Ο Γιάννης Ραπτόπουλος, επιχειρηματίας από την Θεσσαλονίκη, ιδιοκτήτης της Express Service, χρωστάει στο ΙΚΑ συνολικά 40 εκατομμύριο ευρώ και είναι ακόμα ελεύθερος!!! Στην φωτογραφία μπορείτε να δείτε την μεγαλύτερη βίλα σε τ.μ. που έχει η συμπρωτεύουσα και ανήκει στον ίδιο. Στην βίλα αυτή μάλιστα έγινε και η δεξίωση του γάμου – υπερπαραγωγής του κουμπάρου του, Μάκη Τριανταφυλλόπουλου.
Παρότι ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας χρωστάει ένα τόσο μεγάλο ποσό, η προηγούμενη κυβέρνηση του παρείχε κάλυψη, αλλά και του έδωσε το μονοπώλιο έναντι των μικρών εταιριών οδικής βοήθειας! Την σκανδαλώδη ρύθμιση πέρασε προεκλογικά ο Ευριπίδης Στυλιανίδης για να σώσει τον κυβερνητικό φίλο της ... παρέας της φεγγαρόπετρας και την εταιρεία του.
Την περίοδο εκείνη το Σωματείο Επιχειρήσεων Οδικής Βοήθειας Ανεξάρτητων Εταιρειών κατήγγειλε τον βουλευτή Ροδόπης και τους συναδέλφους του στη ΝΔ Τάσο Καραμάριο, Ηλία Φωτιάδη και Αδάμ Ρεγκούζα λόγω της «φωτογραφικής» τροπολογίας. Όπως κατήγγειλαν οι εταιρείες «Mondial Assistance», «Interamerican Οδική Προστασία», «Mapfre», «Interpartner» και «Europ Assistance», η τροπολογία υποχρεώνει τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις να έχουν δικά τους μέσα παροχής οδικής βοήθειας και να μη συνεργάζονται με μικρότερες επιχειρήσεις παροχής τέτοιων υπηρεσιών σε τοπικό επίπεδο. Η εν λόγω τροπολογία, όπως ανάφεραν, δημιουργούσε (και δημιουργεί) ένα μονοπώλιο υπέρ της παραπαίουσας οικονομικά «Express Service». Και σαν να μην έφτανε αυτό, πάνω από 4.000 εργαζόμενοι στις μικρότερες επιχειρήσεις που τώρα οδηγούνται σε μαρασμό, κινδυνεύουν να χάσουν τις θέσεις εργασίας τους.
Διαβάστε σχετικά το ρεπορτάζ της Βασιλικής Σιούτη στην Ελευθεροτυπία «ο κ. Express Service και τα χρέη του στο ΙΚΑ», εδώ…
Την περίοδο εκείνη το Σωματείο Επιχειρήσεων Οδικής Βοήθειας Ανεξάρτητων Εταιρειών κατήγγειλε τον βουλευτή Ροδόπης και τους συναδέλφους του στη ΝΔ Τάσο Καραμάριο, Ηλία Φωτιάδη και Αδάμ Ρεγκούζα λόγω της «φωτογραφικής» τροπολογίας. Όπως κατήγγειλαν οι εταιρείες «Mondial Assistance», «Interamerican Οδική Προστασία», «Mapfre», «Interpartner» και «Europ Assistance», η τροπολογία υποχρεώνει τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις να έχουν δικά τους μέσα παροχής οδικής βοήθειας και να μη συνεργάζονται με μικρότερες επιχειρήσεις παροχής τέτοιων υπηρεσιών σε τοπικό επίπεδο. Η εν λόγω τροπολογία, όπως ανάφεραν, δημιουργούσε (και δημιουργεί) ένα μονοπώλιο υπέρ της παραπαίουσας οικονομικά «Express Service». Και σαν να μην έφτανε αυτό, πάνω από 4.000 εργαζόμενοι στις μικρότερες επιχειρήσεις που τώρα οδηγούνται σε μαρασμό, κινδυνεύουν να χάσουν τις θέσεις εργασίας τους.
Διαβάστε σχετικά το ρεπορτάζ της Βασιλικής Σιούτη στην Ελευθεροτυπία «ο κ. Express Service και τα χρέη του στο ΙΚΑ», εδώ…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.