12.4.11

Πανίκας Ψωμιάδης: «Με κυνηγούν οι... αδελφές!»

Ένα από τα δημοφιλές σπορ του Πανίκα Ψωμιάδη, παρολίγον προέδρου της ΝΔ, είναι η συμμετοχή του στα πρωινά πάνελ των life style εκπομπών!!!
Ο έκπτωτος Περιφερειάρχης μιλώντας σε μία από αυτές έκανε λόγο για πολιτική του δίωξη από «αδελφάτα και ανώμαλους της πολιτικής και της δημοσιογραφίας». Μάλιστα, όπως υπογράμμισε «είμαι ευτυχισμένος γιατί από εμένα ξεκινάει η κάθαρση» και «μέσα από πιθανή καταδίκη μου, εγώ θα βρω την ελευθερία μου» (;).
Πούστηδες και παλικάρια … γίναμε μαλλιά κουβάρια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.