23.1.08

Λεωφορείον «Ο…Πόνος»!

Πρωί-πρωί στο «λεφορείο», μαζί με καμιά 60-70 άλλα καλά παιδιά, που δεν είναι αρκετά ηλίθια ώστε να πάρουν το αυτοκίνητο για κέντρο Αθήνα και…φροντίζουν (παραπλεύρως) και το περιβάλλον, άμα λάχει να ‘ούμ…
Τα περισσότερα «λεφορεία» έχουν θέσεις για «αυξημένα άτομα», ώστε να μην έχουν πρόβλημα αυτοί που κάθονται σε…μιάμισι καρέκλα και ΚΥΡΙΩΣ οι άλλοι που, αν καθίσουν δίπλα τους, πρέπει ντε-και-καλά να βολευτούν σε…μισή!
Έλα, όμως, που οι «φυσαρμόνικες» δεν έχουν τέτοιες θέσεις. Αλλά και στα λεφορεία που τις έχουν, πάει που-και-που και κάθεται κα’νας «σπίνος», ή και ΔΥΟ μαζί (!), οπότε οι ευτραφείς που θα εισέλθουν θα πρέπει να:
1. Διαιρεθούν δια του 2 για να καθίσουν σε μία από τις υπόλοιπες καρέκλες ή
2. Καθίσουν μισοί στην καρέκλα και μισοί στον…αέρα
3. Καθίσουν σε 2 καρέκλες (σημειωτέων: έχουν κόψει μόνο…1 εισιτήριο!)
Και συζητείται, λέει, να βάλουν διόδια στο κέντρο της Αθήνας. Θα είναι, ματαλέει, έτοιμοι σε 8 μήνες! Πράγμα που, λέω εγώ, σημαίνει:
1. Τα λεφορεία πρέπει να είναι αρκετά ώστε να ξεκινούν κάθε 5’ (και όχι 15’) από τις αφετηρίες.
2. Ο κόσμος πρέπει να βολεύεται σε…1 καρέκλα, όπως θα έκανε και αν έπαιρνε το καρούλι του αντί του «λεφορείου»
3. Τα «λεφορεία» πρέπει να πηγαίνουν και λίγο…παραπέρα, γιατί δεν νομιμοποιείσαι να ζητάς (παρά μόνον να το αφήνεις στην καλή θέληση του καθενός) από κάποιον να…αλλάξει μέσο μεταφοράς στο μέσον της διαδρομής! Είναι ανόητο!!!
4. Τα εισιτήρια πρέπει να έχουν τέτοια τιμή που (ακόμη κι αν η βενζίνη επιστρέψει σε παλιότερα επίπεδα κόστους) να μην είναι ακριβότερα (υπολογίζοντας 2 την ημέρα, πάνε-έλα) από ότι θα χρειαζόταν κάποιος σε βενζίνη για να κάνει μια απόσταση με το αυτοκίνητο. Εδώ τα πράγματα είναι πιο ζόρικα: το σωστό θα ήταν να χρεώνεται διαφορετικά αυτός που πάει, π.χ., Νέα Σμύρνη – Σύνταγμα από τον άλλον που πάει…«Πάτρα-Πειραιά», κατά πως έλεγε κι ο Σιορ-Νιόνιος. Αλλά έλα που μπορεί ο Νεοσμυρνιώτης να «πιάσει» το λεφορείο των…Πατρών στη Νέα Σμύρνη (για να πάει κέντρο)! Ε, τι σκατά να του χρεώσεις τώρα αυτουνού;;; Εδώ…εθελοπιστούμε (κατά το «θέλουμε να ελπίζουμε» ή «ευελπιστούμε») ότι τα λεωφορεία θα είναι τόσο συχνά, που και να έχει ενιαίο κι ακριβό εισιτήριο για όλους το δρομολόγιο «Πάτρα-Πειραιά» δεν θα χρειαστεί να το πάρει κανείς από Ν. Σμύρνη, λόγω εναλλακτικών. Ή μπορεί να οριστεί ένα σημείο στη διαδρομή από το οποίο και μετά το λεωφορείο δεν παίρνει, αλλά μόνο…δίνει (το αντίθετο του…Θέμου, δηλαδή). Αλλά δεν είναι αναγκαίο αυτό, με την έννοια ότι δεν μπορείς να εμποδίσεις το μαζόχα που θέλει να πάει από Ν. Σμύρνη στην Αθήνα να πληρώσει χρυσό για να πάει με το…«Πατρών»! Είπαμε…
5. Θα πυκνώσουν και θα αυξηθούν οι λεωφορειόδρομοι, περιορίζοντας τις λωρίδες για τα τουτούνια, ώστε να μην «κολλάνε» ποτέ τα λεωφορεία. Τα αυτοκίνητα…άστα να κουρεύονται!
ΤΟΟΟΣΑ ΠΟΛΛΑ θα είναι έτοιμα σε 8 μήνες, ώστε να λειτουργήσουν διόδια; Κοίτα να δεις…Θα μου πεις τώρα: «Εσύ, από όλους τους ανθρώπους, γιατί αμφιβάλεις, όταν έχεις δει να χτίζεται
freeway σε 3 μήνες;». Αυτό να μου πεις…ΟΛΑ γίνονται. Αλλά…ΟΧΙ ΕΔΩ! Ούτε καν στας…Γιουρόπας! ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ…στις ΗΠΑ!!! Οπότε, διατηρώ τις αμφιβολίες μου για το αν όλα αυτά που χρειάζονται για την εφαρμογή των διοδίων είναι έτοιμα σε 8 μήνες, ή θα «κοτσάρουμε» τα διόδια…πάνω στην κασίδα της υφιστάμενης κατάστασης, ωσάν καλοί…κάλλοι που είμαστε – οι περισσότεροι, περιλαμβανομένων αυτών που «κατεβάζουν» αυτές τις ιδέες!
Αλλά εγώ, βλέπετε, είμαι ανάποδος! Σαν το χρόνο με τους 13 μήνες!!! Σαν το…Θέμο με τα
DVDs!!! Γιατί, ενάντια στη συνήθη «πρακτική», προσωπικά προτιμώ να…ΑΝΕΒΑΖΩ ιδέες!!!
Αμέ!!! Και…κατά πως το…φιλοσόφησε κι ο
Jim Kerry στο «Τhe Mask»…
SOMEBODY S-S-S-STOP ME-E-E-E-e-e-e… !!!!!

Uli Chris

1 σχόλιο:

  1. "Λεφορείο" ρε Νίκο! "Λεφορείο". Τη γ@#%μένη τη ΝΔ (ω) που την είδες???

    "Λεφορείο"!!!

    (Εννοείς?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.