8.3.12

Απάντηση Τζανίδη στο εξώδικο Ιωαννάκη


Αξιότιμε κύριε Διευθυντά,
Ο Δήμαρχος Μαρωνείας Σαπών κύριος Ιωαννάκης, αφού έχασε την πλειοψηφία στο Δημοτικό Συμβούλιο, έχει χάσει πλέον τον έλεγχο και την ψυχραιμία του, και προσπαθεί να ποινικοποιήσει την πολιτική ζωή του τόπου. Με εξώδικο που μου απέστειλε ισχυρίζεται ότι θίγω την τιμή και την υπόληψη του.

Αν νομίζει ο κύριος Ιωαννάκης ότι με εξώδικα και βιαιότητες σαν αυτές που ζήσαμε στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο από Αντιδήμαρχο του, θα με φοβίσει και θα σταματήσω να κάνω το καθήκον που μου ανέθεσαν οι δημότες του Δήμου Μαρωνείας- Σαπών, δηλαδή να ασκώ έλεγχο όπως οφείλει να κάνει και κάθε συνάδελφος της αντιπολίτευσης, τότε πλανάται πλάνην οικτράν.
Μάλλον νομίζει ότι  ακόμα απευθύνεται σε μαθητές.
Αφού δείχνει τόσο μεγάλη ευαισθησία ο κύριος Δήμαρχος και θίγεται όπως λέει στο εξώδικο του, γιατί δεν μου δίνει πλήρεις απαντήσεις στα πολλά ερωτήματα που του έχω θέσει κατά καιρούς τόσο εγώ αλλά και άλλοι συνάδελφοι μου πχ για τις στάσεις, τις κερκίδες, τις εξέδρες, το πυροφυλάκιο, τις ποτίστρες, τις γεωτρήσεις, το δημαρχιακό όχημα, τις κάμερες ασφαλείας, τις σφραγίδες, τις συναυλίες, τα γεύματα και πολλά άλλα.
Προτείνω λοιπόν στον κύριο Δήμαρχο αφού όπως λέει υπηρετεί την διαφάνεια, να δώσει στην δημοσιότητα αλλά και σε κάθε αρμόδια αρχή  τα στοιχεία που του ζητώ για να διερευνηθούν αλλά και για να δουν οι Δημότες μας ποιός τελικά έχει δίκιο.
Αν για όλα αυτά νομίζει ότι  θίγεται ας μου κάνει μήνυση για να λάμψει η αλήθεια.
Ένα πράγμα πάντως  που έχω μάθει στην μέχρι τώρα ενασχόληση μου με τα κοινά  είναι να απαντώ με πολιτική ευθύνη συνέπεια και συνέχεια .
Με εξώδικα μηνύσεις και απειλές ασχολούνται αυτοί που είναι ανίκανοι να διαχειριστούν τα του οίκου τους.
Και ο Δήμος Μαρωνείας- Σαπών σίγουρα αξίζει κάτι καλύτερο.
Τελικά όπως αποδεικνύεται από τα τελευταία γεγονότα στο Δήμο αυτοί που θα πρέπει να νιώθουν θιγμένοι προφανώς είναι οι δημότες μας αφού ο Δήμος μας έγινε περίγελος πανελλαδικά με τις βιαιότητες αντιδημάρχων, τις παραιτήσεις και τις ανεξαρτητοποιήσεις.
Στην ουσία η πρακτική του κυρίου Δημάρχου μετέτρεψε το Δημοτικό Συμβούλιο σε βουλή της ΤΑΙΒΑΝ. Μήπως ο κύριος Δήμαρχος χρωστάει μια δημόσια συγγνώμη;

Τζανίδης Στέφανος
Δημοτικός Σύμβουλος
Μαρωνείας – Σαπών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.