27.9.11

Συνέντευξη Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ στην ΔΕΛΤΑ Τηλεόραση

Δείτε την συνέντευξη που παραχώρησε ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης Άρης Γιαννακίδης στον τηλεοπτικό σταθμό ΔΕΛΤΑ. Ο Περιφερειάρχης μίλησε για θέματα της επικαιρότητας που αφορούν την Περιφέρεια, καθώς και το στοίχημα της ανάπτυξης στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος27/9/11 17:39

    Στον χαιρετισμό του ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης κ. Γιαννακίδης στα εγκαίνια της εμπορικής έκθεσης KAVALA EXPO 2011 εξήγγειλε τα παρακάτω εμβληματικά έργα του εντάχθηκαν στο ΕΣΠΑ.
    Δημοσιεύθηκαν http://paremvasikomotini.blogspot.com/

    Είπε:

    «Έργα εμβληματικά, ιεραρχημένα, ταυτοποιημένα με τις κοινωνικές ανάγκες, και τις αναπτυξιακές στοχεύσεις που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ της Α.Μ.Θ.
    Είναι :
     Εξωτερική θωράκιση υφιστάμενου τμήματος προσήνεμου μώλου Κεντρικού Λιμένα Καβάλας
     Επέκταση προσήνεμου μώλου Κεντρικού Λιμένα Καβάλας
     Επέκταση κρηπιδωμάτων Βόρειου Τμήματος Εμπορικού Λιμανιού Καβάλας «ΦΙΛΛΙΠΟΣ Β»
     Διασύνδεση σιδηροδρομική λιμανιού Καβάλας με Τοξότες
     Κατασκευή πλωτής μαρίνας στην Καβάλα
     Εκπόνηση μελέτης κάθετου άξονα Δράμας – Καβάλας (προέκταση Ε61) και διασύνδεση της Α.Μ.Θ. με το Διευρωπαϊκό Διάδρομο 4
     Ολοκλήρωση παράκαμψης Δράμας
     Κατασκευή παράκαμψης Νευροκοπίου
     Κατασκευή μαρίνας στα Λιμενάρια Θάσου
     Ολοκλήρωση φράγματος Μαρμαρά
     Εκπόνηση μελέτης γέφυρας Τενάγης
     Ολοκλήρωση αρδευτικών δικτύων πεδιάδας Νέστου
     Υπογείωση αρδευτικής διώρυγας στον οικισμός Χρυσούπολης
     Μελέτη κάθετου άξονα Ξάνθης – Σμίνθης – Εχίνου – Ελληνο-βουλγαρικά σύνορα
     Μεταφορά αρδευτικού ύδατος από το ποταμό Νέστο στην πεδιάδα Ξάνθης
     Νοσοκομείο Κομοτηνής
     Κατασκευή κάθετου άξονα 75 της Εγνατίας Οδού Κομοτηνής – Νυμφαία – Ελληνο-βουλγαρικά σύνορα
     Διαμόρφωση χερσαίας ζώνης, εκβάνθυσης λιμανιού Αλεξανδρούπολης και διασύνδεση του με Εγνατία και σιδηρόδρομο
     Κατασκευή κάθετου άξονα 80 της Εγνατίας Οδού Αρδάνιο – Ορμένιο και διασύνδεση της Περιφέρειας Α.Μ.Θ. με το διευρωπαϊκό διάδρομο Ε9»

    Εκτός από τα συνεχιζόμενα έργα, βρείτε αν εντάχθηκε έστω ένα ώριμο έργο για να κατασκευασθεί αφού δεν υπήρχαν ώριμες μελέτες, εκτός από το Νοσοκομείο Κομοτηνής που πάει σε βάθος χρόνου για το 2015. Για τα φράγματα Ιασίου και Ασκητών δεν υπάρχει πουθενά η καταγραφή τους αν και πότε θα αποπερατωθούν.
    Που βρήκε τα τραίνα τα βαγόνια τις προβλήτες τα βαπόρια τα λιμάνια.
    Για του λόγου το αληθές ενημερωθείτε από την παρακάτω ηλεκτρονική σελίδα.
    Τα Skripta Manet εμπιστευεται ο πολίτης.
    www.mindev.gov.gr/?p=5506

    *************

    Θυμάται έστω και ένας πολίτης αν στους 9 μήνες θητείας του Περιφερειακού Συμβουλίου έγινε έστω μια συζήτηση για τον αναπτυξιακό σχεδιασμό της Περιφέρειας; Ότι σχεδιάσθηκε, σχεδιάσθηκε από την κεντρική κυβέρνηση.
    Η Τοπική Κυβέρνηση εξάντλησε τις αναπτυξιακές της δυνάμεις στην έκδοση ψηφισμάτων διαμαρτυρίας και στην ταχυδρόμηση επιστολών διαμαρτυρίας.
    Να το θυμάστε μόλις λάβουν αίσιο τέλος οι συζητήσεις με το ΔΝΤ και με τις Ευρωπαϊκές χώρες, είναι έτοιμα τα πλάνα για μεγάλες επενδύσεις Γερμανικών Γαλλικών Ολλανδικών και Αραβικών συμφερόντων στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Πλέον δεν ρωτάνε τους τοπικούς ηγέτες, γιατί σε αδιέξοδα οδηγούν την πρόοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος28/9/11 19:24

    Μην αρχίσουν τις ίδιες γκρίνιες πριν υποβληθεί η περιβαλλοντική μελέτη!!!!!
    Fast track το πράγμα να γίνει τα περιττά άστοχα λόγια δεν έχουν θέση γιατί στο τέλος δεν θα τους πιστεύουν. Η κυβέρνηση στέλνει επενδύσεις οι άνεργοι λέμε ναι, και τις καλοδεχόμαστε. Οι περιθωριακοί βολεμένοι φωνακλάδες δεν έχουν θέση και γνώμη για το ψωμάκι μας. Υπάρχει και ο τρίτος δρόμος……..Φτάνει πια με τις μαλακίες τους. Τι είπαμε με το αίσιον τέλος των διαπραγματεύσεων έρχονται οι μεγάλες επενδύσεις. Μέσα τα κεφάλια…..κουραστήκαμε με τις παπαριές σας. Γκέκε-Γκέκε.

    *********************************************************************
    Στην τελική ευθεία ο αγωγός αερίου Ελλάδας – Βουλγαρίας
    Στις αρχές του 2014 αναμένεται να εισρεύσουν, σύμφωνα με δημοσίευμα της Ημερησίας, οι πρώτες ποσότητες φυσικού αερίου στο εσωτερικό του αγωγού που θα διασυνδέσει την Ελλάδα με τη Βουλγαρία, στο ύψος του νομού Ροδόπης.

    Οι πρόδρομες διαδικασίες προχωρούν και ήδη από τις αρχές Αυγούστου η εταιρεία ICGB AD, που έχουν συστήσει ισομερώς η Bulgarian Energy Holding κι η Poseidon (μετέχουν η ΔΕΠΑ και η ιταλική Edison), ανάθεσε στην κοινοπραξία Penspen Ltd - C&M Engineering S.A. να προωθήσει το έργο μηχανικού και τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του αγωγού, με προοπτική να ολοκληρωθούν το τέταρτο τρίμηνο του 2012...»

    «Ελπίζουμε να αρχίσουμε να σκάβουμε τη διαδρομή για την τοποθέτηση των σωλήνων προς το τέλος του επόμενου χρόνου και εντός του 2013 να τελειώσει το κατασκευαστικό μέρος, ώστε στις αρχές του 2014 να τεθεί σε λειτουργία», επισήμανε, στην «Η», ο αντιπρόεδρος και αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΠΑ, Σπύρος Παλαιογιάννης, για τον αγωγό που θα έχει συνολικό μήκος 170 χλμ., με αφετηρία την Κομοτηνή και απόληξη τη Στάρα Ζαγόρα και μεταφορική δυνατότητα 3 bcm φυσικού αερίου ετησίως.

    Εμπορική εταιρεία
    Ο κ. Σπύρος Παλαιογιάννης, που βρέθηκε προ ημερών στη Θεσσαλονίκη, ανέφερε ακόμη ότι σύντομα ολοκληρώνονται οι τελευταίες λεπτομέρειες και για τη σύσταση της εμπορικής εταιρείας που θα αναλάβει την εκμετάλλευση του ελληνοβουλγαρικού αγωγού. «Πρέπει να κλείσουμε το θέμα έως το τέλος του έτους», είπε χαρακτηριστικά και εξήγησε ότι «αν χρειαστεί να υπενοικιάσουμε capacity στο ελληνικό σύστημα μεταφοράς αερίου, τότε το πάνω χέρι στην εταιρεία θα το έχει η ΔΕΠΑ. Διαφορετικά, η βουλγαρική ΒΕΗ θα έχει πιθανότατα το 50% μόνη της και από 25% η ΔΕΠΑ και η Edison».

    Προεπιλογή
    Σε προχωρημένο στάδιο είναι, επίσης, η διαδικασία για την επιλογή του επιχειρηματικού σχήματος που θα αναλάβει να προμηθεύσει τον αγωγό με τους απαραίτητους σωλήνες. Ήδη, έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση του διεθνούς διαγωνισμού στην οποία εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από δώδεκα επιχειρήσεις, ενώ στο αμέσως επόμενο διάστημα θα γίνει η προεπιλογή.

    «Το κόστος των σωλήνων σε τέτοια έργα αντιπροσωπεύει συνήθως περί το 35%-40% της συνολικής επένδυσης», διευκρίνισε ο κ. Παλαιογιάννης και συμπλήρωσε ότι η δαπάνη στον ελληνοβουλγαρικό αγωγό εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 150 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 45 εκατ. ευρώ αφορούν σε χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Εφοδιασμός
    Το project θεωρείται στρατηγικής σημασίας, καθώς θα δώσει πρόσθετη ασφάλεια και θα ενισχύσει τη διαφοροποίηση των πηγών εφοδιασμού στη ΝΑ Ευρώπη. Παράλληλα, θα επιτρέψει στον ελληνοϊταλικό αγωγό να αποκτήσει περιφερειακή διάσταση και θα δώσει και την ευκαιρία να αναπτυχθούν δεξαμενές LNG. Μάλιστα, η ΔΕΠΑ συνεχίζει να διατηρεί ενδιαφέρον για δημιουργία δεξαμενής υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βόρεια Ελλάδα, συζητά με παραγωγούς LNG για την προμήθεια της πρώτης ύλης και έχει υπογράψει μνημόνιο συνεργασίας με ρουμανικές εταιρείες για την εμπορία, έχοντας αντίστοιχες επαφές και με τη Σερβία και την ΠΓΔΜ.

    Πηγή: Εφημερίδα ΗΜΕΡΗΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.