21.4.10

Chilli … Paper!

Αυτή η Κυβέρνηση, ενώ κάνει πολλά πράγματα στο σωστό δρόμο, φαίνεται ότι το ‘χει βάλει σκοπό να… ΜΗΝ ξανα-εκλεγεί! Αλλιώς δεν εξηγούνται τα εξής:
1. Πως θεωρούν ποτέ ότι εγώ έχω το ίδιο συνταξιοδοτικό δικαίωμα και την ίδια εργασιακή υποχρέωση με τη γυναίκα μου η οποία (όπως όλες οι μανάδες και κατά 70%, τουλάχιστον) γέννησε δις και μεγαλώνει 2 μανταχαλαίους μαστροχαλαστές!
2. Πως θεωρούν ποτέ ότι αν μπει φόρος στο ουίσκι, εξυπακούεται ότι θα φορολογηθεί και το… ούζο! Ή αν μπει φόρος στο Marlrboro Lights, θα πρέπει να φορολογηθεί και το… Έθνος σέρτικο!
3. Πως θεωρούν ότι μπορούν να αφήνουν τα καύσιμα να αυξάνουν από €1,059 lt (τόσο πλήρωνα πριν) σε €1,459 lt (τόσο πληρώνω τώρα, στο ίδιο βενζινάδικο). Έχει δημιουργηθεί κλίμα… ενεργειακής κρίσης, χωρίς να υπάρχει τέτοια! Και η τελευταία, στο δεύτερο μισό των ‘70s στις ΗΠΑ, κατάπιε τους πάντες (περιλαμβανομένων και των πολιτικών με καλές προθέσεις). Αν υπήρχε μια τέτοια στο Τρίτο Ράιχ, ο… Χίτλερ θα είχε πάει σπίτι του πριν προλάβει να τον γνωρίσει ο Ες!!! Δεν καταλαβαίνω, λοιπόν, το κίνητρο κάποιων να τη… δημιουργήσουν εκ του μη όντως!!! Αλλά, από την άλλη, εγώ αυτοκτονικές τάσεις έχω μόνον στην… οδήγηση (καθένας με το βίτσιο του…). Σας παραθέτω και 2 σωστές ιδέες για τα καύσιμα. Την 1η σας την έχουν πει κι άλλοι, φαντάζομαι. Τη 2η θα την ακούσετε μόνον από μένα (φυσικά…):
a. Flat τιμή καυσίμων ανά κατηγορία και κατά περιοχή: π.χ., στο Ηράκλειο η αμόλυβδη θα κάνει παντού €1,5 / lt, το diesel €1,2 / lt, κοκ. Στον Έβρο η αμόλυβδη θα κάνει παντού €1,3 / lt, το diesel €1 / lt, κοκ. Σαν τα τσιγάρα, αλλά κατά περιοχή.
b. Price discrimination κατά κατηγορία αυτοκινήτου (όπως κάνουν οι αεροπορικές εταιρίας κατ’ άτομο: π.χ., τα τρακτέρ θα πληρώνουν €1 / lt για το πετρέλαιο κίνησης, τα Jeep Cherokee €1,5 / lt, κοκ. Αυτή είναι η καλύτερη πρόταση, όπως οι αεροπορικές για 2 διπλανές θέσεις στην ίδια κατηγορία μπορεί να χρεώσουν τον ένα επιβάτη €30 και τον άλλον… €530! Θέλει όμως «μπάλλες» σαν του King Kong, αφού εδώ θα πρόκειται για φανερό discrimination κι όχι κρυφό. Αλλά είναι η σωστότερη λύση και με διαφορά, υπό τας παρούσας συνθήκας και όχι μόνο!
4. Πως θεωρούν ότι θα δεχτώ να μου «χρεώσουν» ημιυπαίθριους στο σπίτι, τους οποίους αγοράζω ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ από τον εργολάβο (αν θέλω το σπίτι), τους πληρώνω σαν κανονικούς και μάλιστα με «μαύρο χρήμα»; Γίνεται να με θεωρούν τόσο βλάκα; ΣΑΣ ΕΧΩ ΝΕΑ: ΕΙΜΑΙ ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΣΑΣ!!! Bona-fide, με τη «βούλα» και με διεθνείς μαρτυρίες. (Κι αν είστε έστω και κατιτίς έξυπνοι, δεν θα πρέπει να μου δώσετε ούτε… μισή ευκαιρία να σας το αποδείξω!)
5. Πως θεωρούν ότι θα δεχτεί περικοπές στη σύνταξη ο… €500-σάρης κι ο €1.500-σάρης; Η πραγματικότητα είναι ότι ο πρώτος θα δεχτεί ΜΟΝΟΝ αύξηση και μάλιστα σε βάρος του δεύτερου. Κι αν δεν του τη δώσεις, περίμενε να δεις τι θα… δεχτείς εσύ, σε 4 «τέρμενα».
Και άλλα πολλά. Κύριοι, εσείς μπορεί να θεωρείτε ότι έχετε καρκίνο, είστε τελειωμένοι και… είναι ΟΚ ξαφνικά να το παίξετε kamikaze, γιατί δεν έχετε τίποτε να χάσετε. Εγώ όμως, που είμαι καλός… γιατρός, διαγνώσκω ότι ΕΧΕΤΕ ΕΛΠΙΔΕΣ, με την προϋπόθεση – σαφώς – ότι δεν θα αυτοκτονήσετε μόνοι σας!
Καλή φώτιση…

Uli Chris

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.