«Φρένο», στην ανάπτυξη του
λιμανιού της Αλεξανδρούπολης βάζουν οι καθυστερήσεις των υποδομών με αποτέλεσμα
να μειώνεται το ενδιαφέρον των επενδυτών.
Την ίδια στιγμή το «πράσινο φώς»
για την ανάπτυξη του «διαδρόμου συνδυασμένων μεταφορών, που θα συνδέει το
Αιγαίο με τη Μαύρη Θάλασσα «Sea2Sea» πήρε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η
πρόταση, την οποία είχαν καταθέσει αρχές του χρόνου από κοινού οι Οργανισμοί
Λιμένος Αλεξανδρούπολης και Καβάλας και τα βουλγαρικά λιμάνια Burgas και Βάρνα.
Ο διάδρομος αυτός, με τη
χαρακτηριστική ονομασία «Sea2Sea» ( από λιμάνι σε λιμάνι), περιλαμβάνει τα εξής
τμήματα:-τμήμα θαλάσσιας μεταφοράς από τις κύριες ρότες της Μεσογείου στα
λιμάνια της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης, τμήμα σιδηροδρομικής μεταφοράς από
τα δύο ελληνικά λιμάνια στα λιμάνια Burgas και Varna και από εκεί στο λιμάνι
του Russe στο Δούναβη και το τμήμα θαλάσσιας μεταφοράς από τα δύο βουλγαρικά λιμάνια
προς τα λιμάνια της βόρειας και ανατολικής Μαύρης Θάλασσας.
Ο πρόεδρος του ΟΛΑ Χρήστος
Σκεύας, χαρακτήρισε θετική την εξέλιξη αυτή, ενώ παραδέχθηκε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις
στα έργα υποδομών.
«Δεν είναι στο χέρι μας για το
πώς θα εξελιχθούν αυτά τα έργα των υποδομών. Αυτή είναι δουλειά του υπουργείου.
Εμείς περιμένουμε να βγάλουν σύντομα την προκήρυξη για την τελευταία φάση του
έργου της εκβάθυνσης.
Δυστυχώς οποιαδήποτε καθυστέρηση
σε οποιαδήποτε έργο δυσχεραίνει το έργο του Οργανισμού», είπε ο κ. Σκεύας
υπογραμμίζοντας χαρακτηριστικά ότι, «η εκβάθυνση του λιμανιού θα πρέπει κάποτε
να τελειώσει και να γίνουν και οι άλλες υποδομές που αφορούν τις γερανογέφυρες,
την αλλαγή ηλεκτρικού δικτύου στο νέο λιμάνι, αλλά και την σύνδεση του λιμανιού
με το οδικό και το σιδηροδρομικό δίκτυο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.