25.1.08

Βγάλτα όλα!!!

Οι «Αδερφές Γ@μιόμαστε» της ελληνικής (αλληθωρίζουσας μεν αλλά, κατά τα άλλα, «καλοβλέπουσας») δικαιοσύνης Κ%λοκώτσος και Σανιδαπελέκητος, προσπαθούν να πείσουν (πρώτα η μία την άλλη και μετά τις…αποδέλοιπες «βρούβες» που τυχαίνει να πάρουν και τ’ αυτιά τους τα σκάγια) ότι και το νέο πόρισμα Ζορμπά, το οποίο μέχρι και…αριθμό δελτίου αστυνομικής ταυτότητας γι’ αυτούς που…χούφτωσαν τις «μίζες» αναφέρει, είναι…έκθεση ιδεών!
Καλά, εμείς οι «παραδοσιακοί» δεν αντέχουμε καθόλου τα «κουναμενίστικα». Πρόβλημά μας. Ο Ζορμπάς, όμως, ΔΕΝ τις βαρέθηκε κι αυτός τόσον καιρό τις «μουσμουλιές»; Άντε, ρε βλογημένε, ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ!!! Κι αν κωλώνεις, «ΔΙΕΡΡΕΥΣΕ» ΤΟ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΟ ΒΓΑΛΩ ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ
CNN!!! Kι αν δεν με πιστεύεις, ΚOITA ME KAΛΑ, ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ!!! Κι άκου με καλύτερα, γιατί ΔΕΝ θα το ξαναπώ! Γνωστό είναι το όνομα (δεν το βλέπεις βρε κεφάλα; – είν’ αλλιώτικο από τ’ άλλα!), δεν…κρύβεται η «χάρη» και σαφώς το email μου κάνει primo segundo στις γάτες (δηλαδή…νιάου-νιάου στα κεραμίδια), αφού ότι και να κοτσάρεις στο όνομα – gmail, yahoo, pathfinder, κλπ – σε ΜΕΝΑ θα ‘ρθεί!
Μικρό ζητημα-τάκι: θα ξέρω, ΜΟΝΟΝ ΕΓΩ (!!!) από που το ‘στειλες (εμ, τι; Για την…ΕΥΠ με πέρασες;), αλλά τι σε νοιάζει εσένα; Δεν σε «ψάχνω» – δε σε «δίνω» (μόνον το πόρισμα θέλω!). Άιντε να σε δω…και να με δεις κι εσύ στο
CNN το ίδιο απόγευμα! Sorry, αλλά αν μου παραχωρήσεις τα…δικαιώματα, θα δεις και την…αφεντονοματάρα μου, έτσι και το «βγάλει» ο φίλος μου ο Jim-άρας, ώστε να πάρω κι εγώ τη…«μίζα» μου. ΑΝ το βγάλει! (Τι θες να κάνω ρε Ζορμπά; Αν ήταν εκεί ακόμη ο Wally, θα το είχε βγάλει κιόλας…ερήμην και των δυο μας (!) και θα είχαν γυρίσει «σβούρα» τα κασίδια μας απ’ τη σαστιμάρα…)
Ο Γιωργάκης-μας τι κάνει, παρεμπιπτόντως; Γιωργάκη-μας τι περιμένεις; Το Ζορμπά να το «διαρρεύσει» σε…μένα για να το στείλω σ’ εσένα; ΟΚ! Θα στο το στείλω, Ζορμπά θέλοντος...Αλλά, μετά από όλα αυτά που λένε οι «Αδερφές Γ@#$%μαστε» για τα πορίσματα Ζορμπά, απορώ με την υπομονή του τελευταίου: Πόοοοοσο δύσκολο θα ήταν δηλαδή να…«διαρρεύσει» το πόρισμα ο δημιουργός του – ή «τρίτος» εν αγνοία του – προς τη Χαριλάου Τρικούπη; Ή έστω προς την…Κολοκοτρώνη (αν δεν ξέρετε ποια ειν’τούτ’, ας ρωτάγατε!); Τόοοοοσο μακριά είναι το γραφείο του, τέλος πάντων;;; Και γιατί κωλώνει να το βγάλει «στο σφυρί»; ΝΟΜΙΜΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ!!! Αφού είναι ΕΚΘΕΣΗ κι ΟΧΙ εισαγγελικό πόρισμα! Ναι Κ%λιοκοτσανάκι μου; Έτσι Σανιδοτάβλα μου;
Κύριε Ζορμπά, η δική μου προσφορά ισχύει. Διέρρευσε το πόρισμά σου…εμ…ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΣΟΥ…για το ομόλογο του ΤΣΠΕΑΘ προς τα ‘δώ μεριά και Σ-Ο-Υ Δ-Ι-Ν-Ω Τ-Ο Λ-Ο-Γ-Ο Μ-Ο-Υ ότι όποιος ανοίγει το
PC του, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙ «ΗΟΜΕ-PAGE» ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ και ΑΓΓΛΙΚΑ (προσεχώς και γαλλικά, όλων των…ειδών, γνήσια και…Uli-σια), είτε το επέλεξε είτε όχι!!! Ούτε Μάκης, είμαι να το δώσω μόνο σ’ όσους βλέπουν Alter, ούτε Μπόμπολας ώστε να πρέπει ντε-και-καλά να «πιάνουν» ΜegaΟ-Λ-Ο-Ι θα το πάρουν! Γουστάρουν – ΔΕ γουστάρουν!!!
Ακούς; Κατάλαβες;;; Γουστάρεις;;;
ΡROMISE!!!
ΥΓ: Θα περιμένεις λίγο, να τσεκάρω αυθεντικότητα, για να μη γίνουμε και…«σουξέ» στα φιλαράκια μας απέναντι. Αλλά μιλάω σοβαρά!


Uli Chris

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.