28.11.07

Εντοπισμοί

Καλή φίλη μου εντόπισε δύο λεπτομέρειες που οι μυημένοι απαξιούν να ασχοληθούν αλλά αξίζει κατά τη γνώμη μου να εκτεθούν σε πιο ευρύ κοινό, έστω υπενθυμητικά για σφαιρικότερο προβληματισμό.
1. Στον Χρόνο 21 Νοεμβρίου υπάρχει θηριώδης (4σέλιδη!!!!!) προκήρυξη της ΔΕΣΕ της Περιφέρειας για συμβάσεις 8μήνου εργατοτεχνικού προσωπικού. Ε και; Τι «ε και» λέτε ρε παιδιά; Πόσο άραγε να κόστισε αυτό το πράγμα στο δημόσιο και πώς το επωφελείται η δημοσιογραφάρα / εκδοτάρα Φανφάνης; Γιατί πλήρες το κείμενο και όχι μια βασική περιεκτική σύνοψη με αναφορά σε συγκεκριμένα σημεία ή το διαδίκτυο απ’ όπου κάποιος μπορεί να προμηθευτεί το πλήρες κείμενο; Γιατί τέτοιες χάρες στον Χρόνο; Ή και σε οποιονδήποτε άλλον;
2. Στο ΑΝΤΙ της 23ης Νοεμβρίου στη σελίδα 32 έχει ρεπορτάζ για τα εσωτερικά της ΝΔ όπου πρωταγωνιστούν για διάδοχοι οι Μπακογιάννη και Αβραμόπουλος. Ωστόσο λέει: «εκτός του Αντώνη Σαμαρά, που περιμένει σιωπηλά στη γωνία, ετοιμάζονται και άλλοι νεότεροι όπως ο 41χρονος Ευριπίδης Στυλιανίδης». Θα σας γελάσω ποιο σε αριθμό κρούσμα αναφοράς του εθνικού τύπου στον δικό μας σαν δελφίνου είναι αυτό. Οι άλλοι πιο συμπαθείς ή καλύτεροι δεν είναι αλλά μου κακοφαίνεται αυτός ο ανεπάγγελτος συμπολίτης μας να τα πηγαίνει τόσο καλά σε ένα τόσο άχρηστο (εξ ιδεολογίας και ιδιοσυγκρασίας) σκυψίματος στα κακώς εννοούμενα συμφέροντα. Μου κακοφαίνεται. Άντε να τον πιάσεις μετά. Ε, τι να κάνουμε, θα περιμένουμε.

logikos

1 σχόλιο:

  1. Lighten up! Σε παραπέμπω στο παλαιότερο σχόλιο περί του θέματος "Nothing Personal - Just Good Business", αδυνατώντας να καταλάβω γιατί θα σου κακοφανεί αν ο Ευριπίδης γίνει αρχηγός της ΝΔ. Εμένα προσωπικά μου κακοφαίνεται... ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΣ! Και δεν περιορίζω την επιλογή μου στα ονόματα που ανέφερες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.