28.5.13

Λάθος δρόμος…

Από τότε που ο Αλέξης Τσίπρας και ορισμένοι στην ηγετική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ κάνουν ανοίγματα στους νοικοκυραίους, στους πατριώτες και μεγαλονταβατζήδες εργολάβους, το κόμμα πήρε την «κάτω βόλτα» στις δημοσκοπήσεις!
Το πιο σημαντικό όμως δεν είναι τα νούμερα των δημοσκοπήσεων, αλλά η εμπιστοσύνη με τα λαϊκά στρώματα και την κοινωνία που άρχισε να κλονίζεται. Λάθος δρόμος σύντροφοι…

33 σχόλια:

  1. Ανώνυμος28/5/13 11:06

    Καλώς ήλθες ΑΛέξη στο κλαμπ της πραγματικότητας. Εκεί που έφτυνε ο Σαμαράς εκεί προσκύνησε. Μόνο θύμα ο ... "βλάκας", ο "προδότης", ο "αντιδημοκράτης" ο ΓΑΠ.

    Μόνο θύμα;;;; χαχααχα

    α. Το αν είναι θύμα θα το δούμε
    β. "Μόνο";;; ας γελάσω, το μόνο αβέβαιο είναι ποιο θα είναι το big επόμενο θύμα
    γ. Παλιά πασοκαρία του βολέματος και του δήθεν, ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ. Αν είχατε νιονιό θα κρατούσατε έστω 2ο το ΠΑΣΟΚ με όποια μορφή. Τώρα λουστείτε τις φαντασιώσεις σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος28/5/13 11:06

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/p480x480/947383_572083246147488_661647326_n.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος28/5/13 11:07

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.ellada&id=24646

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος28/5/13 11:13

    http://pame-mprosta.blogspot.gr/2013/05/blog-post_27.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος28/5/13 11:20

    Μα ποιος διαδίδει κακοήθειες ότι το βαθύ ΠΑΣΟΚ, η σάπια ΠΑΣΟΚαρία του ανέξοδου λαϊκισμού πήγε ΣΥΡΙΖΑ;


    ""Στον ΣΥΡΙΖΑ και επίσημα ο Γιάννης Μιχελογιαννάκης""


    Άντε και στα δικά μας στη Ροδόπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος28/5/13 11:22

    ΟΙ «ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΤΟΧΗΣ» ΗΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
    Νίκος Πορτοκάλογλου

    Ένα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ σε αυτό τον άνθρωπο για το θάρρος της γνώμης του στα χρόνια της χολέρας:

    ΚΚ2

    "Και γι’ αυτό φτάσαμε σε αυτή την κρίση, που είναι το αποτέλεσμα της μη παραγωγικότητας. Της τεμπελιάς, της αδράνειας και της μαγκιάς του αντάρτη της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά, όπως έλεγα σε ένα τραγούδι του ’80. Αυτό που έλεγα τότε για κάποιους γνωστούς και φίλους που ήταν οργανωμένοι σε κομματικές νεολαίες και παρίσταναν τον Τσε Γκεβάρα με τα λεφτά του μπαμπά, έγινε σήμα κατατεθέν μιας ολόκληρης κοινωνίας. Αυτό εννοώ αυτοκριτική. Αν δεν κοιτάξουμε στον καθρέφτη και δεν δούμε το κωλόπαιδο που έμαθε να του χαρίζονται όλα κι αυτό να παριστάνει τον αντάρτη και να βρίζει τους πάντες, δεν βλέπω προοπτική για τίποτα καλό. Αν δεν ενηλικιωθεί αυτό το κωλόπαιδο."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος28/5/13 11:33

    Στήριγμα της κυβέρνησης ο Αλ. Τσίπρας...

    Του Αγγελου Σταγκου από την Καθημερινή - 1

    Αν η σημερινή κυβέρνηση κρινόταν χωρίς να λαμβάνεται υπ’ όψιν το πολιτικό περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργεί, εννοώντας τα κόμματα που έχει απέναντί της ως αντιπολίτευση, ο βαθμός που θα έπαιρνε θα ήταν μάλλον μέτριος. Εχει πολλά από τα γνωρίσματα που .....χαρακτήριζαν προηγούμενες ελληνικές κυβερνήσεις, από την έλλειψη αποτελεσματικότητας και μάνατζμεντ, ώς τη συντήρηση των πελατειακών σχέσεων και της αναξιοκρατίας στις επιλογές προσώπων. Αν όμως η σημερινή κυβέρνηση κριθεί με γνώμονα τις εναλλακτικές λύσεις που προσφέρει το πολιτικό σκηνικό της Ελλάδας, η υπεροχή της δεν αμφισβητείται.

    Το γεγονός ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος των πολιτών προτιμά κόμματα της αντιπολίτευσης που αν φτάσουν στην εξουσία θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια τη χώρα στην καταστροφή, δεν αλλάζει την πραγματικότητα. Οι λαοί κάνουν πολύ συχνά λάθη, ο ελληνικός λαός δεν
    αποτελεί εξαίρεση, το αντίθετο μάλιστα, οι Ελληνες πολίτες συνηθίζουν να ψηφίζουν εναντίον και όχι υπέρ και είναι αναμενόμενο στο πλαίσιο της κρίσης να ψηφίζουν ακόμη περισσότερο με το θυμικό, παρά με τη λογική, βλέποντας το βιοτικό τους επίπεδο να πέφτει και τα βάρη να αυξάνονται.

    Με αυτή την έννοια, δεν αποτελεί υπερβολή η εκτίμηση ότι τη μεγαλύτερη στήριξη στην κυβέρνηση την προσφέρει ο Αλέξης Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ, ο αρχηγός και το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Θα μπορούσαν να είναι μία πολυπόθητη εναλλακτική λύση, αλλά δυστυχώς για τους ίδιους και τη χώρα, δεν είναι. Θα πρέπει κανονικά να το αντιλαμβάνεται όλο και περισσότερο βαθιά μέσα του ο Αλέξης Τσίπρας, ίσως και άλλα στελέχη του κόμματός του, ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό. Οι πρωτοβουλίες που παίρνει «δεν του βγαίνουν», οι εσωτερικές αντιφάσεις στο κόμμα του παίρνουν τη μορφή διχαστικών αγκυλώσεων, οι καταγγελίες του διαψεύδονται από τα γεγονότα, κάνει συχνά γκάφες και ο ίδιος δείχνει να χάνει τη λάμψη του. Ακόμη περισσότερο, γίνεται όλο και πιο φανερό ότι οι περισσότερες από τις θέσεις που ευαγγελίζεται οδηγούν σε αδιέξοδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος28/5/13 11:33

    Στήριγμα της κυβέρνησης ο Αλ. Τσίπρας...


    Του Αγγελου Σταγκου από την Καθημερινή - 2

    Θα περίμενε κανείς ότι τουλάχιστον σταδιακά ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ και οι επιτελείς του θα διέβλεπαν ότι σύντομα θα έφταναν σε ένα σημείο στόμωσης και επίσης σταδιακά θα προσπαθούσαν να προσαρμόσουν και να εκλογικεύσουν τη ρητορική και τις θέσεις τους. Δεν το έκαναν και δεν μπορούν να το κάνουν. Πρώτον, γιατί το ιδεολογικο-πολιτικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ είναι ακραία μαρξιστικό, η φραστική απάλυνσή του πριν από τις τελευταίες εκλογές δεν το άλλαξε επί της ουσίας, προϋποθέτει την αλλαγή του συστήματος σε ευρωπαϊκή και παγκόσμια κλίμακα για να εφαρμοστεί και βεβαίως, οι συνιστώσες και τα μεγαλοστελέχη του, του Αλ.Τσίπρα περιλαμβανομένου, είναι ιδεολόγοι μαρξιστές διαφόρων τάσεων και θεωριών. Δεύτερον, γιατί η πρακτική τους στην πορεία προς την εξουσία, βασίζεται στην τροφοδότηση της απόγνωσης και της οργής του κόσμου με διχαστική ρητορική και υποσχέσεις. Τρίτον, γιατί ο αρχηγός και τα περισσότερα στελέχη είναι μετρίου πολιτικού μεγέθους, περιορισμένων οριζόντων και μικρής γνώσης, όπως αποδεικνύεται με την πάροδο του χρόνου, άρα δεν είναι σε θέση να πιάσουν τα πραγματικά μηνύματα των καιρών και των ισορροπιών, ούτε και να επιδείξουν ευελιξία. Τέταρτον, γιατί ακόμη και όταν επιχειρούν να προσαρμοστούν κάπως στην πραγματικότητα, δεν το επιτρέπουν οι ακραίοι.

    Κατά άλλους, οι παραπάνω αδυναμίες, έως αναπηρίες, δεν παίζουν ιδιαίτερο ρόλο, γιατί η ελληνική κοινωνία είναι ειδικών προδιαγραφών και ακριβώς σε αυτό ποντάρει ο Αλ. Τσίπρας και οι επιτελείς του. Δεν έχει σημασία αν δεν δικαιώθηκε από τις εξελίξεις στη Βενεζουέλα ή την Αργεντινή, είδε ξαφνικά το φως το αληθινό στις ΗΠΑ, βρέθηκε εκτός τόπου και χρόνου στην κυπριακή κρίση, δεν έβγαλε «κιχ» στις ανοησίες του απερίγραπτου Ζίζεκ περί «γκούλαγκ», μπέρδεψε τη Ναόμι Κλάιν με τη Ναόμι Κάμπελ, λέει άλλ’ αντ’ άλλων όταν μιλάει για την οικονομία ή τη δημοκρατία. Αυτά δεν τα προσέχει ο πολύς κόσμος που νομίζει ότι με τον ΣΥΡΙΖΑ θα αποκτήσει όλα τα κεκτημένα και ίσως και περισσότερα. Θα δούμε, γιατί προς το παρόν οι ενδείξεις οδηγούν σε αντίθετες προβλέψεις, καθώς ο Αλ. Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πείθουν μία εξίσου μεγάλη μερίδα του κόσμου. Αντίθετα τον σπρώχνουν προς την κυβέρνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος28/5/13 11:37

    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q71/s480x480/968780_572961122726367_674423403_n.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος28/5/13 11:43

    Επειδή στο ΣΥΡΙΖΑ έχουν μανία καταδιώξεως των 'συστημικών Μέσων' που 'δεν τους παίζουν' και τους 'υπονομεύουν' ρίξτε "αριστεροί της φακής" και "δημοκράτες κομμουνιστές" και μια ματιά σε αυτό:

    http://pame-mprosta.blogspot.gr/2013/05/blog-post_1960.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος28/5/13 15:49

    Παντα ειχε λαθος δρομο απλα δεν το ειχε καταλαβει !!!!!!!!! με ξενα κολυβα δεν κανεις μνημοσυνο. Η μοδα του Συριζα κρατησε ΜΟΝΟ ενα χρονο. Ποτε δεν ειχε την εμπιστοσυνη της Ελληνικης κοινωνιας ηταν μια διαμαρτυρια του μεσου Ελληνα πολιτη και δη των μεγαλων πολεων που αυτοι σε μεγαλο βαθμο εχουν υποστει τις συνεπειες των μνημονιων, οσο αλλα λενε και αλλα εννοουν τοσο θα κατεβαινουν συνηγοροντας και απο ο γεγονος και καινουργιων κομματων που ειναι δισπασεις των συνιστωσων του. Αν ειχε την εμπιστοσυνη της Ελληνικης κοινωνιας με τετοια μετρα θα ηταν με διαφορα πρωτο, οτι ανεβαινει γρηγορα τοσο ευκολα κατρακυλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/5/13 16:04

      pasok den gyrname me tipota pantws file...............kai pote

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/5/13 08:36

      Ο πρωτεύων ορισμός του βλάκα:

      "ποτέ!!!!"

      Δευτερεύων ορισμός του βλάκα:

      "με τίποτε!!!"

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/5/13 08:34

      Κατ' αρχάς είστε ΑΚΟΜΗ στο ΠΑΣΟΚ 16:04. Είτε με το μεταρρυθμιστικό ΠΑΣΟΚ (όσοι πολλοί επιθυμούν ολοκλήρωση του απαίσιου αλλά αναγκαίου επαναπροσδιορισμού της κοινωνίας για να επιβιώσουμε στο νέο παγκόσμιο περιβάλλον - οι ας τους πούμε "μνημονιακοί") είτε με το αρχαϊκό ΠΑΣΟΚ που τώρα συνωστίζονται στο ΣΥΡΙΖΑ ή ακόμα και στη Χρυσή Αυγή ή είναι οι υπεράνω "εμείς δε φάγαμε τίποτα - να φύγουν οι κλέφτες".

      Κατά δεύτερον, η ταμπέλα σε νοιάζει;;; Ξέρεις πόσοι θα ψηφίσουν και θα γίνουν οπαδοί της νέας Κεντροαριστεράς που κυοφορείται και θα σαρώσει για το 2015-2025;;;

      Δύο θα επιβιώσουν:

      -οι παλαιοδεξιοί του Σαμαρά (με ΑνΕλ και Χρυσαυγίτες - όλοι πρώην Πολιτικοανοιξαίοι συμπαθούντες) μαζί με την πελατειακή λαϊκιστική δεξιά θα είναι το ένα σκέλος με 2-3 άλλοθι φιλελευθερισμού

      -οι κεντροαριστεροί ΠΑΣΟΚ0-ΔΗΜΑΡ και ανένταχτοι που θα απορροφήσουν τους απογοητευμένους του ΣΥΡΙΖΑ. Μέχρι κι ο Αλέξης θα είναι η νέα Δαμανάκη - τσόντα σε αυτούς. Η πιο σύγχρονοι του συστήματος θα είναι τούτοι αν και θα έχουν πολλά βαρίδια ψευτοαριστερισμού για τις εντυπώσεις.

      Οι 'επαναστάτες' και οι 'αγανακτισμένοι', όσα δίκια κι αν έχουν --> στη γωνία

      That's life my friend

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος31/5/13 16:37

      Φιλε 16.04 Πασοκ δεν υπηρξα ποτε αυτα βλεπω αυτα λεω !!! Αυτην την στιγμη κανενα απο τα 3 κεντροαριστερα κομματα (δεν βαζω ΚΚΕ ειναι παντα στον κοσμο του, και τα αλλα που βγηκαν τωρα θα πατωσουν) δεν εκφραζει τον κεντροαριστερο κοσμο ουτε φυσικα και περιπου το 12% των ψηφοφορων που μετακινειται σε καθε εκλογες (αν και νομιζω οτι αυτο σιγα σιγα διπλασιαζεται), χρειαζεται ενα νεο κομμα με αγνωστα ονοματα που να κινειτε στον κεντροαριστερο χωρο με κεντροαριστερες ιδεες φρεσκιες συγχρονες για να δυναμωσει παλι ο χωρος αυτος (κατι σαν το Πασοκ της δεκαετιας του 80 αλλα με ακριβως αντιθετη λογικη γιατι ο κοσμος αλλαζει και πρεπει να προλαβουν τις εξελιξεις !!!!!!!!! Νομιζω οτι το ιδιο θα συμβει και στον κεντροδεξιο χωρο σε μερικα χρονια (ισως λογω Καραμανλη αντεχει ακομα).

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος28/5/13 21:31

    να πας στον λοβερδο στην διαματνοπουλου ή στον αργκουση ή ακομη στο νεό κομα του γιωργακη. το πασοκ σε φταιει νουμερα. γιατι δεν αλλαξες προσωπα; τα ιδια παντα ηθελες και την εφαγες οπως ολοι. οχι ομως να αφησουμε το πασοκ γιατι ετσι το εφιαξαν οι ανωτερω μαιμουδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος30/5/13 09:11

    Για όσους πιστεύουν ότι ο Τσίπρας θέλει να σώσει την χώρα να τους ενημερώσουμε ότι απλά βλέπει ότι τα ποσοστά του να είναι αρκετά ικανοποιητικά και κάθεται και κάνει χαβαλέ...

    Δεν είναι τυχαίο αυτό το χαρακτηριστικό ειρωνικό χαμόγελο που έχει μόνιμα ζωγραφισμένο στο πρόσωπό του.Είναι λες και κρατιέται για να μην βάλει τα γέλια με τις παπαριές που ο ίδιος ξεστομίζει.

    Δεν νομίζω ότι τολμά ακόμα να φανταστεί τον εαυτό του πρωθυπουργό. Και μάλλον προτιμά την αίγλη και την ανευθυνότητα της αντιπολίτευσης. Ένα παλικαράκι είναι που καλοπερνά ζώντας ένα όνειρο τεμπελιάς και σημαντικότητας που δεν φανταζόταν ποτέ. Η σχέση του με τον ελληνικό λαό; Πάναπλη. Κάθε βράδυ πριν κοιμηθεί κάνει το σταυρό του (just in case, μήπως τελικά υπάρχει θεός) μπροστά στο εικόνισμα που έχει στο σπίτι του και από κάτω έχει ταμπελίτσα: "ελληνικός λαός - ας είναι πάντα τέτοιος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος30/5/13 09:12

    pragmatika o comadante Alexio einai o monos logos p pistevw oti mas psekazoun!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος30/5/13 09:20

    Δεν μπορεί, έτσι θα είναι αφού ο Λαζόπουλος διαβεβαιώνει για πολλοστή φορά ότι:

    -η εξέγερση έρχεται
    -τα γκάλοπ είναι πειραγμένα
    -ο Τσίπρας είναι η απειλή που φοβούνται οι Ευρωπαίοι
    -η κυβέρνηση είναι Χρυσαυγήτικη
    -η αριστερά δεν κυβέρνησε
    -τα παιδιά στην ΧΑ είναι παρασυρμένα απ’ την οργή
    -οι σιωπηλοί θα μιλήσουν
    -και ξανά «μην πιστεύετε τα γκάλοπ»

    Δε συμφωνώ καθόλου με τους εχθρούς του συστήματος Λαζόπουλου - Τσίπρα, ξέρετε, τα συστημικά λαμόγια, που ισχυρίζονται ότι οι θορυβώδεις σε ταΐζουν όσο εγωκεντρισμό χρειάζεται για να καταστραφείς.

    ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΡΕ

    ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΑΪΝΤΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ, ΑΪΝΤΕ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ, ΑΪΝΤΕ ΜΛΟΓΚΟΧΤΥΠΗΜΕΝΟΙ

    ΕΜΠΡΟΣ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΕΦΤΑ!!!!

    ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!

    ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΌΛΟΙ ΟΣΟΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΑΠΌ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. ΤΟΝ ΔΙΩΞΑΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΤΡΕΟΥ.

    ΑΝΤΕ ΡΕ!!!!

    ΚΟΥΝΗΘΕΊΤΕ!!!!

    ΑΚΟΜΑ;;;; ΠΩ ΠΩ ΜΟΥΧΛΑ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΟΥΡΝΤΙΖΕ ΚΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ "Ο-ΤΣΙΠΡΑΣ-ΠΟΥ-ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ-ΟΙ-ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ" ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/5/13 00:30

      αμφιβαλλεις για το (4) και το (5)
      "-η κυβέρνηση είναι Χρυσαυγήτικη
      -η αριστερά δεν κυβέρνησε"

      αν αμφιβαλλεις, πού ακριβως ζεις να ερθουμε κι εμεις?

      (για τα υπολοιπα, ωραια τα χωνεις δεν αντιλεγω!)

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/5/13 08:57

      Αμφιβάλλω και δεν καταλαβαίνω τις ενστάσεις σου.

      Η αριστερά κυβέρνησε. Το λαϊκιστικό πρότυπο "αποκατάστασης" των αναξιοπαθούντων εκτός κάθε παραγωγικής δυνατότητας του τόπου, αυτή το έκανε κατεστημένη άποψη. Μέχρι και η νΔ εξαριστεροποιήθηκε για να μην εξατμισθεί εδώ και 30 χρόνια. Να μην συνεχίσω με στελέχη της αριστεράς που τροφοδότησαν κυβερνήσεις όπως ο Θεοδωράκης ο Μίκυ, η Δαμανάκη, ο Γλέζος κτλ Φροντιστήριο στους αμήχανους νέους μας δεν μπορώ από δω να κάνω.

      Και η κυβέρνηση προφανώς δεν είναι χρυσαυγίτικη. ΤΟ πιο πεζό επιχει΄ρημα είναι ότι ακριβώς επειδή δεν έχει ατζέντα Χρυσής Αυγής "πονάει δόντι - κόψει κεφάλι" για αυτό και η Χρυσή Αυγή προελαύνει στις δημοσκοπήσεις. Κακό μεν, υπαρκτό δε φαινόμενο.

      Μη συνεχίσω γιατί θα με πείτε και απολογητή της Κυβέρνησης. Η Κυβέρνηση γενικά είναι ο διαχειριστής των φόβων και των ικανοτήτων των μικροαστών, με μία ουσιώδη παράμετρο που τη διακρίνει από τη Χρυσή Αυγή: είναι ενσωματωμένη στο διεθνές σύστημα (πολύ καλά κάνει) ενώ η Χρυσή ΑΥγή πέραν των φασιστικών τελετουργικών έχει ξεκάθαρα χαρακτηριστικά "γαλατικού χωριού", διακηρυγμένου έντονα απομονωτισμού.

      Δε συνεχίζω το φροντιστήριο.

      Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και την προσοχή σου 00:30

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/6/13 01:54

      Να σου εξηγησω τις ενστασεις μου, για να τις καταλαβεις:

      1. η αριστερα ΔΕΝ κυβερνησε, ουτε ως παραταξη, ουτε ως νοοτροπια. Και ξερεις γιατι? γιατι το γλειψιμο, το βολεμα και το ρουσφετι που περιγραφεις, υπηρχαν και πριν το '74, οταν αριστερα δεν υπηρχε (δεν πιστευω να θεωρεις πως στη χουντα ειχαμε αξιοκρατα ε?). Απλα, μεχρι το '81 το βολεμα - μια κλασσικη αξια της δεξιας, ας το πουμε ανοιχτα - αφορουσε μονο τους δεξιους...

      Αν η αριστερα ειχε κυριαρχησει ιδεολογικα, τωρα δεν θα μιλουσαμε για βολεμα, αλλα θα μιλουσαμε για αλληλεγγυη (σκεψου ποσο χρησιμο θα ηταν στη σημερινη φαση), για δικαιοσυνη, για ισοτητα και για ελευθερια - που ειναι και οι αξιακοι της αξονες (ποτε τα ακουσες τελευταια φορα στο δημοσιο λογο? βασικα, ποτε δεν τα ακουσες - μονο για βολεμα ακουγες τοσα χρονια...)

      2. η κυβερνηση προφανως και ΕΙΝΑΙ χρυσαυγιτικη. Απο την "ανακαταληψη των πολεων" και το "αδελφο κομμα", μεχρι στις αθροες προσαγωγες καθε μαυριδερου (ακομη και τουριστες μαζεψε ο Ξενιος Ζευς!) και την πληρη ασυλια/ατιμωρησια/προστασια των ρατσιστικων εγκληματων, η κυβερνηση εφαρμοζει ΑΚΡΙΒΩΣ το προγραμμα της Χρυσης Αυγης. Οσο κι αν δεν σ αρεσει, οφειλεις να το παραδεχτεις. Αληθεια, εκεινος ο νομος Ραγκουση πού χαθηκε? το αντιρατσιστικο νομοσχεδιο πού ειναι?

      Τωρα αν εσυ περιμενεις να παει ο Σαμαρας να καταθεσει στεφανι στους ταγματασφαλιτες του Μελιγαλα (σ.: το εχει κανει στα νιατα του) για να παραδεχτεις πως η κυβερνηση ειναι χρυσαυγιτικη, τί να πω? μαλλον εισαι πολυ καλοπροαιρετος ανθρωπος...

      Ενα τελευταιο και θα σε καληνυχτισω: η ΝΔ ΗΤΑΝ εσνωματωμενη στο διεθνες συστημα μεχρι τωρα ως ενα κεντροδεξιο κομμα (επι Μητσοτακη ακομη και επι του γελοιου Καραμανλη). Τωρα δεν ειναι και καθε μερα θα αποδεικνυεται ολο και περισσοτερο. Πουθενα στην Ευρωπη τα αντιστοιχα καμματα δεν ανεχονται Αμυγδαλεζες και Μανωλαδες, πουθενα δεν υπαρχει συμβουλος πρωθυπουργου που να λεει "ο Καμινη-μπεης θα μοιρασει αρνια στους μουσουλμανους που θα τα περιποιηθουν μερακλιδικα προτου τα σφαξουν". Πουθενα...

      Καλη σου νυχτα και σ' ευχαριστω που με θεωρεις "νεο" παρολο που εχω πατησει απο καιρο τα - αντα!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος1/6/13 11:37

      An kai exeis patisei ta -anta einai fanero oti kati exeis xasei apo polla epeisodia

      aspro - mavro eisai filaraki - i pio sigouri sintagi apotyxias ton koinonion

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος1/6/13 11:39

      Ρε 01:54, σου λέει ο άλλος ότι δε συνεχίζει το φροντιστήριο.

      Ότι είσαι ανω των -άντα δε σημαίνει κάτι. Το φροντιστήριο το θες. Ο 08:57 εξαιρετικός. Ήπιος. Και εύστοχος. Πρέπει να είσαι πολύ αποπροσανατολισμένος για να μην καταλαβαίνεις τι σου μεταδίδει όμορφα και τακτοποιημένα.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος1/6/13 17:31

      Δε με λες ρε φιλαρακι... με εσενα μιλαω? οχι!

      ρωτησε κανεις την "αποψη" σου? ξανα οχι!

      τοτε γιατι πεταγεσαι σαν την πορδη? για να μπαχαλεψεις τη συζητηση?

      αμα θελει ο ανθρωπος θα μου απαντησει, αμα θελει δεν θα μου απαντησει - εσενα τί σε κοφτει στην τελικη?

      Αντε τραβα στο καλο τωρα και πες και στο φιλαρακι σου τον 11.37, πως η πιο σιγουρη συνταγη αποτυχιας των κοινωνιων ειναι να λεει ο συμβουλος του πρωθυπουργου "ο Καμινη-μπεης θα μοιρασει αρνια στους μουσουλμανους που θα τα περιποιηθουν μερακλιδικα προτου τα σφαξουν" και να μην αντιδραει κανεις... ετσι να τον πεις

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος30/5/13 09:37

    Όταν ο Τσίπρας «αγαπά» τον Καραμανλή…
    Δεν έχουν περάσει πολλοί μήνες από τότε που ο Αλέξης Τσίπρας έκανε άνοιγμα στην «καραμανλική» πτέρυγα της ΝΔ, ώστε να αναδείξει εσωτερικό ρήγμα στο βασικό κυβερνητικό κόμμα.

    Η «αγάπη» του επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ προς τον Καραμανλή είναι τέτοια που χθες αργά το βράδυ, παρουσιάζοντας το βιβλίο του μυστικοσυμβούλου του, Νίκου Κοτζιά, «ξέχασε» το δημοσιονομικό εκτροχιασμό που συντελέστηκε επί «σεμνότητας και ταπεινότητας» και… τα έριξε όλα στον Σημίτη. «Εξαιτίας της περιόδου του εκσυγχρονισμού, η χώρα οδηγήθηκε ξεβράκωτη (sic) στην οικονομική κρίση», είπε με στόμφο. Για τον πρόεδρο της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, λοιπόν, (και) για το Μνημόνιο φταίει ο Σημίτης… Γενικότερα, σίγουρα δεν φταίει όποιος είναι "αριστερός" και ειδικότερα δεν φταίει ο Καραμανλής. Όλοι οι άλλοι είναι ύποπτοι, για να μην πω ένοχοι απ΄ευθείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος30/5/13 18:39

    Γιατί δεν ζητά κι από το Βενιζέλο ένα debate ο Αλέξης;;;;; Από τον Κουβέλη;;;; Από τον Παπανδρέου;;;;;;

    Και όχι για να κλαίμε τη μοίρα μας. Διαπιστώσεις δεν χρειάζεται debate και Λαζόπουλος να τις κάνεις. Για τη στρατηγική της χώρας λέω. Για την κεντροαριστερά. Ή μήπως πίστεψε ότι 20% που τον ψηφίζει έγινε ξαφνικά κομμουνιστικό ακραίο ρεύμα;;;;;

    Σιγά την επανάσταση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/5/13 00:28

      Εχεις δικιο: επανασταση ειναι να ψηφιζεις Στυλιανιδη για να μη βγουνε οι "3 Τουρκοι" ή το να θεωρεις τον Κυριακο Βελοπουλο φιλοευρωπαϊκη δυναμη!

      Τοτε, ναι! εσυ ενας μικρος Τσε Γκεβαρας! Ευγε νεε μου!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/5/13 09:03

      Ο Βελόπουλος είναι φιλοευρωπαίος. Αντίπαλος ιδεολογικά και πρακτικά αλλά δεν κατάλαβα πόθεν η ένσταση για τα ευρωπαϊκά του πιστεύω;;;

      Και πες μου ρε 00:28, πού λέει ο 18:39 ότι αγαπά τον Τσε Γκεβάρα; Άλλο κατάλαβα εγώ ότι λέει: "σιγά τον πολυέλαιο" ρε ΤσεΓκεβάρηδες της φακής λέει.

      Τώρα για το άλλο με το Στυλιανίδη, υπάρχουν και καλύτεροι λόγοι για να ψηφίσει κάποιος κεντροαριστερός "Στυλιανίδη" τη ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΥΡΟ αναμέτρηση του 2012, εκτός από το "όχι σε 3 Τούρκους". Θα σου έλεγα "πάρε και γράφε" αλλά αρκούμαι σε έναν:

      Για να επικρατήσει η ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ σε μια στρεβλωτική ψευτοαναμέτρηση "σύστημα - αντισύστημα"

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος31/5/13 19:38

      Μαλλον δεν θα ετυχε να ακουσεις ποτε τις εκπομπες του, σε ολα σχεδον τα τσοντοκαναλα της Θεσσαλονικης, οπου 3 φορες τη μερα ο "συνελληνας" Βελοπουλος χαρακτηριζε ανετα "ευρωλιγουρη", "διεθνιστουλη" και "ανθελληνα" οποιον μιλουσε για Ευρωπη κτλ - ενω παραλληλα διαφημιζε το "δημοσιογραφικο" του πονημα "Η Ελλαδα αιμορραγει Ι, ΙΙ, ΙΙΙ το IV δωρο!"

      Ενταξει, ψηφισες ΝΔ, no problem, ολοι κανουμε λαθη- αλλα μη πας να βγαλεις και φιλοευρωπαϊστη το τερμα εθνικι!

      Οσο για τα υπολοιπα του εν λογω αποβρασματος, τα κολλητιλικια με τον ΤΟΚΟΓΛΥΦΟ Καραμπερη και τον ΟΙΚΟΠΕΔΟΦΑΓΟ Εφραιμ, απλα αποδεικνυουν το ρητο που λεει "ο εθνικισμος ειναι το καταφυγιο των απατεωνων"...

      ΥΓ. οσο για το λογο που ενας κεντροαριστερος θα ψηφιζε ενα ψηφοδελτιο με οοοολους τους παλιους ακροδεξιους/εθνικιστες/εθνικοφρονες κτλ, ο μονος που θα μπορουσε να μας διαφωτισει πιστευω ειναι ο Φρόυντ - αλλα αυτος δυστυχως πεθανε εδω και 70 χρονια...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος1/6/13 22:10

      19.38 παρεμβαίνω ως τρίτος και ρωτάω στο θέμα Στυλιανίδη επειδή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις
      Με δεδομένο ότι όσο θεωρώ τερατούργημα του Βενιζέλου ότι άφησε το ΠΑΣΟΚ χωρίς εκπροσώπηση στη Ροδόπη με έναν βουλευτή που εργάζεται σαν βουλευτής Τουρκίας και καθόλου Ελλάδος επειδή δεν γούσταρε Πεταλωτή, άλλο τόσο τερατούργημα θεωρώ τους πασόκους να ψηφίζουν Στυλιανίδη.
      Αν το ψάξεις όμως θα δείς οτι η κολλεγιά για τα ψηφάκια έγινε στις δεύτερες εκλογές από Δήμαρχο και Περιφερειάρχη για να έχουν την στήριξη του Στυλιανίδη στις αυτοδιοικητικές εκλογές.
      Μέχρι σήμερα για τον Πετρίδη είναι σίγουρη η στήριξη .
      Για τον Γιαννακίδη αντιδρά η ΝΔ κεντρικά γιατί δεν τον εμπιστεύεται με τίποτε.
      Έτσι βέβαια χάνουν και οι δύο τους πασόκους κάτι που δεν κατάλαβαν μέχρι τώρα, αφού η λογική του κόμματος της Ροδόπης μέχρι τώρα έπιανε.
      Τώρα όμως όχι.Ο καθένας ψηφίζει προσωπικά και έχει βγάλει τα συμπεράσματά του.
      Γιαυτό βλέπω Πετρίδη χωρίς αντίπαλο και ανατροπή Γιαννακίδη από ΝΔ περιφερειάρχη από άλλο νομό που τον έχουν ήδη έτοιμο.
      Τζάμπα λοιπόν η στήριξη προς Στυλιανίδη στις εκλογές.

      Αλλά μια ερώτηση προς εσένα. Εσύ τι ψήφισες στις εκλογές και κατηγορείς άλλους οτι στηριζαν στυλιανίδη? Γιατί ούτε εσυ ψήφισες ΠΑΣΟΚ , ούτε καν τον Μάιο και σε πείραξαν οι άλλοι που ανόητα ψήφισαν τον Πίπη.

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος31/5/13 21:52

    Δεν μπορω να καταλαβω την λογικη που προσπαθειτε να εξηγησετε οποιος αγαπαει την πατριδα του δεν μπορει να ειναι φιλοευρωπαιστης (και δεν το γραφω για τον κ. Βελοπουλο), προσωπικα αγαπαω την πατριδα μου (θα δωσω και την ζωη μου αν χρειαστει για αυτην) θελω πολυ να ειμαι κομματι της Ευρωπης, οπως επισης κανω οτι μπορω και προσφερω οτι μπορω για τους συνανθρωπους μου χωρις να κανω εθνικες διακρισεις δεν με ενδιαφερει αν θα ειναι Παλαιστινιος Αιγυπτιος Γερμανος μαυρος ή ασπρος, κοκκινος ή μπλε, χριστιανος ή μουσουλμανος, νομιζω οτι οι περισσοτεροι ανθρωποι σκεφτονται οπως εγω, αν δεν το κανανε πλειοψηφια τωρα θα ηταν η Χρυση Αυγη ο Συριζα η Ανταρσυα. Κ. 19.38 τοκογλυφοι οικοπεδοφαγοι παρτακιδες υπαρχουν σε ΟΛΑ τα πολιτικα κομματα, δεν το βλεπετε καθημερινα αν οχι τοτε βλεπετε αυτο και μονο που θελετε εσεις. Νομιζετε οτι υπαρχει ακομα η δεξια η αριστερα και ολες αυτες οι ιδεολογιες που τοσα χρονια το μονο που κανανε ειναι κακο στον τοπο μας (και οχι μονο), εσεις ψηφιζετε με βαση την "ιδεολογια" και οχι τον ανθρωπο? Γιατι εγω ψηφισα Στυλιανιδη (λαθος δεν θεωρω οτι εκανα παντως) οχι βαση καποιας ιδεολογιας αλλα το καλυτερο για τον τοπο μου για τους ανθρωπους του και τον πιο αξιολογο δεν θα ειχα κανενα προβλημα παντως προσωπικα να ψηφισω εναν αξιολογο μουσουλμανο (αλλα ερωτησεις και επερωτησεις στην βουλη να κανει για ολους τους κατοικους της περιοχης και οχι μονο για συγκεκριμενη ομαδα πολιτων και οχι για "δικα του" συμφεροντα να μην υπογραφει τον αντιρατσιστικο νομο). Σημερα δεν ξερω αν θα μπορουσε να εξηγησει ο Φρόυντ και την ταυτοτητα της "αριστερας", αλλαζουν οι καιροι ξεκοληστε.Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/6/13 11:35

      Αστέρι λογικής ο 21:52

      Πες τα χρυσοστομε στους σαλεμένους. Το ζητούμενο τελικά είναι να είσαι ισορροπημένος, ακόμα κι αν είσαι χρεοκοπήμένος.

      Χρεοκοπημένος και πάμφτωχος δε σημαίνει βαράω το κεφάλι στον τοίχο ή κρέμομαι από τα αρχίδια καθένα που δηλώνει Μεσσίας της φτωχολογιάς.

      Μπορεί να κάνει κάποιος τους συμβιβασμούς του και να εξαντλήσει τα περιθώρια απλά για το καλύτερο εφικτό.
      Οχι να κορδώνεται για το ουτοπικά ευχάριστο.


      Ξανά μπράβο στον 21:52

      Διαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.