Μεγάλες τροποποιήσεις επέρχονται στα δρομολόγια του ΟΣΕ κυρίως στην βόρεια Ελλάδα. Ειδικότερα στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη - Δίκαια καταργείται το ισχύον πλέγμα δρομολογίων επιβατικών και εμπορικών αμαξοστοιχιών και από την ίδια ώρα και ημέρα τίθεται σε ισχύ ένα νέο πλέγμα δρομολογίων μεταξύ Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης - Δικαίων.
Το νέο πλέγμα δρομολογίων αποτελείται από δύο ζεύγη:
Το IC 90/91 με ώρα αναχώρησης από Θεσσαλονίκη 07:24 (έχει ανταπόκριση με το δρομολόγιο 604 από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη) και από Δίκαια ώρα 16:26 (έχει ανταπόκριση με το δρομολόγιο IC75 από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα).
Το 610/611 με ώρα αναχώρησης από Θεσσαλονίκη 15:48 και από Δίκαια ώρα 05:19.
Το νέο πλέγμα δρομολογίων αποτελείται από δύο ζεύγη:
Το IC 90/91 με ώρα αναχώρησης από Θεσσαλονίκη 07:24 (έχει ανταπόκριση με το δρομολόγιο 604 από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη) και από Δίκαια ώρα 16:26 (έχει ανταπόκριση με το δρομολόγιο IC75 από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα).
Το 610/611 με ώρα αναχώρησης από Θεσσαλονίκη 15:48 και από Δίκαια ώρα 05:19.
Καταργήθηκαν και ΟΛΑ τα τρένα που συνέδεαν τη Θεσσαλονίκη με το εξωτερικό. Πάρτε το χαμπάρι, η Ελλάδα έγινε σιδηροδρομμικά νησί και η Θράκη περιοχή Β' κατηγορίας που δεν της αξίζει να έχει απ' ευθείας τρένο από/για Αθήνα. Μήπως τελικά οι φήμες για αυτόνομη οικονομική ζώνη Μακεδονίας και Θράκης (άρθρο Δ. Καζάκη στο τελευταίο "ΠΟΝΤΙΚΙ"), υπό τον Αμερικανικό έλεγχο, δεν κινούνται στη σφαίρα της φανατασίας; Και πάνω στην τούρλα του Σαββάτου, η ηγεσία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ξίδεψε ενα σκασμό λεφτά να εγκαινιάζει τραινο-σκι στην Άρνισσα και το Καιμακτσαλάν, τη στιγμή που άφησε τη Φλώρινα, χειμωνιάτικα χωρίς τρένο. Ευκαιρία για γνωστά και μη εξαιρετέα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κάνουν ριλάξ σε ξενώνες της περιοχής με έξοδα του κόπανου ελληνικού λαού, που κάθεται και τους κοιτάει...
ΑπάντησηΔιαγραφή