16.9.13

Ντροπή στους Σχολικούς Φύλακες που δεν θέλουν το καλό … των τραπεζών!

Οι Σχολικοί Φύλακες, είναι άνθρωποι που δεν μπορούν να καταλάβουν πως το succeSS story του Αντώνη SSαμαρά βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη. Δυστυχώς έχουν μείνει πολύ πίσω και δεν δέχονται να θυσιάσουν την ζωή τους, για να προχωρήσουν οι τράπεζες μπροστά, αυτές που έχουν δανείσει την χώρα, αλλά και οι εσωτερικές που δανείστηκαν με τις πλάτες του ελληνικού λαού από τις εξωτερικές. Γενικώς, υπάρχουν άνθρωποι στην Ελλάδα, που δεν καταλαβαίνουν τα μηνύματα αισιοδοξίας που εκπέμπουν ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος και οι άλλοι πρωταγωνιστές της κωμικής ζωής αυτού του τόπου.

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος16/9/13 20:02

    καμία δουλειά δεν είναι αμαρτία σίγουρα.
    ΟΜΩΣ....θα ήμουν περήφανος απέναντι στα παιδιά μου, αν ήμουν ακόμη και εργάτης καθαριότητας στον Δήμο, σκουπιδιάρης για να το πούμε ωμά.
    Θα γυρνούσα σπίτι και θα τους έλεγα ....ο πατέρας σας εργάζεται σκληρά για να σας θρέψει και συμβάλει στο μέγιστο έργο της δημόσιας υγείας.....αλλά αυτό με τους σχολικούς φύλακες με ξεπερνά...ήθελα να ξέρω τι λένε στα παιδιά τους αυτοί οι κοπρίτες....
    Μου τους φόρτωσε το πελατειακό κράτος και τους πληρώνω εγώ.
    Ρε Αγαμοι Θύται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/9/13 17:35

    Για να παραφράσω - αντιστρέψω τον Μπρεχτ: Όταν βάλανε σε όλους και εννοώ όλους το εξωδιδακτικής δεν μίλησα γιατί το πήρα κι εγώ. Όταν εξίσωσαν τις κομμώτριες με τους καθηγητές δεν μίλησα γιατί δεν το πλήρωνα δα κι απ' την τσέπη μου. Όταν οι απόφοιτοι Τ.Ε.Ι. πήραν βαθμό Π.Ε. δεν μίλησα για να μην γίνω ο κακός. Όταν οι εκπαιδευτικοί που πήγαιναν με βύσμα στη διεύθυνση έπαιρναν μόρια οργανικής δεν μίλησα γιατί ποιος χαλάει την καλή του μωρέ; Όταν οι κυρά δασκάλες γκαστρώνονταν και είχαν σκίσει τις επαπειλούμενες δεν μίλησα γιατί άμα πάθαινε κάτι καμία να με τρέχουν για κτήνος; Όταν έβλεπα Σόδομα και Γόμορρα στην υπηρεσία και τον φουκαρά τον προϊστάμενο να προσπαθεί να κάνει πειθαρχικό δεν πήγα μάρτυρας γιατί θα με λοξοκοιτούσε η "συνάδελφος" κι εγώ μετά κακός δεν είμαι, όπως προείπαμε. Όταν πηγαίναμε πιο αργά και φεύγαμε πιο νωρίς πάλι δεν μίλησα γιατί βόλευε. Όταν είδα το μισθό να διπλασιάζεται σε 7-8 χρόνια δεν μου φάνηκε παράξενο γιατί όλοι ξαφνικά μάλλον θα γίναμε τόσο παραγωγικοί. ΤΩΡΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.