    Η πολιτική ηγεσία της Κομοτηνής, γνώριζε όλες τις κινήσεις των παρακρατικών ομάδων, αφού τα αλλόφρονα μέλη τους, είναι φερέφωνα του μουζουκου-υπουργού Ευριπίδη Στυλιανίδη, του Δημάρχου Κομοτηναίων κ. Κοτσάκη, και άλλων τινών συνεργατών τους.

    Ο Νομάρχης Ροδόπης κ. Άρης Γιαννακίδης, δεν έλαβε καμιά πρωτοβουλία την Τετάρτη και την Πέμπτη να ενημερώσει τον Λαό της Ροδόπης για τα τεκταινόμενα. Παράξενο δεν είναι;Τόσο λαλίστατος γι’ άλλα θέματα χωρίς ενδιαφέρον. Τώρα μάλλον δεν γνώριζε, τίποτε το καλό παιδί!!!!
    Emilio Salvatore e Dolores Ibaruri (Pasionaria)-

    Η ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ COSSIGA στις εφημερίδες"GIORNO/RESTO/NAZIONE" Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008
    BISOGNA FERMALI, ANCHE IL TERRORISMO PARTI' DAGLIATENEI"
    Da "GIORNO/RESTO/NAZIONE" di giovedì 23 ottobre 2008
    INTERVISTA A COSSIGA «Bisogna fermarli, anche il terrorismo partì dagli atenei» di ANDREA CANGINI - ROMA PRESIDENTE Cossiga, pensa che minacciando l`uso della forza pubblica contro gli studenti Berlusconi abbia esagerato? «Dipende, se ritiene d`essere il presidente del Consiglio di uno Stato forte, no, ha fatto benissimo.
    Ma poiché l`Italia è uno Stato debole, e all`opposizione non c`è il granitico Pci ma l`evanescente Pd, temo che alle parole non seguiranno i fatti e che quindi Berlusconi farà una figurac- cia».
    Quali fatti dovrebbero seguire? «Maroni dovrebbe fare quel che feci io quand`ero ministro dell`Interno».
    Ossia? «In primo luogo, lasciare perdere gli studenti dei licei, perché pensi a cosa succederebbe se un ragazzino rimanesse ucciso o gravemente ferito...».
    Gli universitari, invece? «Lasciarli fare. Ritirare le forze di polizia dalle strade e dalle università, infiltrare il movimento con agenti provocatori pronti a tutto, e lasciare che per una decina di giorni i manifestanti devastino i negozi, diano fuoco alle macchine e mettano a ferro e fuoco le città».
    Dopo di che? «Dopo di che, forti del consenso popolare, il suono delle sirene delle ambulanze dovrà sovrastare quello delle auto di polizia e carabinieri».
    Nel senso che...
    «Nel senso che le forze dell`ordine non dovrebbero avere pietà e mandarli tutti in ospedale. Non arrestarli, che tanto poi i magistrati li rimetterebbero subito in libertà, ma picchiarli e picchiare anche quei docenti che li fomentano».
    Anche i docenti? «Soprattutto i docenti».
    Presidente, il suo è un paradosso, no? «Non dico quelli anziani, certo, ma le maestre ragazzine sì. Si rende conto della gravità di quello che sta succedendo? Ci sono insegnanti che in- dottrinano i bambini e li portano in piazza: un atteggiamento criminale!».
    E lei si rende conto di quel che direbbero in Europa dopo una cura del genere? «In Italia torna il fascismo», direbbero.
    «Balle, questa è la ricetta democratica:
    spegnere la fiamma prima che divampi l`incendio».
    Quale incendio? «Non esagero, credo davvero che il terrorismo tornerà a insanguinare le strade di questo Paese. E non vorrei che ci si dimenticasse che le Brigate rosse non sono nate nelle fabbriche ma nelle università.
    E che gli slogan che usavano li avevano usati prima di loro il Movimento studentesco e la sinistra sindacale».
    E` dunque possibile che la storia si ripeta? «Non è possibile, è probabile.
    Per questo dico: non dimentichiamo che le Br nacquero perché il fuoco non fu spento per tempo».
    Il Pd di Veltroni è dalla parte dei manifestanti.
    «Mah, guardi, francamente io Veltroni che va in piazza col rischio di prendersi le botte non ce lo vedo. Lo vedo meglio in un club esclusivo di Chicago ad applaudire Obama...».
    Non andrà in piazza con un bastone, certo, ma politicamente...
    «Politicamente, sta facendo lo stesso errore che fece il Pci all`inizio del- la contestazione: fece da sponda al movimento illudendosi di controllarlo, ma quando, com`era logico, nel mirino finirono anche loro cambiarono radicalmente registro.
    La cosiddetta linea della fermezza applicata da Andreotti, da Zaccagnini e da me, era stato Berlinguer a volerla... Ma oggi c`è il Pd, un ectoplasma guidato da un ectoplasma. Ed è anche per questo che Berlusconi farebbe bene ad essere più prudente».
    CONFRONTO «Ieri un Pci granitico oggi Pd ectoplasma Perciò Berlusconi dev`essere prudente» [.

    Συνταγή α λα "Κόκκινη Προβιά"

    Θυμάστε την καθ’ ημάς «Κόκκινη Προβιά», την «Gladio» για τους Ιταλούς, τα παραστρατιωτικά και προβοκατόρικα δίκτυα που έστηνε η CIA σε διάφορες χώρες του ΝΑΤΟ;
    Καιρός όσοι τα ξέχασαν να τα... θυμηθούν και πάλι.

    Ιδού η ‘συνταγή’ αντιμετώπισης μαθητικών και φοιτητικών αντιδράσεων όπως την «έδωσε» ένας γνώστης από πρώτο χέρι των προβοκατόρικων σχεδιασμών, ο πρώην υπουργός και πρωθυπουργός της Ιταλίας Φραντσέσκο Κοσίγκα.


    ΔΗΜΟΣΙΕΎΟΥΜΕ: ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΗ ΤΗΝ ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ COSSIGA
    «Σχέδιο υπονόμευσης των μαθητικών και φοιτητικών κινητοποιήσεων με τη χρησιμοποίηση προβοκατόρων «έτοιμων για όλα» που «θα περάσουν δια πυρός και σιδήρου την πόλη» για ένα δεκαήμερο κατά το οποίο η αστυνομία θα έχει αποσυρθεί, περιέγραψε με αποκαλυπτική ωμότητα στις 23 Οκτωβρίου 2008 (φέτος!) ο διαβόητος από τις υποθέσεις Μόρο και «Γκλάντιο» πρώην υπουργός και πρωθυπουργός της Ιταλίας Φραντσέσκο Κοσίγκα τονίζοντας ότι το έχει εφαρμόσει ο ίδιος...

    Στη συνέντευξη, που δόθηκε στον Andrea Cangini για τις εφημερίδες "Il Giorno", "Il Resto del Carlino", "La Nazione" και δημοσιεύθηκε με τίτλο «Πρέπει να τους σταματήσουμε, και η τρομοκρατία ξεκίνησε από τα πανεπιστήμια», ο Κοσίγκα δίνει συμβουλές στην κυβέρνηση Μπερλουσκόνι για την αντιμετώπιση του πρόσφατου ξεσηκωμού της εκπαιδευτικής κοινότητας στη γειτονική μας χώρα και θεωρεί ότι η δράση προβοκατόρων και το κάψιμο της πόλης από τους προβοκάτορες, θα διασφαλίσει στις δυνάμεις καταστολής την αναγκαία λαϊκή συναίνεση, για να στείλουν στο νοσοκομείο φοιτητές και καθηγητές που τους υποκινούν! Ιδού τι λέει:

    * ΡΩΜΗ. Πρόεδρε Κοσίγκα, σκέφτεστε ότι προειδοποιώντας ότι θα χρησιμοποιήσει τη δημόσια ισχύ κατά των φοιτητών ο Μπερλουσκόνι υπερέβαλε;

    Εξαρτάται, αν θεωρεί ότι είναι πρωθυπουργός ενός ισχυρού κράτους, όχι, έκανε πολύ καλά. Αλλά μιας και η Ιταλία είναι ένα αδύναμο κράτος και στην αντιπολίτευση δεν βρίσκεται το γρανιτένιο Pci (ΙΚΚ) αλλά το Pd (Δημοκρατικό Κόμμα) που αργοσβήνει, φοβάμαι ότι τις λέξεις δεν θα τις ακολουθήσουν γεγονότα και επομένως ο Μπερλουσκόνι θα κάνει κακή εντύπωση.
    * Τι θα έπρεπε να ακολουθήσει;
    Ο Μαρόνι (σ.σ. υπουργός Εσωτερικών) θα έπρεπε να κάνει ό,τι είχα κάνει εγώ όταν ήμουν υπουργός Εσωτερικών.

    * Πάει να πει;
    Κατ' αρχήν, αφήνεις κατά μέρος τους μαθητές γιατί, σκεφτείτε τι θα συνέβαινε αν ένα παιδάκι σκοτωνόταν ή τραυματιζόταν σοβαρά...

    * Ενώ τους φοιτητές;
    Τους αφήνεις να κάνουν ό,τι θέλουν. Αποσύρονται οι δυνάμεις της αστυνομίας από τους δρόμους και τα πανεπιστήμια, μέσα στο κίνημα διεισδύουν προβοκάτορες έτοιμοι για όλα και αφήνεις για καμιά δεκαριά μέρες τους διαδηλωτές να λεηλατήσουν τα μαγαζιά, να κάψουν αυτοκίνητα, να περάσουν δια πυρός και σιδήρου την πόλη.

    * Και μετά;
    Μετά, ενισχυμένος από τη λαϊκή συναίνεση, ο ήχος των σειρήνων των ασθενοφόρων θα πρέπει να υπερκαλύψει εκείνον των περιπολικών.

    * Με την έννοια ότι...
    Με την έννοια ότι οι δυνάμεις της τάξεως δεν θα πρέπει να δείξουν έλεος και (θα πρέπει) να τους στείλουν όλους στο νοσοκομείο. Όχι να τους συλλάβουν μιας και οι δικαστές θα τους άφηναν αμέσως ελεύθερους αλλά να τους ξυλοκοπήσουν και να ξυλοκοπήσουν και εκείνους τους διδάσκοντες που τους υποθάλπουν / υποκινούν.

    * Και τους διδάσκοντες;
    Κυρίως τους διδάσκοντες.

    * Πρόεδρε, τα λόγια σας αποτελούν ένα παράδοξο, έτσι;
    Δεν μιλώ για τους ηλικιωμένους, βέβαια, αλλά για τις νεαρές δασκάλες, ναι. Αντιλαμβάνεστε τη σοβαρότητα όσων συμβαίνουν; Υπάρχουν δάσκαλοι που κατηχούν τα παιδιά και τα κατεβάζουν στις πλατείες: μια συμπεριφορά εγκληματική!

    * Αντιλαμβάνεστε τι θα έλεγαν στην Ευρώπη μετά από μια τέτοια θεραπεία. «Στην Ιταλία επιστρέφει ο φασισμός», θα έλεγαν.
    Κολοκύθια, αυτή είναι μια δημοκρατική συνταγή: να σβήσεις τη φλόγα προτού ξεσπάσει πυρκαγιά.

    * Ποια πυρκαγιά;
    Δεν υπερβάλλω, πιστεύω πραγματικά ότι η τρομοκρατία θα ξαναματώσει τους δρόμους αυτής της χώρας. Και θα ήθελα να μην ξεχνιέται ότι οι Ερυθρές Ταξιαρχίες δεν γεννήθηκαν στις φάμπρικες αλλά στα πανεπιστήμια. Και τα σλόγκαν που χρησιμοποιούσαν, τα είχαν χρησιμοποιήσει νωρίτερα το φοιτητικό κίνημα και η ριζοσπαστική αριστερά.

    * Υπάρχει, λοιπόν, το ενδεχόμενο η ιστορία να επαναληφθεί;
    Δεν υπάρχει απλώς το ενδεχόμενο, είναι σφόδρα πιθανό. Γι' αυτό λέω: ας μην ξεχνάμε ότι οι Ε.Τ. γεννήθηκαν γιατί η φωτιά δεν κατασβέστηκε εγκαίρως.

    * Το Pd του Βελτρόνι υποστηρίζει τους διαδηλωτές.
    Χμ, κοιτάξτε, ειλικρινά εγώ τον Βελτρόνι να κατεβαίνει στο δρόμο με κίνδυνο να τις αρπάξει, δεν τον πολυβλέπω. Τον βλέπω καλύτερα σε ένα πριβέ κλαμπ στο Σικάγο να χειροκροτεί τον Ομπάμα.

    * Δεν θα κατέβει, βέβαια, στο δρόμο με τη ράβδο αλλά πολιτικά…
    Πολιτικά, κάνει το ίδιο λάθος που έκανε το Pci στις αρχές της αμφισβήτησης: λειτούργησε ως προκάλυμα (sponda) του κινήματος τρέφοντας την ψευδαίσθηση ότι θα το ελέγξει αλλά όταν στο στόχαστρο κατέληξαν, όπως ήταν λογικό, και οι ίδιοι, άλλαξαν ριζικά συμπεριφορά. Τη λεγόμενη γραμμή της σταθερότητας που εφαρμόστηκε από τον Αντρεότι, από τον Τζακανίνι και από μένα, τη θέλησε ο Μπερλινγκουέρ. Αλλά σήμερα υπάρχει το Pd, ένα εκτόπλασμα που καθοδηγείται από ένα εκτόπλασμα. Και γι' αυτό ο Μπερλουσκόνι θα έκανε καλά να είναι πιο συνετός.

    Τη συνέντευξη, όπου ο Κοσίγκα διαστρεβλώνει τις θέσεις του Μπερλινγκουέρ ο οποίος τον είχε καταγγείλει, μπορεί να τη διαβάσει κανείς στα ιταλικά στην επίσημη ιστοσελίδα της ιταλικής κυβέρνησης με την επισκόπηση Τύπου: http://rassegna.governo.it/testo.asp?d=32976406
    Ο 80χρονος καθηγητής Νομικής Francesco Cossiga, γερουσιαστής δια βίου και Πρόεδρος της Ιταλικής Δημοκρατίας από το 1985 ως το 1992, υπήρξε ο υπουργός Εσωτερικών της κυβέρνησης Andreotti ο οποίος χειρίστηκε την απαγωγή που κατέληξε στη δολοφονία του Aldo Moro -στις επιτροπές αντιμετώπισης της κρίσης που συγκρότησε, αποδείχθηκε ότι μετείχαν μέλη της διαβόητης μασονικής στοάς P2... Ο Cossiga συνδέεται και με την “Gladio”, το παραστρατιωτικό ΝΑΤΟΪκής έμπνευσης δίκτυο που λειτούργησε στην Ιταλία και ευθύνεται για πολλά απ' όσα συνέβησαν στα χρόνια της έντασης. Παράλληλο δίκτυο είναι η δική μας «Κόκκινη Προβιά»...
    Οι δηλώσεις Κοσίγκα προκάλεσαν σάλο στην Ιταλία. Μάλιστα η γερουσιαστής των Ριζοσπαστών με τις λίστες του Δημοκρατικού Κόμματος (Pd) Donatella Poretti ζήτησε τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής για το δολοφονία της 19χρονης Giorgiana Masi από αδέσποτη σφαίρα στο πλαίσιο μιας φιλειρηνικής διαδήλωσης το Μαϊο του 1977 στην οποία μετείχαν -και φωτογραφήθηκαν- ένοπλοι μυστικοί αστυνομικοί. Υπουργός τότε ήταν ο Cossiga (σχετικά στοιχεία στην ιστοσελίδα της Ιταλίδας γερουσιαστή http://blog.donatellaporetti.it/?tag=cossiga)».
    EMILIO SALVATORE e DOLORES IBARURI (Pasionaria)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.