Σε «αδίκημα διαρκείας», που διατρέχει τις θητείες πέντε υπουργών Μεταφορών (ή Υποδομών) των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, εξελίχθηκε τελικά η σύμβαση 994 του ΟΣΕ για τον προαστιακό σιδηρόδρομο με την εργοληπτική τρόικα Siemens - ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ.
• Το κακό άρχισε επί υπουργικής θητείας Χρίστου Βερελή, όταν ο εποπτευόμενος απ' αυτόν ΟΣΕ προκήρυξε το έργο με διάτρητη διακήρυξη και μόνο με εθνικούς πόρους. Το έργο κατακυρώθηκε το 2003. Η Εξεταστική Επιτροπή για το σκάνδαλο της Siemens αποδίδει στον πρώην υπουργό την κατηγορία της ζημίας του Δημοσίου εξαιτίας πλημμελούς εποπτείας της διαχείρισης της περιουσίας του ΟΣΕ από μέρους του και προτείνει περαιτέρω διερεύνηση των ευθυνών του.
• Συνεχίστηκε επί υπουργίας Μιχάλη Λιάπη, στον οποίο η εξεταστική αποδίδει πανομοιότυπες ευθύνες, γιατί δεν επαναπροκήρυξε τον διαγωνισμό για τον προαστιακό και έμεινε στο ολυμπιακό έργο με τις εξωπραγματικές προθεσμίες και με τη σύμβαση να εκκινεί με επιβαρύνσεις στις τιμές των υλικών πάνω από 10%, λόγω αναθεωρήσεων από το 2003 έως το 2005.
• Την ίδια σύμβαση, επί θητείας τους, άφησαν να κυλήσει -εν μέσω προθεσμιών που έδιδε ο ΟΣΕ- οι μετέπειτα υπουργοί Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης και Ευριπίδης Στυλιανίδης, ενώ η τελευταία παράταση στην «τρόικα» δόθηκε επί Δημήτρη Ρέππα, τον περασμένο Φεβρουάριο. Επί θητείας του σημερινού υπουργού Υποδομών, πάντως, διαλύθηκε η σύμβαση 994, αθορύβως, και μόνο έπειτα από δημοσιεύματα της «Ελευθεροτυπίας» και άλλων ΜΜΕ αξιώθηκε το υπουργείο να εκδώσει ανακοίνωση.
Διαβάστε σχετικά:
Το σκάνδαλο των 5 υπουργών
Ιδού η επιχείρηση ποινική περαίωση
• Το κακό άρχισε επί υπουργικής θητείας Χρίστου Βερελή, όταν ο εποπτευόμενος απ' αυτόν ΟΣΕ προκήρυξε το έργο με διάτρητη διακήρυξη και μόνο με εθνικούς πόρους. Το έργο κατακυρώθηκε το 2003. Η Εξεταστική Επιτροπή για το σκάνδαλο της Siemens αποδίδει στον πρώην υπουργό την κατηγορία της ζημίας του Δημοσίου εξαιτίας πλημμελούς εποπτείας της διαχείρισης της περιουσίας του ΟΣΕ από μέρους του και προτείνει περαιτέρω διερεύνηση των ευθυνών του.
• Συνεχίστηκε επί υπουργίας Μιχάλη Λιάπη, στον οποίο η εξεταστική αποδίδει πανομοιότυπες ευθύνες, γιατί δεν επαναπροκήρυξε τον διαγωνισμό για τον προαστιακό και έμεινε στο ολυμπιακό έργο με τις εξωπραγματικές προθεσμίες και με τη σύμβαση να εκκινεί με επιβαρύνσεις στις τιμές των υλικών πάνω από 10%, λόγω αναθεωρήσεων από το 2003 έως το 2005.
• Την ίδια σύμβαση, επί θητείας τους, άφησαν να κυλήσει -εν μέσω προθεσμιών που έδιδε ο ΟΣΕ- οι μετέπειτα υπουργοί Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης και Ευριπίδης Στυλιανίδης, ενώ η τελευταία παράταση στην «τρόικα» δόθηκε επί Δημήτρη Ρέππα, τον περασμένο Φεβρουάριο. Επί θητείας του σημερινού υπουργού Υποδομών, πάντως, διαλύθηκε η σύμβαση 994, αθορύβως, και μόνο έπειτα από δημοσιεύματα της «Ελευθεροτυπίας» και άλλων ΜΜΕ αξιώθηκε το υπουργείο να εκδώσει ανακοίνωση.
Διαβάστε σχετικά:
Το σκάνδαλο των 5 υπουργών
Ιδού η επιχείρηση ποινική περαίωση
οσμη πασοκ και εδω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πληκτρολόγια της Ρηγίλλης, (βλ. Τζότζολα, έχει μάθει ποικίλα 'κόλπα' από τον 'άντρακλα' Ζουράρι)παίρνουν φωτιά. 'Ηλεκτρονικός πόλεμος' στο ΠΑΣΟΚ σε πλήρη εξέλιξη με τυποποιημένα σύντομα ανούσια σχολιάκια, για να δημιουργείται και να συντηρείται αντιΠΑΣΟΚ δυσαρέσκεια. Με τον Καραγκιόζη Ψωμιάδη αυτά τους γυρίζουν μπούμερανγκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΜΩΣ Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΣ ΚΛΑΝΙΑΡΗΣ ΜΑΘΗΤΗΣ Η ΤΡΟΪΚΑ ΤΟΥ ΥΠ. ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΗΣ ΝΔ. ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ: ΚΡΑΥΓΑΖΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροαστιακός, μετρό Κομοτηνή, πόσοι και από ποιόν?
ΑπάντησηΔιαγραφή